T-253 Content-Based and Immersion Models for Second and Foreign Language Teaching / M. Snow [Текст] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P303-318 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): підхід інтегрований -- модель навчальна -- навчання змістове -- навчання тематичне Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
T-253 Literature as Content for ESL/EFL / S. McKay [Текст] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P319-332 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): текст літературний -- навчання змістове -- підхід комунікативний -- аналіз тексту -- навчання інтегративне -- комунікація міжкультурна Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
T-253 Supporting Second Language Children's Content Learning and Language Development in K-5 / B. Hawkins [Текст] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P367-384 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): школа початкова -- навчання змістове -- компетенція комунікативна Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |