Грищенко, І. Активізація внутрішніх ресурсів : заняття для учнів 5-х класів [Текст] / І. Грищенко> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2017. - N23/24. - С. 33-39 Рубрики: Психологія практична Психологічна служба--Освіта фывфывфыв: профілактика тривожності -- тривожність -- підлітковий вік -- емоційне перенапруження Свободных экз. нет |
Андрієнко, Н. Я - дорослий : програма розвитку навичок спілкування [Текст] / Н. Андрієнко, Р. Лазуткіна> // Психолог : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2017. - N23/24. - 1-20. - (Тематична вкладка Практики для практики) Рубрики: Психологія практична Психологічна служба--Освіта фывфывфыв: просвітницько-профілактичні програми -- завдання програми -- структура тренінгів -- зміст програми -- тривожність -- агресивність -- стрес -- профілактика агресивності -- способи вирішення конфліктів -- толерантність -- кохання Доп.точки доступа: Лазуткіна, Р. Свободных экз. нет |
Краснік, О. Методика "Крокодил" : діагностика особливостей особистості [Текст] / О. Краснік> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №5/6. - С. 20-25 Рубрики: Психологія практична Психологія дитяча Психологічна служба--Освіта Психодіагностика фывфывфыв: психологічні методики -- проективні методики -- агресія -- тривожність Свободных экз. нет |
Дмитрієва, С. М. Психологічні детермінанти підліткової тривожності [Текст] / С. М. Дмирієва> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 13-18 Рубрики: Психологія вікова--Підлітки фывфывфыв: розвиток особистості -- тривожність -- детермінанти тривожності Свободных экз. нет |
Львова, Н. Арт-терапевтичні методи роботи з дітьми [Текст] / Н. Львова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 2. - С. 42-59 Рубрики: Психологія особистості--Особливий стан психіки Психотерапія фывфывфыв: ТРИВОЖНІСТЬ -- ДИТЯЧІ СТРАХИ -- ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА РОБОТА Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2019/6 Газета 2019г. № 6 Дмитренко, С. Професійна етика : з історії формування поняття / С. Дмитренко. - С.4-15 Козлова, А. Дотримання етики в роботі психолога / А. Козлова. - С.16-23 Каленюк, А. Роз’яснення правових позицій: консультація юриста / А. Каленюк. - С.24-33 Козлова, А. Особисті риси та професійна етика / А. Козлова. - С.34-39 Козлова, А. Про етикет психолога в соцмережах / А. Козлова. - С.40-55 Ларін, Д. Проблеми та суперечності: етичні аспекти в роботі психолога / Д. Ларін. - С.56-61 Попадин, Р. Особистісна тривожність практичних психологів: її вплив на соціально-перцептивну взаємодію з клієнтом / Р. Попадин. - С.62-65 Рашковська, І. Психолог для психолога: як нам працювати із собою / І. Рашковська. - С.66-75 Бондарчук, І. Батькам про роботу психолога / І. Бондарчук. - С.76-79 Сежченко, І. Психологічна компетентність педагогів: семінар-практикум / І. Сежченко, Н. Доброва, М. Єрміна. - С.80-87 Висока, А. Кольоровий ресурм: авторська арт-терапевтична техніка / А. Висока. - С.88-93 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Попадин, Р. Особистісна тривожність практичних психологів: її вплив на соціально-перцептивну взаємодію з клієнтом [Текст] / Р. Попадин> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 6. - С. 62-65 Рубрики: Психологія практична Деонтологія--Педагогічна фывфывфыв: емоційне переживання -- рівні тривожності Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2019/9 Газета 2019г. № 9 Хачатурян, Ю. Метод корекції шкільної тривожності / Ю. Хачатурян. - С.4-11 Третяк, Р. Розвиток обдарованої дитини / Р. Третяк. - С.12-19 Діденко, М. Техніка саморегуляції та психотерапія / М. Діденко. - С.20-27 Вавілова, А. Тривожність у дітей та підлітків : діагностика / А. Вавілова. - С.28-33 Удачіна, Г. Рухливі ігри. Ігри для заняття емоційного напруження / Г. Удачіна. - С.34-37 Козак, Н. Із початкової до середньої школи : профілактика тривожності дітей / Н. Козак. - С.38-67 Чек-лист: 10 ознак високого рівня тривожності. - С.47-49. - Вкладка Як перемогти тривожність?. - С.52. - Вкладка Рекомендації батькам. - С.54. - Вкладка Бондарчук, І. Знижуємо рівень шкільної тривожності : корекційні заняття / І. Бондарчук. - С.68-84 Пасивна поведінка(загальна характеристика). - С.90-91 Агресивна поведінка (загальна характеристика). - С.92-95 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Хачатурян, Ю. Метод корекції шкільної тривожності [Текст] / Ю. Хачатурян> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 9. - С. 4-11 Рубрики: Психологія особистості--Особливий стан психіки фывфывфыв: тривожність -- психокорекція -- психогімнастика -- невербальний метод Свободных экз. нет |
Вавілова, А. Тривожність у дітей та підлітків : діагностика [Текст] / А. Вавілова> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 9. - С. 28-33 Рубрики: Психологія дитяча фывфывфыв: ТРИВОЖНІСТЬ -- види тривожності -- діагностика рівня тривожності Свободных экз. нет |
Чек-лист: 10 ознак високого рівня тривожності [Текст]> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 9. - 47-49. - Вкладка Рубрики: Психологія діяльності фывфывфыв: тривожність -- емоційне виснаження -- фізичне виснаження Свободных экз. нет |
Як перемогти тривожність? [Текст]> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 9. - 52. - Вкладка Рубрики: Психологія особистості--Емоції фывфывфыв: емоційний стан -- заняття шкільного психолога Свободных экз. нет |
Новаковська, М. Lie to me. Як розпізнати та що робити з дитячою нещирістю? [Текст] / М. Новаковська> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2020. - № 9/10. - С. 8-15 Рубрики: Психологія дитяча--Молодший шкільний вік фывфывфыв: поведінка дитини -- страх -- тривожність Свободных экз. нет |
Чорток, О. Особливості застосування в роботі психолога [Текст] / О. Чорток> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 1/2. - С. 16-27 Рубрики: Психологія практична фывфывфыв: шкільний психолог -- каністерапія(від лат. canis-собака) -- ДИТЯЧІ СТРАХИ -- переживання -- тривожність Свободных экз. нет |
> Шифр: О688189/2021/34 Газета 2021г. № 34 Скасування рішення про присудження ступеня вищої освіти. - С.5 Про щеплення, навчальний рік і права освітян. - С.6-7 Короденко, М. Учитель - у кожному з нас : Український серпневий форум "Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху" / М. Короденко. - С.8-9 Кулик, Н. НАПН: долаємо виклики / Н. Кулик. - С.10-11 Шулкін, Д. Столична освіта: досягнення, потреби й інструменти / Д. Шулкін. - С.12-13 Олійник, В. Перебороти тривожність / В. Олійник. - С.14-15 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Олійник, В. Пребороти тривожність [Текст] / В. Олійник> // Освіта України. - 2021. - № 34. - С. 14-15 Рубрики: Охорона здоров'я фывфывфыв: психологічне здоров’я -- соціальна тривога -- вебінар Свободных экз. нет |
Голота, А. Тривожність у дитини : як помітити й допомогти? [Текст] / А. Голота> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 9/10. - С. 66-81 Рубрики: Психологія дитяча фывфывфыв: поведінка дитини -- вияви дитячої тривожності -- сімейні чинники -- вправи для подолання Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2021/9/10 Газета 2021г. № 9/10 Сидоркіна, М. Громадянська компетентність і соціальний інтерес : джерела протидії COVID-19 / М. Сидоркіна. - С.12-23 Тітова, К. Медіабезпорадність і невпевненість у собі : страхи в умовах дистанційної роботи / К. Тітова. - С.24-26 Плетка, О. Психологічгий супровід освітян : організація роботи інтервізійної групи / О. Плетка. - С.28-39 Каніболоцька, М. Регуляція емоцій в умовах пандемії : психологічні поради для педагогів закладів освіти / М. Каніболоцька. - С.40-47 Мельник, А. Безпечна комунікація : правила організації в закладі освіти / А. Мельник. - С.48-51 Голота, А. Тривожність у дитини : як помітити й допомогти? / А. Голота. - С.66-81 Ларіна, Т. Як підтримувати контакт із дитиною : поради для батьків і педагогів / Т. Ларіна. - С.82-84 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Брайко, Т. З лялечками граємося - стресу позбавляємося [Текстььь] / Т. Брайко, Л. Аністратенко> // Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2023. - № 11. - С. 28-31 Рубрики: Дошкільне виховання--Ігри фывфывфыв: саморобні ляльки -- стрес -- тривожність -- естетичний розвиток Доп.точки доступа: Аністратенко, Л. Свободных экз. нет |