> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: -869940 Таблиця переведення середнього бала атестата з 12-бальної у 200-бальну шкалу ( Додаток до листа МОН від 31.03.10 №1/9-217 "Про окремі питання завершення 2009-2010 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах"). - С.4-6 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Ухіна, Надія. Турецька мова (Навчальна програма для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням турецької мови, 1-4 класи, продовження) / Надія Ухіна ; Н. Ананьєва; Н. Тимошик; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова. - С.6-24 фывфыв: ТУРЕЦЬКА МОВА Ананьєва, Н. Плекаючи Людину Культури ( Модель науково-методичного забезпечення діяльності полілінгвістичної гімназії) / Н. Ананьєва ; Н. Тимошик; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова. - С.24-30 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Тимошик, Н. Як "не відбити" бажання... / Н. Тимошик ; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла. - С.30-32 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Буренко, В. Як добре вміти читати! / В. Буренко ; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин. - С.32-40 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Рогова, І. Готуємося до "Літа з англійською" / І. Рогова ; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин. - С.46-56 фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ТВОРЧИЙ ПОШУК Янів, Р. Комунікативна спрямованість - передумова успіху (Складники лінгвістичної компетенції учнів із німецької мови, види та методи роботи над ними) / Р. Янів ; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза. - С.56-64 фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ, НІМЕЦЬКА МОВА Гурмак, Г. Великдень - моє улюблене свято (Дидактичні матеріали до тематичного уроку) / Г. Гурмак ; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза. - С.64-70 фывфыв: ПАСХА, НІМЕЦЬКА Чайковська, Н. Латина з моди вийшла нині? ( З досвіду впровадження мовної інтеграції в процес вивчення англійської та латинської мов) / Н. Чайковська ; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко. - С.70-77 фывфыв: ЛАТИНСЬКА, МОВА Коновалова, Л. Per aspera ad adastra! (Конспект білінгвального заняття з латини із використанням знань англійської мови) / Л. Коновалова ; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко. - С.77-85 фывфыв: БІЛІНГВІЗМ Боліла, А. Польський Моцарт ( До 200-річчя від дня народження Ф. Шопена 1810-1849) / А. Боліла ; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко; Л. Косолапенко. - С.85-90 фывфыв: МУЗИКА КЛАСИЧНА, ПЕРСОНАЛІЇ, ШОПЕН Орищин, І. Розвиваємо мислення за...професійним спрямуванням (Засвоєння фахової лексики англійською мовою майбутніми фахівцями з комп’ютерних технологій) / І. Орищин ; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко; Л. Косолапенко. - С.90-94 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВНЗ Проноза, А. По-новому, оригінально та ефективно (Таблиці як один зі пособів викаду навчального матеріалу при вивчення іноземних мов у технікумах і коледжах) / А. Проноза ; Н. Бабенко; Л. Косолапенко; В. Кам’янець. - С.94-102 фывфыв: НАОЧНІСТЬ, ВНЗ Бабенко, Н. Guided Reading / Н. Бабенко ; Л. Косолапенко; В. Кам’янець. - С.102-108 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Косолапенко, Л. Вчимося читати аналітично! / Л. Косолапенко ; В. Кам’янець. - С.108-111 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Кам’янець, В. Автономно безмежний світ навчального посібника / В. Кам’янець. - С.111-112 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Янів, Р. Комунікативна спрямованість - передумова успіху (Складники лінгвістичної компетенції учнів із німецької мови, види та методи роботи над ними) [Текст] / Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №2. - С. 56-64 Рубрики: мова німецька--КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ фывфывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ -- НІМЕЦЬКА МОВА |
> Шифр: Н1/2018/8 Журнал 2018г. № 8 Крокуємо до нової української школи натхненно та впевнено!. - S.2-4 фывфыв: РЕФОРМА ОСВІТИ Календарно-тематичне планування уроків німецької мови для 10-го класу. - S.4-20 фывфыв: ПЛАНУВАННЯ ПОУРОЧНЕ Янів, Р. Freude est ist erst voll, wenn man sie teilen, wenn man sie schenken kann / Р. Янів. - S.20-24 фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ Янів, Р. Функціонально-семантичний аналіз та етимологія колоронімів у німецьких фразеологізмах / Р. Янів. - S.24-27 фывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ, ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Янів, Р. Der Schuler und siene nachste umwelt / Р. Янів. - S.27-31 фывфыв: УРОК ІНТЕГРОВАНИЙ Янів, Р. Deutschland, deutsche sprache. Lander europas, beruhmte europaer / Р. Янів. - S.31-37 фывфыв: ЄВРОІНТЕГРАЦІЇЯ Янів, Р. Der schuler und seine nachste umwelt / Р. Янів. - S.27-31 фывфыв: ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО Янів, Р. Europa - Quiz / Р. Янів. - S.37-38 фывфыв: КВІЗ, ЄВРОПА Имеются экземпляры в отделах: (16.08.2018г. Экз. 1 - ) (свободен) |
Янів, Р. Freude est ist erst voll, wenn man sie teilen, wenn man sie schenken kann [Электронный ресурс] / Р. Янів> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 8. - S20-24 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ Свободных экз. нет |
Янів, Р. Функціонально-семантичний аналіз та етимологія колоронімів у німецьких фразеологізмах [Электронный ресурс] / Р. Янів> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 8. - S24-27 фывфывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ -- ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Свободных экз. нет |
Янів, Р. Der Schuler und siene nachste umwelt [Электронный ресурс] / Р. Янів> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 8. - S27-31 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: УРОК ІНТЕГРОВАНИЙ Свободных экз. нет |
Янів, Р. Deutschland, deutsche sprache. Lander europas, beruhmte europaer [Электронный ресурс] / Р. Янів> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 8. - S31-37 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: ЄВРОІНТЕГРАЦІЇЯ Свободных экз. нет |
Янів, Р. Der schuler und seine nachste umwelt [Электронный ресурс] / Р. Янів> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 8. - S27-31 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО Свободных экз. нет |
Янів, Р. Europa - Quiz [Электронный ресурс] / Р. Янів> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 8. - S37-38 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: КВІЗ -- ЄВРОПА Свободных экз. нет |
> Шифр: Н1/2018/9 Журнал 2018г. № 9 Топол, В. Як перевірити, чи є ггроші на школу / В. Топол. - S.2-8 фывфыв: ЕКОНОМІКА , ОСВІТА УКРАЇНИ Топол, В. Стрибати крізь полум’я. Чого бракує Україні для впровадження інклюзивної освіти / В. Топол. - S.8-12 фывфыв: ОСВІТА ІНКЛЮЗИВНА Топол, В. Як один ІППО і методичний кабінет намагаються змінити модель підвищення кваліфікації / В. Топол. - S.12-14 фывфыв: НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛІВ Гибелинда, В. Mit spass lernen / В. Гибелинда. - S.18-22 фывфыв: ГУМОР НА УРОЦІ Янів, Р. Das land, dessen sprache erlernt wird. Deutschland, land und leute / Р. Янів. - S.22-25 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, НІМЕЧЧИНА Дорошенко, М. Das schulsystem in Deutschland / М. Дорошенко. - S.29-33 фывфыв: ОСВІТА МІЖНАРОДНА, ОСВІТА НІМЕЧЧИНИ Павлюк, М. Sagen und ihre welt / М. Павлюк. - S.33-37 фывфыв: КАЗКИ НА УРОЦІ Янів, Р. Europa - quiz / Р. Янів. - S.37-38 фывфыв: КВІЗ ЄВРОПА Имеются экземпляры в отделах: (24.09.2018г. Экз. 1 - ) (свободен) |
Янів, Р. Das land, dessen sprache erlernt wird. Deutschland, land und leute [Электронный ресурс] / Р. Янів> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 9. - S22-25 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, НІМЕЧЧИНА Свободных экз. нет |
Янів, Р. Europa - quiz [Электронный ресурс] / Р. Янів> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 9. - S37-38 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: КВІЗ ЄВРОПА Свободных экз. нет |