П 957 Жлуктенко, Ю. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах [Текст] / Ю. Жлуктенко> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.189-193 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ПІДРУЧНИК Вільних прим. немає |
П957 Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп. Зміст: Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8 Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8 Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16 Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25 Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29 Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36 Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43 Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48 Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52 Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57 Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62 Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66 Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70 Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73 Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76 Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81 Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85 Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89 Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93 Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96 Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100 Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106 Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110 Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113 Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118 Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122 Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127 Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132 Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138 Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142 Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147 Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150 Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154 Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159 Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161 Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166 Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171 Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175 Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181 Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187 Вільних прим. немає |
П957 Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. [Текст] / Г.С. Чекаль> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.150-154 Рубрики: Мовознавство Кл.слова (ненормовані): МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ -- Вільних прим. немає |
П727 Синев, Р. Пособия по развитию навыков устной речи на темы научной специальности [Текст] / Р.Г Синев, А.А Высоковский> // Преподавание иностранных языков : теория и практика. - Москва : Наука, 1971. - С.358-361 Рубрики: Мовознавство Кл.слова (ненормовані): ПІДРУЧНИК Дод.точки доступу: Высоковский, А.А Вільних прим. немає |
B-167 Background to Teaching English [Текст] > // Baker Joanna. The English Language Teacher`s Handbook : How to teach large classes with few resources / Baker Joanna; Joanna Baker. - London : VSO, 2005. - P14-20 . - ISBN 0-8264-4787-2 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): теорія мови -- погляд граматичний -- підхід функціональний -- підручник Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2004/1 2004р.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №1.) Крючков, Г. Болонський процес як гармонізація європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. - С.4-8 Кл.слова: міжнародна освіта Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти. - С.10-19 Кл.слова: програма Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови 9 клас. - С.20-22 Кл.слова: атестація Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови. 11 клас. - С.23-28 Кл.слова: атестація Коваленко, О. Як працювати ефективніше ? / О. Коваленко ; Г. Шишкова; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.30-31 Кл.слова: ефективність навчання [ Шекспір ]. - С.49-57 Кл.слова: позкласна робота, вірші, сонети Хом'як, Є. Надати мовленню барв і емоцій / Є. Хом'як ; н. Доусон; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.58-64 Кл.слова: усне мовлення, емоційне мовлення Козачинська, О. Все - про пресу / О. Козачинська ; О. Торгачова; Б. Шалагінов. - С.80-85 Кл.слова: мас-медіа, преса Шишкова, Г. Як збудити цікавість ? План-конспект уроку " Учень та його оточення " / Г. Шишкова ; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.65-77 Кл.слова: для найменших, на початковому етапі, інтерактивний урок Рудан, О. Дамо світові шанс / О. Рудан ; Л. Сернова; І. Ситдикова. - С.86-91 Кл.слова: мир, література Доусон, н. Підручник з іноземної мови має навчити успіху ..." / н. Доусон ; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.92-93 Кл.слова: успішне навчання, підручник Торгачова, О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова ) / О. Торгачова ; Б. Шалагінов. - С.94-97 Кл.слова: гра на уроці, німецька мова, для найменших Гросе, Т. На нашому уроці - найцікавіше / Т. Гросе ; Ж. Томусяк. - С.98-100 Кл.слова: мотивація, німецька мова Сернова, Л. Мандруючи країною знанаь / Л. Сернова ; І. Ситдикова. - С.101-105 Кл.слова: німецька мова Галушка, В. Вивчаємо мову - виховуємо характер / В. Галушка ; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.106-108 Кл.слова: риси характеру, ніиецька мова Шалагінов, Б. Розвиваючи творчу уяву читача: монограічний аналіз вірша Генріха Гейне " Лорелей " / Б. Шалагінов. - С.109-112 Кл.слова: Гейне, німецька поезія, лорелей Томусяк, Ж. Сторінками граматичного зошита / Ж. Томусяк. - С.113-115 Кл.слова: французька граматика Ситдикова, І. Комп'ютер поспішає на допомогу / І. Ситдикова. - С.116-120 Кл.слова: новітні технології, вивчення французької мови Редько, В. Майбутнє починається сьогодні / В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.120-125 Кл.слова: іспанська мова Немає відомостей про примірники |
Доусон, н. Підручник з іноземної мови має навчпти успіху ..." [Текст] / н. Доусон> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №1. - С. 92-93 Кл.слова (ненормовані): успішне навчання -- підручник Вільних прим. немає |
Паршикова, Е. Принципы отбора и организации материала для обучения иностранному языку в начальной школе [Текст] / Е. Паршикова> // Іноземні мови. - 2004. - №1. - С. 41-47 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання--ПОЧАТКОВА ШКОЛА Кл.слова (ненормовані): ПІДРУЧНИК -- ЗМІСТ ОСВІТИ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2004/2 2004р.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №2.) Вчимо іноземні мови по-новому. - С.4 Кл.слова: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Про вивчення іноземних мов у 2004/2005 навчальному році: Методичний лист Міністерства освіти і науки України . - С.6-9 Кл.слова: методика, методичний лист Програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів 12-річної школи. - С.10-27 Кл.слова: методика Як зробити підручник сучасним? Крітерії оцінювання НМК з іноземної мови для загальноосвітніх шкіл. - С.28-31 Кл.слова: ПІДРУЧНИК Хто перемагає в олімпіаді?. - С.34-70 Кл.слова: олімпіада для 9-11 класів Тучина, Н. Олімпіада з англійської мови: завдання на завтра / Н. Тучина ; О. Коваленко. - С.71-75 Кл.слова: олімпіада Ковальчук, Л. У ритмі джазу: конспект уроку в 4-му класі / Л. Ковальчук ; Ю. Семенчук. - С.76-83 Кл.слова: урок, музика, джаз Макаренко, Л. Вивчати німецьку мову - цікаво ! / Л. Макаренко ; О. Вєтохов. - С.84-85 Кл.слова: методика Мацуєв, О. Німецька - у сільській школі / О. Мацуєв ; П. Зернецький. - С.86 IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з французької мови. - С.88-101 Кл.слова: французька мова , олімпіада IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови. - С.102-127 Кл.слова: олімпіада , іспанська мова Береславська, В. Прослухати і зрозуміти: аудіювання. Іспанська мова / В. Береславська. - С.128-134 Коваленко, О. Вчимося самореалізації: Розвиток навичок креативного мислення через спілкування в контексті оновлення змісту освіти і технологія навчання у навчальних закладах України / О. Коваленко. - С.136-142 Семенчук, Ю. Іноземна мова - для реального життя / Ю. Семенчук. - С.143-152 Кл.слова: ділова мова Вєтохов, О. Сприйняти, відчути і відтворити / О. Вєтохов. - С.153-162 Кл.слова: психолінгвістика, навчання фонетиці Зернецький, П. Хто я? Який я? [ Антропологічні, психологічні та мовленнєві типи особистості ] / П. Зернецький. - С.164-176 Куранова, С. У пошуках смислових зв'язків / С. Куранова. - С.178-184 Кл.слова: семантика, мовленнєва діяльність Щорічний конкурс на краще есе проводить рада гендерного розвітку корпусу миру США. - С.186-192 Кл.слова: корпус миру Немає відомостей про примірники |
Як зробити підручник сучасним? Крітерії оцінювання НМК з іноземної мови для загальноосвітніх шкіл [Текст]> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №2. - С. 28-31 Кл.слова (ненормовані): навчально-методичі комплекси -- підручник Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E1/2004/31 Газета 2004р. № 31 Happy Day of Knowledge!. - С.1 Кл.слова: ВІРШ, СВЯТА, ШКОЛА день знань Про вивчення іноземних мов у 2004/2005 навчальному році. - С.3-4 Кл.слова: методика, РЕФОРМА ОСВІТИ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД Teacher's Portfolio. - С.5 Кл.слова: ВЧИТЕЛЬ, ПРОФЕСІЇ, портфоліо Guidelence on Using the Language Biography. - С.5-7 Кл.слова: ІНОЗЕМНІ мови, АНГЛІЙСЬКА, ЗНАННЯ іноземних мов Англійський щоденник як складова частина мовного портфоліо. - С.8-9 Кл.слова: методика, портфоліо [ шкільна реформа, підручник, професіоналізм вчителя, комунікативний метод ]. - С.10-12 [ календарно-тематичне планування з підручника " Blue Skies. 3" для викладання у 4-му класі зош ( 1-2 години на тиждень]. - С.2-22 Кл.слова: календарно-тематичне планування, нмк за підручниками Welcome, Bravo! Cambridge University Press" , " Gey Set - Go! ", " Blue Skies. 3 " Ukrainian- English Transliteration Table. - С.23 Кл.слова: УКРАЇНІКА, МІСТА УКРАЇНИ, українська топонімія Punctuation. - С.13-19 Кл.слова: пунктуація, ГРАМАТИКА Немає відомостей про примірники |
[ шкільна реформа, підручник, професіоналізм вчителя, комунікативний метод ] [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №31. - С. 10-12 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E1/2004/35 Газета 2004р. № 35 Fair to Teachers, Fair to Learners: Exploring Textbooks for Young Learners . - С.3-4 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ Benefiting from Reading Independently. - С.4-5 Кл.слова: ЧИТАННЯ Looking for the Relationship Between Facts. - С.5-8 Кл.слова: УРОК Situational English and Vocabulary Enrichment Lesson . - С.9-11 Кл.слова: ЛЕКСИКА How to Encourage Students to Read. - С.12-13 Кл.слова: ЧИТАННЯ Strange Letters and Words. - С.13-15 Кл.слова: АЛФАВІТ, РИМОВКИ, СКОРОМОВКИ For Home Reading Lessons. - С.16-18 Кл.слова: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ The System of Education Needs Changes. - С.19 Кл.слова: ОСВІТА УКРАЇНИ Let's Teach Communication. - С.20-21 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Немає відомостей про примірники |
Fair to Teachers, Fair to Learners: Exploring Textbooks for Young Learners [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №35. - С. 3-4 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ПІДРУЧНИК -- казки Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2004/4 2004р.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.) . - /Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4. Програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови ( початкова школа ) Проект . - С.6-17 Кл.слова: ПРОГРАМИ Нові підручники виховують майбутніх громадян Європи. - С.18 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ЄВРОРАДА Шишкова, Г. Як збудити цікавість? / Г. Шишкова ; Л. Гульпа. - С.28-36 Кл.слова: МОТИВАЦІЯ Poetry in the Classroom: You Are the Poet and You Don't Even Know It ! . - С.37-39 Кл.слова: ПОЕЗІЯ Як навчиться мислити?. - С.40-43 Кл.слова: МИСЛЕННЯ У королівстві ABC. Підсумковий урок-свято у 2-му класі. - С.44-47 Кл.слова: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі . - С.48-56 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ЧИТАННЯ Редько, В. Як забезпечити в навчанні іноземної мови ефективне функціонування системи: учитель - підручник - учень / В. Редько. - С.62-68 Кл.слова: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК Гульпа, Л. How Hungarian Teachers " Do " Critical Thinking Through Communication / Л. Гульпа. - С.68-76 Кл.слова: критичне мислення Вєтохов, О. Важлива складова комуникативної спрямованості / О. Вєтохов. - С.76-84 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД Куранова, С. Із чого складається ситуація? / С. Куранова. - С.102-112 Кл.слова: СЕМАНТИКА Лебедівна, Л. Загадка Гаррі Поттера / Л. Лебедівна. - С.86-100 Кл.слова: ГАРІ ПОТЕР Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2005/2 2005р.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.) "Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4 Кл.слова: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато " Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14 Кл.слова: ПРОГРАМИ Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32 Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38 Кл.слова: ПРОГРАМИ Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50 Кл.слова: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56 Кл.слова: ПІДРУЧНИК Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68 Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74 Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78 Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106 Кл.слова: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116 Кл.слова: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126 Кл.слова: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Немає відомостей про примірники |
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) [Текст] / В. Редько; Т. Голуб> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 50-56 Кл.слова (ненормовані): ПІДРУЧНИК Вільних прим. немає |
Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " [Текст] / О. Карп'юк; Н. Чумак> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 56-62 Кл.слова (ненормовані): ПІДРУЧНИК -- КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Вільних прим. немає |
Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе [Текст] / Т. Голуб> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 78-82 Кл.слова (ненормовані): ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Вільних прим. немає |
Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) [Текст] / Н. Чумак> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 82-86 Кл.слова (ненормовані): ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Вільних прим. немає |