A-765 Arnould E.J Consumers [Текстььь] / E.J. Arnould, L.L. Price. - Boston : McGraw -Hill, 2002. - 750 p. - (Series in Marketing). - ISBN 0-256-13360-3 : 50.00 грн. Рубрики: Економіка--Інновації--Економіка технологій фывфывфыв: споживач Доп.точки доступа: Price L.L. Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
W-641 Widmer C The Art of Trusteeship [Текстььь] : The Nonprofit Board Member's Guide to Effective Governance / Widmer C.; C. Widmer, S. Houchin. - San Francisco : Jossey - Bass Publishers, 2000. - 186 p. - ISBN 0-7879-5133-1 : 10.00 грн. Рубрики: Економіка окремих країн--США фывфывфыв: опікунська рада -- ефективне керівництво Доп.точки доступа: Houchin S. Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
L-487 Leet D.R., Odorzynski S.J. Focus Institutions and Markets [Текстььь] / Leet D.R., Odorzynski S.J.; D.R., Odorzynski S.J. Leet. - New York : NCEE, 2003. - 246 p Рубрики: Економіка окремих країн--США фывфывфыв: МАРКЕТІНГ Свободных экз. нет |
C-443 Chamberiain, Nell W. Collective Bargaining [Текстььь] / Nell W.Chamberiain, James W.Kuhn. - 3nd ed. - New York : McGraw -Hill Book Company, 1986. - 493 p. - ISBN 0-07-010441-7 : 20.00 грн. Рубрики: Економіка фывфывфыв: менеджмент -- бізнес Доп.точки доступа: Kuhn, James W. Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |