Лабурцева, О. І. Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова> // Економіка України : політико-економічний журнал. - 2018. - № 9 Рубрики: Торгівля роздрібна Маркетинг фывфывфыв: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Доп.точки доступа: Алданькова, Г. В. Свободных экз. нет |
Боде, Л. Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи [Текст] / Л. Боде, Ж. Райжите> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 37-47 Рубрики: Реклама--Маркетинг фывфывфыв: РЕКЛАМНІ СТАНДАРТИ -- МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ Доп.точки доступа: Райжите, Ж. Свободных экз. нет |
Главные тенденции бренд коммуникаций: покупатели становятся Smart, а бренды становятся человечней [Текст] : (материалы блиц-опроса экспертов)> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 8-16 Рубрики: Маркетинг послуг фывфывфыв: івент-маркетинг -- маркетингові комунікації Свободных экз. нет |
Бармотина, К. На сегоднящий день в Украине используются преимущественно традиционные каналы коммуникаций [Текст] / К. Бармотина> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 20-23 Рубрики: Маркетинг послуг--Інтернет фывфывфыв: директ-маркетинг -- маркетингові комунікації Свободных экз. нет |
Васильєва, О. Основной современный тренд в бренд-коммуникациях - диджитализация [Текст] / О. Васильєва> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2019. - № 3. - С. 28-30 Рубрики: Маркетинг послуг фывфывфыв: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ -- формування іміджу бренду Свободных экз. нет |
Пахуча, Є. В. Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкуренстоспроможності підприємств [Текст] / Є. В. Пахуча> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 19/20. - С. 82-90 Рубрики: Конкуренція фывфывфыв: маркетингові комунікації Свободных экз. нет |
Кириченко, С. О. Напрями удосконалення комунікаційної політики на підприємстві [Текст] / С. О. Кириченко> // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2020. - № 23. - С. 42-46 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація фывфывфыв: маркетингові комунікації -- комунікаційний інструментарій Свободных экз. нет |