Спільне послання міжнародних інституцій до Всесвітнього дня учителя [Текст]> // Освіта України. - 2018. - № 39. - С. 7 Рубрики: Освіта--Організація освіти фывфывфыв: ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ УЧИТЕЛЯ -- ЗНАЧИМІСТЬ ПРОФЕСІЇ ВЧИТЕЛЯ -- ПОЛІПШЕННЯ УМОВ ПРАЦІ -- ЯКІСНА ОСВІТА Свободных экз. нет |
Кулик, Н. Оцінювання якості: погляд зсередини [Текст] / Н. Кулик> // Освіта України. - 2018. - № 43/5 листоп./. - С. 4-5 Рубрики: Освіта--Управління фывфывфыв: ЯКІСНА ОСВІТА -- НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- ОЦІНКА РОБОТИ ЗАКЛАДУ -- СТАНДАРТИ ТА ІНДИКАТОРИ Свободных экз. нет |
Лагідна, М. Приязна до дитини освіта: мрія, що здійснилася [Текст] / М. Лагідна> // Урядовий кур’єр : газета. - 2019. - № 55/21 берез./. - С. 5 Рубрики: Освіта інклюзивна фывфывфыв: ІНКЛЮЗІЯ В МАЙБУТНЄ -- СОЛОНЯНСЬКА ОТГ -- ЯКІСНА ОСВІТА -- ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР -- ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ Свободных экз. нет |
Щодо окремих питань формування системи забезпечення якості освіти : лист ДСЯО № 01/01-22/1333 від 28.05.19 р. [Текстььь] > // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України . - 2019. - № 6. - С. 21-23 Рубрики: Освіта--Організація освіти фывфывфыв: якісна освіта -- освітній процес Свободных экз. нет |