Открой рыбный мир в новых гранях: "Дон Маре" - эксперт рыбного бизнеса [Текст] // Мир продуктов : информационно-аналитическое издание. - 2017. - №7. - С. 36-38

Рубрики: Промисловість харчова--Рибопродукти

фывфывфыв:
бренд "Дон Маре" -- фірмові магазини -- франчайзинг
Свободных экз. нет




   
    Тонкий утеплювач Slimtex: коротко фактами [Текст] // Швейное дело. - 2017. - №12. - С. 8

Рубрики: Промисловість швейна

фывфывфыв:
матеріали -- бренд -- новинка ринку
Свободных экз. нет




    Красовська, О. Ю.
    Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - №12. - С. 89-92

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
бренд -- марочний капітал -- види
Свободных экз. нет




    Дорош, Є.
    Киянка, що одягала Голівуд [Текст] / Є. Дорош // Пенсійний кур'єр : тижневик пенсійного фонду України. - 2018. - № 9/2 бер./. - С. 12

Рубрики: Мода--Історія

   США
фывфывфыв:
бренд Valentina
Доп.точки доступа:
Саніна-Шлеє, В. \о ней\

Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Б615258/2018/1
   Журнал

Бібліотечна планета [Текстььь] : щоквартальний науково-виробничий журнал. - К., 1998 - . - Выходит ежеквартально
2018г. № 1
Содержание:
Вилегжагіна, Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення / Т. Вилегжагіна. - С.4-7
Бояринова, О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек / О. Бояринова. - С.7-9
Розколупа, Н. Питання оплати праці працівників публічних біліотек / Н. Розколупа. - С.9-11
Капустіна, Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном" / Н. Капустіна. - С.11-15
Серебріян, О. "Букфест" - присвята - присвята письменнику М. Івасюку / О. Серебріян. - С.15-16
Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки : популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко. - С.17-19
Талалаєвська, М. Нові бачення просторових рішень бібліотек : за матеріалами зарубіжних і українських інтернет-джерел / М. Талалаєвська. - С.20-22
Федорченко, Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ / Н. Федорченко. - С.23-25
Скаченко, О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек / О. Скаченко. - С.25-27
Приймак, С. Відображення історії корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського / С. Приймак. - С.27-29
Здановська, В. Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення : науково-практичний семінар / В. Здановська. - С.33-35
Майдак, Т. Славний шлях бібліотеки : до 125-річчя Центральної міської бібліотеки ім. М. Горького м. Кременчука / Т. Майдак. - С.36-38
Нет сведений об экземплярах



    Амельченко, Ю.
    Новий простір бібліотеки : популярність, репутація, бренд [Текстььь] / Ю. Амельченко // Бібліотечна планета : щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2018. - №1. - С. 17-19

Рубрики: Бібліотеки обласні

   Бібліотечна справа--Маркетинг


фывфывфыв:
Одеська ОУНБ
Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І212511/2017/23
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текстььь]. - Київ, 2017 - . - Выходит дважды в месяц
2017г. № 23
Содержание:
Стирський, М. Макроекономічні чинники інвесстиційної діяльності в країнах Центральної та Східної Європи / М. Стирський. - С.5-10
Дюжев, В. Организацилнно-экономические проблемы инновационно-инвестиционной деятельности в сфере нетрадиционной возобновляемой энергетики Укрины / В. Дюжев. - С.11-15
Босовська, М. Вплив виставкового бізнесу на економіку міста / М. Босовська. - С.16-22
Фурдичко, Л. Фінансова децентралізація: формування і використання місцевих бюджетів України, їх вплив на розвиток країни / Л. Фурдичко. - С.23-30
Тульчинська, С. Загрози економічної безпеки малого підприємства / С. Тульчинська. - С.31-33
Мелещенко, А. Міжнародні особливості світового руху капіталуу докризовий (2007-2009 рр.) та посткризовий періоди в умовах глобалізації / А. Мелещенко. - С.34-38
Харченко, Н. Порівняльний аналіз стандартів бухгалтерського обліку нематеріальних активів в Україні та зарубіжних країнах / Н. Харченко. - С.39-42
Демчишак, Н. Фінансове регулювання іннвацінного розвитку аграрного сектору України в умовах інтеграціних процесів / Н. Демчишак. - С.43-48
Дзюбенко, О. Формування інвестиційно-інноваційної стратегії розвитку лісового господарства в контксті підвищення ефективності використання лісоресурсного потенціалу / О. Дзюбенко. - С.49-58
Жук, І. Глобальні орієнтири розвитку конкурентоспроможності робочої сили / І. Жук. - С.59-64
Олійник, Т. Оптитмізація виробничих систем - перехід до бережливого виробництва: теоретичний аспект становлення та розвитку вітчизняних підприємств / Т. Олійник. - С.65-68
Прокопенко, Ю. Податкове стимулювання - запорука активізації інноваційної діяльності підприємств та ефективності управління інноваційними проектами / Ю. Прокопенко. - С.69-75
Бублик, Л. Тенденції розвику процесу рефінансування банківської системи як ключового інструменту державного регулювання кредитних послуг в Україні / Л. Бублик. - С.76-81
Кульбач, Ю. Механізм управління вартстю підприємства / Ю. Кульбач. - С.82-86
Жовнірчик, Я. Щодо дієвості та ефективності організації національної системи державного контролю / Я. Жовнірчик. - С.87-92
Тихончук, Л. Ідентифікація глобальних корпорацій в системі державного регулювання міжнародних економічних відносин / Л. Тихончук. - С.93-97
Гбур, З. Структура забезпечення економічної бехпеки України в контексті європейської інтеграції / З. Гбур. - С.98-102
Єфремов, Д. Нова мораль китайського зростання: концепт та перспективи сучасної державної економічної політики / Д. Єфремов. - С.103-108
Мешковський, К. Доброчесність як нормоутворюючий принцип державного управління: уроки Платона і Аристотеля / К. Мешковський. - С.109-112
Миколаєць, І. Становлення та розвиток державного регулювання надання медичних послуг / І. Миколаєць. - С.113-116
Чаплай, І. Система побудови індивіддуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадської комунікації в автоматичному режимі / І. Чаплай. - С.117-119
Козак, Т. Досвід провідних країн світу в побудові дієвої пенсійної системи / Т. Козак. - С.120-125
Курганевич, В. Комплексний механізм реалізації політики державного регулювання суспільно-масових явищ у контексті забезпечення національної безпеки / В. Курганевич. - С.126-131
Вичалківська, Ю. Залучення інституцій громадського суспільства до здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю складових сектору безпеки та оборони України / Ю. Вичалківська. - С.132-138
Нет сведений об экземплярах



    Чаплай, І.
    Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадської комунікації в автоматичному режимі [Текст] / І. Чаплай // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - №23. - С. 117-119

Рубрики: Управління державне

фывфывфыв:
бренд-менеджери державно-громадянської комунікації
Свободных экз. нет




    Тодорова, О.
    Тренды в корпоративном контенте [Текст] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 20-21

Рубрики: Корпорації

фывфывфыв:
бренд
Свободных экз. нет




    Пустотин, В.
    Идентичность бренда: что это и как ее создать? [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 40-46

Рубрики: Реклама торгова

фывфывфыв:
бренд
Свободных экз. нет


001(062.552)
С-88


    Рафальська, Н. М.
    Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне, 2017. - Вип. 1(7) . - С. 117-120
УДК

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- РИНОК ПИВУ
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)




    Колод, И.
    В омниканальность стремится весь украинский ритейл! [Текст] / И. Колод // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 24-26

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
бренд -- комунікації
Свободных экз. нет




    Фокин, В.
    Интегрированность - основа омниканальности! [Текст] / В. Фокин // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 30-31

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
бренд -- банківська сфера
Свободных экз. нет




    Макаров, Т.
    Омниканальность - это мировой тренд, и Украина имеет все возможности не отставать [Текст] / Т. Макаров // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 38-39

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
споживча аудиторія -- бренд
Свободных экз. нет




    Романченко, Т.
    Омниканальность не является панацеей для всех ритейлеров [Текст] / Т. Романченко // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 48-49

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
повідомлення персонализовані -- бренд
Свободных экз. нет




    Есмаханова, А. У.
    Сущность і тенденции развития брендинга [Текст] / А. У. Есмаханова // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - №1. - С. 59-63

Рубрики: Бренд

фывфывфыв:
брендбук
Свободных экз. нет




    Коваленко, А.
    Энергии хватит на все [Электронный ресурс] / А. Коваленко // Новое время. - 2018. - № 19. - С. 34-35

Рубрики: Харчування

фывфывфыв:
здорове харчування -- бренд Епікур -- зелена продукція
Свободных экз. нет




    Єжижанська, Т.
    Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України [Текстььь] / Т. Єжижанська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - №4. - С. 5-12

Рубрики: Видавнича справа--Робота редакції

фывфывфыв:
медіапростір -- бренд -- репутація
Свободных экз. нет




    Локшин, В.
    Формування професійної компетентності майбутніх харизматичних лідерів з менеджменту соціокультурної сфери [Текст] / В. Локшин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 80-88

Рубрики: Менеджмент комунікаційний

   Соціологія культури


фывфывфыв:
методологія формування -- бренд персональний
Свободных экз. нет


Шифр: Д1/2018/120
   Газета

День [Текстььь]. - Київ, 2017 - . - Выходит ежедневно
2018г. № 120
Содержание:
Пушкарук, І. Вирішальний час для компромісів / І. Пушкарук. - С.3
Ніколаєвис, С. Чого чекати від самміту НАТО? / С. Ніколаєвис. - С.4-5
Найдюк, О. Дуже ціную нашу систему музичної освіти / О. Найдюк. - С.6
Малімон, І. Шацький бренд : майстер-клас / І. Малімон. - С.8
Козирєва, Т. Енергія для миру та демократії / Т. Козирєва. - С.9
Прокопенко, М. Польоти "космічних козаків" / М. Прокопенко. - С.10
Шевченко, В. Три золота і одно срібло / В. Шевченко. - С.12
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1