Тлеубердинова, А. Асоціативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Тлеубердинова> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2017. - №9. - С. 24-32 Рубрики: Туризм--Економіка--Інвестиції Казахстан фывфывфыв: дестинації -- брендинг Свободных экз. нет |
С-88 Рафальська, Н. М. Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська> // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне, 2017. - Вип. 1(7) . - С. 117-120
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства фывфывфыв: БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- РИНОК ПИВУ Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Багаєва, Т. Місце та роль соціології брендингу в розбудові та викладанні комунікаційних дисциплін [Текстььь] / Т. Багаєва> // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2018. - №1. - С. 151-178 Рубрики: Соціологія реклами фывфывфыв: брендинг -- модель Баунті -- керований хаос Свободных экз. нет |
> Шифр: М6/2018/6 Журнал 2018г. № 6 Неплатежеспособность? Проблема! Но для маркетологов нет нерешаеміх проблем!. - С.10-18 Коршевнюк, Л. Маркетинг позволяет успешно бороться с проблемой низкой платежеспособности / Л. Коршевнюк. - С.20-21 Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко. - С.22-30 Зозульов, О. Інноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринку / О. Зозульов, К. Менькова. - С.32-37 Білявська, Ю. Я - бренд! Інструмент чи звичний спосіб життя? / Ю. Білявська. - С.38-40 Современные модели поведения покупателя. - С.42-44 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ромат, Е. Брендинг у комунікаціях держави та органів публічного управління [Текст] / Е. Ромат, Ю. Гаврилечко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 6. - С. 22-30 Рубрики: Бренд Маркетинг--Стратегія фывфывфыв: фірмові ідентифікаційні маркетингові комунікації -- бренд туристичний -- реклама Доп.точки доступа: Гаврилечко, Ю. Свободных экз. нет |
> Шифр: М6/2018/5 Журнал 2018г. № 5 Ромат, Е. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19 Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано. - С.20-27 Васильева, О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-20 Калиниченко, Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31 Бондарев, Н. Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33 Ігнатьєва, В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40 Білявська, Л. PLACE BRANDING.або нвіщо містам бренд / Л. Білявська. - С.43-45 Бернович, П. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 20-27 Рубрики: Маркетинг--Стратегія фывфывфыв: брендинг -- бренд території Свободных экз. нет |
Калиниченко, Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва [Текст] / Л. Калиниченко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 30-31 Рубрики: Маркетинг--Стратегія фывфывфыв: брендинг Свободных экз. нет |
Ігнатьєва, В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) [Текст] / В. Ігнатьєва> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 34-40 Рубрики: Маркетинг--Стратегія фывфывфыв: маркетинг територіальний Свободных экз. нет |
Білявська, Л. PLACE BRANDING.або навіщо містам бренд [Текст] / Л. Білявська> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 43-45 Рубрики: Бренд фывфывфыв: брендинг міста Свободных экз. нет |
Мельник, Т. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Т. Мельник> // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право : науковий. - 2018. - № 5. - С. 32-54 Рубрики: Бренд--країни фывфывфыв: брендинг національний -- міжнародний іміжд країни Свободных экз. нет |
Хареба, О. В. Підвищення економічної ефективності виробництва малопоширених овочевих культур [Текст] / О. В. Хареба> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2018. - № 12. - С. 31-41 Рубрики: Ринок аграрний Овочівництво фывфывфыв: агрологістика -- брендинг Свободных экз. нет |
В-535 Міщук, Г. Можливості оцінки ефективності регіонального брендингу [Текстььь] / Г. Міщук> // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування : зб. наук. пр / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2018. - Вип. 2(82) : Економічні науки . - С. 287-294
Рубрики: Бренд фывфывфыв: експортні оцінки -- ефективність -- регіональний брендинг Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
В-535 Вісник Національного університету водного господарства та природокористування [Текстььь] : зб. наук. пр. Вип. 2 (78) / голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне : НУВГП, 2017. - 176 с. - 100.00 р. Содержание: Вовк, В. Аналітичне забезпечення планування грошових потоків підприємств / В. Вовк. - С .3-10 Дума, В. Оцінка податкової складової бюджетного потенціалу місцевих фінансів / В. Дума. - С .11-21 Мельник, Л. Фінансова рівновага - як складова системи фінансово-економічної безпеки підприємств / Л. Мельник. - С .22-29 Миськовець, Н. Шляхи удосконалення механізму регулювання екосистеми корпоративного підприємства / Н. Миськовець. - С .30-41 Нікіфорович, О. Ексергоекономічний аналіз централізованої системи теплозабезпечення міського району / О. Нікіфорович. - С .42-52 Меліхова, Т. Роль органів управління у формуванні інвестиційного клімату великих міст / Т. Меліхова. - С .53-62 Петренко, О. Стан вітчизняного морського середовища: проблеми та можливі шляхи їх подолання / О. Петренко. - С .63-72 Пивоварчук, Л. Аналіз розвитку фінансової науки в Україні / Л. Пивоварчук. - С .73-79 Самолюк, Н. Фінансове забезпечення енергозбереження житлових будинків / Н. Самолюк. - С .80-90 Солодкий, В. О. Сучасні соціано-економічні тенденції у контексті рівноважного розвитку / В. О. Солодкий. - С .91-99 Стахів, О. Оцінка ефективності торгівельної діяльності споживчого товариства за узагальюючими показниками / О. Стахів. - С .100-111 Судук, О. Особливості формування соціальної нефінансової звітності сільськогосподарськими підприємствами / О. Судук. - С .112-121 Федина, К. Перспективи розвитку фондового ринку в Україні в сучасних умовах / К. Федина. - С .122-127 Шило, Ж. Проблеми оподаткування прибутку Національного банку України / Ж. Шило. - С .128-136 Ширко, Б. Організація лісогосподарського виробництва та покращання використання лісових ресурсів / Б. Ширко. - С .137-142 Кондрацька, Н. Фінансова безпека сільськогосподарського підприємства: оцінка та шляхи її підвищення / Н. Кондрацька. - С .143-152 Якимчук, А. Діагностика економічного потенціалу сонячної енергії регіонів України / А. Якимчук. - С .153-159 Міщук, Г. Ефективність регіонального брендінгу як індикатор конкурентоспроможності регіону / Г. Міщук. - С .160-168
Рубрики: Економіка фывфывфыв: енергозбереження -- брендинг регіональний -- рівновага фінансова Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Новикова, З. PR на ринку сучасного образотворчого мистецтва [Текст] / З. Новикова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 5. - С. 26-33 Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції фывфывфыв: ринок мистецтва -- брендинг в мистецтві -- паблік рілейшнз Свободных экз. нет |
Н-34 Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / голов. ред. Л. В. Козак. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2017. - 140 с. - (Економіка ; №7(35)). - 1-25. - 120.00 р. Содержание: Андрейченко, А. В. Агропромислове виробництво та охорона навколишнього природного середовища: пошук балансу / А. В. Андрейченко. - С .4-7 фывфыв: поводження з відходами, відходи АПК, безвідходне виробництво Онишко, С. В. До питання теоретико-методологічного забезпечення розбудови державно-приватного партнерства / С. В. Онишко. - С .8-11 фывфыв: сутність поняття, реалізація можливостей Берест, М. М. Визначення факторів впливу зовнішнього середовища на фінансове забезпечення розвитку суб’єктів АПК / М. М. Берест, М. О. Дудка. - С .13-16 фывфыв: факторний аналіз, агропромисловий комплекс, монетарно-інфляційний фактор, пільгове кредитування Боровик, М. В. Маркетингове забезпечення управління сталим розвитком закладів вищої освіти на засадах економіки знань / М. В. Боровик Гринько, Т. В. Науково-методичні підходи до оцінки кадрового потенціалу медичного закладу / Т. В. Гринько, К. С. Савченко. - С .23-27 фывфыв: оцінювання якості, робоча сила, медичні працівники Кустріч, Л. О. Економічна ефективність використання трудових ресурсів у сільському господарстві : [на прикладі Черкаської області] / Л. О. Кустріч. - С .28--32 фывфыв: продуктивність праці, використання праці Дем'янчук, О. І. Особливості формування та використання коштів об’єднаних територіальних громад в Україні / О. І. Дем'янчук, М. В. Сипата. - С .34-39 фывфыв: ОТГ, 2015-2017 рр., динаміка доходів, децентралізація, витрати, проблемні питання Іонін, М. Є. Детермінанти розвитку конкурентного потенціалу компаній зі страхування життя / М. Є. Іонін. - С .40-44 фывфыв: детермінанти, нестабільність, низькі соціальні стандарти, брак коштів Калита, Т. А. Фінансове забезпечення інвестиційної діяльності в контексті сучасних викликів інноваційного розвитку економіки України / Т. А. Калита. - С .45-49 фывфыв: безпека фінансова, тлумачення сутності, індекс капітальних інвестицій, 2010-2017 рр. Кривицька, О. Р. Пенсійна реформа як каталізатор розвитку страхування життя в Україні / О. Р. Кривицька. - С .50-53 фывфыв: кількість страхових компаній, 2001-2008 рр., non-life Момот, О. М. Наукова полеміка функціонального наповнення транснаціонального банківського капіталу / О. М. Момот. - С .54-59 фывфыв: власний капітал, компенсаційна функція, страховий резерв, рентабельність банківського бізнесу, захисна фукція Онишко, С. В. Інноваційна спрямованість як орієнтир нарощування фінансового потенціалу соціально-економічного розвитку / С. В. Онишко. - С .60-64 фывфыв: ресурсні потенціали, маркетинговий потенціал Парасій-Вергуненко, І. М. Аналіз публічних закупівель: методичні та практичні аспекти / І. М. Парасій-Вергуненко. - С .65-71 фывфыв: публічні закупівлі, бюджетні кошти, тендер, система "Прозоро", 2016-2017 рр. Ревак, І. О. Стратегічні напрями зміцнення фінансової безпеки України : [стаття англійською мовою] / І. О. Ревак. - С .72-76 фывфыв: державний борг, банківська система, валютно-курсова політика Антонюк, О. Р. Внутрішньофірмовий контроль якості надання аудиторських послуг / О. Р. Антонюк. - С .78-83 фывфыв: внутрішньофірмовий стандарт, стандарти аудиту Герасимович, І. А. Концепція обліково-аналітичного забезпечення фінансового інжинірингу положень концепції стійкого розвитку / І. А. Герасимович. - С .84-90 фывфыв: ліквідні кошти, виробничі бізнес-проекти Єфіменко, Т. Визнання доходів за ідентифікацією обов’язків до виконання / Т. Єфіменко, В. М. Орлова, Є. О. Самилкін. - С .91-95 фывфыв: облік виручки, ідентифікація договору, фінансова звітність, сукупний дохід Замула, І. В. Розвиток методології бухгалтерського обліку природної ренти в контексті реалізації положень концепції стійкого розвитку / І. В. Замула, Т. С. Осадча. - С .96-99 фывфыв: природні ресурси Кіндрацька, Л. М. Система бухгалтерського обліку не повинна бути піддослідною інституцією / Л. М. Кіндрацька. - С .100-103 фывфыв: облікові механізми, трансформація Ляхович, Г. І. Методика оцінки та способи управління ризиками діяльності аутсорсингових компаній / Г. І. Ляхович. - С .104-109 фывфыв: аутсорсингова діяльність, SWOT-аналіз, невизначеність Скрипник, М. І. Показники бухгалтерської управлінської звітності: системна характеристика / М. І. Скрипник. - С .110-114 фывфыв: внутрішня звітність, інформаційні запити Харчук, Ю. Ю. Побудова бренду ВНЗ України шляхом позиціювання та створення позитивного іміджу : [стаття англійською мовою] / Ю. Ю. Харчук, А. Ф. Новак. - С .115-119 фывфыв: імідж вищого навчального закладу, освітні послуги, позиціювання, брендинг Чижевська, Л. В. Розрахункові операції на підприємствах електронної комерції: обліковий аспект / Л. В. Чижевська. - С .120-124 фывфыв: електронні гроші, інтернет-магазин Дзюбановська, Н. В. Використання нейронних мереж для прогнозування імпорту товарів країн Європейського Союзу / Н. В. Дзюбановська. - С .126-131 фывфыв: 2017-2018 рр., імпорт товарів Микитенко, Н. В. Можливості використання автоматизованих інформаційних систем в операційній діяльності / Н. В. Микитенко. - С .132-136 фывфыв: CAD-система, системи автоматизованого проектування
Рубрики: Економіка Україна фывфывфыв: облік та аудит -- економіка праці -- регіональна економіка -- математичне моделювання -- кредит Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Н-34 Харчук, Ю. Ю. Побудова бренду ВНЗ України шляхом позиціювання та створення позитивого іміджу : [стаття англійською мовою] / Ю. Ю. Харчук, А. Ф. Новак> // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" / голов. ред. Л. В. Козак. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2017. - С. 115-119. - (Економіка ; №7(35))
Рубрики: Бренд Вищі навчальні заклади фывфывфыв: імідж вищого навчального закладу -- освітні послуги -- позиціювання -- брендинг Доп.точки доступа: Новак, А. Ф. Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
Н-34 Ковальчук, О. А. Управління брендом як складова бренд-менеджменту [Текстььь] / О. А. Ковальчук> // Наукові записки Національного університету "Острозька академія" . - (Економіка ; № 11 (39)) : наук. журн. / Нац. ун-т "Острозька академія" ; гол. ред. Ю. В. Шулик. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту " Острозька академія", 2018. - С. 52-55
Рубрики: Бренд Управління проектами фывфывфыв: торгова марка -- брендинг Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
> Шифр: М3/2020/5 Журнал 2020г. № 5 Сокол, М. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26 Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35 Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук. - С.36-50 Баша, І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62 Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 36-50 Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції фывфывфыв: товарообіг -- органічний ринок -- рентабельність Свободных экз. нет |