З 32 Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3 [Текст]. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - 5 гр Зміст: Снігур, Сергій. Стан сучасного перекладознавства на заході / Сергій Снігур. - С .6-19 Архипова, Людмила. Переклад як інтерпретація: Курс лекцій / Людмила Архипова. - С .19-48 Зубрицька, Марія . Новітні літературні теорії: Тези лекцій і рекомендована література / Марія Зубрицька. - С .49-52 Сербенська, Олександра. Мовна ментальність та шляхи її формування: Лекція / Олександра Сербенська. - С .64-74 Гутарук, Елена. Роль интеллектуальных сообществ в жизни европейского общества / Елена Гутарук. - С .75-82 Бенкендорф, Геннадій. Тоталітаризм та тоталітарна мова / Геннадій Бенкендорф. - С .83-87 Бенкендорф, Геннадій. Капітал з погляду соціалістичних ідеологій / Геннадій Бенкендорф. - С .88-94 Сербенська, Олександра. Нове в сучасній українській мові: Лекція / Олександра Сербенська. - С .95-122 Содомора, Андрій. Моральні листи до Луцілія Сенеки: штрихи до характеристики "нового стилю" / Андрій Содомора. - С .138-142 Содомора, Андрій. Моральні листи до Луцілія як зразок ораторського мистецтва / Андрій Содомора. - С .143-155 Содомора, Андрій. Гораціїв **Пам*ятник** крізь призму одного рядка: Crescam laude recens... / Андрій Содомора. - С .156-163 Содомора, Андрій. Поетика Овідія крізь призму одного вірша: Aestus erat... / Андрій Содомора. - С .164-171 Содомора, Андрій. "Пісня всохлого помаранчевого дерева" у перекладі Миколи Лукаша / Андрій Содомора. - С .171-175 Содомора, Андрій. "Осіння пісня" Поля Верлена та її українські інтерпретації / Андрій Содомора. - С .176-189 Содомора, Андрій. Поетика Франка і Верлена крізь призму одного вірша й перекладу(Григорій Кочур) / Андрій Содомора. - С .190-197 Грек, Лариса. Спочатку було слово: Рецензія / Лариса Грек. - С .198-201 Содомора, Андрій. На воротях. У шепоті Пруту. Камінь і тиша: Художні нариси / Андрій Содомора. - С .202-207 Андрухович, Юрій. Американська поезія 1950-60-х років: постаті і середовища: Лекція / Юрій Андрухович. - С .208-241 Naydan, Michael M. Translating the nearly untranslatable: Yuri Andrukhovych*s novel Pervezion in English / Michael M Naydan. - С .242-253 Культурна історія вербального образу. Розуміння слова в його багатокультурноиу і багатомовному контекстах / Дискусія. - С .254-266 Купчинський, Олег. Церковнослов*янська мова: Курс лекцій / Олег Купчинський. - С .268-320 Церковнослов*янська мова як найдавніша літературна слов*янська мова: її минуле, сучасне і майбутнє / Дискусія. - С .320-335 Високий і низький стиль у мовленні, літературі, житті / Дискусія. - С .336-345 Наконечна, Галина. Перекладати сильно, стильно і непомильно: Передмова до Мовознавчого зошита **Перекладацької майстерні** / Галина Наконечна. - С .346-353 Вільних прим. немає |
З 32 Культурна історія вербального образу. Розуміння слова в його багатокультурноиу і багатомовному контекстах [Текст] : дискусія> // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 254-266 Рубрики: Переклад Кл.слова (ненормовані): Дискусія Вільних прим. немає |
З 32 Купчинський, Олег Церковнослов’янська мова: Курс лекцій [Текст] / Олег Купчинський> // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 268-320 Рубрики: Переклад Кл.слова (ненормовані): Дискусія Вільних прим. немає |
З 32 Церковнослов’янська мова як найдавніша літературна слов’янська мова: її минуле, сучасне і майбутнє [Текст] : дискусія> // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 320-335 Рубрики: Мова старослов'янська Кл.слова (ненормовані): Переклад -- лексика церковна Вільних прим. немає |
З 32 Високий і низький стиль у мовленні, літературі, житті [Текст] : дискусія> // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 336-345 Рубрики: Переклад Кл.слова (ненормовані): Стилі мови Вільних прим. немає |
К144 Підвищення результативності навчання шляхом організації ефективної взаємодії вчителя та укчнів на уроці. [Текст]> // Шляхи підвищення ефективності та якості уроку іноземної мови. - Харків : Основа, 2012. - С. 5-38 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ДІАЛОГ -- ДИСКУСІЯ -- ГРА |
Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119 [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - 492 с. - Б. ц. Зміст: Білоус, О. Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови / О. Білоус. - С .13-17 Бондаренко, К. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті / К. Бондаренко. - С .35-38 Жукова, Н. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть / Н. Жукова. - С .51-58 Пиц, Т. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою / Т. Пиц. - С .63-68 Снісаренко, Я. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов / Я. Снісаренко. - С .68-71 Тагільцева, Я. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови / Я. Тагільцева. - С .71-75 Черниш, Л. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари / Л. Черниш. - С .80-83 Котвицька, В. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові / В. Котвицька. - С .88-91 Кромбет, О. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови / О. Кромбет. - С .118-122 Поліщук, А. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел) / А. Поліщук. - С .122-127 Хоменко, Т. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії / Т. Хоменко. - С .127-131 Амбразевич, О. Методические особенности австралийского варианта английского языка / О. Амбразевич. - С .134-138 Березіна, Ю. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові / Ю. Березіна. - С .138-141 Верещак, Ю. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм) / Ю. Верещак. - С .141-146 Кириченко, А. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі / А. Кириченко. - С .151-155 Комар, Л. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми / Л. Комар. - С .155-159 Мусієнко, Ю. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .159-164 Самковська, А. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі) / А. Самковська. - С .164-168 Хомицька, І. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар" / І. Хомицька. - С .177-181 Хоміцька, М. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю / М. Хоміцька. - С .181-186 Бігич, О. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов / О. Бігич. - С .192-196 Борова, Т. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління / Т. Борова. - С .196-201 Черноватий, Л. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача / Л. Черноватий. - С .222- 228 Алексєєва, М. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови / М. Алексєєва. - С .232-238 Анісімова, А. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів / А. Анісімова. - С .238-242 Барташова, Г. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів / Г. Барташова. - С .242-245 Васильєва, Є. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою / Є. Васильєва. - С .253-256 Дацків, О. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .270-274 Дем’яненко, О. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі / О. Дем’яненко. - С .281-284 Дерба, С. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою / С. Дерба. - С .284-287 Дзюбишина, Н. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах / Н. Дзюбишина. - С .287-290 Зубрик, А. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов / А. Зубрик. - С .294-299 Калиняк, Б. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Б. Калиняк. - С .299-302 Костюченко, К. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів / К. Костюченко. - С .306-310 Кочубей, В. Сучасні підходи до навчання англійської вимови / В. Кочубей. - С .310-314 Лабенко, О. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. - С .323-331 Лаврієнко, Т. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови / Т. Лаврієнко. - С .331-334 Лівицька, І. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / І. Лівицька. - С .334-337 Мороз, Т. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. Мороз. - С .337-341 Моторнюк, Т. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ / Т. Моторнюк. - С .341-345 Навольська, Г. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови / Г. Навольська. - С .348-351 Плавуцька, О. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях / О. Плавуцька. - С .356-359 Рожкова, Н. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах / Н. Рожкова. - С .364-367 Романна, Р. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови / Р. Романна. - С .367-372 Романенко, О. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови) / О. Романенко. - С .372-377 Семен, Г. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів / Г. Семен. - С .377-380 Смірнова, Л. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .380-383 Сокол, Г. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти / Г. Сокол. - С .383-386 Токарєва, Т. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .386-392 Труханова, Т. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах" / Т. Труханова. - С .392-401 Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf |
Н34 Токарєва, Т. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови [Текст] / Т. Токарєва> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 386-392 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): СПІЛКУВАННЯ |
Н34 Данукало, Н. Реалізація проблемного методу навчання через модель "мозкового штурму" при вивченні іноземних мов [Текст] / Н. Данукало> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 448-452 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ДИСКУСІЯ |
Н34 Янісів, М. Художній твір як засіб формування англомовної дискусійної компетенції у студентів-філологів на старшому ступені навчання [Текст] / М. Янісів> // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.128. - Кіровоград, 2014. - С. 522-527 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ДИСКУСІЯ |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І1/2005/4 Журнал 2005р. № 4 Аврантіптопуло, Е. Реалізація проектної методики навчання іншомового спілкування в середній школі / Е. Аврантіптопуло. - С.3-12 Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Подосіннікова, Г. Робота з англомовним поетичним текстом у 9 класі школи з поглибленним вивченям іноземних мов / Г. Подосіннікова. - С.12-18 Кл.слова: ПОГЛИБЛЕННЕ Морська, Л. Підготовка вчителя іноземних мов до використання сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. Морська. - С.19-22 Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛЯМ Мельник, А. Навчання студентів-медиків читання професійно орієнтованих текстів англійскою мовою / А. Мельник. - С.22-28 Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ, ТЕРМІНОЛОГІЯ Мальковський, Г. Домашнее чтение на английском языке в неязыковом вузе / Г. Мальковський. - С.28-31 Кл.слова: ВНЗ ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ Бурлаков, М. Семантизація і контекст / М. Бурлаков. - С.31-35 Кл.слова: СЕМАНТИКА Toptygina, N. Methodology of Conducting a Lesson-discussion / N. Toptygina. - С.35-40 Кл.слова: УРОК-ДИСКУСІЯ Роман, С. Вимоги до сучасного підручника іноземної мови для молодшої школи / С. Роман. - С.40-44 Кл.слова: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Бойцан, Л. Характерізуюча функція апозитивних конструкцій в сучасній англійській мові: лексико-семантичний аспект / Л. Бойцан. - С.47-49 Кл.слова: СЕМАНТИКА Мороз, Т. Заняття з практики усного і писемного англійського мовлення за темою " Man and Nature " / Т. Мороз. - С.49-52 Кл.слова: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ Патушок, О. Урок у 8 класі за темою " Подорож " / О. Патушок. - С.52-55 Кл.слова: ПОДОРОЖ Григор'єва, Л. Summarizing Lesson-Conference / Л. Григор'єва. - С.55-58 Кл.слова: УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ Шерстюк, О. Зразки завдань до олімпіади з французької мови ( 9, 10, 11 класи спецшкіл/гімназій ) / О. Шерстюк. - С.58-62 Кл.слова: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, ФРАНЦУЗЬКА Петько, Л. Good Luck " - 10-й міжнародний конкурс з англійської мови / Л. Петько. - С.62-64 Кл.слова: МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ Федосеева, В. Рифмовки для младших школьников / В. Федосеева. - С.64 Кл.слова: РИМОВКИ Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: А536335/2005/24 2005р. № 24 Методичні рекомендації щодо вивченя базових предметів у 2005/2006 навчальному році. - С.2-4 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Шевченко, Е. Використання інтерактивних технологій для розвитку пізнавального інтересу на уроках англійської мови / Е. Шевченко ; Г. Маткевич; С. Ходоровська; Н. Добровольська; Н. Касянчук. - С.4-7 Кл.слова: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС Маткевич, Г. Таблиці та схеми під час вивчення граматики англійської мови / Г. Маткевич ; С. Ходоровська; Н. Добровольська; Н. Касянчук; О. Казачінер. - С.4-7 Кл.слова: ГРАМАТИКА ТАБЛИЦІ Ходоровська, С. Урок у 3 класі за темою " Travelling to the Land of the English Verbs " / С. Ходоровська ; Н. Добровольська; Н. Касянчук; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.9-11 Кл.слова: ГРАМАТИКА, МЕТОДИКА Добровольська, Н. Lesson - Decision Making " Problems, facing young people " / Н. Добровольська ; Н. Касянчук; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.15-18 Кл.слова: УРОК-ДИСКУСІЯ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ Касянчук, Н. Урок у 7 класі за темою " Harry Potter's pteparations for Hogwarts " / Н. Касянчук ; О. Казачінер; М. Хорсун. - С.11-15 Кл.слова: ГАРІ ПОТЕР, УРОК АНГЛ. МОВИ Казачінер, О. Урок англійської мови у 5 класі з теми " Учися бути здоровим " / О. Казачінер ; М. Хорсун. - С.18-20 Кл.слова: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ Хорсун, М. Books Are Our Friends ( for 6-7 formers ) / М. Хорсун. - С.20-23 Кл.слова: КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, УРОК А Attack on America: September 11, 2001. - С.23 Кл.слова: АМЕРИКА , атака на Америку Немає відомостей про примірники |
Добровольська, Н. Lesson - Decision Making " Problems, facing young people " [Текст] / Н. Добровольська> // Англійська мова та література. - 2005. - №24. - С. 15-18 Кл.слова (ненормовані): УРОК-ДИСКУСІЯ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ Вільних прим. немає |
Toptygina, N. Methodology of Conducting a Lesson-discussion [Текст] / N. Toptygina> // Іноземні мови. - 2005. - №4. - С. 35-40 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): УРОК-ДИСКУСІЯ -- НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E1/2006/31 Газета 2006р. № 31 Learning Strategies in the Classroom. - С.5-8 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Approaches to Teaching English. - С.9-10 Кл.слова: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА МОВА Meeting Your Business Oartner. - С.11-15 Кл.слова: БІЗНЕС-ENGLISH [Скорочення та абревіатури]. - С.14-15 Кл.слова: АБРЕВІАТУРА Advertising: Blessing or Harm?. - С.16-18 Кл.слова: ДИСКУСІЯ, РЕКЛАМА Different Styles of Managing People. - С.19-22 Кл.слова: БІЗНЕС-ENGLISH, МЕНЕДЖМЕНТ Applying for a Job. - С.23-27 Кл.слова: РЕЗЮМЕ, ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ Немає відомостей про примірники |
Advertising: Blessing or Harm? [Текст]> // English Language and Culture. - 2006. - №31. - С. 16-18 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМА -- ДИСКУСІЯ -- КОРИСТЬ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E1/2007/6 Газета 2007р. № 6 Testing - Our Round Table. - С.3-4 Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ Assessing Reading. - С.5-6 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Testing Reading. - С.7-8 Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, ЧИТАННЯ Teaching Discussions. - С.9-11 Кл.слова: ДИСКУСІЯ The Girl Who Cried Monster. - С.12-13 Кл.слова: ЧИТАННЯ, ТЕСТИ The Secret of the Old Mill. - С.14 Кл.слова: ЧИТАННЯ ТЕКСТИ Hollidays and Leasure. - С.15 Кл.слова: ВІЛЬНИЙ ЧАС, ДОСУГ Testing Reading. - С.16-17 Кл.слова: ЧИТАННЯ, ТЕСТИ 2007 the Year of the Pig. - С.18-19 Кл.слова: РІК КАБАНА Chineese Horoscopes. - С.20-21 Кл.слова: ГОРОСКОПИ The Devil Wears Pravda. - С.22-23 Кл.слова: ЧИТАННЯ УРОК Немає відомостей про примірники |
Teaching Discussions [Текст]> // English Language and Culture. - 2007. - №6. - С. 9-11 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ДИСКУСІЯ -- УСНЕ МОВЛЕННЯ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: И1/2007/5 Журнал 2007р. № 5 Поляков, О. Цели профильно-ориетированного обучения иностранному языку: теоретические основы / О. Поляков. - С.2-6 Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Сысоева, Е. Формирование коммуникативной компетенции в письменной речи при обучении иностранным языкам / Е. Сысоева. - С.6-15 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ Сухова, Л. Коммуникативно-ориетированное обучение иностранному языку и языковая парасреда как его системообразующий фактор / Л. Сухова. - С.15-19 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Брыскина, И. Взаимосвязанное обучение различным видам речевой деятельности при профильном обучении французскому языку: юридический профиль / И. Брыскина. - С.19-23 Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Барышников, Н. Английский язык как доминантный в обучении многоязычию / Н. Барышников. - С.29-34 Кл.слова: АНГЛІЙСЬКА МОВА Григорьева, Е. Особенности обучения говорению и дискуссии на уроках французского языка в 8-9 классах / Е. Григорьева. - С.34-39 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ДИСКУСІЯ Лошакова, М. Первый урок английского языка в новом учебном году ( 9-11 классы ) / М. Лошакова. - С.39-44 Кл.слова: АНГЛІЙСЬКА МОВА Евдокимова, М. Открытый урок французского языка по теме" Наркотики, скажи им нет!" / М. Евдокимова. - С.44-48 Кл.слова: НАРКОТИКІ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Шарафутдинова, Т. Открытый урок по теме"Телевидение" в 11 классе ( на примере США и России ) / Т. Шарафутдинова. - С.48-54 Кл.слова: ТЕЛЕБАЧЕННЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ Плюгина, Н. Урок английского языка по теме " Телевидение " 9 класс / Н. Плюгина. - С.54-58 Кл.слова: ТЕЛЕБАЧЕННЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ Баранова, н. Работа с текстом на уроке немецкого языка / н. Баранова. - С.58-60 Кл.слова: НІМЕЦЬКА МОВА Бикеева, А. Экологические минутки " на уроке английского языка / А. Бикеева. - С.60-66 Кл.слова: ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЯ, УРОК АНГ Салтовская, Г. Конкурс-марафон по межкультурному деловому общению в в профильном классе / Г. Салтовская. - С.66-70 Кл.слова: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Ершова, В. Тесты по аудированию( німецька мова ) / В. Ершова. - С.70-74 Кл.слова: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТУВАННЯ, НІМЕЦЬКА МОВА Кулькина, Е. Приемы работы с учебными текстами по английскому языку на предтекстовом этапе / Е. Кулькина. - С.74-77 Кл.слова: ТЕКСТИ Бобкова, В. Краеведческий материал на уроке ангийского языка / В. Бобкова. - С.77-79 Кл.слова: МУЗЕЇ Знаменитые университеты мира: La Sorbonne . - С.81-90 Кл.слова: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ, СОРБОННА Лукша, И. Из опыта работы английского разговорного клуба Томского государственног педагогического университета / И. Лукша ; Б. Локетт; М. Баликаева. - С.97-99 Кл.слова: АНГЛІЙСЬКІЙ КЛУБ Локетт, Б. За строкой словаря... / Б. Локетт ; М. Баликаева. - С.99-105 Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Баликаева, М. Формирование ключевых компетенций в процессе развития самообразования студентов / М. Баликаева. - С.105-107 Кл.слова: ВНЗ, САМОСТІЙНА РОБОТА Немає відомостей про примірники |
Григорьева, Е. Особенности обучения говорению и дискуссии на уроках французского языка в 8-9 классах [Текст] / Е. Григорьева> // Иностранные языки в школе. - 2007. - №5. - С. 34-39 . - ISSN 0130-6073 Кл.слова (ненормовані): ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ДИСКУСІЯ Вільних прим. немає |