(Немає відомостей про примірники)
Шифр: І2/2005/2
2005р.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.)
Зміст:
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4
Кл.слова: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9
Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14
Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14
Кл.слова: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38
Кл.слова: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50
Кл.слова: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56
Кл.слова: ПІДРУЧНИК
Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68
Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74
Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78
Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82
Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96
Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106
Кл.слова: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116
Кл.слова: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126
Кл.слова: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер
Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128
Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Немає відомостей про примірники



    Першукова, О.
    Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента змісту навчання іноземної мови ) [Текст] / о. ПЕРШУКОВА // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 106-116

Кл.слова (ненормовані):
ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Вільних прим. немає


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І2/2007/6
2007р.6 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №6.)
Зміст:
Булгакова, В. Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов: досвід Європи / В. Булгакова. - С.72-78
Кл.слова: ЗОВНІШНЄ, ОЦІНЮВАННЯ
Несін, Ю. Дванадцять мудрих думок для вчителя іноземної мови / Ю. Несін. - С.78-79
Кл.слова: КРИЛАТІ, ВИРАЗИ, ЗНАННЯ
Українська, О. Що закласти у тест?( До питання тестування рівня сформованості мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів ( французька мова) / О. Українська. - С.79-85
Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Першукова, О. Уникаючи чужих помилок ( Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старший школі_ / О. Першукова. - С.85-93
Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Коваленко, О. Школа майбутнього в Україні ( Концепція" мовного занурення ") / О. Коваленко. - С.93-98
Кл.слова: мовне занурення
Шевчук, А. Віслава Шимборська в українській перспективі / А. Шевчук. - С.98-102
Кл.слова: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ШИМБОРСЬКА ВІСЛАВА
Шимборська, Віслава. Поет та світ (З Нобелівської промови) / Віслава Шимборська. - С.102-106
Кл.слова: НОБЕЛЕВСЬКІ ЛАУРЕАТИ
Градобик, М. Інноваційні процеси в лексиці сучасної англійської мови / М. Градобик. - С.106-115
Кл.слова: ІННОВАЦІЇ
Марко, В. Починаємо з мислення ( Проблемні завдання на заняттях з англійської мови у мовних ВНЗ) / В. Марко. - С.115-124
Кл.слова: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ВНЗ
Трофімчук, С. Some Ideas on Developing Students' Creative Writing Skills / С. Трофімчук. - С.124-125
Кл.слова: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ВНЗ
Токарчук, С. Jingle Bells, або Новорічні дзвіночки( З антології " Вибрана поезія (вірші, пісні, гімни) англомовного світу у перекладах українською та російською мовам") / С. Токарчук. - С.125-127
Кл.слова: НОВИЙ РІК, ВІРШ
Немає відомостей про примірники



    Першукова, О.
    Уникаючи чужих помилок ( Особливості організації навчання іноземних мов у західноєвропейській старший школі_ [Текст] / О. Першукова // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №6. - С. 85-93

Кл.слова (ненормовані):
ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Вільних прим. немає


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І2/2009/1
2009р.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №1.)
Зміст:
Вакарчук, І. Головна мета - зробити наших найменших громадян щасливими! / І. Вакарчук. - С.3
Кл.слова: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Шклои - партнери майбутнього (Започатковано новий міжнародний євроінтеграційний проект). - С.9012
Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах у 2005/2006 навчальному році ( витяг ). - С.12-19
Кл.слова: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Білети з іноземної мови для державної підсумкової атестації 9 клас. 11 клас. - С.19-28
Кл.слова: ЕКЗАМЕН, БІЛЕТИ
Свиридюк, Т. Шукаємо і знаходимо своє місце в полікультурній Європі / Т. Свиридюк ; Н. Шевчук; Т. Бабенко. - С.28-37
Кл.слова: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
ПЕРШУКОВА, О. У пошуках "ідеального" підходу ( Інтеграція сучасних підходів до навчання іноземних мов у країнах Європи) / О. ПЕРШУКОВА ; В. Пономаренко; Л. Трясиборода. - С.37-48
Кл.слова: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ,
Поліщук, Н. Утілюючи принцип колективної взаємодії (Інтенсифікація процесу навчання іноземної мови в середній школі) / Н. Поліщук ; Н. Іванська; Н. Борейко. - С.48-57
Кл.слова: ІНТЕНСИФІКАЦІЇ
Шевчук, Н. Використання проектної роботи на уроках англійської мови / Н. Шевчук ; Т. Бабенко. - С.57-63
Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Пономаренко, В. Вчимося - граючи ( конспекти ігрових уроків німецької та англійської мов) / В. Пономаренко ; Л. Трясиборода. - С.63-75
Кл.слова: ГРА НА УРОЦІ
Іванська, Н. Наша сила - в єдності ( особистісно зорієнтований урок французької мови з використанням аудіовізуальних технологій) / Н. Іванська ; Н. Борейко. - С.75-79
Кл.слова: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ
Україна крізь призму сучасних методик викладання іноземної мови. - С.79-82
Кл.слова: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА
На шдяху до школи проектної культури та життєвого проектування. - С.82-88
Кл.слова: ПРОЕКТНІ РОБОТИ
Бабенко, Т. Розкриваючи культуру як глобальне явище / Т. Бабенко. - С.94-102
Кл.слова: ГРАМАТИКА
Трясиборода, Л. Наш кабінет - фортеця знань / Л. Трясиборода. - С.102-111
Кл.слова: КАБІНЕТ ІНОЗЕМНОЇ
Борейко, Н. [Європейська освіта] / Н. Борейко. - С.111-112
Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Немає відомостей про примірники



    Першукова, О.
    У пошуках "ідеального" підходу ( Інтеграція сучасних підходів до навчання іноземних мов у країнах Європи) [Текст] / О. ПЕРШУКОВА; В. Пономаренко // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №1. - С. 37-48

Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ,
Вільних прим. немає


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І2/2009/6
2009р.6 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №6.)
Зміст:
Якісна мовна освіта: погляд у майбутнє. - С.4-6
Кл.слова: МОВНА ОСВІТА
Марцелюх, І. Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки (Програма курсу за вибором, 10-12 класи) / І. Марцелюх ; Н. Ухіна; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко. - С.10-21
Кл.слова: ЗАРУБІЖНА, ЛІТЕРАТУРА
Ухіна, Н. Турецька мова (Пояснювальна записка до Навчальної програми для спеціалізованих шкіл, гімназій із поглибленим вивченням турецької мови) / Н. Ухіна ; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.21-30
Кл.слова: турецька мова
Першукова, О. "Стратегія знань" - це впевненість, відповідальність, надійність (Фінський досвід формування світогляду школярів засобами іноземної мови і двомовного навчання) / О. Першукова ; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.30-40
Кл.слова: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ
Буренко, В. Як добре вміти читати! ( Методичні поради, продовження) / В. Буренко ; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.40-48
Кл.слова: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ
Івашньова, С. У процесі гармонійного оволодіння іноземною мовою (З досвіду проведення інтегрованих уроків у початковій школі) / С. Івашньова ; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.48-55
Кл.слова: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ,
Басай, Н. На засадах комунікативного та особистісно орієнтованого підходів (з UTEN TAG! 9 завершується анвчання німецької мови в основній школі) / В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.55-60
Кл.слова: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
Кудрявцев, В. Мовна практика як нагорода (Програма літньої школи з англійської мови для обдарованих учнів) / В. Кудрявцев ; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.66-74
Кл.слова: ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Басай, Н. Календарно-тематичне планування за підручником GUTEN TAG! 9 / Н. Басай ; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.60-66
Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Степаненко, Л. "Тиха ніч, свята ніч..." (Конспект уроку -свята на тему "Різдво і Різдво в Іспанії" в 7 класі спеціалізованої школи) / Л. Степаненко ; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.74-48
Кл.слова: ІСПАНСЬКА МОВА, РІЗДВО
Дулін, О. Для найздібніших і найсміливіших (План-сценарій виховного заходу з іспанської мови для учнів 5-7 класів) / О. Дулін ; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.78-84
Кл.слова: ІСПАНСЬКА МОВА, ПОЗАКЛАСНА
Мальковський, Гарольд. Лінгводидактика тексту / Гарольд Мальковський ; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.92-98
Кл.слова: ВПРАВИ
Редько, В. Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / В. Редько ; Л. Гульпа; А. Токова; Н. Каменецька. - С.98-102
Кл.слова: ІНШОМОВНА ОСВІТА
Гульпа, Л. Оцінюємо підручник: думка вчителів / Л. Гульпа ; А. Токова; Н. Каменецька. - С.102-106
Кл.слова: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Токова, А. Окружна міжшкільна методична комісія / А. Токова ; Н. Каменецька. - С.106-108
Кл.слова: МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ
Каменецька, Н. Європейськи вимір у навчально-виховний процес! / Н. Каменецька. - С.108-110
Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА
Немає відомостей про примірники



    Першукова, О.
    "Стратегія знань" - це впевненість, відповідальність, надійність (Фінський досвід формування світогляду школярів засобами іноземної мови і двомовного навчання) [Текст] / О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №6. - С. 30-40

Кл.слова (ненормовані):
ВИХОВНИЙ АСПЕКТ
Вільних прим. немає