А-724 Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р. Зміст: Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32 Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45 Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59 Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67 Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77 Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77 Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93 Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103 Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109 Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117 Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125 Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130 Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135 Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141 Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149 Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155 Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163 Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169 Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177 Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185 Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202 Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213 Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217 Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233 Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241 Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249 Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259 Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262 Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267 Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282 Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293 Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297 Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301 Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309 Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323 Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329 Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333 Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341 Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349 Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357 Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363 Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373 Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379 Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
Рубрики: Інтерактивні технології Анотація: 10 Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи "АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов [Текст] / О. Полуботько> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 228-233 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Газета на уроці -- Інтерактивність Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
П35 Волощак, С. До питання про вживання часів у додаткових реченнях французької мови [Текст] / С. Волощак> // Питання романо-германської філології : Видавництво Львівського університету, 1961. - С. 5-12 Рубрики: Мова французька--Граматика Кл.слова (ненормовані): Час |
П35 Корсаков, А. Перфект і категорія часових відношень у сучасній англійській мові [Текст] / А. Корсаков> // Питання романо-германської філології : Видавництво Львівського університету, 1961. - С. 140-153 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): Час |
П 957 Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к. Зміст: Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10 Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17 Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24 Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29 Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35 Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43 Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49 Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55 Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60 Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65 Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71 Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75 Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81 Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86 Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89 Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96 Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102 Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108 Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113 Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117 Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122 Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129 Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134 Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136 Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141 Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148 Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154 Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158 Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162 Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167 Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172 Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180 Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183 Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188 Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193 Рубрики: загальне мовознавство Вільних прим. немає |
П 957 Вороніна, М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови) [Текст] / М. Вороніна> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.129-134 Рубрики: Мова іспанська Кл.слова (ненормовані): ГРАМАТИКА Вільних прим. немає |
Б729 Liesure: My Day-off [Текст] > // Бовіна Г. Практикум з англійської мови : Посібник з практики усного та писемного мовлення ( англійською мовою) для студентів І курсу немовних ВНЗ / Г. Бовіна. - Київ : Центр научной літератури, 2008. - P239-243 . - ISBN 978-966-364-707-4 Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні Кл.слова (ненормовані): Вільний час |
Ц61 Цимбал, О. Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови [Текст] / О. Цимбал. - Харків : Основа, 2008. - 173 с. - Б. ц. Зміст: Веселі прапорці . - С .5-8 Школа моєї мрії . - С .8-14 Машина часу . - С .14-19 Добрі казки . - С .19-23 Казкове місто . - С .23-29 Моя улюблена пора року . - С .29-33 Червоний капелюшок . - С .33-45 Космічний табір відпочинку . - С .45-56 Щоденник космічного рейнджера . - С .49-56 Читаємо книжки англійською . - С .56-62 Cвіт підлітків (Teenagers’world) . - С .86-92 Сам собі режисер (Let’s make video film by ourselves) . - С .92-97 Створення екологічної громадської організації (Creation of the ecological civic organization) . - С .97-102 Відновлювальні джерела енергії (Renewable sources of energy) . - С .102-109 Святкування Дня Святого Валентина (St. Valentine’s Day celebration) . - С .109-116 Вільний час типового підлітка (Free time of a tyhical teenager) . - С .116-125 Здоровий спосіб життя (Healthy lifestyle) . - С .125-133 Шкільні проблеми: учнівська громадська думка та прийняття рішень у школі (School problems: students’ opinion and decision making at school) . - С .133-142 Web-сторінка "Я, моя сім’я, друзі" (web-page "My family, my friends and me") . - С .142-148 Свійські та дикі тварини в англійській фразеології (Farm and wild ansmals sn English phraseology) . - С .148-163 Вільних прим. немає |
Ц61 Вільний час типового підлітка (Free time of a typical teenager) [Текст]> // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. - Харків : Основа, 2008. - С. 116-125 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): Проект -- Компетенція мовленнєва та лінгвістична Вільних прим. немає |
К144 Казачінер , О. Сучасні форми та методи навчання англійської мови [Текст] / О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - 112 с. - Б. ц. Зміст: Форми навчання в педагогічному процесі . - С .7-13 Форми навчання іноземної (англійської) мови . - С .13-18 Урок як основна форма організації навчання . - С .18-20 Нестандартні уроки, їх види та класифікація. Особливості використання нетрадиційних форм навчання та педагогічних технологій під час навчання слабковстигаючих школярів . - С .20-49 Стислий огляд методів навчання англійської мови . - С .49-69 Вільних прим. немає |
К144 Нестандартні уроки, їх види та класифікація. Особливості використання нетрадиційних форм навчання та педагогічних технологій під час навчання слабковстигаючих школярів [Текст]> // Казачінер О.С. Сучасні форми та методи навчання англійської мови / О.С Казачінер; О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - С. 20-49 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Психологія -- метод інтерактивний Вільних прим. немає |
К144 Казачимер, О. Педагогічна підтримка учнів [Текст] / О.С Казачимер. - Харків : Основа, 2009. - 79 с. - 18.80 грн Зміст: Неуспішність школярів - одна з актуальних проблем сучасної школи . - С .4-32 Основні причини неуспішності учнів на уроках англійської мови / 32-41 Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Клініко-педагогічна класифікація мовних порушень . - С .41-42 Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Психолого-педагогічна класифікація мовних порушень . - С .44-46 Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення . - С .46 Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення . - С .46 Розробка коригувальних вправ для учнів, які мають фонетико-фонематичні порушеня . - С .46-58 Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Розробка фонетичних зарядок для використання на уроках англійської мови під час роботи з учнями з порушеннями фонематичного слуху . - С .58-61 Розробка коригувальних вправ для учнів, які мають легкі порушення усного мовлення . - С .61-69 Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Оптична дисграфія та шляхи її корегування на уроках англійської мови . - С .71-76 Вільних прим. немає |
К144 Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення [Текст]> // Казачимер О.С. Педагогічна підтримка учнів / О.С Казачимер. - Харків : Основа, 2009. - С. 46 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Аспект психологічний Вільних прим. немає |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.20 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2011. - 448 с. - Б. ц. Зміст: Ананьян, Е. Фразеологічна оказіональність як лінгвістична проблема (на матеріалі сучасної англійської мови). / Е. Ананьян. - С .3-11 Бенкендорф, Г. Сприйняття блакитного кольору німецькою національною свідомостю на поетичному рівні. / Г. Бенкендорф. - С .11-17 Великорода, В. Евфемізми рекламного дискурсу: прагматика, семантика, словотвір. / В. Великорода. - С .25-31 Венгринович, А. Кількісні параметри синонімії іменника сучасної німецької мови (на матеріалі "Bulitta. Das Kruger Lexikon der Sunonyme). / А. Венгринович. - С .31-41 Гаврилюк, І. Лексико-семантичні особливості англіцизмів у німецькій періодиці (на матеріалі газети Hamburger abendblatt). / І. Гаврилюк. - С .41-49 Декало, В. Дієслова модальності в сучасній німецькій иові. / В. Декало. - С .49-57 Денисенко, С. Фразеологічна деривація: утворення і становлення фразеологічних одиниць з власним іменем, а також походження власних імен як їхньої складової частини. / С. Денисенко. - С .57-63 Жуковська, К. Літота в стилістиці та риториці. / К. Жуковська. - С .73-81 Кашуба, Н. Варіантне керування дієслів прийменниковими формами знахідного і орудного відмінків у сучасній словацькій мові. / Н. Кашуба. - С .81-85 Киселюк, Н. Способи номінації емоційного стану радості в мові і мовленні (на матеріалі англомовної прози). / Н. Киселюк. - С .85-91 Кірковська, І. Проблеми заперечення у сучасній французькій мові. / І. Кірковська. - С .91-97 Лесик, І. Контрастивні стилістичні засоби вербалізації іронії: лінгвокогнітивний аспект. / І. Лесик. - С .121-130 Марко, Н. Особливості застосування лінгвістичних теорій у художньому тексті (на прикладі роману Д.Лоджа "Nice work"). / Н. Марко. - С .137-142 Мартинюк, О. Особливості парадигматичного оформлення актантності у французькому мовленні. / О. Мартинюк. - С .142-150 Орлова, С. Лінгвальні засоби вираження індивідуального стилю автора у прозі Р. Баха. / С. Орлова. - С .156-170 Осовська, І. Маркери модальності в сучасному німецькомовному сімейному дискурсі. / І. Осовська. - С .170-178 Сидельникова, Л. Структурні та функціональні особливості основних принципів французькогописьма. / Л. Сидельникова. - С .178-185 Турчин, В. Німецький політичний дискурс та явище евфемії. / В. Турчин. - С .189-198 Уманець, А. Sentence conceptions in foreign linguistics. / А. Уманець. - С .198-204 Чистяк, О. Мовна дискримінація: синтаксичний аспект (на матеріалі німецького та українського художніх дискурсів). / О. Чистяк. - С .204-211 Чумак, Л. Редуплікація як спосіб словотвору в сучасній англійській мові. / Л. Чумак. - С .216-222 Драбовська, В. Загальні принципи створення моделі нового тлумачного лінгвокультурологічного словника американського варіанта англійської мови. / В. Драбовська. - С .229-237 Коцюк, Л. До проблеми впорядкування термінів лексикографії: назви словників, що здійснюють лексикографічний опис декількох мов і звязків між ними. / Л. Коцюк. - С .237-245 Минзак, О. Афіксальні антонімічні терміносполучення (на матеріалі англійської юридичної термінології). / О. Минзак. - С .251-259 Розводовська, О. Явище синонімії в термінології бізнесу. / О. Розводовська. - С .259-268 Семенчук, Ю. Способи проведення методичної класифікації англійської термінологічної лексики підмови міжнародної економіки. / Ю. Семенчук. - С .268-274 Коломієць, С. Жанрово-стильова домінанта у відтворенні англомовного опису винаходу у патентній літературі мовою перекладу. / С. Коломієць. - С .281-290 Крилова, Т. Врахування культурно-прагматичних конотацій під час перекладу наукових текстів. / Т. Крилова. - С .290-294 Лінькова, Д. Відтворення засобів характеризації літературних героїв в англо-українському перекладі. / Д. Лінькова. - С .294-302 Назарук, В. Проблема збереження при перекладі автентичного художнього коду тексту. / В. Назарук. - С .302-307 Проскуріна, Ю. Автопереклад як специфічний аспект території художнього перекладу. / Ю. Проскуріна. - С .307-312 Федорова, Л. Сучасні теплотехнічні терміни: зіставний та перекладознавчий аспекти. / Л. Федорова. - С .312-318 Вільних прим. немає |
Н34 Крилова, Т. Врахування культурно-прагматичних конотацій під час перекладу наукових текстів. [Текст] / Т. Крилова> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.20. - Острог, 2011. - С. 290-293 Рубрики: Мова англійська--Переклад Кл.слова (ненормовані): Хеджинг Вільних прим. немає |
Т29 Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц. Зміст: Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4 Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6 Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8 Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9 Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11 Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12 Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14 Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16 Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18 Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21 Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23 Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24 Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26 Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28 Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30 Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31 Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33 Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34 Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36 Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38 Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40 Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41 Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43 Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44 Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46 Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48 Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49 Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51 Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53 Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54 Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56 Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58 Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59 Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61 Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63 Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64 Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66 Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67 Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69 Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71 Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72 Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74 Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76 Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77 Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79 Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81 Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82 Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84 Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86 Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88 Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89 Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91 Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93 Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94 Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96 Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97 Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99 Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101 Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102 Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104 Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105 Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107 Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108 Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110 Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112 Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113 Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115 Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117 Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118 Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120 Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122 Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124 Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125 Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126 Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128 Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130 Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131 Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133 Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134 Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136 Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138 Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140 Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141 Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143 Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145 Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146 Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148 Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150 Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152 Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153 Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159 Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160 Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162 Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174 Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186 Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188 Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193 Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197 Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205 Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206 Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208 Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209 Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211 Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217 Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226 Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227 Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239 Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242 Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244 Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250 Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258 Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270 Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276 Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277 Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282 Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280 Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285 Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290 Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287 Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295 Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298 Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303 Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305 Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306 Вільних прим. немає |
Т29 Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). [Текст] / Б. Лабінська> // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 152-153 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): НАВЧАННЯ МІЖКУЛЬТУРНООРІЄНТОВАНЕ Вільних прим. немає |
Т29 Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. [Текст] / Л. Хорунжа> // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 289-290 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ІННОВАЦІЇ Вільних прим. немає |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2012. - 311 с. - Б. ц. Зміст: Боштан, А. Методика побудови функціонально-семантичного поля атрибутивності в художньому стилі сучасної німецької мови. / А. Боштан. - С .8-11 Букреева, Л. Особенности эксплуатации художественного концепта "Gedachtnis" в романах Г.Грасса. / Л. Букреева. - С .11-14 Глущук-Олея, Г. Методика дослідження способів вираження каузативності в сучасній іспанській мові. / Г Глущук-Олея. - С .17-20 Гонта, І. Композита-метафора в англійській та українській мовах. / І Гонта. - С .20-23 Іщенко, Н . Семантичні зв'язки в системі однокореневих утворень у сучасній німецькій мові. / Н Іщенко. - С .27-31 Колісник, М. Північно-східний діалект англійської мови як один з територіальних діалектів Великобританії. / М Колісник. - С .34-38 Коляда, Е. Фразеологічні одиниці сучасної англійської мови на позначення мисленнєвого процесу розуміння. / Е Коляда. - С .38-41 Котвицька, В. Специфіка функціонування деяких англіцизмів у сучасній німецькій мові (на матеріалі німецькомовної преси). / В Котвицька. - С .41-44 Красікова, М. Семантичні групи похідних віддієслівних іменників у сучасній англійській мові. / М Красікова. - С .44-47 Криворучко, Т. Причини виникнення інфінітивних конструкцій в англійській мові. / Т Криворучко. - С .47-50 Мар'юк, О. Екстралінгвістичні фактори формування німецької юридичної терміносистеми в діахронії. / О Мар'юк. - С .57-62 Миськів, В. Поняття граматичної інтенференції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. / В Миськів. - С .65-68 Мозгова, Я. Парцеляція як явище експресивного синтаксису (на матеріалі німецьких репортажів). / Я Мозгова. - С .68-72 Поздняков, О. Німецька субкультурна лексика: структурно-семантична характеристика. / О Поздняков. - С .74-77 Полховська, М. Нестандартне розташування конституентів екзистенційного речення в ранньоновоанглійській мові. / М Полховська. - С .77-81 Путіліна, О. Історичні чинники становлення граматичного ладу сучасної англійської мови в зіставленні з українською. / О Путіліна. - С .85-88 Сердюк, Н. Парантетичні конструкції в сучасному англійському художньому творі. / Н Сердюк. - С .92-96 Сидорович, Л. Причини та процес граматикалізації неозначеного артикля. / Л Сидорович. - С .96-100 Четова, Н. Лексико-семантичне поле "уявне"в циклі про Середзем’я Дж.Р.Р.Толкіна / Н Четова. - С .100-104 Вдовенко, Т. Картина мира различных персонажей в англоязычной художественной прозе. / Т Вдовенко. - С .114-117 Гарлицька, Т. Формування творчих здібностей студентів під час інтерпретації англомовного художнього тексту. / Т Гарлицька. - С .117-121 Ковалевська, Т. Алітерація та асонанс в сучасному художньому англомовному тексті. / Т Ковалевська. - С .128-131 Крижановська, В. "Пуантованість" як стильова риса та основна ознака новелістичної композиції (на матеріалі німецькомовної новели). / В Крижановська. - С .134-137 Лисецька, А. Експлікація макроконцепту "субкультура" в німецькомовному дискурсі. / А Лисецька. - С .148-151 Солтис, М. Текстотвірні властивості скорочень у німецькому газетному тексті. / М Солтис. - С .165-169 Турчин, В. Стилістичні пласти лексики у романах Е.М.Ремарк "Три товариші" та "Ніч в Лісабоні". / В Турчин. - С .169-171 Шевцова, О. Лексичні трансформації при еквівалентному перекладі конвенції з англійської та французької мов українською. / О Шевцова. - С .175-179 Башук, Н. Міжкультурний підхід при вивченні іноземної мови. / Н Башук. - С .181-184 Заблоцька, Л. Методи застосування інноваційних технологій у процесі навчання англійської мови професійного спрямування майбутніх фахівців туристичної галузі. / Л Заблоцька. - С .200-202 Матвійчук, І. Використання країнознавчих матеріалів для розвитку соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови. / І Матвійчук. - С .210-214 Редько, В. Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов. / В Редько. - С .219-225 Сліпецька, В. Вербалізація негативних емоцій у пареміях (на матеріалі української, російської, англійської та німецької лінгвокультур). / В Сліпецька. - С .225-228 Гладка, О. Використання технології критичного читання на заняттях з іноземної мови. / О Гладка. - С .239-242 Солощенко, В. Критерії оцінювання іншомовної компетентності іноземних студентів у Німеччині за вимогою іспитів (DSN, TestDaf): порівняльний аналіз. / В Солощенко. - С .253-258 Хоменко, Т. Професійна творчість викладачів іноземних мов - як фактор успішності майбутніх економістів. / Т Хоменко. - С .261-264 Виселко, А. Шляхи впровадження іншомовного занурення у навчання англійської мови для професійних цілей. / А Виселко. - С .267-271 Сімкова, І. Сучасні підходи до підготовки майбутніх перекладачів до англомовного науково-технічного перекладу. / І. Сімкова; Сімкова І ; Сімкова І . - С .285-288 Сурженко, О. Введение методов кооперативов обучения на фронтальном занятии по немецкому языку. / О Сурженко. - С .288-291 Шемуда, М. Особлиості формування граматичних навичок говоріння англійською мовою на основі принципу наочності. / М Шемуда. - С .291-294 Рогач, О. Лінгво-культурологічні особливості вербалізації поняття Talking в англійській мові в аспекті політичної коректності. / О Рогач. - С .300-303 Станіслав, О. Пунктуаційна крапка: нові тенденції уживання (на матеріалі сучасної французької мови). / О Станіслав. - С .303-305 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/%E2%84%96-302012 |
Н34 Гарлицька, Т. Формування творчих здібностей студентів під час інтерпретації англомовного художнього тексту. [Текст] / Т Гарлицька> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 117-121 Рубрики: Мова англійська--Лексикологія Кл.слова (ненормовані): СТИЛІСТИКА |