74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Зміст:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Анотація: 10
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


14
А-724


    Полуботько, О.
    Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи "АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов [Текст] / О. Полуботько // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 228-233 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Газета на уроці -- Інтерактивність
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


4
П35


    Волощак, С.
    До питання про вживання часів у додаткових реченнях французької мови [Текст] / С. Волощак // Питання романо-германської філології : Видавництво Львівського університету, 1961. - С. 5-12
ББК 4

Рубрики: Мова французька--Граматика

Кл.слова (ненормовані):
Час


4
П35


    Корсаков, А.
    Перфект і категорія часових відношень у сучасній англійській мові [Текст] / А. Корсаков // Питання романо-германської філології : Видавництво Львівського університету, 1961. - С. 140-153
ББК 4

Рубрики: Мова англійська

Кл.слова (ненормовані):
Час


4И(07)
П 957


   
    Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к.
    Зміст:
Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10
Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17
Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24
Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29
Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35
Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43
Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49
Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55
Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60
Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65
Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71
Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75
Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81
Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86
Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89
Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96
Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102
Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108
Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113
Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117
Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129
Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134
Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136
Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141
Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148
Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154
Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158
Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162
Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167
Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172
Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180
Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183
Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188
Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193
ББК 4И(07)

Рубрики: загальне мовознавство

Вільних прим. немає


4И(07)
П 957


    Вороніна, М.
    Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови) [Текст] / М. Вороніна // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.129-134
ББК 4И(07)

Рубрики: Мова іспанська

Кл.слова (ненормовані):
ГРАМАТИКА
Вільних прим. немає


81.2(3=Англ)92
Б729


   
    Liesure: My Day-off [Текст] // Бовіна Г. Практикум з англійської мови : Посібник з практики усного та писемного мовлення ( англійською мовою) для студентів І курсу немовних ВНЗ / Г. Бовіна. - Київ : Центр научной літератури, 2008. - P239-243 . - ISBN 978-966-364-707-4
ББК 81.2(3=Англ)92

Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні

Кл.слова (ненормовані):
Вільний час


74.261.7Англ
Ц61


    Цимбал, О.
    Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови [Текст] / О. Цимбал. - Харків : Основа, 2008. - 173 с. - Б. ц.
    Зміст:
Веселі прапорці . - С .5-8
Школа моєї мрії . - С .8-14
Машина часу . - С .14-19
Добрі казки . - С .19-23
Казкове місто . - С .23-29
Моя улюблена пора року . - С .29-33
Червоний капелюшок . - С .33-45
Космічний табір відпочинку . - С .45-56
Щоденник космічного рейнджера . - С .49-56
Читаємо книжки англійською . - С .56-62
Cвіт підлітків (Teenagers’world) . - С .86-92
Сам собі режисер (Let’s make video film by ourselves) . - С .92-97
Створення екологічної громадської організації (Creation of the ecological civic organization) . - С .97-102
Відновлювальні джерела енергії (Renewable sources of energy) . - С .102-109
Святкування Дня Святого Валентина (St. Valentine’s Day celebration) . - С .109-116
Вільний час типового підлітка (Free time of a tyhical teenager) . - С .116-125
Здоровий спосіб життя (Healthy lifestyle) . - С .125-133
Шкільні проблеми: учнівська громадська думка та прийняття рішень у школі (School problems: students’ opinion and decision making at school) . - С .133-142
Web-сторінка "Я, моя сім’я, друзі" (web-page "My family, my friends and me") . - С .142-148
Свійські та дикі тварини в англійській фразеології (Farm and wild ansmals sn English phraseology) . - С .148-163
ББК 74.261.7Англ

Вільних прим. немає


74.261.7Англ
Ц61


   
    Вільний час типового підлітка (Free time of a typical teenager) [Текст] // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. - Харків : Основа, 2008. - С. 116-125
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
Проект -- Компетенція мовленнєва та лінгвістична
Вільних прим. немає


74.261.7Англ
К144


    Казачінер , О.
    Сучасні форми та методи навчання англійської мови [Текст] / О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - 112 с. - Б. ц.
    Зміст:
Форми навчання в педагогічному процесі . - С .7-13
Форми навчання іноземної (англійської) мови . - С .13-18
Урок як основна форма організації навчання . - С .18-20
Нестандартні уроки, їх види та класифікація. Особливості використання нетрадиційних форм навчання та педагогічних технологій під час навчання слабковстигаючих школярів . - С .20-49
Стислий огляд методів навчання англійської мови . - С .49-69
ББК 74.261.7Англ

Вільних прим. немає


74.261.7Англ
К144


   
    Нестандартні уроки, їх види та класифікація. Особливості використання нетрадиційних форм навчання та педагогічних технологій під час навчання слабковстигаючих школярів [Текст] // Казачінер О.С. Сучасні форми та методи навчання англійської мови / О.С Казачінер; О.С Казачінер . - Харків : Основа, 2010. - С. 20-49
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Психологія -- метод інтерактивний
Вільних прим. немає


74.261.7Англ
К144


    Казачимер, О.
    Педагогічна підтримка учнів [Текст] / О.С Казачимер. - Харків : Основа, 2009. - 79 с. - 18.80 грн
    Зміст:
Неуспішність школярів - одна з актуальних проблем сучасної школи . - С .4-32
Основні причини неуспішності учнів на уроках англійської мови / 32-41
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Клініко-педагогічна класифікація мовних порушень . - С .41-42
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Психолого-педагогічна класифікація мовних порушень . - С .44-46
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення . - С .46
Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення . - С .46
Розробка коригувальних вправ для учнів, які мають фонетико-фонематичні порушеня . - С .46-58
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Розробка фонетичних зарядок для використання на уроках англійської мови під час роботи з учнями з порушеннями фонематичного слуху . - С .58-61
Розробка коригувальних вправ для учнів, які мають легкі порушення усного мовлення . - С .61-69
Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Оптична дисграфія та шляхи її корегування на уроках англійської мови . - С .71-76
ББК 74.261.7Англ

Вільних прим. немає


74.261.7Англ
К144


   
    Мовленнєві порушення як одна з головних причин неуспішності учнів на уроках англійської мови. Особливості планування уроків англійської мови під час роботи з дітьми, які мають легкі мовленнєві порушення [Текст] // Казачимер О.С. Педагогічна підтримка учнів / О.С Казачимер. - Харків : Основа, 2009. - С. 46
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Аспект психологічний
Вільних прим. немає


81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.20 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2011. - 448 с. - Б. ц.
    Зміст:
Ананьян, Е. Фразеологічна оказіональність як лінгвістична проблема (на матеріалі сучасної англійської мови). / Е. Ананьян. - С .3-11
Бенкендорф, Г. Сприйняття блакитного кольору німецькою національною свідомостю на поетичному рівні. / Г. Бенкендорф. - С .11-17
Великорода, В. Евфемізми рекламного дискурсу: прагматика, семантика, словотвір. / В. Великорода. - С .25-31
Венгринович, А. Кількісні параметри синонімії іменника сучасної німецької мови (на матеріалі "Bulitta. Das Kruger Lexikon der Sunonyme). / А. Венгринович. - С .31-41
Гаврилюк, І. Лексико-семантичні особливості англіцизмів у німецькій періодиці (на матеріалі газети Hamburger abendblatt). / І. Гаврилюк. - С .41-49
Декало, В. Дієслова модальності в сучасній німецькій иові. / В. Декало. - С .49-57
Денисенко, С. Фразеологічна деривація: утворення і становлення фразеологічних одиниць з власним іменем, а також походження власних імен як їхньої складової частини. / С. Денисенко. - С .57-63
Жуковська, К. Літота в стилістиці та риториці. / К. Жуковська. - С .73-81
Кашуба, Н. Варіантне керування дієслів прийменниковими формами знахідного і орудного відмінків у сучасній словацькій мові. / Н. Кашуба. - С .81-85
Киселюк, Н. Способи номінації емоційного стану радості в мові і мовленні (на матеріалі англомовної прози). / Н. Киселюк. - С .85-91
Кірковська, І. Проблеми заперечення у сучасній французькій мові. / І. Кірковська. - С .91-97
Лесик, І. Контрастивні стилістичні засоби вербалізації іронії: лінгвокогнітивний аспект. / І. Лесик. - С .121-130
Марко, Н. Особливості застосування лінгвістичних теорій у художньому тексті (на прикладі роману Д.Лоджа "Nice work"). / Н. Марко. - С .137-142
Мартинюк, О. Особливості парадигматичного оформлення актантності у французькому мовленні. / О. Мартинюк. - С .142-150
Орлова, С. Лінгвальні засоби вираження індивідуального стилю автора у прозі Р. Баха. / С. Орлова. - С .156-170
Осовська, І. Маркери модальності в сучасному німецькомовному сімейному дискурсі. / І. Осовська. - С .170-178
Сидельникова, Л. Структурні та функціональні особливості основних принципів французькогописьма. / Л. Сидельникова. - С .178-185
Турчин, В. Німецький політичний дискурс та явище евфемії. / В. Турчин. - С .189-198
Уманець, А. Sentence conceptions in foreign linguistics. / А. Уманець. - С .198-204
Чистяк, О. Мовна дискримінація: синтаксичний аспект (на матеріалі німецького та українського художніх дискурсів). / О. Чистяк. - С .204-211
Чумак, Л. Редуплікація як спосіб словотвору в сучасній англійській мові. / Л. Чумак. - С .216-222
Драбовська, В. Загальні принципи створення моделі нового тлумачного лінгвокультурологічного словника американського варіанта англійської мови. / В. Драбовська. - С .229-237
Коцюк, Л. До проблеми впорядкування термінів лексикографії: назви словників, що здійснюють лексикографічний опис декількох мов і звязків між ними. / Л. Коцюк. - С .237-245
Минзак, О. Афіксальні антонімічні терміносполучення (на матеріалі англійської юридичної термінології). / О. Минзак. - С .251-259
Розводовська, О. Явище синонімії в термінології бізнесу. / О. Розводовська. - С .259-268
Семенчук, Ю. Способи проведення методичної класифікації англійської термінологічної лексики підмови міжнародної економіки. / Ю. Семенчук. - С .268-274
Коломієць, С. Жанрово-стильова домінанта у відтворенні англомовного опису винаходу у патентній літературі мовою перекладу. / С. Коломієць. - С .281-290
Крилова, Т. Врахування культурно-прагматичних конотацій під час перекладу наукових текстів. / Т. Крилова. - С .290-294
Лінькова, Д. Відтворення засобів характеризації літературних героїв в англо-українському перекладі. / Д. Лінькова. - С .294-302
Назарук, В. Проблема збереження при перекладі автентичного художнього коду тексту. / В. Назарук. - С .302-307
Проскуріна, Ю. Автопереклад як специфічний аспект території художнього перекладу. / Ю. Проскуріна. - С .307-312
Федорова, Л. Сучасні теплотехнічні терміни: зіставний та перекладознавчий аспекти. / Л. Федорова. - С .312-318
ББК 81.2(4 Укр)

Вільних прим. немає


81.2(4 Укр)
Н34


    Крилова, Т.
    Врахування культурно-прагматичних конотацій під час перекладу наукових текстів. [Текст] / Т. Крилова // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.20. - Острог, 2011. - С. 290-293
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Переклад

Кл.слова (ненормовані):
Хеджинг
Вільних прим. немає


81.2(3)-9
Т29


   
    Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц.
    Зміст:
Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4
Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6
Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8
Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9
Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11
Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12
Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14
Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16
Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18
Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21
Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23
Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24
Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26
Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28
Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30
Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31
Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33
Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34
Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36
Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38
Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40
Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41
Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43
Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44
Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46
Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48
Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49
Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51
Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53
Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54
Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56
Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58
Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59
Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61
Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63
Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64
Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66
Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67
Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69
Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71
Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72
Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74
Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76
Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77
Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79
Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81
Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82
Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84
Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86
Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88
Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89
Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91
Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93
Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94
Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96
Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97
Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99
Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101
Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102
Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104
Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105
Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107
Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108
Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110
Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112
Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113
Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115
Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117
Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118
Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120
Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122
Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124
Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125
Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126
Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128
Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130
Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131
Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133
Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134
Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136
Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138
Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140
Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141
Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143
Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145
Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146
Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148
Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150
Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152
Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153
Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159
Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160
Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162
Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174
Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186
Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188
Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193
Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197
Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205
Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206
Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208
Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209
Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211
Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217
Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226
Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227
Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239
Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242
Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244
Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250
Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258
Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270
Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276
Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277
Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282
Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280
Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285
Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290
Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287
Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295
Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298
Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303
Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305
Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306
ББК 81.2(3)-9

Вільних прим. немає


81.2(3)-9
Т29


    Лабінська, Б.
    Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). [Текст] / Б. Лабінська // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 152-153
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАННЯ МІЖКУЛЬТУРНООРІЄНТОВАНЕ
Вільних прим. немає


81.2(3)-9
Т29


    Хорунжа, Л.
    Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. [Текст] / Л. Хорунжа // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 289-290
ББК 81.2(3)-9

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ІННОВАЦІЇ
Вільних прим. немає


81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30 [Текст]. - Острог : [б. в.], 2012. - 311 с. - Б. ц.
    Зміст:
Боштан, А. Методика побудови функціонально-семантичного поля атрибутивності в художньому стилі сучасної німецької мови. / А. Боштан. - С .8-11
Букреева, Л. Особенности эксплуатации художественного концепта "Gedachtnis" в романах Г.Грасса. / Л. Букреева. - С .11-14
Глущук-Олея, Г. Методика дослідження способів вираження каузативності в сучасній іспанській мові. / Г Глущук-Олея. - С .17-20
Гонта, І. Композита-метафора в англійській та українській мовах. / І Гонта. - С .20-23
Іщенко, Н . Семантичні зв'язки в системі однокореневих утворень у сучасній німецькій мові. / Н Іщенко. - С .27-31
Колісник, М. Північно-східний діалект англійської мови як один з територіальних діалектів Великобританії. / М Колісник. - С .34-38
Коляда, Е. Фразеологічні одиниці сучасної англійської мови на позначення мисленнєвого процесу розуміння. / Е Коляда. - С .38-41
Котвицька, В. Специфіка функціонування деяких англіцизмів у сучасній німецькій мові (на матеріалі німецькомовної преси). / В Котвицька. - С .41-44
Красікова, М. Семантичні групи похідних віддієслівних іменників у сучасній англійській мові. / М Красікова. - С .44-47
Криворучко, Т. Причини виникнення інфінітивних конструкцій в англійській мові. / Т Криворучко. - С .47-50
Мар'юк, О. Екстралінгвістичні фактори формування німецької юридичної терміносистеми в діахронії. / О Мар'юк. - С .57-62
Миськів, В. Поняття граматичної інтенференції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. / В Миськів. - С .65-68
Мозгова, Я. Парцеляція як явище експресивного синтаксису (на матеріалі німецьких репортажів). / Я Мозгова. - С .68-72
Поздняков, О. Німецька субкультурна лексика: структурно-семантична характеристика. / О Поздняков. - С .74-77
Полховська, М. Нестандартне розташування конституентів екзистенційного речення в ранньоновоанглійській мові. / М Полховська. - С .77-81
Путіліна, О. Історичні чинники становлення граматичного ладу сучасної англійської мови в зіставленні з українською. / О Путіліна. - С .85-88
Сердюк, Н. Парантетичні конструкції в сучасному англійському художньому творі. / Н Сердюк. - С .92-96
Сидорович, Л. Причини та процес граматикалізації неозначеного артикля. / Л Сидорович. - С .96-100
Четова, Н. Лексико-семантичне поле "уявне"в циклі про Середзем’я Дж.Р.Р.Толкіна / Н Четова. - С .100-104
Вдовенко, Т. Картина мира различных персонажей в англоязычной художественной прозе. / Т Вдовенко. - С .114-117
Гарлицька, Т. Формування творчих здібностей студентів під час інтерпретації англомовного художнього тексту. / Т Гарлицька. - С .117-121
Ковалевська, Т. Алітерація та асонанс в сучасному художньому англомовному тексті. / Т Ковалевська. - С .128-131
Крижановська, В. "Пуантованість" як стильова риса та основна ознака новелістичної композиції (на матеріалі німецькомовної новели). / В Крижановська. - С .134-137
Лисецька, А. Експлікація макроконцепту "субкультура" в німецькомовному дискурсі. / А Лисецька. - С .148-151
Солтис, М. Текстотвірні властивості скорочень у німецькому газетному тексті. / М Солтис. - С .165-169
Турчин, В. Стилістичні пласти лексики у романах Е.М.Ремарк "Три товариші" та "Ніч в Лісабоні". / В Турчин. - С .169-171
Шевцова, О. Лексичні трансформації при еквівалентному перекладі конвенції з англійської та французької мов українською. / О Шевцова. - С .175-179
Башук, Н. Міжкультурний підхід при вивченні іноземної мови. / Н Башук. - С .181-184
Заблоцька, Л. Методи застосування інноваційних технологій у процесі навчання англійської мови професійного спрямування майбутніх фахівців туристичної галузі. / Л Заблоцька. - С .200-202
Матвійчук, І. Використання країнознавчих матеріалів для розвитку соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови. / І Матвійчук. - С .210-214
Редько, В. Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов. / В Редько. - С .219-225
Сліпецька, В. Вербалізація негативних емоцій у пареміях (на матеріалі української, російської, англійської та німецької лінгвокультур). / В Сліпецька. - С .225-228
Гладка, О. Використання технології критичного читання на заняттях з іноземної мови. / О Гладка. - С .239-242
Солощенко, В. Критерії оцінювання іншомовної компетентності іноземних студентів у Німеччині за вимогою іспитів (DSN, TestDaf): порівняльний аналіз. / В Солощенко. - С .253-258
Хоменко, Т. Професійна творчість викладачів іноземних мов - як фактор успішності майбутніх економістів. / Т Хоменко. - С .261-264
Виселко, А. Шляхи впровадження іншомовного занурення у навчання англійської мови для професійних цілей. / А Виселко. - С .267-271
Сімкова, І. Сучасні підходи до підготовки майбутніх перекладачів до англомовного науково-технічного перекладу. / І. Сімкова; Сімкова І ; Сімкова І . - С .285-288
Сурженко, О. Введение методов кооперативов обучения на фронтальном занятии по немецкому языку. / О Сурженко. - С .288-291
Шемуда, М. Особлиості формування граматичних навичок говоріння англійською мовою на основі принципу наочності. / М Шемуда. - С .291-294
Рогач, О. Лінгво-культурологічні особливості вербалізації поняття Talking в англійській мові в аспекті політичної коректності. / О Рогач. - С .300-303
Станіслав, О. Пунктуаційна крапка: нові тенденції уживання (на матеріалі сучасної французької мови). / О Станіслав. - С .303-305
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/%E2%84%96-302012


81.2(4 Укр)
Н34


    Гарлицька, Т.
    Формування творчих здібностей студентів під час інтерпретації англомовного художнього тексту. [Текст] / Т Гарлицька // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 117-121
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Лексикологія

Кл.слова (ненормовані):
СТИЛІСТИКА