Василенко, В. Визначення іміджових маркерів цільової аудиторії як один з етапів фомування іміджу закладу вищої освіти [Текстььь] / В. Василенко> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 25-29 Рубрики: Вищі навчальні заклади фывфывфыв: імідж -- зовнішній імідж -- іміджеві маркери -- цільова аудиторія Свободных экз. нет |
Гольцберг, Е. Вид изнутри. Как культ красоты портит всем жизнь [Текст] / Е. Гольцберг> // Новое время. - 2021. - № 4. - С. 39-40 Рубрики: Етикет фывфывфыв: наукові трактати -- ЗОВНІШНІЙ ІМІДЖ -- особисті комплекси -- ефект ореола Доп.точки доступа: Юнг, К. Г. \о нем\ Свободных экз. нет |