> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2006/7 2006г. № 7 Павленко, О. Особистісно орієнтований підхід у навчанні інохемних мов / О. Павленко. - С.2-9 фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ Синельникова, В. Комуникативні аспекти роботи з автентичними матеріалами / В. Синельникова. - С.9-12 фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, АВТЕНТИЧНИЙ Гаврилова, С. Tastes Differ ( урок-колективний портрет класу) / С. Гаврилова. - С.12-13 фывфыв: урок-портрет класу Шевченко, Л. План-конспект модуля " Повернення до країни книжок" / Л. Шевченко. - С.13-17 фывфыв: КНИГА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ, УРОК А Касянчук, Н. Урок у 10 класі " Wonders of North America " / Н. Касянчук. - С.17-20 фывфыв: ПОДОРОЖ, США Кочас, Г. Урок у 7 класі з теми " Подорож. Види транспорту" / Г. Кочас. - С.20-22 фывфыв: ПОДОРОЖ, УРОК Стогній, О. Урок з теми " Люли і тварини. Дієслово " to be ". 5 клас / О. Стогній. - С.22 фывфыв: ТВАРИНИ Ковальчук, А. My World. My Room / А. Ковальчук. - С.23 фывфыв: ПОМЕШКАННЯ, ПОМЕШКАННЯ, УРОК Петрова, Н. Improving Your Spelling / Н. Петрова. - С.24 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Кочас, Г. English Party in the Second Form " Greetings " / Г. Кочас. - С.27 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА ДЛЯ НАЙМЕНШИХ Мосієнко, Л. Brain-ring for Younger Pupils / Л. Мосієнко. - С.28, БРЕЙН-РІНГ Троніна, О. Брейн-рінг " Сім чудес природи. Сім чудес давнього світу " . 9 клас / О. Троніна. - С.28 фывфыв: БРЕЙН-РІНГ Новачук, Т. Інтелект-шоу " The Wonderful World of English" у 6 класі / Т. Новачук. - С.29-31 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Ковальчук, А. A house in the wood / А. Ковальчук. - С.31 фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, ВІРШОВАНА КАЗКА, КАЗКА РУКАВИЧКА Нет сведений об экземплярах |
Синельникова, В. Комуникативні аспекти роботи з автентичними матеріалами [Текст] / В. Синельникова> // Англійська мова та література. - 2006. - №7. - С. 9-12 фывфывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, АВТЕНТИЧНИЙ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2008/6 2008г. № 6 Гирова, Л. Approaches to Testing Grammar / Л. Гирова, Т. Рязанова. - С.2-5 фывфыв: ГРАМАТИКА, ТЕСТИ Синельникова, В. Ill-Structured Problem / В. Синельникова, В. Тумасова. - С.5 фывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ Синельникова, В. The Problems of Sustainable Tourism / В. Синельникова, В. Тумасова. - С.6 фывфыв: ТУРИЗМ Шестопалова, В. Крокуємо разом поетичним шляхом успіху / В. Шестопалова. - С.7-9 фывфыв: ВІРШОВАНА ГРАМАТИКА Карпенко, О. About Terrorism. A Few Years After / О. Карпенко. - С.9-18 фывфыв: ТЕРОРИЗМ Гирова, Л. Video Lesson Plan (5 form) / Л. Гирова, Т. Рязанова. - С.18-19 фывфыв: НАОЧНІСТЬ Равкіна, І. Коммунікативні вправи до країнознавчих сторінок підручника " Наша англійська", 6 клас / І. Равкіна. - С.19-21 фывфыв: КОМУНІКАТИВНІ, ВПРАВИ Рахмана, І. Journeys ( Form10) / І. Рахмана. - С.21-23 фывфыв: ПОДОРОЖ Логвиненко, Т. Project "School Uniforms" / Т. Логвиненко. - С.23-26 фывфыв: ШКІЛЬНА ФОРМА Дзюндзя, С. Robert Burns / С. Дзюндзя. - С.29-31 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, БЕРНС, ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД Нет сведений об экземплярах |
Синельникова, В. Ill-Structured Problem [Текст] / В. Синельникова, В. Тумасова> // Англійська мова та література. - 2008. - №6. - С. 5 фывфывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ Доп.точки доступа: Тумасова, В. Свободных экз. нет |
Синельникова, В. The Problems of Sustainable Tourism [Текст] / В. Синельникова, В. Тумасова> // Англійська мова та література. - 2008. - №6. - С. 6 фывфывфыв: ТУРИЗМ Доп.точки доступа: Тумасова, В. Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2009/5 2009г. № 5 Косенко, О. Упровадження стратегій критичного мислення для розвитку аудіювання та створення ситуації успіху на уроках англійської мови / О. Косенко. - С.2-11 фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ Шелест, Л. Ю. Організація проектної роботи через драматизацію на різних етапах навчання. Перваги проектноїдрами у формуванні життєвої компеетнтності / Л.Ю. Шелест, Т.М. Шелест. - С.11-18 фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Даутова, Ю. Формування в учнів змістовних ліній мовного компонента освіти шляхом упровадження комунікативних технологій навчання англійської мови / Ю. Даутова. - С.18-26 фывфыв: МОВНИЙ, КОМПОНЕНТ, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ Синельникова, В. Responses to Violence in Everyday Life in Democratic Society / В. Синельникова. - С.26-29 фывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ Толмачова, Л. We are fond of learning English (a party with the 10th form pupils) / Л. Толмачова. - С.29-31 фывфыв: ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Нет сведений об экземплярах |
Синельникова, В. Responses to Violence in Everyday Life in Democratic Society [Текст] / В. Синельникова> // Англійська мова та література. - 2009. - №5. - С. 26-29 фывфывфыв: ЗАРУБІЖНІ МЕТОДИКИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2009/35 2009г. № 35 Синельникова, В. Language Teacher Profile / В. Синельникова, І. Гандзя. - С.2-5 фывфыв: ПОРТФОЛІО Вересока, В. ЗНО: як підготуватися до написання творчого завдання / В. Вересока. - С.5-11 фывфыв: ЗНО Давиденко, А. Комплексний план роботи методичного об'єднання вчителів англійської мови / А. Давиденко. - С.11-20 фывфыв: МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ Катрич, К. Календарно-тематичне планування для 6 класу до підрунчика Л.Биркун / К. Катрич. - С.20-29 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Рудь, С. Розробка уроків для 7 класу за темами" Recipes. Eating out" та" Food and English traditions" / С. Рудь. - С.29-39 фывфыв: ЇЖА АНГЛІЙСЬКІ ТРАДИЦІЇ Максимова, Т. Урок у 10 класі за підручником Intermediate Headway "Death Cigarettes" / Т. Максимова. - С.36-39 фывфыв: НМК HEADWAY Нет сведений об экземплярах |
Синельникова, В. Language Teacher Profile [Текст] / В. Синельникова, І. Гандзя> // Англійська мова та література. - 2009. - №35. - С. 2-5 Рубрики: мова англійська--портфоліо фывфывфыв: ПОРТФОЛІО Доп.точки доступа: Гандзя, І. Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2018/4 2018г. № 4 Бринь, А. Listening as a Crucial Aspect in Teaching English / А. Бринь. - С.3-11 фывфыв: НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ Синельникова, В. English Teaches as Change Agents programme / В. Синельникова. - С.11-13 фывфыв: ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Дубук, Л. Застосування дидактичного матеріалу як засобу активізації мовленнєвої компетенції / Л. Дубук. - С.13-17 фывфыв: НАОЧНІ ФОРМИ РОБОТИ, МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ Клячко, Т. Можливості комп’ютерної презентації для вивчення лексики / Т. Клячко. - С.17-20 фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ Крюкова, С. Methods and Peculiarities of Translation of English Proper Names into Ukrainian / С. Крюкова. - С.20-25 фывфыв: ПЕРЕКЛАД ВЛАСНИХ НАЗВ Гаврилюк, І. Захист довкілля / І. Гаврилюк. - С.25-31 фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА Гребенюк, Т. Thе United Kigdom - Geographical outlook (8 клас, за підручником О.Д.Карп’юк) / Т. Гребенюк. - С.31-36 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ Лейба, В. Англійська мова - мова міжнародного спілкування (9 клас) / В. Лейба. - С.31-36 фывфыв: ЗНАЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СВІТІ Полуектова, О. Colours (1 form) / О. Полуектова. - С.40-42 фывфыв: КОЛЬОРИ--УРОК Нет сведений об экземплярах |
Синельникова, В. English Teaches as Change Agents programme [Текст] / В. Синельникова> // Англійська мова та література. - 2018. - №4. - С. 11-13 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Свободных экз. нет |
> Шифр: А536335/2019/30 2019г. № 30 Колісник, І. Brilliant ideas for Language Camp / І. Колісник. - С.72-75 фывфыв: ЛІТНІЙ ТАБІР Полякова, Н. І. The World of Animals in Fairy Tales (5 form) / Н. І. Полякова, Н. М. Герман. - С.75-78 фывфыв: ТВАРИНИ -- ПРИРОДА Снітка, Ю. С. Fairy Garden ("Казковий сад-город") (Level Elementary) / Ю. С. Снітка, Н. М. Герман. - С.78-81 фывфыв: КАЗКА НА УРОЦІ, ОВОЧІ, ФРУКТИ Краченко, В. Контрольні роботи (10 клас) [1 семестр] / В. Краченко. - С.81-85 фывфыв: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ Нісанголу, Н. Мовні курси в Туреччині / Н. Нісанголу. - С.85-88 фывфыв: ОСВІТА МІЖНАРОДНА Синельникова, В. ongs and Rhymes / В. Синельникова. - С.88-96 фывфыв: ПІСНІ НА УРОЦІ, ВІРШІ НА УРОЦІ Анікін, О. Eeyore has a birthday and two presents / О. Анікін. - С.106-109 фывфыв: КАЗКА ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, ВІННІ ПУХ--КАЗКА Єрастова, І. Halloween Party (5 form) / І. Єрастова. - С.109-111 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ХЕЛОВІН Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Синельникова, В. Songs and Rhymes [Текст] / В. Синельникова> // Англійська мова та література. - 2019. - № 30. - С. 88-96 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ПІСНІ НА УРОЦІ -- ВІРШІ НА УРОЦІ Свободных экз. нет |