А-724 Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р. Зміст: Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32 Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45 Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59 Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67 Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77 Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77 Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93 Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103 Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109 Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117 Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125 Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130 Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135 Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141 Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149 Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155 Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163 Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169 Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177 Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185 Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202 Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213 Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217 Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233 Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241 Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249 Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259 Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262 Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267 Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282 Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293 Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297 Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301 Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309 Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323 Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329 Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333 Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341 Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349 Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357 Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363 Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373 Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379 Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
Рубрики: Інтерактивні технології Анотація: 10 Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка - інформаційне поле місцевої громади [Текст] / О.Педан-Слєпухіна> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 298-301 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Інтернет -- Інновації Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
Ц61 Святкування Дня Святого Валентина (St. Valentine’s Day celebration) [Текст]> // Проектна технологія в основній та старшій школі в процесі викладання англійської мови. - Харків : Основа, 2008. - С. 109-116 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): Проект колективний -- Інтернет Вільних прим. немає |
О- 59 Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. [Текст] : збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне : [б. в.], 2009. - 186с. - Б. ц. Зміст: Бабік, О. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі / О. Бабік. - С.3-7 Ботвінко, О. Використання компютерних технологій у процесі навчання іноземної мови в загальноосвітній школі / О. Ботвінко; Л. Гронь. - С.7-11 Гронь, Л. Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів. / Л. Гронь; Н.М Коломієць; О.В. Коржаневська; І.Я. Салюк. - С .11-15 Коломієць, Н. Прийоми Блейна Рея в методі природовідповідності Джеймса Ашера / Н. Коломієць. - С .15-19 Коржаневська, О. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу. / О. Коржаневська. - С .19-23 Салюк, І. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів / І. Салюк. - С .23-28 Кропивко, І. Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов / І. Кропивко. - С .28-36 Цаль, Т. Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології / Т. Цаль. - С .36-41 Чорнолоз, О. Теоретичні основи викладання чеської мови для студентів-філологів у вищому навчальному закладі / О. Чорнолоз. - С .41-44 Якимчук, А. Рефлексивні механізми навчання підлітків англомовної комунікації / А. Якимчук. - С .44-50 Волошун, А. Проблеми застосування сучасних технологій в процесі засвоєння лексики на початковому етапі викладання іноземної мови / А. Волошун. - С .50-53 Зінчук, І. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / І. Зінчук; Л.В. Мороз; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .53-58 Мороз, Л. Специфіка роботи над термінами на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі / Л. Мороз. - С .58-63 Мороз, Л. Основні питання принципів і критеріїв відбору та засвоєння лексичного мінімуму студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л. ; Мороз Л. ; Мороз Л. ; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .63-65 Ніколайчук, Г. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку / Г. Ніколайчук. - С .65-70 Середюк, Л. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови / Л. Середюк. - С .70-72 Турко, І. Теоретичні аспекти вивчення творчості поетів-імажистів у вищих навчальних закладах / І. Турко. - С .72-77 Кочубей, О. Особливості формування іншомовної компетенції студентів-філологів у вищому закладі / О Кочубей. - С .85-88 Мазурок, О. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної парадигми освіти / О Мазурок. - С .89-92 Мороз, Л. Інтерпретація закономірностей засвоєння іншомовних слів студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л ; Мороз Л ; Л Мороз. - С .92-95 Перішко, І. Розвиток інтелектуальних здібностей обдарованих школярів на основі проектної іншомовної діяльності / І Перішко. - С .100-105 Тадєєва, М. Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях / М Тадєєва. - С .109-113 Гончарук, Р. Роль перекладу у міжкультурній комунікації і педагогічній соціалізації / Р Гончарук. - С .117-122 Дуброва, А. Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації / А Дуброва. - С .126-129 Перейти к внешнему ресурсу library.rshu.edu.ua/loading_PDF/onov.v5.pdf |
О- 59 Кропивко, І. Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов. [Текст] / І.М. Кропивко> // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. : Збірник наукових праць. В.42. - Рівне, 2009. - С. 28-36 Рубрики: Мова іноземна Кл.слова (ненормовані): МЕТОДИКА -- ІНТЕРНЕТ -- ПРОГРАМА -- проект |
Ч-492 Черниш, В. Інтернет-технології у професійній діяльності вчителя: вивчаємо та викладаємо іноземні мови. Вип.4/2011. [Текст] / В. Черниш. - Киiв : Ленвіт, 2011. - 64 с. - Б. ц. Зміст: Класифікація Інтернет-технологій і пошукових систем. . - С .6-10 Електронна пошта-не лише для повідомлень, але і для вивчення іноземних мов. . - С .10-14 Можливості чатів для опанування іноземних мов. . - С .15-17 Технології Web 2.0. на службі у вчителів і користувачів іноземних мов. . - С .18-25 Вільних прим. немає |
Ч-492 Класифікація Інтернет-технологій і пошукових систем. [Текст]> // Черниш В. Інтернет-технології у професійній діяльності вчителя: вивчаємо та викладаємо іноземні мови. Вип.4/2011. / В. Черниш. - Киiв : Ленвіт, 2011. - С. 6-10 Вільних прим. немає |
Т29 Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц. Зміст: Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4 Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6 Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8 Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9 Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11 Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12 Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14 Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16 Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18 Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21 Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23 Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24 Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26 Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28 Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30 Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31 Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33 Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34 Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36 Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38 Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40 Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41 Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43 Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44 Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46 Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48 Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49 Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51 Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53 Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54 Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56 Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58 Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59 Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61 Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63 Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64 Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66 Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67 Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69 Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71 Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72 Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74 Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76 Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77 Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79 Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81 Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82 Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84 Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86 Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88 Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89 Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91 Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93 Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94 Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96 Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97 Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99 Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101 Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102 Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104 Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105 Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107 Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108 Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110 Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112 Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113 Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115 Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117 Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118 Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120 Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122 Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124 Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125 Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126 Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128 Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130 Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131 Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133 Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134 Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136 Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138 Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140 Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141 Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143 Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145 Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146 Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148 Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150 Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152 Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153 Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159 Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160 Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162 Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174 Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186 Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188 Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193 Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197 Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205 Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206 Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208 Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209 Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211 Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217 Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226 Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227 Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239 Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242 Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244 Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250 Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258 Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270 Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276 Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277 Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282 Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280 Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285 Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290 Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287 Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295 Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298 Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303 Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305 Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306 Вільних прим. немає |
Т29 Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. [Текст] / Р. Карамишева> // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 115-117 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ Кл.слова (ненормовані): МЕТОДИКА -- АНАЛІЗ МОВЛЕНЕВО-ЖАНРОВИЙ Вільних прим. немає |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.23 [Текст]. - [Б. м. : б. в.], 2012. - 312 с. - Б. ц. Зміст: Ботвінко, О. Прагматичні модифікації висловлень презирства в англомовному діалогічному дискурсі. / О. Ботвінко. - С .18-20 ВаврінчІк, Р. Сучасна англомовна проповідь як перфомативний макро-мовленнєвий акт. / Р. ВаврінчІк. - С .25-29 Влох, Н. Мовленнєва специфіка англомовного постмодерністського художнього тексту. / Н. Влох. - С .34-37 Гобелко, О. Категорія ввічливості як складова мовного етикету в сучасній англійській мові. / О. Гобелко. - С .39-42 Ємельянова, О. Співбесіда з працевлаштування як статусно маркована комунікативна ситуація (на матеріалі сучасної англійської мови). / О. Ємельянова. - С .46-48 Кассіна, Т. Кросскультурна компетенція: пошук інноваційних методичних підходів у практиці навчання студентів-іноземців. / Т. Кассіна. - С .60-63 Козак, С. Комунікативні стратегії як засіб маніпулятивного впливу в англомовних прес-релізах. / С. Козак. - С .68-71 Макарук, Л. Специфіка сучасного англомовного мас-медійного дискурсу. / Л. Макарук. - С .81-84 Марунько, О. Претеритальний кон’юнктив як засіб вираження евазії у сучасній німецькій мові. / О. Марунько. - С .87-89 Ніколаєва, Т. Вербалізація сучаних політичних міфологем консервативної та ліберал-демократичної партій Великобританії. / Т. Ніколаєва. - С .96-98 Огієнко, І. Дискурс та підходи до його аналізу: погляди на проблему сучасних англомовних дослідників. / І. Огієнко. - С .98-103 Остапович, О. Експресивно-модальні фрази у сучасній німецькій інтернет-комунікації. / О. Остапович. - С .103-107 Пасовец, И. Апеллятивность в текстах молитв (на материале немецкого языка). / И. Пасовец. - С .107-111 Побережник, Н. Особливосты звертання на "ти"/ "ви " у сучасній німецькій та українській мовах. / Н. Побережник. - С .118-121 Саєнко, Н. Розвиток когнітивних здібностей студентів у навчанні іноземних мов. / Н. Саєнко. - С .150-154 Тимінська, Х. Функціональна семантика німецьких експресивів. / Х. Тимінська. - С .180-183 Биконя, О. Мета та зміст самостійного оволодіння англомовним діловим писемним мовленням майбутніми економістами. / О. Биконя. - С .227-229 Бовкіт, Х. Використання спортивних фразеологізмів на заняттях німецької мови як засобу розширення лексичногозапасу студентів немовних ВНЗІВ. / Х. Бовкіт. - С .2322-235 Володько, А. Компетентнісний підхід до навчання студентів-перекладачів усного перекладу науково-технічних текстів. / А. Володько. - С .239-241 Гудзяк, А. Гуманізація процесу підготовки сучасного вчителя іноземної мови. / А. Гудзяк. - С .254-259 Швець, Г. Навчально-методичне забезпечення курсу "вступ до перекладознавства " для іноземних студентів. / Г. Швець. - С .301-303 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/n23-2012 |
Н34 Остапович, О. Експресивно-модальні фрази у сучасній німецькій інтернет-комунікації [Текст] / О. Остапович> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.23. - Острог, 2012. - С. 103-107 Рубрики: Мова німецька--Лексикологія Кл.слова (ненормовані): ФРАЗЕОЛОГІЯ |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.116 [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - 658 с. - Б. ц. Зміст: Секрет, І. Методологічні засади дослідження проблеми перекладу англомовних термінів в галузі комп’ютерних технологій українською мовою. / І. Секрет. - С .62-68 Гонта, І. Способи перекладу композити-метафори а англійській мові. / І. Гонта. - С .106-110 Демиденко, О. Збереження національного колориту в англомовних перекладах українських народних казок. / О. Демиденко. - С .115-119 Кориєва, З. Еліпсис як засіб синтаксичної конденсації у англійській розмовній мові та особливості його відтворення українською. / З. Кориєва. - С .149-153 Куликова, В. Соціолінгвістичний аспект дослідження французького молодіжного сленгу як одна з проблем сучасногго перекладознавства / В. Куликова. - С .158-162 Ласка, І. Метафора перекладу як портрета копії у французькому перекладознавчому дискурсі ХVII ст / І. Ласка. - С .165-169 Лисенко, Г. Використання граматичних трансформацій при перкладі німецьких теквстів в галузі "поліграфія" / Г. Лисенко. - С .169-173 Галема, О. Способи перекладу німецькомовних рекламних текстів, їх лексичні, синтаксичні та стилістичні особливості / О. Галема. - С .203-207 Стасюк, Б. Особливості відтворення політкультурних реалій в українсько-англійському художньому перекладі / Б. Стасюк. - С .207-211 Ткачівська, М. Цитати з національних літератур і їх переклад (на матеріалі німецькомовних перекладів творів Ю.Андруховича) / М. Ткачівська. - С .215-219 Фінчук, Г. Теоретичний аспект проблеми перекладу лексико-семантичних лакун англійської мови / Г. Фінчук. - С .219-223 Чрділелі, Т. Збереження прагматичного потенціалу прецедентності при перекладі англомовного газетного дискурсу / Т. Чрділелі. - С .232-236 Шліхар, Т. Варіативність перекладу інвективних мовленнєвих актів на прикладі англомовної драми ХХ ст / Т. Шліхар. - С .236-240 Багрямян, З. Відтворення концептуальної семантики кольороназв у перекладі англомовних художніх творів (на прикладі роману Тоні Моррісон "Пісня Соломона") / З. Багрямян. - С .253-257 Коваленко, Н. Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення / Н. Коваленко. - С .308-314 Фока, М. Стратегії перекладу музичних ефектів П.Тичини англійською мовою / М. Фока. - С .376-383 Бабій, Л. Національно-марковані концепти у романі Джуліана Барнса "Англія, Англія" / Л. Бабій. - С .409-413 Баденкова, В. Вербалізація концепту "колодязь" в українських та німецьких казках / В. Баденкова. - С .413-418 Грабовий, П. Вербалізація сегментів англо-американської мовної картини світу лексико-фразеологічними одиницями італійського походження / П. Грабовий. - С .424-430 Кантур, К. Проблематика антропосемической эвфемии в концептуальной области "возрастные характеристики личности" (на материале английского, французского, украинского и русского языков) / К. Кантур. - С .434-440 Кушмар, Л. Вплив англіцизмів на формування концептуальної картини світу українців (на матеріалі асоціативного експерименту) / Л. Кушмар. - С .440-444 Малиновська, І. Відтворення національної картини світу в англомовному дискурсі аналітичної філософії / І. Малиновська. - С .453-457 Олійник, І. "Недитячі" концепти у дитячій літературі: американська версія / І. Олійник. - С .460-465 Оніщенко, Н. Образний аспект параметру вік концепту людина, вербалізованого німецькомовними ептонімами / Н. Оніщенко. - С .465-470 Остапчук, Я. Когнітивні ознаки та номінативне поле концепту understanding в англомовній картині світу / Я. Остапчук. - С .470-474 Потреба, Н. Концепт "voyage" во французском языке / Н. Потреба. - С .479-482 Сапрун, І. Лексико-семантическая реперзентация концептов бизнес деятельность в английской языковой картине мира / І. Сапрун. - С .486-490 Скрипнік, І. Паремії як один із засобів мовного відображення менталітету (на матнріалі української та англійської (американський варіант) мов) / І. Скрипнік. - С .490-495 Тараненко, О. Емотивний аспект семеми "досвід" у складі концепту "мудрість" у британській картині світу / О. Тараненко. - С .502-505 Тарасова, В. Вербалізація цінностей професійної культури (на матеріалі англійської фахової мови авіації) / В. Тарасова. - С .505-510 Фоміна, С. Вербалізація цінностей професійної культури (на матеріалі англійської фахової мови авіації) / С. Фоміна. - С .505-510 Шкварчук, С. Феномен прецедентності Й.В.Гете в лінгвокультурологічному аспекті / С. Шкварчук. - С .523-527 Шкуран, О. Моделювання компаративних фразеологізмів середнього Подінців’я як вияв національних опор мовотворення / О. Шкуран. - С .531-534 Бурдейна, О. Польова організація концепту insularity / О. Бурдейна. - С .534-542 Буць, Ж. Мовне втілення засобів кінесики в актуалізації текстового концепту "жіночість" у французьких соціально-побутових романах ХІХ-ХХ ст / Ж. Буць. - С .537-542 Ганжело, С. Символьная составляющая пословиц немецкого и русского языков / С. Ганжело. - С .546-549 Глухова, Л. Мовна репрезентація фрейму адміністрація вищого навчаьного закладу в сучасній англійській мові / Л. Глухова. - С .549-553 Гурмак, Ю. Лінгвістичне вираження концепту коханої жінки у преціозній поезії Венсана Вуатюра та Клода де Мальвіля / Ю. Гурмак. - С .553-558 Заньковська, Г. Конвенціональні метафори у реалізації культурного концепту конфлікт (на матеріалі англомовних політичних промов) / Г. Заньковська. - С .567-571 Запухляк, І. Про символьний компонент у фразеологізмах сучасної англійської мови / І. Запухляк. - С .571-575 Курбатова, Т. Особливості актуалізації концепту space/простір в англомовній картині світу у межах концептуальної системи geopolitics/геополітика / Т. Курбатова. - С .593-596 Макаренко, Ю. Ієрархія ключових цінностей у корпусах україномовних та німецькомовних інтернет-щоденників / Ю. Макаренко. - С .599-603 Оленюк, О. Моделювання образного пласту концепту beauty(на прикладі англомовного журнального рекламного дискурсу) / О. Оленюк. - С .612-617 Сабадаш, Ю. Вербализация концепта woman в англоязычных текстах библии / Ю. Сабадаш. - С .621-626 Степанюк, М. Вербалізація емоційних концептів у романі Ш.Бронте "Джейн Ейр" / М. Степанюк. - С .633-636 Фінік, Є. Культорологічний аспект в сучасній пресі (на базі англійської та німецької мов) / Є. Фінік. - С .640-643 Штангрет, Г. Фреймова структура концепту жінка (на основі творів Джона Грея) / Г. Штангрет. - С .648-652 Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_116.pdf |
Н34 Макаренко, Ю. Ієрархія ключових цінностей у корпусах україномовних та німецькомовних інтернет-щоденників [Текст] / Ю. Макаренко> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.116. - Кіровоград, 2013. - С. 599-603 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): Лінгвосвідомість |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.118 [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - Б. ц. Зміст: Самохіна, В. Англомовний жарт як компонент дискурсу / В. Самохіна. - С .29-35 Апалат, Г. Комунікативна стратегія конфлікту в текстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси / Г. Апалат. - С .35-41 Бигунова, Н. Перлокутивный эффект речевых актов положительной оценки (на материале англоязычного художественного диалогического дискурса) / Н. Бигунова. - С .44-49 Бондаренко, Я. Пояснення як форма експлікації когнітивної діяльності мовної особистості в дискурсі (на матеріалі британського серіалу "Шерлок") / Я. Бондаренко. - С .52-57 Голощук, С. Прагматичні аспекти реалізації аргументативного компоненту в мовленнєвому акті порада (на матеріалі англомовних художніх творів) / С. Голощук. - С .74-77 Дяків, Х. Види мовленнєвого жанру "застереження" в українській і німецькій мовах / Х. Дяків. - С .81-85 Калитюк, Л. Питальні висловлення як непрямі мовленнєві акти констативи в англійській мові ХІІ-ХVII ст / Л. Калитюк. - С .92-96 Кишко, С. До проблеми редукції / елімінації когнітивного дискурсу (на прикладі модерованого висловлення в сучасному англомовному художньому дискурсі) / С. Кишко. - С .99-102 Кобринец, О. Основные характеристики речевого поведения французов в аспекте лингвокультурологии / О. Кобринец. - С .102-106 Козуб, Л. Лінгвокультурологічні особливості англійської і німецької друкованої реклами / Л. Козуб. - С .110-113 Ніколенко, А. Інтертекстуальність американського кіножанру / А. Ніколенко. - С .125-128 Осовська, І. Когнітивно-концептуальна карта німецькомовного матримоніального конфротативного дискурсу / І. Осовська. - С .128-134 Павленко, Л. Невербальні засоби комплементарної підтримки дискурсивного акту "підхоплення" в сучасному англійському діалогічному мовленні / Л. Павленко. - С .134-139 Ущина, В. Дискурс ризику як середовище конструювання позиції суб’єкта (на матеріалі англомовного медіа-дискурсу) / В. Ущина. - С .155-159 Шмелева, О. О некоторых достижениях феминистской лингвистики в области реформирования системы немецкого языка / О. Шмелева. - С .169-174 Баран, Г. Англомовний політичний інтернет дискурс веб-сайтів політичних партій США і Великої Британії / Г. Баран. - С .174-179 Бірюкова, Д. Опис інтер’єру в англомовному художньому дискурсі / Д. Бірюкова. - С .185-189 Бойко, О. Стилістична маркованість дискурсу політичних промов сучасних англомовних політиків (на прикладах промов Девіда Камерона та Барака Обами) / О. Бойко. - С .189-194 Ваврентович, Н. Лексико-семантичні та счтруктурні особливості англомовних реклакмних слоганів / Н. Ваврентович. - С .194-197 Гречихіна, Н. Економічний англомовний дискурс у ключових концетах / Н. Гречихіна. - С .197-202 Гузерчук, О. Дискурсивні та прагматичні характеристики ситуації підбадьорювання в сучасному англійському мовленні / О. Гузерчук. - С .206-211 Декало, О. Комунікативні стратегії адресанта-ініціатора в сучасному німецькомовному діловому дискурсі / О. Декало. - С .211-216 Євенчук, О. Метафорична модель "Familie - fauna": фреймо-слотова структуризація (на основі сучасного німецького публіцистичного дискурсу) / О. Євенчук. - С .223-226 Кузнецова, М. Дискурс як методологічне підгрунтя досліджень англомовних текстопросторів / М. Кузнецова. - С .247-250 Левченко, Н. Медійний інтернет-дискурс мистецтвознавчих англомовних онлайн-видань як невід’ємний компонент мережевої комунікації / Н. Левченко. - С .254-258 Лещенко, О. Синтаксичні і прагматичні особливості заголовків у рекламних повідомленнях (на матеріалі німецьких фінансових,страхових і консалтингових установ) / О. Лещенко. - С .258-264 Матковська, М. Опозиція "свій - чужий" у категоризації етнічних спільнот у сучасному англомовному політичному дискурсі / М. Матковська. - С .269-273 Паламар, Н. Прагмасинтаксичний аналіз мовленнєвого акту похвали в німецькій та українській мовах / Н. Паламар. - С .278-283 Сокирська, О. Систематизація ознак усної актуалізації висловлювань відмови в англійському діалогічному мовленні / О. Сокирська. - С .292-296 Талавіра, Н. Когнітивно-дискурсивні функції англомовних безартиклевих прийменникових зворотів: стратегія апеляції до чуттєвого задоволення / Н. Талавіра. - С .296-300 Толочко, О. Чинники експресивності синтаксичної моделі P-S в англійському та українському художньому дискурсі / О. Толочко. - С .300-306 Хаджикова, Н. Консенсус и разногласие: диалектика взаимосвязи в англоязычном публицистическом дискурсе / Н. Хаджикова. - С .306-309 Чернявская, О. Кросскультурная функция латинского языка в юридическом интернет-дискурсе Украины / О. Чернявская. - С .313-318 Шпак, О. Особливості структурно-інтеракційного аспекту реалізації контакторозмикання в англомовному інституційному дискурсі / О. Шпак. - С .318-322 Юшкевич, В. Комунікативні ситуації англомовного ділового дискурсу / В. Юшкевич. - С .330-331 Іваненко, С. Граматика німецької мови на зламі тисячоліть / С. Іваненко. - С .341-346 Козловский, В. Функции немецкого коньюктива / В. Козловский. - С .353-357 Ягупова, Л. Динаміка розвитку іменникових дериватів у середньоверхньонімецькій мові: префіксальні іменники з ur- / Л. Ягупова. - С .365-371 Бельмаз, Я. Проблема вираження майбутності в давньоанглійській мові / Я. Бельмаз. - С .371-374 Максимчук, Б. Граматична релевантність семантичної тотожності кваліфікативних слів сучасної німецької та англійської мов / Б. Максимчук. - С .387-392 Андрушенко, О. Інформаційно-структурні чинники варіативності порядку слів у давньоанглійському простому реченні / О. Андрушенко. - С .392-396 Бударина, Т. Семантика дериватов немецкого языка, образованных по модели un + partizip І / ІІ / Т. Бударина. - С .403-407 Головацька, Н. Етимологія англійських сенсорних дієслів / Н. Головацька. - С .407-412 Оленяк, М. Атрибутивні і сирконстантні конкретизувальні уточнення в англійській, українській та польській мовах / М. Оленяк. - С .456-460 Станіслав, О. Виникнення та функціонування сепаратизованих конструкцій у літературі французького модернізму (на матеріалі творів Г.Аполінера, А.Бретона, А.Жіда, А.Камю, Ж.-П.Сартра) / О. Станіслав. - С .460-464 Гладкоскок, Л. Сполучуваність прикметників зі значенням "світлий" у моделі [прикметник] + [прикметник] (на матеріалі сучасної англійської мови) / Л. Гладкоскок. - С .467-470 Плетенецька, Ю. Структурно-зіставний аналіз малого синтаксису сучасного англомовного відеоряду на прикладі п’яти американських художніх фільмів за морфологічною належністю головного слова та за будовою / Ю. Плетенецька. - С .474-478 Білоконенко, Ю. Вторинні предикати та критерії їх розмежування з первинними предикатами в сучасній французькій мові / Ю. Білоконенко. - С .478-481 КаліущенкоЮ. Ольфакторні дієслова в англійській та українській мовах / КаліущенкоЮ. - С .490-496 Лазебна, О. До питання про категоріальні особливості прислівників оцінки (на матеріалі сучасної німецької мови та її австрійського варіанту) / О. Лазебна. - С .499-503 Навроцька, Н. Префіксальні каузативні дієслова, які виражають психоемоційний стан особи в англійській, німецькій та українській мовах / Н. Навроцька. - С .516-521 Оробінська, Р. Структурно-семантичні особливості складнопідрядних речень у діалозі (на матеріалі німецьких художніх фільмів) / Р. Оробінська. - С .529-533 Сахнюк, О. Метафоричні дієслова на позначення болю в англійській мові / О. Сахнюк. - С .533-539 Хрупіна, Г. Дієслова зі значенням нейтральногго психічного впливу у сучасній німецькій мові / Г. Хрупіна. - С .539-544 Гаврилишин, Т. Функції порядку слів у підрядних реченнях німецької мови (прагмалінгвістичний і функціональний аспект) / Т. Гаврилишин. - С .544-549 Захарчук, І. Становлення афіксального заперечення у новоанглійській мові / І. Захарчук. - С .564-567 Корсун, О. Типи експліцитних та імпліцитних суб’єктів в англійських і українських суб’єктивних реченнях / О. Корсун. - С .567-573 Смеречинська, О. Проблематичність поділу німецьких дієслів за ознакою граничності / неграничності / О. Смеречинська. - С .577-580 Хижняк, М. Історична динаміка фомування дієслів, що позначають обертальний рух в англійській мові / М. Хижняк. - С .580-584 Ящик, Н. Морфологічний аспект вивчення німецьких етносимволів / Н. Ящик. - С .584-588 Шабаліна, О. Синтактико-стилістичні характерстики прикметників та а’дєктивних елементів у давньоанглійській прозі (на матеріалі "англосаксонської хроніки") / О. Шабаліна. - С .588-599 Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_118.pdf |
Н34 Баран, Г. Англомовний політичний інтернет дискурс веб-сайтів політичних партій США і Великої Британії [Текст] / Г. Баран> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.118. - Кіровоград, 2013. - С. 174-179 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): ДИСКУРС ПОЛІТИЧНИЙ |
Н34 Левченко, Н. Медійний інтернет-дискурс мистецтвознавчих англомовних онлайн-видань як невід’ємний компонент мережевої комунікації [Текст] / Н. Левченко> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.118. - Кіровоград, 2013. - С. 254-258 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): ДИСКУРС |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.105(2) [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2012. - Б. ц. Зміст: Гриняк, О. Роль інтертексту у формуванні імплікативноо простору американської поезії ХХ століття / О. Гриняк. - С .66-70 Гундаренко, О. Лінгвокультурний концепт як одиниця структурування культурно значущої інформації в текстах американської церемоніальної промови / О. Гундаренко. - С .70-72 Кочубей, В. Вербальні та невербальні засоби вираження сумніву в англійському художньому тексті / В. Кочубей. - С .96-100 Маріна, О. Парадоксальність в семіотичному просторі сучасної австралійської поезії (на матеріалі віршованих творів J.Wright) / О. Маріна. - С .111-114 Ничко, О. Лінгвістичні засоби відображення пародійно-сатиричного спрямування художнього твору (на матеріалі роману Дж.Стейнбека "The Short Reign of Pippin the IV" / О. Ничко. - С .114-117 Новак, Г. Вербальне вираження процесу аккультурації у німецькій літературі мігрантів / Г. Новак. - С .117-119 Передерій, Г. Реконструкція концептуального простору героїко-трагічного англомовної поетичної драми / Г. Передерій. - С .119-124 Розова, І. Функціонально-стилістичний аспект дослідження авторської модальності сатиричного прозорого тексту (на матеріалі англійської літератури ХХст.) / І. Розова. - С .134-137 Стрільчук, А. Семіозис синтаксичних конструкцій поетичного тексту: когнітивно-семіотичний аспект (на матеріалі текстів сучасної американської поезії) / А. Стрільчук. - С .141-145 Ткачик, О. Каузативно-фактитивна зона діяльності головного героя/героїні народних казок Великобританії в гендерному аналізі / О. Ткачик. - С .145-149 Токарєва, Т. Особливості вживання часових форм у текстах художнього стилю (на матеріалі німецької мови) / Т. Токарєва. - С .149-155 Ходаковська, Н. Прагматичний аспект лексичного повтору в текстах художньої прози (на матеріалі роману Розамунди Пільхер "Wintersonne") / Н. Ходаковська. - С .160-164 Шишко, А. Реалізація функцій метафоричних одиниць у текстах інтернет-медіа (на матеріалі англо- та німецькомовних видань) / А. Шишко. - С .170-173 Гурмак, Ю. Французька преціозність як соціальний та літературний феномен XVII століття / Ю. Гурмак. - С .173-178 Ділай, М. Прагматичні функції імпліцитної інформації у текстах англомовних протестантських проповідей / М. Ділай. - С .181-186 Драбовська, В. Лінгвокультурна специфіка прецедентних текстів: лексикографічний аспект (на матеріалі американського варіанта англійської мови) / В. Драбовська. - С .189-193 Жуковська, К. Лінгвокогнітивні аспекти дослідження літоти в німецькомовному тексті / К. Жуковська. - С .193-194 Кобзєв, М. Структурно-семантичні різновиди лексичного повтору в англійському та українському художньому тексті / М. Кобзєв. - С .207-213 Кравець, М. Особливості дослідження ірреального у прозових текстах Едгара По / М. Кравець. - С .213-217 Лазебна, О. Метафора як лінгвокреативний засіб вираження оцінки в бестселлері Гері Лінд "Der mann, der wirklich liebte" / О. Лазебна. - С .217-221 Лещук, Ю. Архетипна метафора у ліриці Пауля Целана / Ю. Лещук. - С .221-225 Четова, Н. Реконструкція моделі уявного у творах англомовного класичного фентезі (на матеріалі творів Дж.Р.Р.Толкіна) / Н. Четова. - С .267-271 Чміленко, О. Сучасні філологічні дослідження англійської літературної казки / О. Чміленко. - С .271-274 Школіна, О. Визначення суб’єкту в американських віршованих текстах / О. Школіна. - С .287-291 Піхтовнікова, Л. Дискурс байки у синергетичному аспекті (на матеріалі англомовної прозової байки) / Л. Піхтовнікова. - С .304-309 Бучацька, С. Прагматичні функції дискурсивних маркерів у англомовному політичному інтерв’ю / С. Бучацька. - С .332-335 Лимаренко, О. Комунікативний аспект контрадикторних висловлень в сучасній англійській мові / О. Лимаренко. - С .358-363 Лівицька, І. Репрезентація гендерних маркерів сучасного політичного англомовного дискурсу / І. Лівицька. - С .367-370 Осовська, І. Лінгвокультурні особливості прояву ввічливості в німецькомовному сімейному дискурсі (на матеріалі жанру сімейної вечері) / І. Осовська. - С .380-384 Семенюк, І. Гендерна маркованність етикетного компліментарного спілкування в англомовному та україномовному дискурсі / І. Семенюк. - С .395-398 Білюк, І. Синтактико-стилістичні засоби в політичному інтерв’ю (на матеріалі сучасної американської преси) / І. Білюк. - С .408-412 Ваврінчик, Р. Особливості мовленнєвих актів новозавітніх синоптичних текстів Євангліє (на матеріалі англійської мови) / Р. Ваврінчик. - С .424-430 Гаврилишин, Т. Парцеляція в усному мовленні (на матеріалі підрядних речень промов, інтерв’ю та прес-конференцій сучасних німецьких політиків) / Т. Гаврилишин. - С .430-435 Грабовська, І. Питання-повтори в англомовному діалогічному дискурсі / І. Грабовська. - С .439-443 Декало, О. Особливості вербалізації аргументації у німецькомовному діловому дискурсі / О. Декало. - С .449-455 Доля, І. Взаємозв’язок лексичних, граматичних та просодичних засобів в актуалізації оцінних висловлень в англомовному радіодискурсі / І. Доля. - С .459-465 Дрібнюк, В. Ментальні основи мовлення (на матеріалі сучасної англійської мови) / В. Дрібнюк. - С .465-470 Єрмоленко, В. Процес ретермінологізації в британській політичній системі / В. Єрмоленко. - С .470-474 Масель, Ю. Загальна характеристика стратегій та тактик маніпулювання в англомовній політичній рекламі / Ю. Масель. - С .515-520 Овсієнко, Л. Національно-культурна специфіка вираження оцінки в німецькомовному діалогічному дискурсі / Л. Овсієнко. - С .535-540 Присяжнюк, Ю. Плеоназми в сучасному англомовному дискурсі / Ю. Присяжнюк. - С .550-553 Рубчак, О. Систематизація функціональних різновидів текстів англомовних інтерв’ю / О. Рубчак. - С .553-558 Смоляна, А. Жанрова та прагматична детермінованість анотацій до англомовних книг / А. Смоляна. - С .558-563 Федина, М. Мовленнєві стратегії ввічливості у жанрі телеінтерв’ю (на матеріалі американської телепрограми "Piers Morgan Tonight") / М. Федина. - С .566-572 Юдко, Л. Основні напрями дослідження дискурсу в німецькій лінгвістиці / Л. Юдко. - С .583-591 Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_105_2.pdf |
Н34 Шишко, А. Реалізація функцій метафоричних одиниць у текстах інтернет-медіа (на матеріалі англо- та німецькомовних видань) [Текст] / А. Шишко> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.105(2). - Кіровоград, 2012. - С. 170-173 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): ПОРІВНЯННЯ -- МЕТАФОРА |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.129 [Текст]. - Кіровоград : [б. в.], 2014. - 536 с. - Б. ц. Зміст: Материнська, О. Вплив категоризації відношень між частиною та цілим на семантику меронімів у німецькій та англійській мовах / О. Материнська. - С .8-16 Прохоров, В. Гнездовое описание синонимии / В. Прохоров. - С .26-31 Беркещук, І. Когнітивні аспекти полісемантичних лексем / І. Беркещук. - С .31-34 Гладка, О. Функціонально-семантичне поле архісеми "горе" в англомовному дискурсі / О. Гладка. - С .34-40 Григошкіна, Я. Полісемія найменувань житлових будівель у різноструктурних мовах / Я. Григошкіна. - С .40-45 Гутнікова, А. Особливості прикметників у друкованих рекламних текстах / А. Гутнікова. - С .45-49 Капітан, Т. До питання про порівняння фразеологічних одиниць сучасної німецької та української мов / Т. Капітан. - С .49-53 Лучечко, Т. Семантичний компонент руху в образі сонця (на матеріалі англійських та українських народних загадок) / Т. Лучечко. - С .59-62 Малюга, А. Семантичні особливості найменувань атмосферних опадів в англійській, німецькій, іспанській, українській та російській мовах / А. Малюга. - С .66-72 Паращук, В. Лексичні засоби вербалізації етнолінгвокультурного типажу australian person/ австралієць / В. Паращук. - С .81-87 Служинська, Л. Роль синонімів у сучасній німецькій мові / Л. Служинська. - С .100-104 Снісаренко, Я. Зіставний аналіз лексики на позначення політем передвиборчих кампаній в українській та англійській мовах / Я. Снісаренко. - С .104-108 Верезубенко, М. Роль шести- і семивалентних ітеративних предикатів у побудові синтаксичних конструкцій у німецькій та українській мовах / М. Верезубенко. - С .122-125 Тарануха, Т. Структурно-семантичні та граматичні характеристики субстантивних фразеологічних одиниць на позначення рис характеру людини у німецькій мові / Т. Тарануха. - С .125-129 Абжелиева, Д. Колоративный признак в структуре орнитонимов (на материале русского и английского языков) / Д. Абжелиева. - С .132-136 Богушевська, Н. Діахронічний аспект дослідження номінацій, актуалізованих у мові ЗМІ Німеччини 2000-2010 рр / Н. Богушевська. - С .136-141 Григоренко, Н. Особливості вербалізації поняття зворушення в англійській та українській мовах / Н. Григоренко. - С .145-148 Морозенко, О. Семантика оцінних прикметників в англіській мові / О. Морозенко. - С .152-157 Сандій, Л. Метафора як провідний механізм англомовної актуалізації феномену "Економіка знань" / Л. Сандій. - С .161-165 Бердіна, О. Критерії формування корпусу дієслів з градуальною семантикою в англійській мові / О. Бердіна. - С .169-174 Гріневська, К. Параметричні прикметники з семантичним компонентом "більше норми" в англійській та українській мовах / К. Гріневська. - С .174-177 Киричок, К. Дієслова каузації стану натхнення в німецькій, французькій, англійській, російській та українській мовах / К. Киричок. - С .186-192 Литвин, О. Репрезентація гіпер- та гіпонімічних зв’язків в англомовних лінгвістичних працях / О. Литвин. - С . 200-203 Щербак, О. Детерміновані та недетерміновані номінативно-референційні одиниці у німецькомовних інтернет-новинах / О. Щербак. - С .233-238 Яблонська-Юсик, І. Семантична диференціація віддієслівних синонімів (на матеріалі сучасної французької преси) / І. Яблонська-Юсик. - С .238-243 Гавриш, М. Тенденції розвитку фразеологічного складу німецької мови (на матеріалі молодіжного сленгу) / М. Гавриш. - С .243-248 Гарлицька, Т. Британський сленг як частина мови міста: соціокультурний аспект / Т. Гарлицька. - С .248-252 Чорна, С. До питання про англійський сленг та його входження в німецьку молодіжну субкультуру / С. Чорна. - С .252-255 Лежньов, С. Студентський сленг (на матеріалі англлійської мови) / С. Лежньов. - С .255-258 Нарольська, А. Місце англомовних арготизмів у нелітературному шарі лексики та проблема їх відтворення українською мовою / А. Нарольська. - С .258-262 Клименко, О. Трансформації та модифікації фразеологізмів у сучасній англійській мові / О. Клименко. - С .267-270 Балабан, О. Семантика фразеологічних одиниць на позначення гендерних стереотипів в англомовній картині світу / О. Балабан. - С .270-274 Живіцька, І. Ад’єктивні фразеологічні одиниці англійської й української мов (на матеріалі фразеологізмів із компонентом-зоонімом) / І. Живіцька. - С .277-282 Ковалюк, Ю. Американська ідіоматика крізь призму міжкультурної комунікації / Ю. Ковалюк. - С .286-290 Прохорова, П. Репрезентация этнокультурной информации фразеологизмами немецкого языка / П. Прохорова. - С .290-293 Бараняк, М. Семантичні види каузативів у пареміологічних текстах німецької мови / М. Бараняк. - С .293-298 Дворова, К. Структурно-семантичні особливості німецьких прислів’їв про кохання / К. Дворова. - С .307-311 Євчук, А. Кількісні характеристики вживання багатозначних фразеологічних одиниць у публіцистичному тексті (на матеріалі німецькомовних газет і журналів) / А. Євчук. - С .311-315 Лапиніна, О. Особливості семантики фразеологічних одиниць німецької мови з гастрономічним компонентом / О. Лапиніна. - С .333-337 Решетова, О. Сомантичні фразеологічні одиниці англійської та української мов / О. Решетова. - С .337-340 Тоненчук, Т. Семантико-граматичні, структурні, етимологічні та функціонально-стилістичні особливості соматичних фразеологічних одиниць англійської мови / Т. Тоненчук. - С .340-346 Хохлова, В. Этнокультурные источники происхождения английской и украинской топонимической фразеологии / В. Хохлова. - С .346-351 Василенко, Д. Розвиток англомоаної військової термінології під впливом новітніх інформаційних технологій / Д. Василенко. - С .355-358 Володина, Т. Термин в немецкой лингвистической традиции / Т. Володина. - С .358-363 Волощук, Т. Мовні засоби репрезентації сучасної англомовної воєнної маркованої лексики та термінології: шляхи утворення / Т. Волощук. - С .363-368 Гуцул, Л. Ойконімія Полісся в акцентуальному висвітленні структурно-семантична організація англійських термінологічних словосполучень атрибутивного типу у підмові кредитно-банківської справи / Л. Гуцул. - С .381 Мороз, А. Етнолінгвістичні особливості терміносистеми торгівлі (на матеріалі німецьої та української мов) / А. Мороз. - С .408-411 Пиц, Т. З історії походження і поширення назв ремісника друкар у польській та східнослов’янській мовах / Т. Пиц. - С .421-425 Ріба-Гринишин, О. Німецькі запозичення в українській нафтовій термінології / О. Ріба-Гринишин. - С .429-432 Скляренко, О. Що таке "Humdrum names"? (на матеріалі назв населених пунктів США) / О. Скляренко. - С .436-440 Асмукович, І. Явище полісемії в авіаційній термінології сучасної англійської мови / І. Асмукович. - С .448-453 Дмитрасевич, Р. Особливості фахової підмови юридичної психології (на матеріалі англійської мови) / Р. Дмитрасевич. - С .465-469 Жук, Л. Мотиваційні моделі номінацій на позначення одиниць вимірювання, які використовувались в сільському господарстві (на матеріалі української та французької мов) / Л. Жук. - С .469-474 Лазебна, Н. Англомовний комп’ютерний термін як динамічна лексична одиниця / Н. Лазебна. - С .487- 490 Макеєва, К. Кельтський елемент в ойконімах південних графств Англії / К. Макеєва. - С .495-499 Мер’ємова, Ю. Класифікація антропонімів англійських, російських та українських літературних казок за походженням / Ю. Мер’ємова. - С .504-507 Миклаш, Л. Семантико-морфологічний аналіз англомовних термінів лісового господарства: forest, wood, silva / Л. Миклаш. - С .507-512 Сайко, Д. Терміни-композити як словотворчий тип монолексемних термінів вуглевидобувної галузі в англійській мові / Д. Сайко. - С .517-521 Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_129.pdf |
Н34 Щербак, О. Детерміновані та недетерміновані номінативно-референційні одиниці у німецькомовних інтернет-новинах [Текст] / О. Щербак> // Наукові записки. Серія "Філологічні науки ". В.129. - Кіровоград, 2014. - С. 233-238 Рубрики: Мова німецька Кл.слова (ненормовані): Детермінатив |