Параска, М.
    Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності [Текст] / М. Параска, Л. Худолей // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 13-16

Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції

фывфывфыв:
Українська Асоціація Маркетингу -- опитування маркетологів -- професійна сертифікація
Доп.точки доступа:
Худолей, Л.

Свободных экз. нет




    Лилик, І.
    Українська асоціація маркетингу під час війни [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 5-7

Рубрики: Маркетингові дослідження

фывфывфыв:
РОБОТА ПІД ЧАС ВІЙНИ -- українська асоціація маркетингу
Свободных экз. нет




   
    Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 67-72

Рубрики: Маркетинг

   Економіка України--Стратегія розвитку


фывфывфыв:
Українська Асоціація Маркетингу -- післявоєнна економічна політика -- відновлення економіки
Свободных экз. нет