(Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2005/2
2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.)
Содержание:
"Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4
фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато "
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14
фывфыв: ПРОГРАМИ
Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32
фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ
Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38
фывфыв: ПРОГРАМИ
Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50
фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56
фывфыв: ПІДРУЧНИК
Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62
фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68
фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ
Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ
Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78
фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА
Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК
Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ
Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106
фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г
ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116
фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126
фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер
Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128
фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Нет сведений об экземплярах



    Чумак, Н.
    Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) [Текст] / Н. Чумак // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 82-86

фывфывфыв:
ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І2/2010/5
2010г.5 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №5.)
Содержание:
Діалог заради розвитку особистості (Експерти Раи Європи з питань моніторінгу мовної освіти відвідали Україну). - С.4-8
фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, ЄВРОРАДА
Державний стандарт освіти для початкової школи: іноземні мови (Проект). - С.8-11
фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Англійська у світі інформаційних технологій (Програма спецкурсу). - С.11-20
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЇ
Культурознавство англомовних країн (Програма факультативного курсу). - С.20-26
фывфыв: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО
Гіди-перекладачі (англійська, німецька, французька, іспанська мови) Програма спецкурсу. - С.26-36
фывфыв: ПЕРЕКЛАД, МЕТОДИКА, НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ
Федусенко, Ю. Як не помилитися у виборі? (Навчальний посібник з країнознавства як засіб допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи: результати педагогічного експеріменту) / Ю. Федусенко ; Н. Басай; А. Шевчук. - С.36-42
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Калініна, Л. Готуючи до професійного спілкування (Методичні рекомендації та календарно-тематичне планування до роботи за НМК "Your English Self, 10" академічний рівень) / Л. Калініна ; Ю. Клименко; Ю. Коряченко. - С.42-54
фывфыв: НМК, YOUR ENGLISH SELF, 10
Карп’юк, О. Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК "English 10 (рівень стандарту, другій семестр) / О. Карп’юк ; Н. Чумак. - С.54-62
фывфыв: НМК, ENGLISH 10
Федоренко, о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови) / о. Федоренко ; В. Редько, В. Береславська. - С.62-65
фывфыв: ГРУПОВА РОБОТА
Савчук, І. Календарно-тематичне планування до підручника Deutsch 10 (рівень стандарту, другій семестр) / І. Савчук ; Стронг Джеремі. - С.68-74
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Басай, Н. Календарно-тематичне планування до підручника Guten Tag! 10 (рівень стандарту, другій семестр) / Н. Басай ; А. Шевчук. - С.68-74
фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА
Клименко, Ю. Французька мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) / Ю. Клименко ; Ю. Коряченко. - С.78-83
фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Чумак, Н. Французька мова (9-й рік навчання, академічний рівень) / Н. Чумак. - С.83-89
фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Редько, В. Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу) / В. Редько, В. Береславська. - С.89-94
фывфыв: НМК, HOLA 10
Джеремі, Стронг. Відсутність інтересу до книги в дітей - це провал батьків і деяких учнів / Стронг Джеремі. - С.94-97
фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ
Шевчук, А. Знайомтесь: Катрін Сторр (Матеріали для домашнього читання) / А. Шевчук. - С.97-106
фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ
Коряченко, Ю. Як запам’ятовувати слова іншомовного походження, або Метод подвійної асоціації / Ю. Коряченко. - С.106-111
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПАМ'ЯТЬ
Нет сведений об экземплярах



    Чумак, Н.
    Французька мова (9-й рік навчання, академічний рівень) [Текст] / Н. Чумак // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №5. - С. 83-89

Рубрики: підручники, НМК

фывфывфыв:
НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Свободных экз. нет