> Шифр: М3/2018/6 Журнал 2018г. № 6 Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку / Л. Яцишина, Шевченко І. - С.4-10 Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?. - С.11-21 Марр, Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати / Б. Марр. - С.22-24 Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження. - С.25-32 Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2. - С.33-34 Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Є. Рясних, О. Савченко. - С.35-44 Савицька, Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика / Н. Савицька, В. Михайлова. - С.45-51 Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.52-65 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку [Текст] / Л. Яцишина, Шевченко І.> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 4-10 Рубрики: Засоби масової інформації--Україна Реклама--Маркетинг фывфывфыв: МЕДІАРИНОК -- ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ Доп.точки доступа: Шевченко І. Свободных экз. нет |
Іщенко, Н. Погані хлопці та дівчата легкої поведінки [Текст] / Н. Іщенко> // День. - 2019. - № 108/109. - С. 25, 28-29 Рубрики: Журналістика--Україна фывфывфыв: інформаційне мовлення -- медіаринок Свободных экз. нет |