Параска, М. Про роботу маркетингових відділів компаній в умовах нової реальності [Текст] / М. Параска, Л. Худолей> // Маркетинг в Україні. - 2021. - № 2. - С. 13-16 Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції фывфывфыв: Українська Асоціація Маркетингу -- опитування маркетологів -- професійна сертифікація Доп.точки доступа: Худолей, Л. Свободных экз. нет |
Лилик, І. Українська асоціація маркетингу під час війни [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 5-7 Рубрики: Маркетингові дослідження фывфывфыв: РОБОТА ПІД ЧАС ВІЙНИ -- українська асоціація маркетингу Свободных экз. нет |
Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 67-72 Рубрики: Маркетинг Економіка України--Стратегія розвитку фывфывфыв: Українська Асоціація Маркетингу -- післявоєнна економічна політика -- відновлення економіки Свободных экз. нет |