83.0
З 32


   
    Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3 [Текст]. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - 5 гр
    Зміст:
Снігур, Сергій. Стан сучасного перекладознавства на заході / Сергій Снігур. - С .6-19
Архипова, Людмила. Переклад як інтерпретація: Курс лекцій / Людмила Архипова. - С .19-48
Зубрицька, Марія . Новітні літературні теорії: Тези лекцій і рекомендована література / Марія Зубрицька. - С .49-52
Сербенська, Олександра. Мовна ментальність та шляхи її формування: Лекція / Олександра Сербенська. - С .64-74
Гутарук, Елена. Роль интеллектуальных сообществ в жизни европейского общества / Елена Гутарук. - С .75-82
Бенкендорф, Геннадій. Тоталітаризм та тоталітарна мова / Геннадій Бенкендорф. - С .83-87
Бенкендорф, Геннадій. Капітал з погляду соціалістичних ідеологій / Геннадій Бенкендорф. - С .88-94
Сербенська, Олександра. Нове в сучасній українській мові: Лекція / Олександра Сербенська. - С .95-122
Содомора, Андрій. Моральні листи до Луцілія Сенеки: штрихи до характеристики "нового стилю" / Андрій Содомора. - С .138-142
Содомора, Андрій. Моральні листи до Луцілія як зразок ораторського мистецтва / Андрій Содомора. - С .143-155
Содомора, Андрій. Гораціїв **Пам*ятник** крізь призму одного рядка: Crescam laude recens... / Андрій Содомора. - С .156-163
Содомора, Андрій. Поетика Овідія крізь призму одного вірша: Aestus erat... / Андрій Содомора. - С .164-171
Содомора, Андрій. "Пісня всохлого помаранчевого дерева" у перекладі Миколи Лукаша / Андрій Содомора. - С .171-175
Содомора, Андрій. "Осіння пісня" Поля Верлена та її українські інтерпретації / Андрій Содомора. - С .176-189
Содомора, Андрій. Поетика Франка і Верлена крізь призму одного вірша й перекладу(Григорій Кочур) / Андрій Содомора. - С .190-197
Грек, Лариса. Спочатку було слово: Рецензія / Лариса Грек. - С .198-201
Содомора, Андрій. На воротях. У шепоті Пруту. Камінь і тиша: Художні нариси / Андрій Содомора. - С .202-207
Андрухович, Юрій. Американська поезія 1950-60-х років: постаті і середовища: Лекція / Юрій Андрухович. - С .208-241
Naydan, Michael M. Translating the nearly untranslatable: Yuri Andrukhovych*s novel Pervezion in English / Michael M Naydan. - С .242-253
Культурна історія вербального образу. Розуміння слова в його багатокультурноиу і багатомовному контекстах / Дискусія. - С .254-266
Купчинський, Олег. Церковнослов*янська мова: Курс лекцій / Олег Купчинський. - С .268-320
Церковнослов*янська мова як найдавніша літературна слов*янська мова: її минуле, сучасне і майбутнє / Дискусія. - С .320-335
Високий і низький стиль у мовленні, літературі, житті / Дискусія. - С .336-345
Наконечна, Галина. Перекладати сильно, стильно і непомильно: Передмова до Мовознавчого зошита **Перекладацької майстерні** / Галина Наконечна. - С .346-353
ББК 83.0

Вільних прим. немає


83.0
З 32


   
    Культурна історія вербального образу. Розуміння слова в його багатокультурноиу і багатомовному контекстах [Текст] : дискусія // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 254-266
ББК 83.0

Рубрики: Переклад

Кл.слова (ненормовані):
Дискусія
Вільних прим. немає


83.0
З 32


    Купчинський, Олег
    Церковнослов’янська мова: Курс лекцій [Текст] / Олег Купчинський // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 268-320
ББК 83.0

Рубрики: Переклад

Кл.слова (ненормовані):
Дискусія
Вільних прим. немає


83.0
З 32


   
    Церковнослов’янська мова як найдавніша літературна слов’янська мова: її минуле, сучасне і майбутнє [Текст] : дискусія // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 320-335
ББК 83.0

Рубрики: Мова старослов'янська

Кл.слова (ненормовані):
Переклад -- лексика церковна
Вільних прим. немає


83.0
З 32


   
    Високий і низький стиль у мовленні, літературі, житті [Текст] : дискусія // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 336-345
ББК 83.0

Рубрики: Переклад

Кл.слова (ненормовані):
Стилі мови
Вільних прим. немає


74.261.7Англ
К144


   
    Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та укчнів на уроці. [Текст] // Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови. - Харків : Основа, 2012. - С. 5-38
ББК 74.261.7Англ

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ДІАЛОГ -- ДИСКУСІЯ -- ГРА


81.2(4 Укр)/Н34-728694

   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119 [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - 492 с. - Б. ц.
    Зміст:
Білоус, О. Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови / О. Білоус. - С .13-17
Бондаренко, К. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті / К. Бондаренко. - С .35-38
Жукова, Н. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть / Н. Жукова. - С .51-58
Пиц, Т. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою / Т. Пиц. - С .63-68
Снісаренко, Я. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов / Я. Снісаренко. - С .68-71
Тагільцева, Я. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови / Я. Тагільцева. - С .71-75
Черниш, Л. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари / Л. Черниш. - С .80-83
Котвицька, В. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові / В. Котвицька. - С .88-91
Кромбет, О. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови / О. Кромбет. - С .118-122
Поліщук, А. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел) / А. Поліщук. - С .122-127
Хоменко, Т. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії / Т. Хоменко. - С .127-131
Амбразевич, О. Методические особенности австралийского варианта английского языка / О. Амбразевич. - С .134-138
Березіна, Ю. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові / Ю. Березіна. - С .138-141
Верещак, Ю. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм) / Ю. Верещак. - С .141-146
Кириченко, А. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі / А. Кириченко. - С .151-155
Комар, Л. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми / Л. Комар. - С .155-159
Мусієнко, Ю. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .159-164
Самковська, А. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі) / А. Самковська. - С .164-168
Хомицька, І. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар" / І. Хомицька. - С .177-181
Хоміцька, М. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю / М. Хоміцька. - С .181-186
Бігич, О. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов / О. Бігич. - С .192-196
Борова, Т. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління / Т. Борова. - С .196-201
Черноватий, Л. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача / Л. Черноватий. - С .222- 228
Алексєєва, М. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови / М. Алексєєва. - С .232-238
Анісімова, А. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів / А. Анісімова. - С .238-242
Барташова, Г. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів / Г. Барташова. - С .242-245
Васильєва, Є. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою / Є. Васильєва. - С .253-256
Дацків, О. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .270-274
Дем’яненко, О. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі / О. Дем’яненко. - С .281-284
Дерба, С. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою / С. Дерба. - С .284-287
Дзюбишина, Н. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах / Н. Дзюбишина. - С .287-290
Зубрик, А. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов / А. Зубрик. - С .294-299
Калиняк, Б. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Б. Калиняк. - С .299-302
Костюченко, К. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів / К. Костюченко. - С .306-310
Кочубей, В. Сучасні підходи до навчання англійської вимови / В. Кочубей. - С .310-314
Лабенко, О. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. - С .323-331
Лаврієнко, Т. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови / Т. Лаврієнко. - С .331-334
Лівицька, І. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / І. Лівицька. - С .334-337
Мороз, Т. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. Мороз. - С .337-341
Моторнюк, Т. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ / Т. Моторнюк. - С .341-345
Навольська, Г. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови / Г. Навольська. - С .348-351
Плавуцька, О. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях / О. Плавуцька. - С .356-359
Рожкова, Н. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах / Н. Рожкова. - С .364-367
Романна, Р. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови / Р. Романна. - С .367-372
Романенко, О. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови) / О. Романенко. - С .372-377
Семен, Г. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів / Г. Семен. - С .377-380
Смірнова, Л. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .380-383
Сокол, Г. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти / Г. Сокол. - С .383-386
Токарєва, Т. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .386-392
Труханова, Т. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах" / Т. Труханова. - С .392-401
ББК '81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf


'81.2(4 Укр)
Н34


    Токарєва, Т.
    Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови [Текст] / Т. Токарєва // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 386-392
ББК '81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова німецька--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
СПІЛКУВАННЯ


81.2(4 Укр)
Н34


    Данукало, Н.
    Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов [Текст] / Н. Данукало // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 448-452
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ДИСКУСІЯ


81.2(4 Укр)
Н34


    Янісів, М.
    Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання [Текст] / М. Янісів // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 522-527
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ДИСКУСІЯ


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: І1/2005/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Виходить кожного кварталу
2005р. № 4
Зміст:
Аврантіптопуло, Е. Реалізація проектної методики навчання іншомового спілкування в середній школі / Е. Аврантіптопуло. - С.3-12
Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Подосіннікова, Г. Робота з англомовним поетичним текстом у 9 класі школи з поглибленним вивченям іноземних мов / Г. Подосіннікова. - С.12-18
Кл.слова: ПОГЛИБЛЕННЕ
Морська, Л. Підготовка вчителя іноземних мов до використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. Морська. - С.19-22
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛЯМ
Мельник, А. Навчання студентів-медиків читання професійно орієнтованих текстів англійскою мовою / А. Мельник. - С.22-28
Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ, ТЕРМІНОЛОГІЯ
Мальковський, Г. Домашнее чтение на английском языке в неязыковом вузе / Г. Мальковський. - С.28-31
Кл.слова: ВНЗ ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ
Бурлаков, М. Семантизація і контекст / М. Бурлаков. - С.31-35
Кл.слова: СЕМАНТИКА
Toptygina, N. Methodology of Conducting a Lesson-discussion / N. Toptygina. - С.35-40
Кл.слова: УРОК-ДИСКУСІЯ
Роман, С. Вимоги до сучасного підручника іноземної мови для молодшої школи / С. Роман. - С.40-44
Кл.слова: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Бойцан, Л. Характерізуюча функція апозитивних конструкцій в сучасній англійській мові: лексико-семантичний аспект / Л. Бойцан. - С.47-49
Кл.слова: СЕМАНТИКА
Мороз, Т. Заняття з практики усного і писемного англійського мовлення за темою " Man and Nature " / Т. Мороз. - С.49-52
Кл.слова: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Патушок, О. Урок у 8 класі за темою " Подорож " / О. Патушок. - С.52-55
Кл.слова: ПОДОРОЖ
Григор'єва, Л. Summarizing Lesson-Conference / Л. Григор'єва. - С.55-58
Кл.слова: УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ
Шерстюк, О. Зразки завдань до олімпіади з французької мови ( 9, 10, 11 класи спецшкіл/гімназій ) / О. Шерстюк. - С.58-62
Кл.слова: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, ФРАНЦУЗЬКА
Петько, Л. Good Luck " - 10-й міжнародний конкурс з англійської мови / Л. Петько. - С.62-64
Кл.слова: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ
Федосеева, В. Рифмовки для младших школьников / В. Федосеева. - С.64
Кл.слова: РИМОВКИ
Немає відомостей про примірники

    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: А536335/2005/24
   

Англійська мова та література [Текст]. - Харків : Основа
2005р. № 24
Зміст:
Методичні рекомендації щодо вивченя базових предметів у 2005/2006 навчальному році. - С.2-4
Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Шевченко, Е. Використання інтерактивних технологій для розвитку пізнавального інтересу на уроках англійської мови / Е. Шевченко ; Г. Маткевич; С. Ходоровська; Н. Добровольська; Н. Касянчук. - С.4-7
Кл.слова: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС
Маткевич, Г. Таблиці та схеми під час вивчення граматики англійської мови / Г. Маткевич ; С. Ходоровська; Н. Добровольська; Н. Касянчук; О. Казачінер. - С.4-7
Кл.слова: ГРАМАТИКА ТАБЛИЦІ
Ходоровська, С. Урок у 3 класі за темою " Travelling to the Land of the English Verbs " / С. Ходоровська ; Н. Добровольська; Н. Касянчук; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.9-11
Кл.слова: ГРАМАТИКА, МЕТОДИКА
Добровольська, Н. Lesson - Decision Making " Problems, facing young people " / Н. Добровольська ; Н. Касянчук; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.15-18
Кл.слова: УРОК-ДИСКУСІЯ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ
Касянчук, Н. Урок у 7 класі за темою " Harry Potter's pteparations for Hogwarts " / Н. Касянчук ; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.11-15
Кл.слова: ГАРІ ПОТЕР, УРОК АНГЛ. МОВИ
Казачінер, О. Урок англійської мови у 5 класі з теми " Учися бути здоровим " / О. Казачінер ; М. Хорсун. - С.18-20
Кл.слова: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Хорсун, М. Books Are Our Friends ( for 6-7 formers ) / М. Хорсун. - С.20-23
Кл.слова: КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, УРОК А
Attack on America: September 11, 2001. - С.23
Кл.слова: АМЕРИКА , атака на Америку
Немає відомостей про примірники



    Добровольська, Н.
    Lesson - Decision Making " Problems, facing young people " [Текст] / Н. Добровольська // Англійська мова та література. - 2005. - №24. - С. 15-18

Кл.слова (ненормовані):
УРОК-ДИСКУСІЯ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ
Вільних прим. немає




    Toptygina, N.
    Methodology of Conducting a Lesson-discussion [Текст] / N. Toptygina // Іноземні мови. - 2005. - №4. - С. 35-40

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
УРОК-ДИСКУСІЯ -- НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК
Вільних прим. немає


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: E1/2006/31
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текст] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Виходить щотижня
2006р. № 31
Зміст:
Learning Strategies in the Classroom. - С.5-8
Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Approaches to Teaching English. - С.9-10
Кл.слова: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА МОВА
Meeting Your Business Oartner. - С.11-15
Кл.слова: БІЗНЕС-ENGLISH
[Скорочення та абревіатури]. - С.14-15
Кл.слова: АБРЕВІАТУРА
Advertising: Blessing or Harm?. - С.16-18
Кл.слова: ДИСКУСІЯ, РЕКЛАМА
Different Styles of Managing People. - С.19-22
Кл.слова: БІЗНЕС-ENGLISH, МЕНЕДЖМЕНТ
Applying for a Job. - С.23-27
Кл.слова: РЕЗЮМЕ, ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
Немає відомостей про примірники



   
    Advertising: Blessing or Harm? [Текст] // English Language and Culture. - 2006. - №31. - С. 16-18

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА -- ДИСКУСІЯ -- КОРИСТЬ
Вільних прим. немає


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: E1/2007/6
   Газета

English Language and Culture. Weekly [Текст] : друга мова: Щомісячний додаток до газети "English". - Киiв : Шкільний світ. - Виходить щотижня
2007р. № 6
Зміст:
Testing - Our Round Table. - С.3-4
Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ
Assessing Reading. - С.5-6
Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Testing Reading. - С.7-8
Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, ЧИТАННЯ
Teaching Discussions. - С.9-11
Кл.слова: ДИСКУСІЯ
The Girl Who Cried Monster. - С.12-13
Кл.слова: ЧИТАННЯ, ТЕСТИ
The Secret of the Old Mill. - С.14
Кл.слова: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ
Hollidays and Leasure. - С.15
Кл.слова: ВІЛЬНИЙ ЧАС, ДОСУГ
Testing Reading. - С.16-17
Кл.слова: ЧИТАННЯ, ТЕСТИ
2007 the Year of the Pig. - С.18-19
Кл.слова: РІК КАБАНА
Chineese Horoscopes. - С.20-21
Кл.слова: ГОРОСКОПИ
The Devil Wears Pravda. - С.22-23
Кл.слова: ЧИТАННЯ УРОК
Немає відомостей про примірники



   
    Teaching Discussions [Текст] // English Language and Culture. - 2007. - №6. - С. 9-11

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ДИСКУСІЯ -- УСНЕ МОВЛЕННЯ
Вільних прим. немає


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: И1/2007/5
   Журнал

Иностранные языки в школе [Текст]. - М., 1934 - . - ISSN 0130-6073. - Виходит раз на два місяця
2007р. № 5
Зміст:
Поляков, О. Цели профильно-ориетированного обучения иностранному языку: теоретические основы / О. Поляков. - С.2-6
Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Сысоева, Е. Формирование коммуникативной компетенции в письменной речи при обучении иностранным языкам / Е. Сысоева. - С.6-15
Кл.слова: КОМУНИКАТИВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ
Сухова, Л. Коммуникативно-ориетированное обучение иностранному языку и языковая парасреда как его системообразующий фактор / Л. Сухова. - С.15-19
Кл.слова: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Брыскина, И. Взаимосвязанное обучение различным видам речевой деятельности при профильном обучении французскому языку: юридический профиль / И. Брыскина. - С.19-23
Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Барышников, Н. Английский язык как доминантный в обучении многоязычию / Н. Барышников. - С.29-34
Кл.слова: АНГЛІЙСЬКА МОВА
Григорьева, Е. Особенности обучения говорению и дискуссии на уроках французского языка в 8-9 классах / Е. Григорьева. - С.34-39
Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ДИСКУСІЯ
Лошакова, М. Первый урок английского языка в новом учебном году ( 9-11 классы ) / М. Лошакова. - С.39-44
Кл.слова: АНГЛІЙСЬКА МОВА
Евдокимова, М. Открытый урок французского языка по теме" Наркотики, скажи им нет!" / М. Евдокимова. - С.44-48
Кл.слова: НАРКОТИКІ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Шарафутдинова, Т. Открытый урок по теме"Телевидение" в 11 классе ( на примере США и России ) / Т. Шарафутдинова. - С.48-54
Кл.слова: ТЕЛЕБАЧЕННЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Плюгина, Н. Урок английского языка по теме " Телевидение " 9 класс / Н. Плюгина. - С.54-58
Кл.слова: ТЕЛЕБАЧЕННЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Баранова, н. Работа с текстом на уроке немецкого языка / н. Баранова. - С.58-60
Кл.слова: НІМЕЦЬКА МОВА
Бикеева, А. Экологические минутки " на уроке английского языка / А. Бикеева. - С.60-66
Кл.слова: ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГ
Салтовская, Г. Конкурс-марафон по межкультурному деловому общению в в профильном классе / Г. Салтовская. - С.66-70
Кл.слова: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ
Ершова, В. Тесты по аудированию( німецька мова ) / В. Ершова. - С.70-74
Кл.слова: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТУВАННЯ, НІМЕЦЬКА МОВА
Кулькина, Е. Приемы работы с учебными текстами по английскому языку на предтекстовом этапе / Е. Кулькина. - С.74-77
Кл.слова: ТЕКСТИ
Бобкова, В. Краеведческий материал на уроке ангийского языка / В. Бобкова. - С.77-79
Кл.слова: МУЗЕЇ
Знаменитые университеты мира: La Sorbonne . - С.81-90
Кл.слова: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ, СОРБОННА
Лукша, И. Из опыта работы английского разговорного клуба Томского государственног педагогического университета / И. Лукша ; Б. Локетт; М. Баликаева. - С.97-99
Кл.слова: АНГЛІЙСЬКІЙ КЛУБ
Локетт, Б. За строкой словаря... / Б. Локетт ; М. Баликаева. - С.99-105
Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
Баликаева, М. Формирование ключевых компетенций в процессе развития самообразования студентов / М. Баликаева. - С.105-107
Кл.слова: ВНЗ, САМОСТІЙНА РОБОТА
Немає відомостей про примірники



    Григорьева, Е.
    Особенности обучения говорению и дискуссии на уроках французского языка в 8-9 классах [Текст] / Е. Григорьева // Иностранные языки в школе. - 2007. - №5. - С. 34-39 . - ISSN 0130-6073

Кл.слова (ненормовані):
ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ДИСКУСІЯ
Вільних прим. немає