L-723 Individual differences in second language learning [Текст] > // Lightbown Patsy M. How Languages are Learned / Patsy M.Lightbown, Nina Spada. - New York : Oxford University Press, 2006. - P53-76 Рубрики: Мова іноземна--Психолінгвістика Кл.слова (ненормовані): психологія навчання -- навички -- мотивація -- прогрес навчальний Дод.точки доступу: Spada Nina Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
L-723 Learner language [Текст] > // Lightbown Patsy M. How Languages are Learned / Patsy M.Lightbown, Nina Spada. - New York : Oxford University Press, 2006. - P77-108 Рубрики: Мова іноземна--Психолінгвістика Кл.слова (ненормовані): граматика -- прогрес навчальний -- лексикологія -- прагматика -- фонологія Дод.точки доступу: Spada Nina Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
C-693 Meaning, comprehension, and reading success [Текст] > // Coles G. Reading Lessons / G.Coles. - New York : Hill and Wang, 1998. - P91-106 . - ISBN 0-8090-6490-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): психологія навчання -- семантика -- прогрес навчальний -- теорія читацької реакції -- Ноам Хомський Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
C-693 Learning capacity, children's futures, and reading achievement [Текст] > // Coles G. Reading Lessons / G.Coles. - New York : Hill and Wang, 1998. - P107-119 . - ISBN 0-8090-6490-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): психологія навчання -- прогрес навчальний -- навички -- педагогіка -- психолінгвістика -- тестування Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |