А-724 Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р. Зміст: Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32 Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45 Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59 Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67 Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77 Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77 Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93 Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103 Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109 Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117 Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125 Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130 Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135 Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141 Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149 Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155 Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163 Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169 Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177 Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185 Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202 Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213 Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217 Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233 Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241 Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249 Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259 Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262 Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267 Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282 Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293 Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297 Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301 Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309 Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323 Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329 Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333 Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341 Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349 Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357 Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363 Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373 Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379 Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
Рубрики: Інтерактивні технології Анотація: 10 Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови [Текст] / О.Тарасова> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 234-241 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Мислення критичне Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
П 957 Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к. Зміст: Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10 Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17 Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24 Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29 Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35 Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43 Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49 Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55 Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60 Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65 Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71 Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75 Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81 Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86 Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89 Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96 Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102 Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108 Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113 Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117 Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122 Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129 Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134 Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136 Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141 Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148 Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154 Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158 Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162 Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167 Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172 Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180 Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183 Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188 Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193 Рубрики: загальне мовознавство Вільних прим. немає |
П 957 Тарасова, О. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови [Текст] / О.Тарасова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.141-148 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): СОЦІОЛІНГВІСТИКА Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2006/5 2006р.5 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №5.) Ніколаєнко, С. Освіта в інноваційному поступі суспільства ( З доповіді Міністра освіти і науки України на підсумковій колегії МОН України ) / С. Ніколаєнко. - С.4-6 Кл.слова: ІННОВАЦІЇ Перелікпрограм,підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством Освіти і науки України для використання в загалльноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою в 2006/2007 навчальному році( іноземні мови ). - С.6-10 Кл.слова: ПРОГРАМИ Коваленко, О. Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття ( Проект Ради Європи ) / О. Коваленко ; Л. Биркун; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова. - С.10-14 Кл.слова: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Биркун, Л. Космічна мандрівка з " Нашою англійською " ( Лексико-граматичне та тематичне планування ) / Л. Биркун ; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько. - С.14-25 Кл.слова: НМК"НАША АНГЛІЙСЬКА" Карп'юк, О. Бути готовим до спілкування ( Особливості навчально-методичного коиплекту " English 6" та поурочне планування розподілу матеріалу ) / О. Карп'юк ; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова. - С.25-38 Кл.слова: НМК ENGLISH 6 Несвіт, А. Сприймаємо англійську в діалозі культур ( Календарно-тематичне планування до підручника" We Learn English " / А. Несвіт ; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова. - С.38-58 Кл.слова: ДІАЛОГ КУЛЬТУР Басай, Н. Реалізація комуникативного підходу до вивчення іноземних мов у підручнику з німецької мови Guten Tag! 6 / Н. Басай ; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук. - С.58-72 Кл.слова: НМК, GUTEN, TAG Волошинова, л. Вивчаємо мову зорових образів ( Аудіовізуальні технології у стратегіях мовної підготовки старшокласників ) / л. Волошинова ; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.72-78 Кл.слова: АУДІОВІЗУАЛЬНІ, ТЕХНОЛГІЇ Редько, В. На засадах єдиної концепції ( Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ) / В. Редько ; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.78-88 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА Яшенкова, О. Зовнішнє тестування з англійської мови в Україні: перше пілотування проекту / О. Яшенкова ; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.88-91 Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ Тарасова, О. Writing as a Goal and Tool in Developing Students' Creativity Thinking Skills / О. Тарасова ; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.91-100 Кл.слова: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ТВОРЧІСТЬ Шевчук, А. Уйти в інтегрований світ планети Земля ( Сторінками нового методичного посібника ) / А. Шевчук ; М. Градоьік. - С.100-105 Кл.слова: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Ukraine in close up: Україна: погляд зблизька . - С.105-108 Кл.слова: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА, КОНКУРС, УЧИТЕЛЬ РОКУ Градоьік, М. Соціальна сертифікація сучасної англійської літературної вимови / М. Градоьік. - С.108-117 Кл.слова: ВИМОВА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА, АНГЛІЙСЬКА Сащак, Н. Розмовляємо із задоволенням ( Основи формування навичок діалогічного мовлення в студентів ) / Н. Сащак. - С.117-122 Кл.слова: ВНЗ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Навчати малюків із радістю допоможе кожному вчителеві новий навчально-методичний посібник " Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи". - С.122-126 Кл.слова: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА Найприємніше - позитивно впливати на життя тих, хто поряд " [ Корпус Миру ]. - С.126-128 Кл.слова: КОРПУС МИРУ Немає відомостей про примірники |
Тарасова, О. Writing as a Goal and Tool in Developing Students' Creativity Thinking Skills [Текст] / О. Тарасова> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №5. - С. 91-100 Кл.слова (ненормовані): КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ТВОРЧІСТЬ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E1/2007/5 Газета 2007р. № 5 Peace Corps Volunteers StartedTheir Work... - С.3 Кл.слова: КОРПУС МИРУ Тарасова, О. Передумови успіху / О. Тарасова. - С.4-6 Кл.слова: Зовнішнє тестування How Do We Need Testing?. - С.7 Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ What Is Testing?. - С.8-9 Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ What Is Language?. - С.10-15 Кл.слова: МОВИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, ТЕСТУВАННЯ Examples of Tests. - С.16-17 Кл.слова: ТЕСТИ Unusual Christmas. - С.19-22 Кл.слова: РІЗДВО Немає відомостей про примірники |
Тарасова, О. Передумови успіху [Текст] / О. Тарасова> // English Language and Culture. - 2007. - №5. - С. 4-6 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): тестування Зовнішнє Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: -228503 2006р.6 Тесленко, В. Створити умови рівного доступу до якісної освіти / В. Тесленко. - С.4-6 Кл.слова: ОСВІТА УКРАЇНИ Коваленко, О. Державна підсумкова атестація з іноземних мов у 2006/ 2007 навчальному році ( Методичні рекомендації Міністерства освіти України ) / О. Коваленко. - С.6-10 Кл.слова: АТЕСТАЦІЯ Несвіт, А. Календарно-тематичне планування до підручника " We Learn English " ( Закінчення ) / А. Несвіт. - С.10-28 Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Карп'юк, О. Поурочне планування розподілу навчального матеріалу за НМК " English 6" (Закінчення ) / О. Карп'юк. - С.28-36 Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Сологуб М., Виноградова К. Що є землі людина? ) Інтегрований урок-роздум ) [ зарубіжна література, німецька мова ] / М., Виноградова К. Сологуб М. - С.36-42 Кл.слова: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ЛІТЕРАТУР Гащенко, О. Зимові свята в Україні та в Німеччині ( інтегований бінарний урок з німецької мови та громадянської освіти у 4 класі ) / О. Гащенко, Т. Шинкаренко. - С.36-42 Кл.слова: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, Громадянська Бабченко, С. Знайдемо і зрозуміємо один одного ( Сценарій інтегрованого свята ( англійсько-французького ), присвяченого Дню святого Валентина ) / С. Бабченко, Н. Гота. - С.47-55 Кл.слова: ІНТЕГРОВАНИЙ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, СЦЕНАРІЙ,, ВАЛЕНТИНІВ ДЕНЬ Лізун, Г. Формула успіху: наука+практика ( Вивчаємо іспанську за електрронним НМК HOLA - 2 ) / Г. Лізун. - С.55-62 Кл.слова: ІСПАНСЬКА МОВА, НМК, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Булгакова, В. Підготувати модель до самонавчання ( Деякі методологічні аспекти розбудови старшої школи на засадах профільності ) / В. Булгакова. - С.62-67 Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, САМОСТІЙНА РОБОТА Тарасова, О. Learn to Write by Writing ( Закінчення ) / О. Тарасова. - С.67-71 Кл.слова: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Теодорович, А. Тестування знань з іноземних мов студентів вищіх закладів освіти: аналіз світової рактики / А. Теодорович. - С.71-75 Кл.слова: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ, МІЖНАРОДНА ОСВІТА Сулім, В. Мавка заговорила німецькою ( За підтримки Львівського національного університету ім. І. Франка побачив світ переклад " Лісової пісні" німецькою мовою ) / В. Сулім. - С.84-94 Кл.слова: ПЕРЕКЛАД, НІМЕЦЬКА МОВА, ПЕРЕКЛАД, ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД, Леся Українка Трубачова, Д. Не бійтесь заглядати у словник... ( До проблеми укладання та використання термінологічних словників у навчальному процесі ) / Д. Трубачова. - С.100-104 Кл.слова: СЛОВНИК, ТЕРМІНОЛОГІЯ Голота, Г. Долаючи пчихологічне та культурологічне непорозуміння ( Коментування як засіб подолання комуникативних невдач у фреймі тандем-методу) / Г. Голота. - С.104-111 Кл.слова: ТАНДЕМ Осідак, В. Від мови до мовлення ( Перевірка ефективності методики контролю рівня сформованості граматичної компетенції студентів мовних факультетів ) / В. Осідак. - С.111-120 Кл.слова: ВНЗ, ГРАМАТИКА Паславська, А. Німецьку вивчає понад мільон українців / А. Паславська. - С.120-122 Кл.слова: НІМЕЦЬКА МОВА, МЕТОДИКА Доусон, Н. Міжнародні мовні іспити руйнують кордони / Н. Доусон. - С.122-125 Кл.слова: МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ТЕСТУВАННЯ, ЕКЗАМЕН Немає відомостей про примірники |
Тарасова, О. Learn to Write by Writing ( Закінчення ) [Текст] / О. Тарасова> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №6. - С. 67-71 Кл.слова (ненормовані): ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА |