74.261.7
А-724


   
    Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р.
    Зміст:
Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32
Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45
Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59
Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67
Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77
Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77
Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93
Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103
Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109
Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117
Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125
Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130
Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135
Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141
Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149
Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155
Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163
Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169
Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177
Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185
Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195
Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202
Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213
Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217
Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227
Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233
Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241
Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249
Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259
Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262
Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267
Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282
Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293
Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297
Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301
Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309
Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323
Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329
Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333
Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341
Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349
Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357
Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363
Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373
Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379
Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Інтерактивні технології

Анотація: 10
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Громовий, В.
    Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) [Текст] / В. Громовий // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 32-45 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта

   Америка Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інновації
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Желюк, О.
    "Україна-США: паралелі освіти" [Текст] / О. Желюк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 46-59 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Освіта зарубіжних країн

    США
Кл.слова (ненормовані):
Інновції
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Ростоцька, М.
    До питання громадянської освіти в сучасній школі [Текст] / М. Ростоцька // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 68-77 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта громадянська

   США--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інновації
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Пометун, О.
    Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи [Текст] / О. Пометун // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 78-77 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Освіта--Інтерактивні технології

   США--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інновації
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Крутоус, В.
    Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку [Текст] / В. Крутоус // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 88-93 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

   США--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Тренінг
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Козак, Л.
    Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року [Текст] / Л. Козак // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 94 -103 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Оцінювання рейтингове

   США--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інновації
Дод.точки доступу:
Копанська, о.

Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Демчук, О.
    Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти [Текст] / О. Демчук // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 104-109 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Освіта

   США--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Благодійність
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7
А-724


    Гонорська, А.
    Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою [Текст] / А. Гонорська // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 110 - 117 . - ISBN 966-7643-43-3
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська--Інновації

   США--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Тренінг
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


14
А-724


    Шиян, О.
    Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу [Текст] / О. Шиян // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 126 - 130 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мова англійська

   США--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Освіта громадська -- Інновації
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


14
А-724


    Костюк, І.
    Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні [Текст] / І. Костюк // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 242-249 . - ISBN 966-7643-43-3
УДК
ББК 74.261.7

Рубрики: Мови іноземні

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Методика зарубіжна
Примірників всього: 2
ВІЛ (1), ЧЗ (1)
Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1)


74.261.7Англ
В44


    Попадюк, К.
    Становлення громадянської освіти в Україні. Погляд на проблему [Текст] / К. Попадюк // Використання західного досвіду у шкільній освіті України. : 1997-2001. - Київ : Абрис, 2002. - С. 127-128
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Освіта громадянська

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Екологічне виховання
Вільних прим. немає


81
С481


   
    Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки [Текст]. - Рівне : РІСКСУ, 2009. - 205 с. - Б. ц.
    Зміст:
Аладько, Д. Мотиваційна модель "матеріал - вибір" в посудних номінаціях англійської та української мов / Д.О Аладько; 3-7
Архангельська, А. М До питання про статус національного і культурного у мові / А.М Архангельська. - С .7-11
Ашиток, Н. І Формування жаргонізмів у молодіжному середовищі / Н.І Ашиток. - С .11-16
Baranska, Magdalena. O funkcjonowaniu nieoficjalnych nazw osobowych w wojewodztwie lubelskim / Magdalena Baranska. - С .16-21
Бісовецька, Л. А Концептуалізація душі в українській мовній картині світу / Л.А Бісовецька. - С .21-27
Гебре, Т. Г Особенности обучения инностранных студентов переводу языковых единиц разных уровней / Т.Г Гебре. - С .32-36
Голубовська, І. О Українська, російська та англосаксонська моделі особистості: лінгвокультурологічний аналіз / І.О Голубовська. - С .36-42
Головіна, Н. Б Семантичні інтерпретації денотативного компонента у фразеологізмах зі значенням побажання в німецькій та українській мовах / Н.Б Головіна. - С .42-49
Гренджа, І. М Зоонімний та фітонімний компоненти у структурі українських та англійських замовлень / І.М Гренджа. - С .49-54
Деменчук, О. В Інкорпоровані учасники предметних кольороназв: семантична роль контрагент / О.В Деменчук. - С .54-59
Ермоленко, Н. В О некоторых особенностях обучения аудированию на подготовительном факультете / Н.В Ермоленко. - С .59-61
Іванюк, Т. В Вживання дієслова у метонімічному значенні / Т.В Іванюк. - С .61-68
Заваринська, І. Ф Семантико-етимологічні особливості фразеологічних одиниць з топонімним компонентом в англійській мові / І.Ф Заваринська. - С .68-75
Каракевич, Р. О. Національно-культурна вербалізація фразеологічної мікросистеми ''напої'' (на матеріалі німецької та української мов) / Р.О. Каракевич. - С .75-80
Катернюк, В. В Відапелятивні неофіційні антропоніми в англійській, німецькій та українській мовах / В.В Катернюк. - С .80-86
Корольова, А. В Концептуалізація метафор з бінарною семантикою в англійській, українській та російській мовах / А.В Корольова. - С .86-91
Корольов, І. Р Поняття комунікації у контексті антропологічної парадигми в мовознавстві / І.Р Корольов. - С .91-95
Левченко, О. П Словники стійких порівнянь у сучасній лексикографії / О.П Левченко. - С .100-106
Лучик, А. А Національно-специфічне у зменшувально-пестливих та збільшувально-згрубілих похідних української і польської мов / А.А Лучик. - С .106-110
Новохатська, Н. Дискусійний статус називного уявлення у сучасній лінгвістиці / Н Новохатська. - С .122-125
Павловська, Л. О Архетипні символи як компоненти побажань в українській, російській та болгарській мовах / Л.О Павловська. - С .130-135
Письменна, Ю. О Образ "дурного" в національно-мовних картинах світу /на матеріалі паремій української, російської, англійської та італійської мов/ / Ю.О Письменна. - С .135-141
Потапчук, С. С. Асоціативне поле концепту чистий в англійській та українській мовах / С.С. Потапчук. - С .141-146
Погрібна, Т. А Лінгвокультурологічна специфіка чеських народних прикмет / Т.А Погрібна. - С .146-151
Таборовець, Л. М Проблемність як один із способів реалізації комунікативного підходу у навчанні словацької мови / Л.М Таборовець. - С .156-160
Харлай, О. В Маскулінна домінанта мотиваційних ознак денотата "шлюб" (на матеріалі англійської, польської,чеської і української мов) / О.В Харлай. - С .181-185
Чайка, О. І Обрядові номінатеми довесільного циклу на позначення знаків згоди / відмови на шлюб в українській, англійській та португальській мовах / О.І Чайка. - С .185-192
Юрчук, Т. Г Назва держави Україна в контексті етнічної моделі світу / Т.Г Юрчук. - С .192-195
Яцюк, С. М РОобота над интонационными конструкциями /из опыта преподавания русского языка как иностранного на начальном этапе обучения/ / С.М Яцюк. - С .195-200
ББК 81

Вільних прим. немає


81
С481


    Юрчук, Т.
    Назва держави Україна в контексті етнічної моделі світу [Текст] / Т.Г Юрчук // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.8 : Філологічні науки. - Рівне : РІСКСУ, 2009. - С. 192-195
ББК 81

Рубрики: Мова слов'янська

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Семантика
Вільних прим. немає




   
    Anna Kournikova [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №5. - С. 17

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
спорт Україна -- Анна Курникова -- персоналії
Вільних прим. немає




   
    Serhiy Bubka - the Star of the Pole Vault [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №5. - С. 18-19

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Сергій Бубка -- спорт Україна -- персоналії
Вільних прим. немає




   
    News from L'viv [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №8. - С. 3

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Львів -- Україна -- міста
Вільних прим. немає




   
    A Sightseen Tour Around L'viv [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №8. - С. 16-18

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
Львів -- Україна -- міста
Вільних прим. немає




   
    News From the British Council [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №13. - С. 3

Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні

Кл.слова (ненормовані):
Британська рада в Україні -- міжнародні контакти -- Україна Великобританія
Вільних прим. немає




   
    Sheffield is Donets'k Twin City [Текст] // English Language and Culture. - 2004. - №13. - С. 20-22

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
споріднені міста -- Донецьк -- Україна
Вільних прим. немає