А-724 Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності [Текст] / Л. Середяк> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 60-67 . - ISBN 966-7643-43-3 Рубрики: Інновації США Кл.слова (ненормовані): Управління Дод.точки доступу: Янушевич, О. Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
В44 Використання західного досвіду у шкільній освіті України. [Текст] : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - 181 С. - 15 грн. Зміст: Ковтонюк, А. Про самоврядування та його місце у громадянській освіті. / А. Ковтонюк. - 5-8 с. Поздняков, В. На шляху від громадянського виховання і освіти до новоєвропейського громадянського суспільства / В. Поздняков, А. Ковтонюк. - С .8-11 Медреш, Є. Освіта для демократії. / Є. Медреш. - 11-14 с Оратовський, Т. Громадянська освіта та педагогіка толерантності. / Т. Оратовський, В. Шторлін. - 15-18 с Руденко, Л. Початковій ланці-окремий суспільствознавчий курс / Л Руденко. - С .18-22 Горячев, В. Практичні шляхи та перспективи розвитку громадянської освіти в школі / В Горячев. - С .22-24 Горячов, В. Інформаційно-методичні матеріали з питань інтеграції елементів громадянської освіти в навчально-виховний процес закладів освіти / В Горячов. - С .24-26 Горячов, В. Програма інтегрованого курсу "Основи громадянської освіти для учнів 10-12 класів" / В Горячов. - С .26-27 Лаворик, Т. Досвід навчання з громадянської освіти / Т Лаворик. - С .27-42 Довга, н. Громадянська освіта через активні форми і методи навчання на уроках правознавства / н Довга. - С .42-52 Цуркан, Л. Проблеми та перспективи розвитку української школи / Л Цуркан. - С .53-54 Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою / О Прокопишин. - С .54-55 Ананьєва, Н. В На шляху реформ та інновацій / Н.В Ананьєва. - С .55-58 Шиян, О. Організація життєдіяльності ліцею,інновації в управлінні та самоврядуванні / О Шиян. - С .58-60 Пукас, І. Через вивчення мов і культур-до культури миру,злагоди,співпраці / І Пукас. - С .60-62 Франчук, О. Організація позакласної роботи,як складової навчально-виховного процесу,спрямованого на особистісний розвиток учня в контексті"полілогу культур" / О Франчук. - С .63-71 Сагайдак, З. Від спільної мови-до міцної дружби та творчого співробітництва / З Сагайдак. - С .72-74 Якушев, І. Групи співробітництва. Опис досвіду / І. Якушев. - С .75-78 Куриш, С. Спільне навчання / С. Куриш. - С .78-82 Куриш, С. Громадянська освіта на уроках гуманітарного напрямку / С. Куриш. - С .82-84 Денисюк, Л. Елементи громадянської освіти на уроках англійської мови / Л Денисюк. - С .85-88 Павлюк, Л. Навчання англійської мови і соціального партнерства засобами рольової гри / Л Павлюк. - С .89-92 Клименко, Л. Виховуємо свідомого громадянина на уроках англійської мови / Л Клименко. - С .93-98 Свердлова, І. Робота над темою "Human Rights" на заняттях з англійської мови / І Свердлова. - С .98-100 Безрука, Л. "Навчаючи граматики англійської мови, виховую особистість / Л Безрука. - С .100-106 Самойлюкевич, І. Громадянознавство на уроках англійської мови: навчання через взаємодію / І Самойлюкевич, Л Забелло. - С .106-109 Шевчук, Г. Розвиток критичного мислення на матеріалі громадянської освіти / Г Шевчук. - С .110-113 Шатрова, Ж. Впровадження курсу "Practical Englih" на уроках іноземної мови / Ж Шатрова. - С .113-119 Навроцька, Є. Деякі аспекти методики викладання громадянської освіти в школах США / Є Навроцька. - С .119-121 Пометун, о. Як виникають та впливають на життя людей стереотипи? / о Пометун. - С .121-126 Попадюк, К. Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему / К Попадюк. - С .127-128 Зінуров, Е. Спогади про участь у програмі / Е Зінуров. - С .129 Зіннуров, Е. Американські студії: відкриваємо Америку / Е Зіннуров. - С .129-163 Голубкова, Н. США: вчора і сьогодні / Н Голубкова, Т Герман. - С .163-165 Навроцька, Є. Індивідуальність у всьому / Є Навроцька. - С .165-167 Нечаєва, Н. Розробка уроку: президентські вибори / Н Нечаєва. - С .168-174 Матвієць, О. Спасибі тобі Америко! / О Матвієць. - С .174-180 Рубрики: мова англійська--методика викладання Вільних прим. немає |
В44 Прокопишин, О. З досвіду впровадження громадсько державного управління школою [Текст] / О. Прокопишин> // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 54-55 Рубрики: Освіта--Методична робота Кл.слова (ненормовані): Управління -- Школа Вільних прим. немає |
Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119 [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - 492 с. - Б. ц. Зміст: Білоус, О. Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови / О. Білоус. - С .13-17 Бондаренко, К. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті / К. Бондаренко. - С .35-38 Жукова, Н. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть / Н. Жукова. - С .51-58 Пиц, Т. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою / Т. Пиц. - С .63-68 Снісаренко, Я. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов / Я. Снісаренко. - С .68-71 Тагільцева, Я. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови / Я. Тагільцева. - С .71-75 Черниш, Л. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари / Л. Черниш. - С .80-83 Котвицька, В. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові / В. Котвицька. - С .88-91 Кромбет, О. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови / О. Кромбет. - С .118-122 Поліщук, А. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел) / А. Поліщук. - С .122-127 Хоменко, Т. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії / Т. Хоменко. - С .127-131 Амбразевич, О. Методические особенности австралийского варианта английского языка / О. Амбразевич. - С .134-138 Березіна, Ю. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові / Ю. Березіна. - С .138-141 Верещак, Ю. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм) / Ю. Верещак. - С .141-146 Кириченко, А. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі / А. Кириченко. - С .151-155 Комар, Л. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми / Л. Комар. - С .155-159 Мусієнко, Ю. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .159-164 Самковська, А. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі) / А. Самковська. - С .164-168 Хомицька, І. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар" / І. Хомицька. - С .177-181 Хоміцька, М. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю / М. Хоміцька. - С .181-186 Бігич, О. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов / О. Бігич. - С .192-196 Борова, Т. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління / Т. Борова. - С .196-201 Черноватий, Л. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача / Л. Черноватий. - С .222- 228 Алексєєва, М. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови / М. Алексєєва. - С .232-238 Анісімова, А. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів / А. Анісімова. - С .238-242 Барташова, Г. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів / Г. Барташова. - С .242-245 Васильєва, Є. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою / Є. Васильєва. - С .253-256 Дацків, О. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .270-274 Дем’яненко, О. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі / О. Дем’яненко. - С .281-284 Дерба, С. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою / С. Дерба. - С .284-287 Дзюбишина, Н. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах / Н. Дзюбишина. - С .287-290 Зубрик, А. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов / А. Зубрик. - С .294-299 Калиняк, Б. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Б. Калиняк. - С .299-302 Костюченко, К. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів / К. Костюченко. - С .306-310 Кочубей, В. Сучасні підходи до навчання англійської вимови / В. Кочубей. - С .310-314 Лабенко, О. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. - С .323-331 Лаврієнко, Т. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови / Т. Лаврієнко. - С .331-334 Лівицька, І. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / І. Лівицька. - С .334-337 Мороз, Т. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. Мороз. - С .337-341 Моторнюк, Т. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ / Т. Моторнюк. - С .341-345 Навольська, Г. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови / Г. Навольська. - С .348-351 Плавуцька, О. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях / О. Плавуцька. - С .356-359 Рожкова, Н. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах / Н. Рожкова. - С .364-367 Романна, Р. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови / Р. Романна. - С .367-372 Романенко, О. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови) / О. Романенко. - С .372-377 Семен, Г. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів / Г. Семен. - С .377-380 Смірнова, Л. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .380-383 Сокол, Г. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти / Г. Сокол. - С .383-386 Токарєва, Т. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .386-392 Труханова, Т. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах" / Т. Труханова. - С .392-401 Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf |
Н34 Борова, Т. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління [Текст] / Т. Борова> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 196-201 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Поведінка імедіативна |
Чекаль, Г. Зворотній зв'язок як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у комп'ютерних вправах з іноземних мов [Текст] / Г. Чекаль> // Іноземні мови. - 2005. - №3. - С. 28-32 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІ -- ВНЗ -- МОТИВАЦІЯ Вільних прим. немає |
Черноватий, В. Моделі поведінки майбутніх перекладачів в умовах ентропії і шляхи підвищення ефективності навчання [Текст] / В. Черноватий> // Іноземні мови. - 2007. - №1. - С. 28-33 Рубрики: Мови іноземні Кл.слова (ненормовані): ПЕРЕКЛАДАЧ -- УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАВЧАННЯ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І1/2005/3 Журнал 2005р. № 3 Голованчук Л.,Яценко Л. Особливості створення текстів-полілогів для інтенсивного навчання міжкультурного спілкування / Л.,Яценко Л. Голованчук Л. Мельник, П. Завдання на переклад реклами як фактор формування міжкультурної компетенції / П. Мельник. - С.8-16 Кл.слова: МІЖКУЛЬТУРНА, ПЕРЕКЛАД, РЕКЛАМА Реутов, Н. Об особеностях обучения немецкому языку как второму иностранному на базе английского в средних учебных заведениях / Н. Реутов. - С.16-20 Кл.слова: ДРУГА МОВА Чорна, В. Реалізація інтегрованих зв'язків у процесі викладання німецької мови / В. Чорна. - С.20-22 Кл.слова: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, НІМЕЦКА МОВА Петько, Л. Формування соціально-комуникаьивної активності підлітків у процесі вивчення ними англійської мови / Л. Петько. - С.22-24 Кл.слова: ПІДЛІТКИ, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, АКТИВИЗАЦІЯ Мартонфі, О. Моделювання дійсності на уроках англійської мови / О. Мартонфі. - С.24-25 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Oliynyk, T. ELT Textbooks: Tentative Analysys of the Socio-Cultural Aspect / T. Oliynyk. - С.25-28 Кл.слова: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Чекаль, Г. Зворотній зв'язок як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у комп'ютерних вправах з іноземних мов / Г. Чекаль. - С.28-32 Кл.слова: КОМП'ЮТЕР, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІ, ВНЗ Стеченко, Т. Формування у майбутніх учителів усномовленнєвої англомовної граматичної компетенції на соціокультурному матеріалі / Т. Стеченко. - С.32-36 Кл.слова: ВНЗ, ГРАМАТИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ Коломієць, В. Професійне спілкування вчителів іноземної мови за допомогою інтернету / В. Коломієць. - С.36-40 Кл.слова: ІНТЕРНЕТ, ВЧИТЕЛЯМ Давиденко, Ю. Використання інформаційно-комуникативних технологій для мовної осівти / Ю. Давиденко. - С.40-42 Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ Гапонова, С. Використання пісень для навчання іноземної мови у початковій школі / С. Гапонова. - С.42-44 Кл.слова: ПІСНІ, НАЙМЕНШИХ, НАЙМЕНШИХ, НАЙМОЛОДШІ Міслієва К., Бражник Н. Тематичний контроль рівня сформованості іншомовної комуникативної компетенції учнів початкової школи з використанням гри / К., Бражник Н. Міслієва К. - С.44-47 Кл.слова: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, ГРА, РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, ПО Маслієва, К. Гра-подорож до Латинської Америки / К. Маслієва. - С.47-52 Кл.слова: ІСПАНСЬКА МОВА, ГРА НА УРОЦІ Спіцин, Є. Організація іншомовної освіти в КНР / Є. Спіцин. - С.52-56 Кл.слова: ОСВІТА МІЖНАРОДНА Мазур, Л. Творчі письмові роботи і переклади / Л. Мазур. - С.57-60 Кл.слова: ПЕРЕКЛАД ВІРШІ, МАМА, ДЕНЬ МАТЕРІ, ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ My Exciting Voyage in Discovering The United Europe. - С.60-64 Кл.слова: ЄВРОРАДА Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: В1/2005/25 Журнал 2005р. № 25 Гонорська, А. Перспективи впровадження фандрайзингу в сільских школах / А. Гонорська, О. Франчук. - С.3-7 Кл.слова: СІЛЬСЬКА ШКОЛА Тищенко, о. Досвід - підмурівок успіху / о. Тищенко, О. Франчук. - С.8-11 Кл.слова: ДОСВІД Управління школою, що змінюється. Порадник сучасного директора. - С.16-18 Кл.слова: УПРАВЛІННЯ, ОСВІТА Протосеня, Т. Модель ООН / Т. Протосеня ; Т. Ладиченко; В. Бєлий. - С.19-20 Кл.слова: ООН Ладиченко, Т. Перші кроки проекту " Громадянська освіта - Україна" : Разом з Європою у Європейський дім / Т. Ладиченко ; В. Бєлий. - С.21-22 Кл.слова: ГРОМАДЯНСЬКА, ОСВІТА Бєлий, В. Про перспективи оновлення освіти. Погляд практика з злибинки / В. Бєлий. - С.23-25 Кл.слова: РЕФОРМА ОСВІТИ Немає відомостей про примірники |
Управління школою, що змінюється. Порадник сучасного директора [Текст]> // Вісник програм шкільних обмінів. - 2005. - №25. - С. 16-18 Кл.слова (ненормовані): УПРАВЛІННЯ, ОСВІТА Вільних прим. немає |
Бюджет 2018.Що очикує на українську освіту [Текст]> // English Language and Culture. Weekly : Друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - 2018. - №4. - С. 23-25 Рубрики: Освіта--Управління Кл.слова (ненормовані): ОСВІТА УКРАЇНИ Вільних прим. немає |
> Шифр: A4/2019/6 Журнал 2019р. № 6 Головіна, О. Шкільна форма - "за" і "проти" / О. Головіна. - С.2-6 Кл.слова: НУШ, ПРОСТІР ШКІЛЬНИЙ Швадчак, Н. Що вчителі повинні знати про дисграфію / Н. Швадчак. - С.6-9 Кл.слова: НАВЧАННЯ ПИСЬМА Top 3 Causes of Teacher Stress And How It Affects Students. - С.9-11 Кл.слова: ПОВЕДІНКА НА УРОЦІ, КОНТРОЛЬ ЗА ДИСЦИПЛІНОЮ, ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ How to Handle Stress. - С.11-14 Кл.слова: УПРАВЛІННЯ СТРЕСОМ 8 Of the Simplest Methods For Transforming Teaching. - С.14-16 Кл.слова: НОВІТНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ Peters, Alan. Learning from Collegues / Alan Peters. - С.16-18 Кл.слова: АТМОСФЕРА ПОЗИТИВУ НА УРОЦІ, ТЕХНОЛОГІЯ УСПІХУ Гандзя, І. The Children Go Fishing / І. Гандзя. - С.19-21 Кл.слова: КНИЖКА МАЛЮТКА, НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Варварчук, А. ABC-Party / А. Варварчук. - С.23-27 Кл.слова: СВЯТО АЛФАВІТУ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Красняник, О. Дистанціне навчання / О. Красняник. - С.27-31 Кл.слова: АДАПТИВНІСТЬ, КОНЦЕПЦІЇ ТЕОРЕТИЧНІ , СТАРТОВИЙ РІВЕНЬ ОСВІТИ Кононихіна, О. Spells for Teachers. Part 3 / О. Кононихіна, Я. Фірсункова, Є. Якімаха Кл.слова: ГРА НА УРОЦІ, УРОК-ЗМАГАННЯ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
How to Handle Stress [Электронный ресурс] > // Англійська мова в початковій школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 11-14 . - ISSN 9081-0 Рубрики: Методика викладання Кл.слова (ненормовані): УПРАВЛІННЯ СТРЕСОМ Вільних прим. немає |