А-724 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи "АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов [Текст] / О. Полуботько> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 228-233 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Газета на уроці -- Інтерактивність Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення [Текст] / О.Тищенко> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 334-341 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Інтерактивність -- Дебати Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
Т29 Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц. Зміст: Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4 Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6 Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8 Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9 Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11 Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12 Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14 Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16 Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18 Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21 Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23 Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24 Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26 Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28 Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30 Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31 Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33 Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34 Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36 Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38 Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40 Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41 Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43 Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44 Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46 Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48 Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49 Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51 Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53 Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54 Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56 Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58 Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59 Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61 Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63 Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64 Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66 Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67 Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69 Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71 Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72 Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74 Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76 Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77 Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79 Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81 Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82 Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84 Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86 Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88 Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89 Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91 Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93 Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94 Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96 Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97 Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99 Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101 Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102 Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104 Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105 Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107 Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108 Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110 Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112 Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113 Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115 Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117 Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118 Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120 Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122 Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124 Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125 Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126 Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128 Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130 Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131 Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133 Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134 Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136 Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138 Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140 Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141 Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143 Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145 Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146 Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148 Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150 Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152 Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153 Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159 Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160 Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162 Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174 Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186 Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188 Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193 Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197 Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205 Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206 Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208 Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209 Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211 Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217 Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226 Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227 Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239 Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242 Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244 Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250 Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258 Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270 Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276 Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277 Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282 Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280 Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285 Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290 Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287 Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295 Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298 Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303 Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305 Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306 Вільних прим. немає |
Т29 Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. [Текст] / Л. Рябих> // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 248-250 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): СПІЛКУВАННЯ Вільних прим. немає |
Н34 Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць [Текст]. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - В. 67. - 324 с. - Б. ц. Зміст: Ал, Касем В. Особливості дволітерних графічних комплексів французької мови XIV-XV ст. у фонографічному аспекті / Касем В Ал. - С .34-37 Байтерякова, Н. Концепція підручника з курсу ''Лінгвокраїнознавство" як складова формування англомовної комунікативної компетентності / Н. Байтерякова. - С .37-41 Батринчук, З. Експресивний потенціал парантези в сучасному англомовному епістолярному дискурсі / З. Батринчук. - С .41-45 Борзенко, О. Комунікативна компетенція як засіб реалізації практичних навичок іншомовного спілкування / О. Борзенко. - С .55-59 Войтенко, М. Прийоми маніпулювання у французьких рекламних текстах "produits de luxe" / М. Войтенко. - С .65-69 Дегтярьова, Є. Опис як функціональний тип мовлення у французьких мінімалістичних романах / Є. Дегтярьова. - С .100-103 Дубравська, Д. Сучасні підходи до аналізу семантики композитів в англфйській мові / Д. Дубравська. - С .107-111 Дячук, О. Витоки дискурсу соціальної реклами США / О. Дячук. - С .111-114 Жуковська, А. Такесичні модулі англомовного художнього дискурсу / А. Жуковська. - С .119-124 Застріжна, Л. Актуальні методологічні аспекти викладання іноземної мови в медичному вузі / Л. Застріжна. - С .127-130 Іванців, О. Дискурсивна стратегія емоційної аргументації в англомовному іміджовому корпоративному дискурсі / О. Іванців. - С .130-134 Каленська, А. Графічні засоби експресивізації мови сучасних турецьких інтернет-видань / А. Каленська. - С .137-141 Карпіна, О. Лексико-семантична репрезентація поняття depression у сучасній англійській мові / О. Карпіна. - С .141-145 Козлова, В. Реалізація комунікативної ініціативи в англомовному парентальному дискурсі / В. Козлова. - С .148-152 Корнієць, К. Іншомовні запозичення в лексичній системі сучасної турецької мови / К. Корнієць. - С .152-155 Коротка, Н. Використання потенціалу комунікативної методики при навчанні студентів англійській мові у немовних вузах / Н. Коротка. - С .155-158 Космацька, Н. Новотвори французького медіатексту з позицій перекладу / Н. Космацька. - С .158-162 Крайняк, Л. Термінологічно-номінативний потенціал загальновживаного дієслова в сучасній англійській мові (на матеріалі літератури з фінансової справи) / Л. Крайняк. - С .162-166 Крупська, Н. Аналіз становлення лексикографії канадської англійської мови / Н. Крупська. - С .166-170 Лавренчук, Я. Орфографія англійських голосних у спонтанному мовленні британців, американців та канадійців / Я. Лавренчук. - С .182-187 Лутай, Н. Овладение иностранным языком и преподавание / Н. Лутай. - С .187-190 Мартинюк, О. Розвиток навичок англомовної письмової комунікації у студентів-філологів під час позаудиторної роботи з онлайн-ресурсами / О. Мартинюк. - С .190-194 Мельниченко, Г. Інтралінгвістичні фактори розвитку словникового складу англійської мови в період її становлення як національної літературної мови / Г. Мельниченко. - С .194-199 П'єцух, О. Антропоцетричність та інтерактивність в британських парламентських дебатах / О. П'єцух. - С .213-216 Пахомова, Т. Професійно орієнтований підхід у формуванні англомовної читацької компетентності в учнів професійних ліцеїв технічного профілю / Т. Пахомова. - С .216-221 Піголь, М. Англо-американські запозичення у іспаномовному дискурсі індустрії моди (на матеріалі іспанської версії журналу Vogue) / М. Піголь. - С .221-225 Погонець, В. Номінації сучасної військової техніки в англійській мові / В. Погонець. - С .225-229 Полежаєв, Ю. Просторово-часові характеристики травел-медіатекста (на матеріалі журналу "National Geographic Traveler"} / Ю. Полежаєв. - С .229-234 Саранюк, Є. Формування концепту та його мовна реалізація в англомовному дискурсі (на прикладі концепту glamour) / Є. Саранюк. - С .237-241 Соколовська, С. Особливості ідіостилю Г.Бюхера / С. Соколовська. - С .241-245 Рубрики: Мова французька Кл.слова (ненормовані): ОПИС Перейти к внешнему ресурсу lingvj.oa.edu.ua/№672017 |
Н34 П'єцух, О. Антропоцетричність та інтерактивність в британських парламентських дебатах [Текст] / О. П'єцух> // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія наукових праць. - Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2017. - Вип. 67. - С. 213-216 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): АНТРОПОЦЕТРИЧНІСТЬ |
B-877 Interactive Language Teaching I: Initiating Interaction [Текст] > // Brown D.H. Teaching by Principles : An Interactive Approach to Language Pedagogy / D.H. Brown; D.H.Brown . - Second Ed. - N.Y. : San Francisco State University, 2001. - P164-175 . - ISBN 0-13-028283-9 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): взаємодія педагогічна -- психологія навчання -- інтерактивність Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
E-47 Tasks, interaction, and SLA [Текст] > // Ellis Rod. Task - based Language Learning and Teaching / Ellis Rod; Rod Ellis. - New York : Oxford University Press, 2003. - P69-102 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): психологія навчання -- педагогіка -- інтерактивність -- стратегія комунікативна Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
T-253 Skills and Strategies for Proficient Listening / P. Peterson [Текст] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P87-100 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): слухання -- стратегія навчальна -- психолінгвістика -- вправа аудіолінгвальна -- інтерактивність Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
T-253 Computers in Language Teaching / M. Sokolik [Текст] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P477-488 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): технології компютерні -- педагогіка -- переклад машинний -- тестування адаптивне -- корпус даних -- спілкування віртуальне -- інтерактивність Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
T-253 Reflective Teaching in ELT / J. Murphy [Текст] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P499-514 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): навчання рефлективне -- практика викладацька -- інтерактивність -- опитування -- педагогіка -- аналіз ретроспективний Примірників всього: 1 ВІЛ (1) Вільні: ВІЛ (1) |
В11 Shauerman, O. Creative approaches and methods in english language teaching: a practical view [Текст] / O. Shauerman> // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Педагогіка і психологія". Вип. 2(10). - Дніпропетровськ : Університет імені Альфреда Нобеля, 2015. - С. 240-245 Рубрики: Педагогіка Мова англійська--ПСИХОЛОГІЯ Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- креативність -- процес освітній -- інтерактивність -- комунікація |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: А536335/2004/22 2004р. № 22 Про вивчення іноземних мов у 2004-2005 навчальному році : інструктивно-методичний лист міністерства освіти і науки України. - С.2-3 Кл.слова: методика Інтерактивність як засіб розвитку критичноо мислення на уроках англійської мови та літератури. - С.4-10 Кл.слова: УСНЕ МОВЛЕННЯ Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 4 класі загальноосвітньої школи 9 Третії рік навчання ) за підручником М.О.Кучми,В.М. Плахотника " English 4 "'. - С.11 Кл.слова: тематичне планування, урок Спецкурс з технічного перекладу для 10-11х класів. - С.23-30 Кл.слова: переклад Профільне навчання , Англ. мова , 11 клас. - С.31-36 Кл.слова: профільне навчання Додаткові тексти до календарно-тематичного планування уроків англійської мови в 10-11 класі. - С.37-46 Кл.слова: планування Немає відомостей про примірники |
Інтерактивність як засіб розвитку критичноо мислення на уроках англійської мови та літератури [Текст]> // Англійська мова та література. - 2004. - №22. - С. 4-10 Кл.слова (ненормовані): УСНЕ МОВЛЕННЯ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E2/2004/33 Газета 2004р. № 33 Back to School. - С.1-2 Кл.слова: школа, вірш What is Hot With the Young Generation ?. - С.9-10 Кл.слова: МОЛОДЬ, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ Совершенствование и контроль разговорных навыков учащихся на уроках английского языка . - С.12-18 Кл.слова: МЕТОДИКА, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ Jews in Russia. - С.27 Кл.слова: народи світу, іудеї Inventing Bycicles or Some Common Truths on What Is Interactivity . - С.28-29 Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, МЕТОДИКА Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E2/2004/47 Газета 2004р. № 47 Schools let loose the dogs in war on drugs. - С.2 Кл.слова: НАРКОТИКІ How do Americans celebrate national holidays?. - С.6 Кл.слова: АМЕРИКАНСЬКІ свята, ТРАДИЦІЇ, СВЯТА ТРАДИЦІЇ АМЕРИКА Idioms and Phrasal Verbs. - С.9-10 Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЯ Christmas Maze. - С.12 Кл.слова: РІЗДВО Curriculum Links of Language Studies with Other Subjects. - С.13-17 Кл.слова: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Давайте познакомимся! Открытый урок в 1-м классе. - С.19-20 Кл.слова: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП British Journalism. - С.21-23 Кл.слова: ВЕЛИКИБРИТАНІЯ, МАСМЕДІА, журналістика Дошкольники - сложно или просто?. - С.24-25 Кл.слова: НАЙМЕНШИХ, ГРА НА УРОЦІ E-Mail in our life today. - С.30 Кл.слова: ЕЛЕКТРОННА, ПОШТА, ПРОГРЕС НАУКОВИЙ Books in Our Life. - С.31 Кл.слова: КНИГА The Special Time. - С.32 Кл.слова: РІЗДВО, НОВИЙ РІК Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: И1/2005/2 Журнал 2005р. № 2 Баранникова, А. Об организации обучения иностранным языкам в VI классе общеобразовательных учреждений , участвующих в эксперименте по совершенствованию структуры и содержания общего образования / А. Баранникова. - С.2-7 Кл.слова: ЗАРУБІЖНА МЕТОДИКА Сафонова, В. Элективный курс по культуроведению США в системе профильного обучения английскому языку / В. Сафонова. - С.7-16 Кл.слова: СОЦІОЛНГВІСТКА , США Бим, И. Новый УМК по немецкому языку для Х класса / И. Бим. - С.16-26 Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Полат, Е. Интеграция очных и дистанционных форм обучения в старших классах общеоебразовательной школы / Е. Полат. - С.26-34 Кл.слова: дистанційна освіта Миролюбов, А. Методика или дидактика иностранных языков? / А. Миролюбов. - С.34-37 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ДИДАКТИКА Бикеева, А. Некоторые приёмы развития творческих способностей учащихся на уроках иностранного языка / А. Бикеева. - С.37-43 Кл.слова: ТВОРЧИЙ ПОШУК Gudina, O. Die Deutschen antifaschisten: Ernst Busch / O. Gudina. - С.48-49 Кл.слова: НІМЕЦКА МОВА, персоналії Ернст Буш, до 40-річчя перемоги Evdokimova, M. La Grande Guerre nationale ( 1941-1945 ) / M. Evdokimova. - С.50-59 Кл.слова: ВІЙНА, до 40-річчя перемоги Винокурцева, И. Приёмы организации интерактивного чтения в философии Whole English ( " Язык как целое " ) / И. Винокурцева. - С.69-74 Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Локетт, Б. Фразеологизмы и неологизмы / Б. Локетт. - С.74-82 Кл.слова: ЛЕКСИКОЛОГІЯ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, Гудина, О. Die Osterreichen Komponisten: lLudwig van Beethoven / О. Гудина. - С.82-85 Кл.слова: ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА, Бетховен Соловцева, Є. Учитель года / Є. Соловцева. - С.96-101 Кл.слова: НАШІ ВЧИТЕЛІ Щукин, А. Новый интенсивный метод обучения / А. Щукин. - С.106 Кл.слова: ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ Ворноцова, Л. Сценарий праздника " С днём рожнения, весна! " / Л. Ворноцова. - С.64-69 Кл.слова: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, НІМЕЦКА МОВА, АНГЛ. МОВА Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2005/1 2005р.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.) Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4 Кл.слова: ЄВРОРАДА Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15 Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25 Кл.слова: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26 Кл.слова: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38 Кл.слова: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46 Кл.слова: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50 Кл.слова: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53 Кл.слова: НІМЕЦКА МОВА Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66 Кл.слова: друга мова Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73 Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82 Кл.слова: АУДІЮВАННЯ Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89 Кл.слова: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92 Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99 Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102 Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116 Кл.слова: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127 Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128 Кл.слова: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: А536335/2005/8 2005р. № 8 Меркулова, Т. Інтерактивні та творчі завдання під час навчання неособових форм дієслова / Т. Меркулова. - С.2-6 Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО Семенко, І. Different Kinds of Practice Techniques for Listening Activities / І. Семенко. - С.6-8 Кл.слова: АУДІЮВАННЯ УРОК Бабаенко, Н. Guided Reading / Н. Бабаенко. - С.8-11 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Коваленко-Будянська, О. Урок у 1 класі з теми " Wild Animals " / О. Коваленко-Будянська. - С.11-13 Кл.слова: ТВАРИНИ ПРИРОДА Рикова, І. Урок у 10 класі за темою " Sport. The History of the Olimpic Games " / І. Рикова. - С.13-16 Кл.слова: СПОРТ, УРОК АНГЛ. МОВИ, олімпійській рух Кобзар, Н. Урок в 11 класі за темою " Кохання у твоєму житті " / Н. Кобзар. - С.16-20 Кл.слова: КОХАННЯ Marian, V. Adnane Cartoon Role Play / V. Adnane Marian. - С.20-21 Кл.слова: РОЛЬОВА ГРА Миронова, Н. Інтегрований позакласний захід з англійської мови та біології / Н. Миронова. - С.21-23 Кл.слова: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, англійська та біологія Немає відомостей про примірники |
Винокурцева, И. Приёмы организации интерактивного чтения в философии Whole English ( " Язык как целое " ) [Текст] / И. Винокурцева> // Иностранные языки в школе. - 2005. - №2. - С. 69-74 . - ISSN 0130-6073 Кл.слова (ненормовані): ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Вільних прим. немає |