С481 Корольов, І. Поняття комунікації у контексті антропологічної парадигми в мовознавстві [Текст] / І.Р Корольов> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки. - Рівне : РІСКСУ, 2009. - С. 91-95 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ Кл.слова (ненормовані): Комунікація Вільних прим. немає |
М30 Место языкового перевода в современной коммуникации [Текст]> // Марчук Ю. Модели перевода / Ю. Марчук. - М. : Академия, 2010. - С. 7-19 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАЦІЯ Вільних прим. немає |
О- 59 Якимчук, А. Рефлексивні механізми навчання підлітків англомовної комунікації. [Текст] / А.В. Якимчук> // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 44-50 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): МИСЛЕННЯ -- навчання розвиваюче -- КОМУНІКАЦІЯ ІНШОМОВНА |
О- 59 Ніколайчук, Г. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку. [Текст] / Г Ніколайчук> // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 65-70 Рубрики: Мови іноземні Кл.слова (ненормовані): МЕТОДИКА -- КОМУНІКАЦІЯ -- мовлення діалогічне |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2009. - Б. ц. Зміст: Долга, Т. Переклад як вид мовленнєвої діяльності / Т Долга. - С .13-17 Желтовський, В. To Sell Military Campaign in Iraq Stressing the Freedom Theme: how Politically Correct Vocabulary was Used by George W.Bush / В Желтовський. - С .18-25 Заблоцький, Ю. Лінгвопрагматичний аналіз передвиборчих промов президента США Барака Обами / Ю Заблоцький. - С .25-34 Кіщенко, Ю. Чинники, які впливають на процес перекладу тексту / Ю Кіщенко. - С .46-50 Кобяков, О. Статус мовчання у парадигмі невербальних та вербальних засобів комунікації / О Кобяков. - С .50-55 Лушпай, Т. Особливості свідомості білінгвів / Т Лушпай. - С .55-62 Макарук, Л. Процес породження та сприйняття піктограм з точки зору когнітивістики. / Л. Макарук. - С .62-70 Мороз, Л. Деякі проблеми перекладу при викладанні іноземної мови / Л Мороз. - С .70-73 Новоселецька, С. Глобальна англійська у євросоюзному контексті / С Новоселецька. - С .73-81 Ольхович, О. Невербальна комунікація як складова міжкультурної компетентності. / О. Ольхович. - С .81-90 Романова, Н. Графіка як спосіб унаочнення / Н. Романова. - С .90-95 Юр’єва, О. Особливості невербальної передачі інформації в процесі міжкультурної комунікації. / О. Юр’єва. - С .95-102 Байсан, Д. Лексико-семантичне поле " справедливість" в англійській мові. / Д. Байсан. - С .103-110 Бардакова, О. Дієслівні одиниці з першими наголошуваними відокремлюваними словотворчими компонентами в сучасній німецькій мові (на матеріалі медичної термінології). / О. Бардакова. - С .110-116 Благодарна, О. Конвенціональна метафоризація концепту робота у сучасному американському та британському художньому дискурсі. / О. Благодарна. - С .116-120 Бобков, В. Відтворення фразеології з метрологічною назвою мішок /worek/ bag у слов’янському і германському мовному просторі. / В. Бобков. - С .120-127 Бобкова, Т. Дистрибутивні ознаки лексем на поняття " кількість" в англійських і українських текстах офіційного стилю. / Т. Бобкова. - С .127-135 Бойчук, К. Мова газетних текстів як засіб впливу на читача. / К. Бойчук. - С .135-140 Бреник, І. Емотивна семантика та виділення ЛСП прикметників позитивної оцінки в англійській мові. / І. Бреник. - С .140-145 Вецкур, Т. Вербалізація культурних концептів у повчальному дискурсі. / Т. Вецкур. - С .158-165 Галай, Т. М. Експліцитні засоби вираження незгоди в англомовному художньому дискурсі. / Т.М. Галай, Ю.І. Гринда. - С .165-170 Гнатюк, А. Дослідження синонімічного ряду на позначення сумніву. / А. Гнатюк. - С .177-182 Горчак, О. Синтактико-стилістичні показники прагматичної спрямованості англомовної політичної риторики (на прикладі промов Маргарет Тетчер, Тоні Блера, Абрагама Лінкольна, Гордона Брауна, Нейла Армстронга та Нельсона Мандели). / О. Горчак. - С .182-187 Demjanjuk, O. Ausdrucksmittel fur das verbalisierte konzept "absage" im kommunikativ-pragmatischen aspekt. / O. Demjanjuk. - С .194-198 Derkacz-Padiasek, T. A survey of rival diminutive formations in Polish and Ukrainian. / T. Derkacz-Padiasek. - С .198-206 Dribniuk, V. English medical abbraviations. / V. Dribniuk. - С .206-210 Єрченко, П. Фразеологічна деривація як один з видів творення фразеологізмів (на матеріалі англійської мови). / П. Єрченко. - С .210-219 Замашна, С. Соціокультурний компонент лексики з запозиченням кольору. / С. Замашна. - С .219-223 Калиновська, І. Газетний заголовок як проблема перекладу (на прикладі іменникових фраз типу NNN). / І. Калиновська. - С .223-227 Ковальчук, Л. Контекстуальні фактори та їх реалізація в дискурсі. / Л. Ковальчук. - С .227-234 Кратюк, Ю. Стан досліджень південнопограничної діалектної польської мови. / Ю. Кратюк. - С .252-258 Кузнєцова, Д. Прецедентні феномени в номінаціях виразів обличчя. / Д. Кузнєцова. - С .258-263 Луговой, В. Имя собственное в составе фразеологических единиц французского и украинского языков. / В. Луговой. - С .263-269 Литвин, А. Семантика та функціонування англійських фразеологічних одиниць на запозичення поняття "удар " у спортивній грі волейбол. / А. Литвин. - С .269-273 Мокра, О. Лінгвістичні та когнітивні характеристики концепту добро в сучасній французькій мові. / О. Мокра. - С .294-298 Миклаш, Л. Таксономічні назви в англомовній дендрологічній терміносистемі. / Л. Миклаш. - С .298-305 Олексійчук, Ю. Семантичні особливості похідних форм лексем " blog" та "log" у сучасній англійській мові. / Ю. Олексійчук. - С .309-316 Попович, Т. Вплив комунікативних інтенцій на діалогічне мовлення / Т. Попович. - С .323-328 Розводовська, О. Способи морфологічного словотвору в сучасній англійській мові бізнесу / О. Розводовська. - С .328-333 Синдега, Р. Структурні особливості та функціонування термінів в англомовних текстах з проблем комп’ютерних наук та інформаційних технологій / Р. Синдега. - С .351-358 Совтис, Н. Запозичення з української мови в польській анімальній лексиці / Н. Совтис. - С .363-371 Степанов, А. Лексико-семантичні дивергенції і варіативність в терміносистемі латиноамериканських національних варіантів іспанської мови / А. Степанов. - С .376-384 Фенюк, Л. Способи вираження категорії заперечення у французькій мові / Л. Фенюк. - С .400-405 Фрідріх, А. Семантична інтерпретація фразеологічних одиниць сучасної англійської мови / А. Фрідріх. - С .405-409 Шапран, Н. Функціональні особливості компліментарних висловлень в англомовному дискурсі / Н. Шапран. - С .421-429 Бабієць, І. Montessori method in teaching foreign languages / І. Бабієць. - С .446-455 Білецька, С. Роль та місце читання у французькому навчально-методичному комплексі "connexions 2" / С. Білецька. - С .455-459 Боднар, Є. Соціально-психологічні особливості студентської молоді / Є. Боднар. - С .459-465 Гузій, Т. Використання інтерактивних технологій для розвитку професійного мовлення студентів у НВНЗ / Т. Гузій. - С .469-473 Засекіна, С. Використання ілюстративного матеріалу в навчальних словниках / С. Засекіна. - С .473-480 Ковальчук, І. Особливості розвитку та роль внутрішнього мовлення в процесі вивчення іноземної мови / І. Ковальчук. - С .480-486 Костюк, О. Вплив мови на навчально-виховний процес у релігійних освітніх закладах Волині (ХІХ - поч.ХХ ст.) / О. Костюк. - С .486-492 Кравець, О. Окремі аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою. / О. Кравець. - С .492-497 Мазурок, О. Сугестивні технології викладання іноземних мов / О. Мазурок. - С .497-502 Перішко, І. Про професійну підготовку майбутніх учителів до роботи з обдарованими до вивчення іноземних мов школярами / І. Перішко. - С .508-513 Проценко, Н. Тестовий контроль та сучасні технології викладання іноземних мов / Н. Проценко. - С .516-523 Сяська, Н. Проблеми формування англомовної лексичної компетенції у студентів молодших курсів / Н. Сяська. - С .523-528 Шалова, Н. Distange education as a new method of theaching and intercultural communication / Н. Шалова. - С .528-535 Шмирова, О. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов / О. Шмирова. - С .535-542 Шуневич, Б. Методика комбінованого викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі / Б. Шуневич. - С .542-549 Химай, Н. Оптимізація навчального процесу за допомогою сучасних технологій / Н. Химай. - С .549-553 Гринда, Ю. Ділове мовлення англійською мовою як невід’ємна складова навчання спеціалістів економічних спеціальностей / Ю. Гринда. - С .553-558 Іванів, О. З досвіду роботи з дистанційним курсом для ад’юнктів / О. Іванів. - С .558-562 Ливинець, М. До питання типології помилок у мовленні майбутніх учителів у парадигмі формування їх професійної та соціокультурної компетенції / М. Ливинець. - С .562-568 Стрельнікова, О. Інтерактивні методи викладення англійської мови на неспеціальних факультетах ВНЗ / О. Стрельнікова. - С .568-577 Сухомлин, Т. Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Сухомлин. - С .577-582 Ваховська, Н. Есхатологія повороту (wende) в романі Т.Гетхе"nox". / Н. Ваховська. - С .582-588 Волкова, С. Особливості композиційної струкктури американської народної казки. / С. Волкова. - С .588-595 Волосюк, О. Феміністична завантаженість поетикальних засобів вираження метаморфози головної героїні у п’сі Бернанда Шоу " Пігмаліон". / О. Волосюк. - С .595-600 Гоца, Н. Проблематика прозових творів сучасних афро-американських письменниць (на прикладі романів Тоні Моррісон). / Н. Гоца. - С .600-608 Григоренко, О. Житлові мотиви: конфлікт навколо будинку в романі Е.Єлінек " Коханки". / О. Григоренко. - С .608-613 Зелінська, Л. Антиколоніальний дискурс і постколоніальна критика в контексті міжкультурної комунікації. / Л. Зелінська. - С .613-622 Колісник, В. Засоби виразності у романі Джин Сондерс "Дружини, подруги та кохані". / В. Колісник. - С .625-631 Лисенко, О. Образ "нової жінки" у трагедії Ж.Ануя "Медея". / О. Лисенко. - С .631-640 Місінькевич, О. Жіночі образи як уособлення краси і гармонії світу у поетичному мовленні неокласиків. / О. Місінькевич. - С .640-644 Морозова, І. Моана особистість жінки у драматургії вікторіанської доби. / І. Морозова. - С .644-649 Папушина, В. Зображення духовного світу творчої особистості в романі К.Рансмайра "Останній світ". / В. Папушина. - С .649-654 Проценко, О. Імплікативний простір поетичного тексту К.Сендберга "Prairie Waters by Night". / О. Проценко. - С .654-659 Cитник, О. Психологічна функція онейросфери у малій прозі В.Фолкнера та М.Хвильового. / О. Cитник. - С .659-666 Стороха, Б. Загальні принципи поетики конкретної поезії. / Б. Стороха. - С .666-674 Вільних прим. немає |
Н34 Ольхович, О. Невербальна комунікація як складова міжкультурної компетентності. [Текст] / О. Ольхович> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 81-90 Рубрики: Мова англійська--Лінгвістика комунікативна Кл.слова (ненормовані): КОМПЕТЕНЦІЯ МЕТОДИЧНА Вільних прим. немає |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.8 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2007. - Б. ц. Зміст: Білецька, С. Біблеїзми як засіб відображення універсальних концептів релігійної картини світу французького народу (на матеріалі французької мови). / С. Білецька. - С .10-21 Кам’янець, А. Рівні прочитання і перекладацька інтерпретація тексту. / А. Кам’янець. - С .29-39 Потятиник, У. Інтертекстуальний характер сучасного медійного дискурсу (на матеріалі заголовків англомовних публікацій). / У. Потятиник. - С .39-46 Гладка, В. Комунікативно-прагматична функція експресивних висловлень"Quel N!" сучасної французької мови. / В. Гладка. - С .116-122 Гончар, К. Прагматичні особливості висловлень вихваляння. / К. Гончар. - С .133-140 Данилович, О. Сполучуваність окремих прикметників з підкласами іменників у публіцистичному стилі. / О. Данилович. - С .140-150 Заблоцький, Ю. Прагматичні особливості функціонування фразеологічних одиниць в американських публіцистичних текстах. / Ю. Заблоцький. - С .150-162 Калиновська, І. Синонімія іменникових фраз в англомовній художній прозі (на прикладі роману Генрі Джеймса "У клітці"). / І. Калиновська. - С .169-175 Коцюк, Л. Програми-конкорданси в лінгвістичній обробці мовного матеріалу. / Л. Коцюк. - С .175-184 Князева, Д. Les subordonnees de but en latin, en ancien francais en ancien roumain. / Д. Князева. - С .184-190 Кратюк, Ю. Польський діалект Городка Подільського. / Ю. Кратюк. - С .190-198 Кудрявцева, О. Особливості парадигматичних відношень між прийменниками в публіцистичному стилі сучасної німецької мови. / О. Кудрявцева. - С .198-210 Панасюк, Д. Функції синсемантичної лексики в англомовній гостросюжетній прозі (на матеріалі трилерів С.Кінга). / Д. Панасюк. - С .236-246 Пелипенко, О. Засоби передачі невизначено- малої кількості в англійській мові та їх вживання в романі Дж.Лондона "Місячна долина". / О. Пелипенко. - С .246-253 Поліщук, В. До проблеми дослідження фразеологічної мікросистеми "пияцтво" в німецькій та англійській мовах. / В. Поліщук. - С .253-262 Рємчукова, Л. Загальнолінгвістична характеристика фразеологічних одиниць з анамалістичним компонентом у сучасній англійській мові. / Л. Рємчукова. - С .269-277 Сахнюк, О. Лексико-стилістичні особливості рекламних повідомлень (на матеріалі реклам з журналу Maclean’s). / О. Сахнюк. - С .277-285 Тишко, О. Структурні та функціональні характеристики висловлювань подяки у сучасній англійській мові. / О. Тишко. - С .285-297 Царьова, Л. Стилістичні можливості англійської граматики на прикладі романа Дж.Селліса "The Long Legged Ely". / Л. Царьова. - С .297-308 Шелудченко, С. Семантична структура слів категорії стану сучасної англійської мови. / С. Шелудченко. - С .308-311 Чернишенко, І. Ціннісні концепти "щастя", "успіх", та "радість" у фразеологічних картинах світу української та англійської мов. / І. Чернишенко. - С .311-321 Черняк, О. Особливості номінацій невербальних засобів позначення осуду в сучасній англійській мові. / О. Черняк. - С .321-331 Ковальчук, І. Особливості розвитку та роль внутрішнього мовлення в процесі вивчення іноземної мови. / І. Ковальчук. - С .331-338 Кононенко, О. Особливості мовленнєвої поведінки студентів мовних спеціальностей у англомовній e-mail комунікації. / О. Кононенко. - С .338-354 Новоселецька, С. Міжкультурна комунікація як предмет наукового дослідження. / С. Новоселецька. - С .363-371 Слоньовська, О. Полікультурна освіта в державних школах США. / О. Слоньовська. - С .377-385 Вільних прим. немає |
Н34 Новоселецька, С. Міжкультурна комунікація як предмет наукового дослідження. [Текст] / С. Новоселецька> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.8. - Острог, 2007. - С. 363-371 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): СОЦІОЛІНГВІСТИКА Вільних прим. немає |
Н34 Циганок, О. Італійські ренесансні епітафії з тракту Якоба Понтана (1594) в українських поетиках ХVII-XVIII ст.:особливості комунікаційного процесу [Текст] / О. Циганок> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.27. - Острог, 2012. - С. 310-313 Рубрики: Літературознавство Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАЦІЯ |
Н34 Мойсенко, С. Стилістико-синтаксичяні засоби формування англійського комп’ютерного дискурсу [Текст] / С. Мойсенко> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.29. - Острог, 2012. - С. 329-332 Рубрики: Мова англійська--Лінгвістика комунікативна Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАЦІЯ |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2013. - Б. ц. Зміст: Алексієвець, О. Просодична актуалізація точки зору в англомовному політичному дискурсі. / О. Алексієвець. - С .8-13 Бассай, С. Когнітивні механізми у німецькомовному побутовому анекдоті. / С. Бассай. - С .13-17 Башук, Н. Лінгвокультурологічний контекст при вивченні іноземної мови. / Н. Башук. - С .17-20 Безугла, О. Концептуальна метафора часу в політичному дискурсі США. / О. Безугла. - С .20-23 Буць, Ж. Специфіка номінацій кольорів в актуалізації текстового концепту жіночність у французькій реалістичній прозі ХІХ-ХХ ст. / Ж. Буць. - С .26-30 Заграновська, О. Реалізація категорії ввічливості за допомогою мовленнєвих актів (на матеріалі англійського та українського мовлення). / О. Заграновська. - С .61-64 Мазніченко, О. Масова двомовність на території Тунісу як наслідок французької колонізації. / О. Мазніченко. - С .90-93 Михальчук, Н. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико- еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві. / Н. Михальчук. - С .99-103 Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. / М. Нарійчук. - С .109-112 Фант, М. Розвиток лінгвальної моделі часу в німецькій мові. / М. Фант. - С .141-144 Федорова, О. Когнітивні та гендерні дослідження англомовної публіцистичної преси України. / О. Федорова. - С .144-146 Хорошилова, В. Когнітивні засади втілення комунікативної стратегії завдання образи в німецькомовному дискурсі. / В. Хорошилова. - С .146-150 Бубнова, Д. Интерактивные учебники по английскому языку: почему их нет в украинских технических вузах. / Д. Бубнова. - С .167-170 Гавриш, М. Міжкультурна компетенція як складова триєдиної мети інозеномовної підготовки сучасних фахівців (на матеріалі німецької мови). / М. Гавриш. - С .170-173 Каніболоцька, О. Особливості методики формування англомовної соціокультурної компетенції студентів мовних вузів. / О. Каніболоцька. - С .183-185 Касаткіна, О. Інноваційні методи формування іншомовної комунікативної культури в студентів на заняттях з іноземної мови. / О. Касаткіна. - С .191-193 Ковальчук, О. Вправи для розвитку діалогічного мовлення на початковому та середньому етапах навчання французької мови. / О. Ковальчук. - С .193-196 Марунько, О. Використання методу навчання по станціях на заняттях з німецької мови. / О. Марунько. - С .201-204 Морська, Л. Можливості використання методики "Peer teaching" у навчанні іноземної мови. / Л. Морська. - С .204-208 Москалець, О. Проектна методика на уроках іноземної мови у загальноосвітній школі. / О. Москалець. - С .208-212 Сердюк, Н. Метод алгоритмізації як засіб нівеляції типових помилок студентів під час визначення головних членів англійського простого речення. / Н. Сердюк. - С .212-216 Трикашна, Ю. Відбір автентичних художніх фіьмів для формування англомовної соціокультурної компетентності майбутніх філологів. / Ю. Трикашна. - С .221-225 Умінська, А. Центр самопідготовки майбутніх вчителів іноземної мови як засіб автономного формування іншомовної культури. / А. Умінська. - С .225-229 Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов. / М. Федоришин. - С .229-234 Штохман, Л. Робота в групах на заняттях англійської мови як іноземної. / Л. Штохман. - С .242-245 Браславська, О. Принципи формування навичок та вмінь професійно спрямованого публічного мовлення англійською мовою студентів старших курсів технічного ВНЗ. / О. Браславська. - С .256-260 Гречок, Л. Творча самореалізація особистості у процесі професійної самостійної роботи з іноземної мови. / Л. Гречок. - С .268-270 Каменська, І. Критерії сформованості англомовної лінгвопрагматичної компетенції майбутнього вчителя англійської мови. / І. Каменська. - С .279-281 Костюк, О. Роль віршованого матеріалу у навчанні лексики англійської мови учнів початкової школи. / О. Костюк. - С .285-288 Мартинюк, О. Визначення рівня сформованості міжкультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. / О. Мартинюк. - С .300-303 Радул, С. Концепція діалогу культур як теоретична основа формування міжкультурної компетентності вчителя іноземної мови. / С. Радул. - С .305-309 Семенчук, Ю. Аудіювання та відіювання англомовних професійно спрямованих матеріалів із студентами-економістами. / Ю. Семенчук. - С .316-319 Сокол, Г. Використання мультимедійних засобів у процесі вивчення дисципліни "іноземної мови за професійним спрямуванням" в технічному університеті. / Г. Сокол. - С .321-324 Фрондзей, Я. Особливості навчання студентів вищих учбових закладів іноземним мовам в умовах міжкультурної інтеграції. / Я. Фрондзей. - С .327-330 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/nz_vyp_33 |
Н34 Нарійчук, М. Англомовний політичний дискурс і міжкультурна комунікація: лінгводидактичний аспект. [Текст] / М. Нарійчук> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.33. - Острог, 2013. - С. 109-112 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): ЛЕКСИКОЛОГІЯ |
Н34 Алексєєва, М. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови [Текст] / М. Алексєєва> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 232-238 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Міжкультурна комунікація |
Н34 Дем’яненко, О. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі [Текст] / О. Дем’яненко> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 281-284 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Комунікація міжкультурна |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2) [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2012. - 512 с. - Б. ц. Зміст: Баракатова, Н. Українсько-польська міжмовна омонімія службових частин мови / Н. Баракатова. - С .11-14 Білецька, І. Двомовна освіта у середніх навчальних закладах США: історія становлення / І. Білецька. - С .14 -18 Шнуровська, Л. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва / Л. Шнуровська. - С .31-34 Закреницька, Л. Способи запозичення іншомовних фахових номінативних одиниць в англійській християнсько-богословській терміносистемі / Л. Закреницька. - С .34-38 Девіцька, А. Специфіка словацько-англійського білінгвізму у поліетнічному просторі Словаччини / А. Девіцька. - С .41-45 Ібрагімова, С. Міжваріантні запозичення англійської мови сфери сучасних технологій / С. Ібрагімова. - С .45-49 Луговська, І. Ознаки латинських запозичень у німецькій мові / І. Луговська. - С .57-62 Онуфрієва, Ю. Англіцизми в німецькій мові: етапи використання / Ю. Онуфрієва. - С .66-71 Петровська, Ю. Соціолінгвістичні особливості у мовленні носіїв іспанської мови на території північного сходу США / Ю. Петровська. - С .71-76 Ермакова, В. Стереотипизированное предсчтавление оппозиции "свой-чужой"в русской и английской паремических картинах мира / В. Ермакова. - С .117-120 Семенчук, А. Англомовна актуалізація підслоту ареал фреймової структури концепту тероризм / А. Семенчук. - С .159-164 Бенькевич, Г. Культуротворчий вимір латинських висловів / Г. Бенькевич. - С .182-188 Гущина, С. Значення ментальності для формування мовної картини світу: компаративний аналіз української та англійської мов / С. Гущина. - С .201-204 Д’яконова, О. Концептуалізація горя в німецькій та українській романтичній ліриці у світлі міфолого-релігійних уявлень / О. Д’яконова. - С .209-213 Калініченко, В. Польова стратифікація вербалізованих концептів "успіх" і "success" (на матеріалі сучасної української та американської художньої літератури). / В. Калініченко. - С .220-227 Кирилюк, С. Дієслівна парадигма номінативного поля концепту дорога (на матеріалі народних казок) / С. Кирилюк. - С .232-236 Лащук, О. Лексичні вербалізатори бінарного концепту "distanz" у німецькій мові / О. Лащук. - С .244-248 Милик, О. Мовна репрезентація концепту "любов" у пізньолатинському романі / О. Милик. - С .248-252 Ніколаєва, Т. Лінгвокогнітивні особливості британських традиційних міфологем "Winter of Discontent" та "Falklands War" / Т. Ніколаєва. - С .259-262 Сушкевич, О. Методика дослідження аксіологічної модальності (на матеріалі інтерв’ю англійською та українською мовами) / О. Сушкевич. - С .282-287 Щербина, С. Концепти success failure в асоціативно-оразній системі англомовних паремійних одиниць / С. Щербина. - С .294-298 Бельмаз, Я. Роль дисципліни "Історія англійської мови" у підготовці майбутніх учителів англійської мови / Я. Бельмаз. - С .306-309 Гришкова, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови в контексті модернізації педагогічної освіти / Л. Гришкова. - С .309-314 Литвиненко, Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять / Н. Литвиненко. - С .314-318 Морська, Л. Психолінгвістичний та інтерактивний підходи до визначення сутності іншомовної стратегічної компетенції / Л. Морська. - С .318-326 Бичок, А. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності / А. Бичок. - С .335-339 Буткова, Г. Наукові підходи щодо визначення сутності комунікативної майбутнього вчителя - філолога / Г. Буткова. - С .344-347 Гладка, О. Використання технології розвитку критичного мислення як умова формування творчої компетентності майбутнії учителів іноземної мови / О. Гладка. - С .347-350 Дакаленко, О. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування / О. Дакаленко. - С .354-357 Дмітренко, І. Шляхи удосконалення методичної підготовки майбутніх вчителів інозмної мови початкової школи / І. Дмітренко. - С .364-368 Зінукова, Н. Шляхи удосконаленя професійної підготовки усних перекладачів у вищому навчальному закладі / Н. Зінукова. - С .368-372 Кашуба, О. Культура професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов / О. Кашуба. - С .372-377 Кеба, Т. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови / Т. Кеба. - С .377-380 Ковальчук, В. Використання віртуального навчального середовища moodele для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням / В. Ковальчук. - С .380-388 Костюченко, К. Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови / К. Костюченко. - С .388-392 Лабенко, О. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. Лабенко. - С .392-397 Ліштаба, Т. Формування мовної культури майбутнього спеціаліста-перекладача / Т. Ліштаба. - С .397-402 Ріжняк, О. Тестування як один із засобів оцінювання знань студентів з курсу "латинська мова" / О. Ріжняк. - С .402-406 Рибінська, Ю. Методи активізації творчої діяльності студентів факультетів іноземних мов / Ю. Рибінська. - С .406-410 Стрельченко, Л. Інтерактивні технології у формуванні комунікативної компетенції студентів мовних факультетів / Л. Стрельченко. - С .416-420 Токарєва, Т. Деякі аспекти навчання читання у підготовці майбутніх вчителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .420-426 Труханова, Т. Підходи у навчанні діалогічного мовлення / Т. Труханова. - С .426-431 Черньонков, Я. Науково-дослідна робота майбутніх учителів іноземних мов у процесі індивідуалізації їхньої професійної підготовки / Я. Черньонков. - С .431-436 Ягеніч, Л. Навчання усного іншомовного мовлення студентів немовних ВНЗ / Л. Ягеніч. - С .436-440 Володько, А. Етапи формування соціокультурної компетенції майбутніх перкладачів на основі контрастивного аналізу української та німецької культур / А. Володько. - С .440-443 Воронкова, Н. Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови / Н. Воронкова. - С .443-448 Данукало, Н. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов / Н. Данукало. - С .448-452 Джагарян, Ю. Інтерактивні методи навчання іноземній мові: Case Study. Переваги та недоліки / Ю. Джагарян. - С .452-455 Когут, Т. Шляхи оптимізації навчання іноземних мов в неспеціальних вищих навчальниз закладах за умов кредитно-модульної системи:отиваційний аспект / Т. Когут. - С .459-463 Кочергина, Л. Гуманитарный аспект изучения иностранного языка в неязыковом вузе / Л. Кочергина. - С .463-467 Кравчук, Л. Професійна підготовка вчителів іноземних мов у другій половині ХХст / Л. Кравчук. - С .467-474 Лубянова, О. Формування іншомовної соціокультурної компетенції у студентів із вадами слуху в ВНЗ / О. Лубянова. - С .474-478 Луканська, Г. Основні шляхи вдосконалення практичних навиків усного перекладу / Г. Луканська. - С .478-481 Мальцева, И. Метод проэктов как синтез профессиональной и языковой подготовки студентов-социологов / И. Мальцева Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_104_2.pdf |
Н34 Шнуровська, Л. Іншомовна компетенція й комунікація білінгва [Текст] / Л. Шнуровська> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 31-34 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ІНТЕРФЕРЕНЦІЯ |
Н34 Бичок, А. Міжкультурна комунікативна компетентність як інтегративна характеристика професійної компетентності фахівця зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / А. Бичок> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 335-339 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА |
Н34 Дакаленко, О. Адаптований момент самонавчання німецькій мові студентів-спортсменів під час тренування [Текст] / О. Дакаленко> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 354-357 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАЦІЯ |
Н34 Кеба, Т. Соціокультурний компонент в процесі формування комунікативної компетенції при вивченні іноземної мови [Текст] / Т. Кеба> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 377-380 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА |
Н34 Місечко, О. Готовність майбутніх учителів англійської мови до формування міжкультурної компетентності учнів: постановка проблеми [Текст] / О. Місечко> // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 291-297 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА |