А-724 Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р. Зміст: Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32 Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45 Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59 Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67 Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77 Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77 Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93 Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103 Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109 Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117 Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125 Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130 Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135 Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141 Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149 Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155 Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163 Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169 Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177 Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185 Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202 Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213 Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217 Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233 Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241 Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249 Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259 Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262 Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267 Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282 Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293 Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297 Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301 Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309 Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323 Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329 Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333 Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341 Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349 Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357 Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363 Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373 Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379 Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
Рубрики: Інтерактивні технології Анотація: 10 Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін [Текст] / Л. Середяк> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 196-202 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Інтеграція -- Освіта громадська Дод.точки доступу: Ковтонюк, А. Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
В44 Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текст] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн. Зміст: Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с. Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11 Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22 Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24 Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26 Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27 Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42 Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52 Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54 Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55 Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58 Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60 Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62 Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71 Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74 Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78 Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82 Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84 Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88 Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92 Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98 Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100 Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106 Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109 Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113 Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119 Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121 Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126 Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128 Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129 Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163 Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165 Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167 Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174 Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180 Рубрики: мова англійська--методика викладання Вільних прим. немає |
В44 Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті [Текст] / А. Ковтонюк> // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 5-8 с. Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ОСВІТА ГРОМАДСЬКА Вільних прим. немає |
В44 Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства [Текст] / В. Поздняков> // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 8-11 Рубрики: Мова англійська--Методика Кл.слова (ненормовані): ОСВІТА ГРОМАДСЬКА Дод.точки доступу: Ковтонюк, А. Вільних прим. немає |