А-724 Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів [Текст] : наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - 388 c. - (Майстерня інновацій). - 15.00 р. Зміст: Клепко, С. Інноваційні ідеї демократизації та менеджменту школи / С. Клепко. - С .16-32 Громовий, В. Як управляти шкільною освітою?(Американський досвід на тлі українських освітніх реалій) / В. Громовий. - С .32-45 Желюк, О. "Україна-США: паралелі освіти" / О. Желюк. - С .46-59 Середяк, Л. Використання інтерактивних технологій в управлінській діяльності. / Л. Середяк, О. Янушевич. - С .60-67 Ростоцька, М. До питання громадянської освіти в сучасній школі / М. Ростоцька. - С .68-77 Пометун, О. Інтерактивні технології навчання- реальний шлях до оновлення української школи. / О. Пометун. - С .78-77 Крутоус, В. Інтерактивний тренінг для вчителів:Створюємо демократичне середовище уроку. / В. Крутоус. - С .88-93 Козак, Л. Рейтингове оцінювання діяльності шкіл протягом навчального року / Л. Козак, о. Копанська. - С .94 -103 Демчук, О. Благодійні фонди - запорука прозорого використання неурядових коштів у державних закладах освіти. / О. Демчук. - С .104-109 Гонорська, А. Використання закордонного досвіду в адміністративно - фінансовому управлінні школою. / А. Гонорська, О. Франчук. - С .110 - 117 Жук, М. Використання сучасних технологій - створення нових можливостей розвитку післядипломної освіти. / М. Жук. - С .118 - 125 Шиян, О. Проблеми організації громадської освіти в школах нового типу. / О. Шиян. - С .126 - 130 Пометун, О. До питання досвіду впровадження інтерактивних технологій / О. Пометун. - С .132 - 135 Балаба, Л. Природа - очима душі / Л. Балаба. - С .136 - 141 Віллер, І. Щоб шкільний твір не був тягарем / І. Віллер. - С .142 - 149 Голуб, Т. Прагнення реалізувати себе / Т. Голуб. - С .150 - 155 Куриш, С. Комунікативний підхід у викладанні іноземної мови. / С. Куриш. - С .156 - 163 Люта, Л. Навчання письму як методична проблема. / Л. Люта, Т. Каша. - С .164 - 169 Саверська-Лихошва, В. Через науково-дослідницьке проектування до особистісно-орієнтованого навчання. / В. Саверська-Лихошва. - С .170-177 Скавронський, П. Інтегровані уроки географії й англійської мови / П. Скавронський. - С .178-185 Франчук, О. Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови через знайомство з історією та культурою / О. Франчук. - С .186-195 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін. / Л. Середяк, А. Ковтонюк. - С .196-202 Зіннуров, Є. Робота над проектами у викладанніанглійської мови. / Є. Зіннуров. - С .202-213 Сеньковська, Г. Метод проектів на уроках громадянської освіти. / Г. Сеньковська. - С .214-217 Ремех, Т. Практичне право.Нові підходи до викладання права в середній школі. / Т. Ремех. - С .218-227 Полуботько, О. Як використовувати газетні статті під час застосування інтерактивного методу роботи"АЖУРНА ПИЛКА" у вивченні іноземних мов. / О. Полуботько. - С .228-233 Тарасова, О. Використання методу критичного мислення на уроках англійської мови. / О. Тарасова. - С .234-241 Костюк, І. Закордонний досвід як стимул до змін у викладанні та вивченні шкільної історії в Україні. / І. Костюк. - С .242-249 Войтенко, О. Сучасні підходи у викладанні історії. / О. Войтенко. - С .250-259 Ратушняк, С. Деякі аспекти шляху виховання громадянина. / С. Ратушняк. - С .260-262 Морзе, Н. Метод навчальних проектів. / Н. Морзе. - С .264-267 Мурзаков, С. Країна мрії: симуляційна гра чи підготовка до життя. / С. Мурзаков. - С .268-282 Буко, С. Американські підходи в гуманітарній галузі на приладі створення освітнього центру. / С. Буко. - С .282-293 Оратовський, Т. Урядуй собі сам- урятуй себе сам! / Т. Оратовський, В. Шторлін. - С .294-297 Педан-Слєпухіна, О. Інтернет-сторінка-інформаційне поле місцевої громади. / О. Педан-Слєпухіна. - С .298-301 Панченков, А. Молодь обирає дію- нова форма громадянського виховання учнів. / А. Панченков. - С .302-309 Шашура, Л. Волонтерство- невід'ємна складова виховної роботи в сучасній школі. / Л. Шашура. - С .310-323 Жадько, О. Волонтерство-шлях до громадського суспільства. / О. Жадько. - С .324-329 Саєнко, С. Дитячі громадські організації як елемент громадянської освіти. / С. Саєнко. - С .330-333 Тищенко, О. Дебати: інтерактивний спосіб мислення. / О. Тищенко. - С .334-341 Вукіна, Н. Від учнівського самоврядування до самоврядування вчителів і батьків. / Н. Вукіна. - С .342-349 Шкарупа, О. Впровадження методу складання проектів у навчально-виховному процесі сільської школи. / О. Шкарупа. - С .350-357 Цимбал, О. Учнівські проекти, спрямовані на реалізацію права дитини на вільне висловлювання. / О. Цимбал. - С .358-363 Лаворік, Т. Від програм партнерів до інтеграції курсу громадянської освіти. / Т. Лаворік, О. Кукла. - С .364-373 Пащук, В. Осмислення ролі гендерної освіти. / В. Пащук. - С .374-379 Дементієвська, Н. Чотири "родзинки"освітянського досвіду. / Н. Дементієвська. - С .380-385
Рубрики: Інтерактивні технології Анотація: 10 Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
А-724 Середяк, Л. Інтеграція ідей громадянської освіти у викладанні суспільних дисциплін [Текст] / Л. Середяк> // Антологія адаптованого досвіду, або для чого існують програми освітніх обмінів : Наук.-метод. вид. / Ред. О.Тищенко. - Рівне : Перспектива, 2004. - С. 196-202 . - ISBN 966-7643-43-3
Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): Інтеграція -- Освіта громадська Дод.точки доступу: Ковтонюк, А. Примірників всього: 2 ВІЛ (1), ЧЗ (1) Вільні: ВІЛ (1), ЧЗ (1) |
Z11 Wesolowska, Danuta Leksykalne przejawy integracgi spolecznej. [Текст] / Danuta. Wesolowska> // Z zagadnien slownictwa wspolczesnego jezyka polskiego. - Варшава, 1978. - С. 215-217 Рубрики: Мова польська Кл.слова (ненормовані): ВИРАЗИ ЛЕКСИЧНІ -- ІНТЕГРАЦІЯ Вільних прим. немає |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 [Текст] : збірник наукових праць. - Острог : [б. в.], 2014. - 300 с. - Б. ц. Зміст: Бондарчук, О. Ю. Образна складова лінгвокультурного типажа ''Aussteiger" / О.Ю. Бондарчук. - С .27-31 Варлакова, А. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців / А. Варлакова. - С .31-34 Веренько, М. Семантика "Persuasion'' у мові та дискурсі / М. Веренько. - С .37-41 Галаса, І. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму / І Галаса. - С .41-44 Голіяд, Н. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки / Н. Голіяд. - С .44-47 Гончарук, О. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки / О. Гончарук. - С .47-51 Гузій, Т. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу / Т. Гузій. - С .55-58 Заболотна, О. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат / О. Заболотна. - С .63-67 Каракевич, Р. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов) / Р. Каракевич. - С .70-73 Кононець, Ю. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі / Ю. Кононець. - С .80-83 Лелека, Т. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку ХХІ століття / Т. Лелека. - С .89-93 Мамосюк, О. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetium" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .93-96 Матіяш, І. Динаміка семантичної структури лексеми Family в контексті еволюції британської мовної картини світу / І. Матіяш. - С .99-104 Мележик, К. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва франка / К. Мележик. - С .104-108 Мунтян, Л. Семантичны класи дыэслыв в актуалызацыъ концепту Globalisation у науковому дискурсі / Л. Мунтян. - С .112-116 Оленюк, О. Об?єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку ХХІ ст / О. Оленюк. - С .120-124 Падалка, О. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови / О. Падалка. - С .124-129 Старух, В. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, США та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів) / В. Старух. - С .156-159 Тарасова, В. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури / В. Тарасова; В Тарасова. - С .159-161 Томенчук, М. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів / М. Томенчук. - С .164-167 Урядова, В. Типи класифікацій морфем у систематичних, аналітичних і аглютинативних мовах / В. Урядова. - С .170-174 Черська, Ж. Вербалізація концепту "егоїзм" у художній літературі першої половини ХХст / Ж. Черська. - С .178-181 Голуб, І. Розкриття соціцокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов / І. Голуб. - С .197-201 Деркач-Падясек, Т. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процессі / Т. Деркач-Падясек. - С .204-209 Котлярова, В. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заннятях з англійської мови / В. Котлярова. - С .209-212 Лазуренко, Л. Комуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования / Л. Лазуренко. - С .212-215 Лежньов, С. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології / С. Лежньов. - С .215-217 Максименко, О. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей / О. Максименко. - С .217-220 Матюха, Г. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою / Г. Матюха. - С .220-223 Селюжицкая, Л. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза / Л. Селюжицкая. - С .227-230 Стежко, Ю. До питання осучаснення навчання англійській мові / Ю. Стежко. - С .235-238 Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комунікатів / М. Федоришин. - С .238-243 Халезова, Л. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента і чому вона вчить викладача / Л. Халезова. - С .243-246 Яницька, О. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови) / О. Яницька. - С .246-249 Андрощук, А. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти / А. Андрощук. - С .252-255 Войналович, Л. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти / Л. Войналович. - С .255-258 Деркач, Г. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології / Г. Деркач. - С .258-261 Капустян, І. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх акладів Швеції до застосування ІКТ / І. Капустян. - С .261-264 Лесневська, К. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості / К. Лесневська. - С .264-266 Мармураш, Л. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста / Л. Мармураш. - С .266-269 Можаровська, О. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю / О. Можаровська. - С .269-273 Мурадханян, І. Термінологічні особливості музичної професійної лексики / І. Мурадханян. - С .273-276 Назаренко, О. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у Донну) / О. Назаренко. - С .276-279 Перова, С. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки / С. Перова. - С .282-285 Потенко, Л. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи / Л. Потенко. - С .285-288 Райц, С. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "туризм" (на базе английского языка) / С. Райц. - С .288-291 Рись, Л. Формування іншомовної комунікативної компетенції / Л. Рись. - С .291-295 Рубель, Н. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки / Н. Рубель. - С .295-298 Сазанович, Л. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі / Л. Сазанович. - С .298-301 Самарова, Л. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови / Л. Самарова. - С .301-304 Сердюк, Н. Формування управлінських умінь вчителів-філологів / Н. Сердюк. - С .304-307 Сизова, Л. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе / Л. Сизова. - С .307-310 Смущенко, І. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю / І. Смущенко. - С .313-317 Тяллева, И. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов / И. Тяллева. - С .317-320 Хорошилова, Ю. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції / Ю. Хорошилова. - С .320-323 Шапочка, К. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів флоту / К. Шапочка. - С .323-324 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_42.pdf |
Н34 Кононець, Ю. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі [Текст] / Ю. Кононець> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 80-83 Рубрики: Мова англійська Кл.слова (ненормовані): ДИСКУРС |
C52 Sasser, M. Tyler Fictions of Integration: American Children's Literature and the Legacies of Brown v. Board of Education by Naomi Lesley (review) [Текст] / M. Tyler Sasser> // Children's Literature. Vol 46. - Maryland : Johns Hopkins University Press, 2018. - P223-227 Рубрики: Літературознавство американське Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- література дитяча -- освіта -- рецензія |
Ukraine's Choice : European Integration [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №15. - С. 8 Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні Кл.слова (ненормовані): Україна -- Еврорада -- інтеграція Вільних прим. немає |
Інтеграція - це процес, який вимагає часу [Текст]> // English Language and Culture. - 2004. - №17. - С. 3-4 Рубрики: Освіта--Міжнародні зв'язки Кл.слова (ненормовані): Еврорада -- реформа освіти Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E1/2007/13 Газета 2007р. № 13 Challenges and Responsibilities. - С.3-4 Кл.слова: ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ Teaching Poetry. - С.5-6 Кл.слова: ПОЕЗІЯ, УРОК АНГЛ. МОВИ International Languages. - С.7-9 Кл.слова: МОВИ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Partnership for Peace/ What is NATO?. - С.10-11 Кл.слова: військовий альянс НАТО The History of the EU. - С.12 Кл.слова: ЄВРОРАДА, ІСТОРІЯ How the EU works. - С.13-14 Кл.слова: ЄВРОРАДА Advantages for Ukrainian Integration into the EU. - С.15-16 Кл.слова: УКРАЇНА, ЄВРОРАДА, ІНТЕГРАЦІЯ The European Day of Languages. - С.17-18 Кл.слова: МОВИ СВІТУ Що робити далі?. - С.19 Кл.слова: РЕФОРМА ОСВІТИ The Art of Conversation. - С.20 Кл.слова: ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО Samuel Johnson. - С.21 Кл.слова: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ДЖОНСОН С. Chocolate, sweet chocolate... - С.22-23 Кл.слова: ЇЖА, ШОКОЛАД Немає відомостей про примірники |
Advantages for Ukrainian Integration into the EU [Текст]> // English Language and Culture. - 2007. - №13. - С. 15-16 Кл.слова (ненормовані): УКРАЇНА, ЄВРОРАДА, ІНТЕГРАЦІЯ Вільних прим. немає |
European Culture Capital 2008 UNVEILS Excitimg Programme [Текст]> // English. - 2007. - №9. - С. 3-4 Рубрики: Європейська інтеграція--Окремі країни Кл.слова (ненормовані): МІЖНАРОДНА ОСІВТА--ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ Вільних прим. немає |
Ukraine's Choice: European Integration [Текст]> // English Language and Culture. - 2007. - №32. - С. 28-34 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): УКРАЇНА -- ЄВРОРАДА -- ІНТЕГРАЦІя Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: А536335/2007/33 2007р. № 33 Казачінер, О. Використання лінгвістичних казок під час навчання англійської мови / О. Казачінер. - С.2-6 Кл.слова: КАЗКИ, ЛІНГВІСТИЧНІ Олійник, Н. О. Інтеграція освітніх, духовних та культурних надбань молоді України та США / Н.О. Олійник. - С.6-10 Кл.слова: УКРАЇНА, США Карпенко, О. The Elves and the Shoemaker ( A Christmas story based on the fairy-tale by the Brothers Grimm) / О. Карпенко. - С.10-12 Кл.слова: КАЗКА, РІЗДВО Шептура, В. І. "Christmas Party" Позакласний захід на базі англійського клубу молодшої групи( 2-7 класи ) / В.І. Шептура. - С.12-14 Кл.слова: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, РІЗДВО Бажан, Л. Evening PlayThe Snow Queen "for the pupils of 7th form / Л. Бажан. - С.14-17 Кл.слова: КАЗКА, СНІГОВА КОРОЛЕВА Пантелеймонова-Плакса, І. Професії. 4 клас / І. Пантелеймонова-Плакса. - С.17-18 Кл.слова: ПРОФЕСІЇ Ковальова, Т. The United States of America / Т. Ковальова. - С.18-21 Кл.слова: США Бажан, Л. Test to the topic " The USA " for the pupils of th 9th form / Л. Бажан. - С.21-23 Кл.слова: КРАЇНОЗНАВСТВО, США, ТЕСТИ Шматкова, Т. The United States of America / Т. Шматкова. - С.23-27 Кл.слова: США Сіденко, О. На допомогу предметнику / О. Сіденко. - С.27-30 Кл.слова: АУДІЮВАННЯ, МЕТОДИКА Поплавцева, Л. Психологические особенности технологии пробемного обучения в старших классах / Л. Поплавцева. - С.30-31 Кл.слова: ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ Немає відомостей про примірники |
Олійник, Н. О. Інтеграція освітніх, духовних та культурних надбань молоді України та США [Текст] / Н.О. Олійник> // Англійська мова та література. - 2007. - №33. - С. 6-10 Кл.слова (ненормовані): УКРАЇНА, США Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2009/1 2009р.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №1.) Вакарчук, І. Головна мета - зробити наших найменших громадян щасливими! / І. Вакарчук. - С.3 Кл.слова: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Шклои - партнери майбутнього (Започатковано новий міжнародний євроінтеграційний проект). - С.9012 Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх закладах у 2005/2006 навчальному році ( витяг ). - С.12-19 Кл.слова: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Білети з іноземної мови для державної підсумкової атестації 9 клас. 11 клас. - С.19-28 Кл.слова: ЕКЗАМЕН, БІЛЕТИ Свиридюк, Т. Шукаємо і знаходимо своє місце в полікультурній Європі / Т. Свиридюк ; Н. Шевчук; Т. Бабенко. - С.28-37 Кл.слова: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА ПЕРШУКОВА, О. У пошуках "ідеального" підходу ( Інтеграція сучасних підходів до навчання іноземних мов у країнах Європи) / О. ПЕРШУКОВА ; В. Пономаренко; Л. Трясиборода. - С.37-48 Кл.слова: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, Поліщук, Н. Утілюючи принцип колективної взаємодії (Інтенсифікація процесу навчання іноземної мови в середній школі) / Н. Поліщук ; Н. Іванська; Н. Борейко. - С.48-57 Кл.слова: ІНТЕНСИФІКАЦІЇ Шевчук, Н. Використання проектної роботи на уроках англійської мови / Н. Шевчук ; Т. Бабенко. - С.57-63 Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Пономаренко, В. Вчимося - граючи ( конспекти ігрових уроків німецької та англійської мов) / В. Пономаренко ; Л. Трясиборода. - С.63-75 Кл.слова: ГРА НА УРОЦІ Іванська, Н. Наша сила - в єдності ( особистісно зорієнтований урок французької мови з використанням аудіовізуальних технологій) / Н. Іванська ; Н. Борейко. - С.75-79 Кл.слова: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ Україна крізь призму сучасних методик викладання іноземної мови. - С.79-82 Кл.слова: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА На шдяху до школи проектної культури та життєвого проектування. - С.82-88 Кл.слова: ПРОЕКТНІ РОБОТИ Бабенко, Т. Розкриваючи культуру як глобальне явище / Т. Бабенко. - С.94-102 Кл.слова: ГРАМАТИКА Трясиборода, Л. Наш кабінет - фортеця знань / Л. Трясиборода. - С.102-111 Кл.слова: КАБІНЕТ ІНОЗЕМНОЇ Борейко, Н. [Європейська освіта] / Н. Борейко. - С.111-112 Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Немає відомостей про примірники |
Першукова, О. У пошуках "ідеального" підходу ( Інтеграція сучасних підходів до навчання іноземних мов у країнах Європи) [Текст] / О. ПЕРШУКОВА; В. Пономаренко> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №1. - С. 37-48 Кл.слова (ненормовані): ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2010/4 2010р.4 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №4.) Жити разом як рівні у гідності (У Любляні міністри освіти країн Європи обговорили роль вчителя у сучасному світі). - С.4 Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Декларація міністрів освіти Європи "Освіта для сталого демократичного суспільства: роль учителя". - С.5 Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Про вивчення іноземних мов у 2010/2011 навчальному році (Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, проект). - С.10-18 Кл.слова: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Програма Ради Європи на 2010 - 2014 роки "Освіта для мультикультурного взаєморозуміння прав людини і демократичної культури". - С.18-44 Кл.слова: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Коваленко, О. Концептуальні засади профільної освіти профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність / О. Коваленко ; О. Ярова. - С.44-52 Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ, Карп’юк, О. [ Календарно-тематичне планування НМК ENGLISH 10, 9-й рік навчання] / О. Карп’юк ; І. Савчук. - С.52-60 Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Трофімчук, С. Оціни свої знання - отримай оцінку (Методичний посібник для вчителів англійської мови. Закінчення) / С. Трофімчук ; Н. Басай. - С.60-66 Кл.слова: ВНЗ, ПІДРУЧНИК Буренко, В. Навчання письма: методичні поради / В. Буренко ; В. Редько, І. Шмигельський. - С.66-70 Кл.слова: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Освітній проект, що відкриває вікна у світ . - С.73-75 Кл.слова: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Ярова, О. ІІ Міжнародний науково-практичний семінар "Creative Approaches and Methods in English Teaching" / О. Ярова. - С.75 Кл.слова: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Савчук, І. Навчання для майбутнього (Методичні рекомендації до роботи за підручником "Deutsch 10") / І. Савчук. - С.76-84 Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Календарно- тематичне планування до підручника " Gutten Tag!10" / Н. Басай. - С.84-90 Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Редько, В. AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки) / В. Редько, І. Шмигельський. - С.90-96 Кл.слова: НМК, AMIGOS Немає відомостей про примірники |
Коваленко, О. Концептуальні засади профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність [Текст] / О. Коваленко; О. Ярова> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №4. - С. 44-52 Кл.слова (ненормовані): ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ -- ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ, Вільних прим. немає |
> Шифр: А536335/2018/27 2018р. № 27 Клименко, М. Упровадження інтегрованого навчання в умовах реалізації НУШ / М. Клименко. - С.2-4 Кл.слова: ІНТЕГРАЦІЯ, НОВА УКРАЇНЬКА ШКОЛА Shayana, O. Common expressions in English / O. Shayana. - С.4-15, ВИРАЗИ КЛАСНОГО ВЖИТКУ, СЛОВА "LET", "BOOK","TAKE", "NAME","PAPER'' Журбинська, М. Музика (6 клас) / М. Журбинська. - С.15-18 Кл.слова: МУЗИКА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Гаврилова, С. The secrets of keeping pets (Level A2, за підручником Cambridge English Prepare) / С. Гаврилова. - С.18-25 Кл.слова: ТВАРИНИ, ПРИРОДА Токайчук, Н. Кіно і театр. Повторення матеріалу (7 клас) / Н. Токайчук. - С.25-30 Кл.слова: КІНО Улицька, Н. Shopps and Shopping (Level: pre-intermediate) / Н. Улицька. - С.30-34 Кл.слова: КРАМНИЦЯ, ПОКУПКИ Локшина, Р. The most popular cities in the USA (level B1) / Р. Локшина, Н. Бушина. - С.34-39 Кл.слова: ВАШИНГТОН, ЛАС ВЕГАС, ЛОС АНЖЕЛОС Любченко, О. Princenton University / О. Любченко. - С.23-24 Кл.слова: УНІВЕРСИТЕТ ПРИНСТОНСЬКИЙ, США Є примірники у відділах: (22.10.2018р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Клименко, М. Упровадження інтегрованого навчання в умовах реалізації НУШ [Текст] / М. Клименко> // Англійська мова та література. - 2018. - № 27. - С. 2-4 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): ІНТЕГРАЦІЯ -- НОВА УКРАЇНЬКА ШКОЛА Вільних прим. немає |