Ковальчук, С.
    Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / С. Ковальчук, М. Принько // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 27-35

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

фывфывфыв:
НЕПРИБУТКОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ -- СПІВПРАЦЯ З НЕПРИБУТКОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ -- СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ -- УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ -- МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ
Доп.точки доступа:
Принько, М.

Свободных экз. нет


33(062.552)
В-535


    Коваль, С.
    Управління якістю в сфері туристичних послуг [Текстььь] / С. Коваль // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2018. - Вип. 1 (81) : Економічні науки . - С. 33-41
УДК

Рубрики: Туризм--Послуги

фывфывфыв:
стандарти -- маркетингові інструменти -- конкуренція -- стратегічний маркетинг -- конкурентне середовище
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)




   
    Система маркетингового менеджменту підприємства [Текст] // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2019. - № 18. - С. 63-68

Рубрики: Менеджмент

фывфывфыв:
маркетингові інструменти
Свободных экз. нет




    Анісімова, О.
    Стратегічне управління в діяльності бібліотек [Текстььь] / О. Анісімова, Т. Яворська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2024. - № 3. - С. 37-45

Рубрики: Бібліотечна справа--Менеджмент

фывфывфыв:
показники діяльності -- маркетингові інструменти
Доп.точки доступа:
Яворська, Т.

Свободных экз. нет