> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І1/2004/2 Журнал 2004р. № 2 Шаленко, О. Ще раз про рівні володіння іноземною мовою / О. Шаленко. - С.3-9 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Ніколаєва, С. Ю. Європейський мовний портфель для економістів / С.Ю. Ніколаєва, Н.В. Ягельська. - С.9-13 Кл.слова: ЄВРОРАДА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА Квасова, О. Як працювати з англомовною газетою у старших класах загальноосвітньої школи / О. Квасова. - С.13-18 It Works in Practice. - С.21-23 Кл.слова: зарубіжні методики Перлова, В. Професійно орієнтоване заняття з практичної фонетики англійської мови у педагогічному ВНЗ / В. Перлова ; W. Wilen; Т. Стеченко; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая. - С.23-28 Кл.слова: вища освіта , фонетика Wilen, W. Using Discussion Strategies to Actively Involve Students in the TEFL Classroom / W. Wilen ; Т. Стеченко; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк. - С.28-34 Кл.слова: зарубіжна методика Стеченко, Т. Система вправ для формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції у говорінні майбутніх філологів / Т. Стеченко ; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко. - С.34-44 Роман, С. Структра і зміст уроку іноземної мови у початковій школі / С. Роман ; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко. - С.44-50 Кл.слова: для найменших Коломінова, О. Зміст соціокультурного аспекту навчання англійської мови у початковій школі / О. Коломінова ; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая. - С.50-54 Кл.слова: для найменших Андрусяк, О. The holiday of the ABC book / О. Андрусяк ; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая; С. Любимова. - С.54-57 Кл.слова: позакласна робота, сценарій , для найменших алфавіт Яценко, Л. Вчителям про основні положення Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти / Л. Яценко ; Т. Бабенко; И. Гарницкая; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.57-60 Бабенко, Т. Методична розробка практичного заняття з англійської мови " What Makes a Good Teacher " / Т. Бабенко ; И. Гарницкая; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.60-63 Кл.слова: урок Гарницкая, И. Exploration du duo " Florence" aux lecons de francais / И. Гарницкая ; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.63-65 Кл.слова: урок, французька мова, методика Любимова, С. Pottermania ( сценарій літературного вечора, присвяченого книгам Дж. Роулінг ) / С. Любимова ; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.65-69 Кл.слова: позакласна робота , Гарі Потер, літературний Олійник, О. І. Сulture Shock / О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.69-71 Кл.слова: культура Money Makes the World Go Round. - С.71 Кл.слова: гроші My Family Traditions. - С.71 Кл.слова: моя сім'я, тема, сімейні традиції The World of Teens is Full of Problems. - С.71 Кл.слова: підлітки, молодь, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2004/4 2004р.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.) . - /Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4. Програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови ( початкова школа ) Проект . - С.6-17 Кл.слова: ПРОГРАМИ Нові підручники виховують майбутніх громадян Європи. - С.18 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ЄВРОРАДА Шишкова, Г. Як збудити цікавість? / Г. Шишкова ; Л. Гульпа. - С.28-36 Кл.слова: МОТИВАЦІЯ Poetry in the Classroom: You Are the Poet and You Don't Even Know It ! . - С.37-39 Кл.слова: ПОЕЗІЯ Як навчиться мислити?. - С.40-43 Кл.слова: МИСЛЕННЯ У королівстві ABC. Підсумковий урок-свято у 2-му класі. - С.44-47 Кл.слова: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі . - С.48-56 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ЧИТАННЯ Редько, В. Як забезпечити в навчанні іноземної мови ефективне функціонування системи: учитель - підручник - учень / В. Редько. - С.62-68 Кл.слова: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК Гульпа, Л. How Hungarian Teachers " Do " Critical Thinking Through Communication / Л. Гульпа. - С.68-76 Кл.слова: критичне мислення Вєтохов, О. Важлива складова комуникативної спрямованості / О. Вєтохов. - С.76-84 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД Куранова, С. Із чого складається ситуація? / С. Куранова. - С.102-112 Кл.слова: СЕМАНТИКА Лебедівна, Л. Загадка Гаррі Поттера / Л. Лебедівна. - С.86-100 Кл.слова: ГАРІ ПОТЕР Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І1/2005/1 Журнал 2005р. № 1 Бориско, Н. Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: Изучение, обучение, оценка". Анализ некоторых аспектов / Н. Бориско. - С.8-15 Кл.слова: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Литвин, С. Навчаня учнів старшої загальноосвітньої школи написання твору-опису англійською мовою / С. Литвин. - С.15-20 Кл.слова: ПИСЬМО, твір Бурлакова, М. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / М. Бурлакова. - С.20-21 Кл.слова: НАОЧНІСТЬ, СЕМАНТИКА ясковська, О. Кооперативно-інтерактивні технології навчання іноземних мов / О. ясковська. - С.21-25 Кл.слова: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Hainess, S. To Teach or not to Teach. Conversational Language / S Hainess. - С.25-26 Кл.слова: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Борщовецька, В. Навчання студентів-економістів англійської фахової лексики з урахуванням когнітивних страрегій / В. Борщовецька. - С.26-30 Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, когнітивний підхід Личко, Л. Формування у студентів -економістів професійно спрямовоної компетенції в говорінні / Л. Личко. - С.30-36 Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЙНА, ГОВОРІННЯ Богушевич, Н. Розвиток емпатії у процеаі навчання студентів-філологів групового спілкування англійською мовю / Н. Богушевич. - С.40-44 Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ПСИХОЛОГІЯ навчання Вовк, О. Організація і презентація граматичного матеріалу в інтенсивному навчанні студентів -філологів спілкування англійською мовою / О. Вовк. - С.36-40 Кл.слова: інтенсивне навчання, ВИЩА ОСВІТА, ГРАМАТИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ Шкваріна, В. Науково-методичний комплекс з англійської мови для дошкільної освіти / В. Шкваріна. - С.50-55 Кл.слова: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Корейба, І. Новітні навчально-методичні комплекси з німецької мови / І. Корейба. - С.55-64 Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦКА МОВА Шерстюк, Т. Language Bridge: Ukraine-USA / Т. Шерстюк. - С.64 Кл.слова: ТЕЛЕМІСТ, УКРАЇНІКА, УКРАЇНА Шерстюк, Т. Свято французької поезії та пісні / Т. Шерстюк. - С.64-65 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Колежанські новини: How do you feel about learning English?. - С.70 Кл.слова: МОТИВАЦІЯ при вивченні мови Сторінка молодшіх колежан. - С.71 Кл.слова: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ Роман, С. Аналіз уроку іноземної мови в початковій школі / С. Роман. - С.45-50 Кл.слова: УРОК, УРОК АНГЛ. МОВИ Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2005/1 2005р.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.) Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4 Кл.слова: ЄВРОРАДА Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15 Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25 Кл.слова: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26 Кл.слова: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38 Кл.слова: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46 Кл.слова: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50 Кл.слова: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53 Кл.слова: НІМЕЦКА МОВА Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66 Кл.слова: друга мова Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73 Кл.слова: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82 Кл.слова: АУДІЮВАННЯ Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89 Кл.слова: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92 Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99 Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102 Кл.слова: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116 Кл.слова: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127 Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128 Кл.слова: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2005/2 2005р.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.) "Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4 Кл.слова: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато " Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14 Кл.слова: ПРОГРАМИ Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32 Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38 Кл.слова: ПРОГРАМИ Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50 Кл.слова: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56 Кл.слова: ПІДРУЧНИК Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68 Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74 Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78 Кл.слова: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106 Кл.слова: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116 Кл.слова: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126 Кл.слова: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E5/2005/19 Газета 2005р. № 19 Conversational Sessions. - P.3-5 Кл.слова: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Teching Mixed Ability Classes. - P.5-6 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Teaching Communication. - P.7-8 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА English Is a World Language. - P.9-12 Кл.слова: АНГЛІЙСЬКА МОВА МІЖНАРОДНОГ, АНГЛОМОВНИЙ СВІТ Developin Reading. - P.12-14 Кл.слова: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Young Students Speaking. - P.15-16 Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ English Through My Heart. - P.17-19 Кл.слова: АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЕЗІЯ, ПІС Walker, B. Book Look / B. Walker. - P.21-22 Кл.слова: КНИГА в житті людини, ВІРШ Lessons [ вірш ]. - P.22 Кл.слова: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ, ПРЕДМЕТИ Language in the EU. - P.22 Кл.слова: ЄВРОРАДА Why Do I Study English?. - P.23 Кл.слова: МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E5/2005/20 Газета 2005р. № 20 The enjoyment from being together. - P.3 Кл.слова: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ Welcome to Cernihiv!. - P.4 Кл.слова: ЧЕРНИГІВ, МОЄ МІСТО, УКРАЇНІКА, АРХІТЕКТУРА Communication helps inernational progress. - P.5-6 Кл.слова: ЄВРОРАДА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Family life. - P.7-8 Кл.слова: СІМ'Я, РОДИНА, СІМЕЙНІ ТРАДИЦІЇ Cities. Towns. Villages . - P.8-9 Кл.слова: МІСТА School. School subjects. - P.10-14 Кл.слова: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ Meet Scotland. - P.15-17 Кл.слова: ШОТЛАНДІЯ, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Шотландія Prepare for the Final Exams. - P.19-22 Кл.слова: ЕКЗАМЕН Немає відомостей про примірники |
Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ) [Текст]> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №1. - С. 4 Кл.слова (ненормовані): ЄВРОРАДА Вільних прим. немає |
Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу [Текст] / Г. Крючков; Л. Калініна> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №1. - С. 6-15 Кл.слова (ненормовані): ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Вільних прим. немає |
Першукова, О. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента змісту навчання іноземної мови ) [Текст] / о. ПЕРШУКОВА> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 106-116 Кл.слова (ненормовані): ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І1/2005/2 Журнал 2005р. № 2 Скляренко, Н. Систематизація і повторення іншомовного граматичного матеріалу в основній старшій школі / Н. Скляренко. - С.3-8 Кл.слова: ГРАМАТИКА Гапонова, С. Методика роботи з біографічним текстом на уроці англійської мови / С. Гапонова. - С.8-13 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Литвин, С. Навчання учнів старшої загальноосвітньої школи написання твору-опису англійською мовою / С. Литвин. - С.13-17 Кл.слова: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Щербак, О. Підготовчі вправи для навчаннія старшокласників французького писемного мовлення на основі інтенсивної методики / О. Щербак. - С.17-21 Кл.слова: ПИСЬМО, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ Бирюк, О. Формування соціокультурної компетенції у майбутніх учителів при навчанні читання англомовних публіцистичних теквтів / О. Бирюк. - С.21-28 Кл.слова: ВНЗ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Бородіна, Г. Комуникативно-орієнтоване навчання іноземної мови у немовному вузі / Г. Бородіна. - С.28-31 Кл.слова: ВНЗ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Калашникова, Л. Вправи для навчання читання німецькою мовою як другою іноземню після англійської / Л. Калашникова. - С.31-38 Кл.слова: ВНЗ , ДРУГА МОВА Новоградська-Морська, Н. Навчання майбутніх економістів аудіювання англомовної професійно спрямованої телевізійної інформації / Н. Новоградська-Морська. - С.38-43 Кл.слова: ВНЗ, АУДІЮВАННЯ Турчинова, Г. Навчання монологічного та діалогічного мовлення студентів педагогічних пофесійно-лінгвістичних спеціальностей / Г. Турчинова. - С.43-48 Кл.слова: ВНЗ Коломінова, О. Формування англомовної лексичної компетенції у молодших школярів / О. Коломінова. - С.48-51 Кл.слова: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Ціпан, Т. Розвиток комуникативних здібностей учнів при вивченні англійської мови / Т. Ціпан. - С.51-57 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, ВПРАВИ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Олешко, А. Нестандартний урок англійської мови з теми: " Поїздка до іншого міста " / А. Олешко. - С.57-60 Кл.слова: НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК, НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК, МОЄ МІСТО, МОЄ МІСТО, УРОК Андрусяк, О. Вечір на тему " Learn Wisdom by the Follies of Others " / О. Андрусяк. - С.60-64 Кл.слова: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Бражник, Н. Escribimos en espanol / Н. Бражник. - С.66-68 Кл.слова: ІСПАНСЬКА МОВА, ПИСЬМО, ІСПАНСЬКА МОВА Шерстюк, О. Міжнародний форум " Мовна освіта: шлях до євроінтеграції " / О. Шерстюк. - С.68 Кл.слова: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І2/2005/3 2005р.3 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №3.) Коваленко, О. Про вивчення іноземних мов у 2005-2006 навчальному році / О. Коваленко. - С.6-10 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Зростає інтелектуальний потенціал країни. - С.12-49 Кл.слова: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА, ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ Карп'юк, О. Виховувати особистість для сучасного суспільства / О. Карп'юк ; Т. Войцеховська; І. Мельник; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.49 Кл.слова: ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ Войцеховська, Т. Пригоди Пер Гюнта / Т. Войцеховська ; І. Мельник; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.50-53 Кл.слова: ПОЗАКЛАСНА ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА Мельник, І. Візьміть на роботу! Будь ласка... / І. Мельник ; А. Токова; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.54-58 Кл.слова: ЗАЙНЯТІСТЬ Токова, А. Поезія на уроках англійської мови / А. Токова ; Л. Конончук; О. Коваленко; К. Потімко. - С.59-61 Кл.слова: ВІРШ, ПОЕЗІЯ Конончук, Л. Подорожуємо Німеччиною / Л. Конончук ; О. Коваленко; К. Потімко. - С.62-65 Кл.слова: ПОДОРОЖ, НІМЕЧЧИНА Завдання IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови. - С.67-90 Кл.слова: ІСПАНСЬКА МОВА, ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА Коваленко, О. На шдяху до демократичної системи освіти / О. Коваленко ; К. Потімко. - С.92-100 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ОСВІТА УКРАЇНИ Зернецький, П. Майдан у дзеркалі глобалізації / П. Зернецький. - С.102-107 Кл.слова: ПОЛІТИКА, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Академика Затонського нагородженно медаллю Гете - 2005. - С.108-112 Кл.слова: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, Затонський Не знаємо теоретичної граматики іспанської мови - навчаємо помилок. - С.114-122 Кл.слова: ІСПАНСЬКА МОВА, ГРАМАТИКА Потімко, К. Модель ООН у Києві - 2005 " - гра, що стає життям / К. Потімко. - С.124-128 Кл.слова: ГРА, ООН Немає відомостей про примірники |
Зернецький, П. Майдан у дзеркалі глобалізації [Текст] / П. Зернецький> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №3. - С. 102-107 Кл.слова (ненормовані): ПОЛІТИКА, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: И1/2005/8 Журнал 2005р. № 8 Бим, И. Модернизация структуры и содержания школьного языкового образования / И. Бим. - С.2-6 Кл.слова: МОВНА, ОСВІТА, ОСВІТА МІЖНАРОДНА Белогрудова, В. Об исследовательской деятельности учащихся в условиях проектного метода / В. Белогрудова. - С.6-12 Кл.слова: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Мильруд, Р. Учебник иностранного языка: синергетика жанра или энергетика автора? / Р. Мильруд. - С.12-19 Кл.слова: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Горлова, Н. Оценка качества и эффективности УМК по иностранным языкам / Н. Горлова. - С.19-28 Кл.слова: УМК Матвиенко, В. Особености обучения языку в профильной школе / В. Матвиенко. - С.28-33 Кл.слова: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Нескина, С. Unterichtsprojekt mit dem Internet / С. Нескина. - С.33-35 Кл.слова: НІМЕЦЬКА, ЄВРОРАДА Ратина, Н. Лингвострановедческий конкурс / Н. Ратина. - С.35-39 Кл.слова: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Опойкова, О. Коммуникативные приёмы обучения грамматике на уроках английского языка / О. Опойкова. - С.39-43 Кл.слова: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, ГРАМАТИКА, МЕТОДИКА Поспелова, М. Если бы предметы умели разговаривать / М. Поспелова. - С.43-46 Кл.слова: УСНЕ МОВЛЕННЯ Шарафутдинова, Т. Обучающие игры на уроках английского языка / Т. Шарафутдинова. - С.46-51 Кл.слова: ГРА НА УРОЦІ Лисиченкова, С. Лексико-грамматические игры на уроках французского языка / С. Лисиченкова. - С.51-54 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ГРА НА УРОЦІ, ЛЕКСИКА, ГРАМАТИКА Кощук, С. Noel / С. Кощук. - С.54-58 Кл.слова: НОВИЙ РІК, ФРАНЦІЯ, СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ Лизунава, С. Подборка рифмовок для работы с английским алфавитом ( для детей 5 - 7 лет) / С. Лизунава. - С.58-70 Кл.слова: РИМОВКИ, АЛФАВИТ, ДЛЯ НАЙМЕНШИХ АЛФАВІТ РОждественские стихи и песни на немецком языке . - С.70-73 Кл.слова: РІЗДВО В НІМЕЧЧИНІ, ВІРШ, РІЗДВО, ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО Блажевич, Т. Инсценировка рассказа Агнес Стоди " Маленькая да удаленькая " / Т. Блажевич ; Т. Бабенко; Н. Догадин; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.73-77 Кл.слова: ІНСЦЕНУВАННЯ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Бабенко, Т. Рождественский утренник " Merry Christmas " / Т. Бабенко ; Н. Догадин; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.77-81 Кл.слова: ІНСЦЕНУВАННЯ, СЦЕНАРІЙ, РІЗДВО, ІНСЦЕНУВАННЯ Догадин, Н. Подготовка обучающе-тренировочных тестов / Н. Догадин ; О. Гудина; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.81-89 Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ Гудина, О. Zur Geschichte der Deutschen Familiennamen / О. Гудина ; А. Тавасиева; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.89-92 Кл.слова: КРАЇНОЗНАВСТВО, НІМЕЧЧИНА, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВС Тавасиева, А. Jean-Paul Sartr / А. Тавасиева ; Н. Цурцилина; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.92-97 Кл.слова: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ФРАНЦУЗЬКА ЛІТЕРАТУРА Цурцилина, Н. Alain Delon / Н. Цурцилина ; Н. Нестерова; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.97-102 Кл.слова: АКТОР, КІНО, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Нестерова, Н. Информационные технологии в обучении английскому языку / Н. Нестерова ; Ж. Арутюнова; А. Кондаков. - С.102-104 Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ Арутюнова, Ж. Всероссийский конкурс школьников и студентов / Ж. Арутюнова ; А. Кондаков. - С.104-107 Кл.слова: КОНКУРС, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Кондаков, А. Просвещение - дело государственное / А. Кондаков. - С.107-109 Кл.слова: ВИДАВНИЧА СПРАВА Немає відомостей про примірники |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E3/2005/23 Газета 2005р. № 23 Coming in from the cold. - P.1-3 Кл.слова: УКРАЇНА, ЄВРОРАДА High Anxiety Screws up Our Hi-Tech Heaven. - P.4-5 Кл.слова: ПРОГРЕС НАУКОВИЙ What the Scientists are Saying... - P.6-7 Кл.слова: НАУКА, НАУКОВИЙ ПРОГРЕС [зовнішність ]. - P.8-9 Кл.слова: ЗОВНІШНІСТЬ Some Ways to Feel Fit & Fabulous. - P.10 Кл.слова: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ЇЖА The Magic Memory. - P.11 Кл.слова: ГУМОР НА УРОЦІ The Frog and the Nightingale. - P.12-13 Кл.слова: ІНСЦЕНУВАННЯ, ВІРШОВАНА КАЗКА Americanisms. - P.14 Кл.слова: ЛЕКСИКОЛОГІЯ, АМЕРИКАНСЬКІЙ, ВАРІАНТ Queen. - P.15 Кл.слова: МУЗИКА СУЧАСНА, ПОП-МУЗИКА Exclamations!. - P.16 Кл.слова: ВИГУКИ Немає відомостей про примірники |
Нескина, С. Unterichtsprojekt mit dem Internet [Текст] / С. Нескина> // Иностранные языки в школе. - 2005. - №8. - С. 33-35 . - ISSN 0130-6073 Кл.слова (ненормовані): НІМЕЦЬКА, ЄВРОРАДА Вільних прим. немає |
Coming in from the cold [Текст]> // Englsh Learner's Digest. - 2005. - №23. - С. 1-3 . - ISSN 1605-2455 Рубрики: Мова англійська--Теми розмовні Кл.слова (ненормовані): УКРАЇНА -- ЄВРОРАДА Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: E3/2006/6 Газета 2006р. № 6 Dyana's Style. - P.1-2 Кл.слова: КОРОЛІВСЬКА РОДИНА, принцеса діана Ireland . - P.3-4 Кл.слова: ДЕНЬ святого патріка 22 March - World Day for Water. - P.5 Кл.слова: ДЕНЬ ВОДИ Here's Looking at You. - P.6-7 Кл.слова: КІНО Two Friends, Three Friends . - P.8-9 Кл.слова: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ ЧИТАННЯ, ВІРШ Outpaced: why are the big eurozone countries and Japan doing worse than English-speaking nations ? . - P.10-11 Кл.слова: ЄВРОРАДА Irish Jokes. - P.12-13 Кл.слова: ГУМОР НА УРОЦІ Немає відомостей про примірники |
Outpaced: why are the big eurozone countries and Japan doing worse than English-speaking nations ? [Текст]> // Englsh Learner's Digest. - 2006. - №6. - С. 10-11 . - ISSN 1605-2455 Кл.слова (ненормовані): ЄВРОРАДА Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І1/2006/3 Журнал 2006р. № 3 Бориско, Н. Новые типовые программы по иностранным языкам для вузов и их особенности / Н. Бориско. - С.3-10 Кл.слова: ВНЗ, ПРОГРАМИ Тарнопольський, О. Б. Методичні засади і структура посібника з навчання академічного письма англійською мовою студентів вищого мовного навчального закладу / О.Б. Тарнопольський, С.П. Кожушко, М.В. Рудакова. - С.10-14 Кл.слова: ВНЗ, ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Петрова, Т. Навчання старшокласників усного підготовленого монологу-переконання з використанням ресурсів Інтернет / Т. Петрова. - С.14-21 Кл.слова: ІНТЕРНЕТ, УСНЕ МОВЛЕННЯ Ветохов, А. Психолого-педагогическая характеристика методов самостоятельной учебной деятельности школьников по иностранному языку / А. Ветохов. - С.21-24 Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНИЙ, АСПЕКТ, САМОСТІЙНА РОБОТА Одегова, Н. Формування лексичних навичок написання рецензій на художні твори англійською мовою / Н. Одегова. - С.26-31 Кл.слова: ВНЗ ПИСЬМО, РЕФЕРУВАННЯ, ВНЗ Свириридюк, В. Використання лінгвістичних характеристик реферату у навчанні академісного письма студентів-заочників мовних спеціальностей / В. Свириридюк. - С.31-35 Кл.слова: РЕФЕРУВАННЯ, ВНЗ Корж, Т. Комплекс упражнений по обучению аннотированию профессионально ориентированных текстов с использованием текстовой матрицы / Т. Корж. - С.35-39 Кл.слова: ВНЗ, РЕФЕРУВАННЯ, ВНЗ Нестеренко, О. Інтернет у навчанні читання іспанською мовою як другою іноземною / О. Нестеренко. - С.39-44 Кл.слова: ІСПАНСЬКА МОВА, ВНЗ, ІНТЕРНЕТ Москалюк, Л. Ігрові завдання для контролю лексичних знань молодших школярів на уроках англійської мови / Л. Москалюк. - С.44-47 Кл.слова: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ, ГРА НА УРОЦІ Шерстюк, О. Вивчаємо французьку мову: міжпредметні зв'язки / О. Шерстюк. - С.47-52 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ Chkhetiani, T. Cross-Cultural Approach to Foreign Language Study / T. Chkhetiani. - С.52-54 Кл.слова: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Ціпан, Т. Mind Hobbies and Pastimes / Т. Ціпан. - С.54-59 Кл.слова: ХОБІ, ДОЗВІЛЛЯ Fomina, A. Using Songs to Explore a Foreign Culture / A. Fomina. - С.59-62 Кл.слова: ПІСНЯ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Черниш, В. Monv voyage passionnant a la decouverte de l'Europe unie. Belgique( Belie) / В. Черниш. - С.62-64 Кл.слова: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ЄВРОРАДА, БЕЛЬГІЯ Ніколаєва, С. Англійська мова . Базарьте на английском в кайф! / С. Ніколаєва. - С.64-68 Кл.слова: СЛЕНГ, АНГЛІЙСЬКА МОВА Gaponova, S/. Discover Ukraine: People. The Songs that Stay with Us / S/ Gaponova. - С.68-72 Кл.слова: УКРАЇНІКА ПЕРСОНАЛІЇ МУЗИКА, ІВАСЮК ВОЛОДИМИР Немає відомостей про примірники |