А43 Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов [Текст] : п’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль : [б. и.], 2011. - 247 с. - Б. ц. Содержание: Бек, Г. Роль та значення антонімів у перекладах в німецькій мові / Г. Бек. - С .5-7 Валігура, О. Вимовний акцент в англійському мовленні українців / О. Валігура. - С .9-11 Гребенюк, М. Лексико-семантичні розряди евфемізмів британського політичного дискурсу / М. Гребенюк. - С .17-19 Загородня, Л. Дейктичне значення англійського означеного артикля як проблема перекладу українською мовою / Л. Загородня. - С .23-24 Качмар, О. Розвиток семантичної неології сучасної французької мови шляхом конверсії / О. Качмар. - С .26-29 Косолапов, В. Вербализация концепта "убийство" в американском сленге / В. Косолапов. - С .31-32 Крайняк, Л. Конотативний компонент значення композитів у сучасній англійській мові / Л. Крайняк. - С .34-36 Купчик, Л. До питання семантики ФО з компонентом "вітер" (на матеріалі німецької, англійської та української мов) / Л. Купчик. - С .36-38 Лапчак, О. Роль історизмів та архаїзмів в лексичному складі англійської мови / О. Лапчак. - С .38-40 Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносисчтеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .40-42 Назарук, Г. Категорія квантитативності та лексичні засоби вираження в структурі фразеологічних одиниць французької мови / Г. Назарук. - С .45-47 Паньків, У. Суспільно0політична лексика латинського походження / У. Паньків. - С .51-53 П’ятничка, Т. Критичне мислення як сучасна технологія оволодіння іноземною мовою / Т. П’ятничка. - С .55-57 Рибіна, Н. Лінгвістична модель актуалізації тексту підручника з англійської мови / Н. Рибіна. - С .57-59 Сандій, Л. Англійська мова як ingua franca сучасного економічного простору / Л. Сандій. - С .59-61 Сидор, І. Метод проектів у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / І. Сидор. - С .61-63 Турчин, В. Квантитативний аналіз термінів і професіоналізмів у розрізі збагачення словникового складу німецької мови (на основі німецько-російського словника по деталях машин) / В. Турчин. - С .66-68 Антошків, Т. Вербалізація концепту "жінка" у романі А.Ерно "Жінка" / Т. Антошків. - С .81-82 Бубняк, Р. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр / Р. Бубняк. - С .89-90 Бурко, В. Наративна стратегія роману Чінуа Ачебе "Світ розпадається " / В. Бурко. - С .90-92 Гуляк, Т. Прагматична пресупозиція як композиційний чинник у романі Річарда Адамса "Watership down / Т. Гуляк. - С .94-96 Жилінська, Л. Подвійне заперечення як засіб вираження підкресленого ствердження в художньому дискурсі (на матеріалі повістей Джона Фаулза"Вежа з чорного дерева", "Енігма" та "Елідюк") / Л. Жилінська. - С .102-104 Нагачевська, О. Мотив руйнації в романі Джойс Керол Оутс ''Белльфлер' / О. Нагачевська. - С .112-113 Шонь, О. Моделі гри слів у прозі Ленгстона Х’юза / О. Шонь. - С .121-122 Жеребна, Н. Переклад як особливий вид комунікації та його роль у формуванні комунікативних навичок в процессі вивчення іноземної мови / Н. Жеребна. - С .131-133 Зубрик, А. Особливості та труднощі перекладу англійських фразеологічних одиниць / А. Зубрик. - С .133-134 Івасів, Н. Використання інтерв’ю для вдосконалення навичок спілкування англійською мовою / Н. Івасів. - С .134-136 Кошіль, Н. Роль перекладу у літературній рецепції (на прикладі поетичної творчості Карла Сендберта) / Н. Кошіль. - С .136-138 Беніцька, Н. Перспективи та можливості комп’ютеризованого вивчення іноземної мови у ВНЗ / Н. Беніцька. - С .151-153 Богданович, Т. Розвиток комунікативних навичок студентів у ситуаціях науково-професійного спілкування / Т. Богданович. - С .153-155 Бойко, О. Ефективність впровадження інформаційних систем у навчальний процес / О. Бойко. - С .155-157 Борусевич, Ю. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземної мови / Ю. Борусевич. - С .157-159 Вакуленко, О. Системний підхід до створення сучасних підручників для забезпечення професійно орієнтованого навчання іноземних мов / О. Вакуленко. - С .159-161 Вовчаста, Н. Ефективність використання електронних навчальних посібників з іноземної мови за професійним спрямуванням / Н. Вовчаста. - С .161-163 Горун, Г. Застосування інноваційних технологій у системі освіти / Г. Горун. - С .163-165 Грицюк, І. Навчання аудіюванню студентів немовних спеціальностей / І. Грицюк. - С .165-167 Гурина, Н. Професійний інтонаційний стиль вчителя іноземної мови / Н. Гурина. - С .167-169 Драбовська, В. Навчальний тлумачний словник як засіб формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / В. Драбовська. - С .169-171 Дуда, О. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ / О. Дуда. - С .171-173 Залюбовська, Л. Метод проектів при вивченні іноземної мови студентами ФКІТ / Л. Залюбовська. - С .173-175 Зінь, Р. ВІикористання матеріалів преси при викладанні німецької мови для студентів аграрних спеціальностей / Р. Зінь. - С .175-176 Івасів, Н. Розвиток мотивації студентів під час самостійної роботи з іноземної мови / Н. Івасів. - С .176-178 Каширіна, Г. Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи / Г. Каширіна. - С .178-179 Кащук, М. Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / М. Кащук. - С .179-181 Кімакович, М. Формування мовленнєвої компетенції в письмі при вивченні іноземної мови (за професійним спрямуванням) / М. Кімакович. - С .181-182 Ковальчук, Л. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ / Л. Ковальчук. - С .182-184 Коновальчук, С. Метод проектів у навчанні професійної іншомовної діяльності студентів / С. Коновальчук. - С .184-185 Кубай, Н. Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні / Н. Кубай. - С .185-188 Кузин, Г. Застосування граматичних ігр при навчанні іноземної мови студентів юридичних спеціальностей / Г. Кузин. - С .188-190 Купчик, Л. Технологія кооперативного навчання при викладанні іноземної мови виші / Л. Купчик. - С .190-192 Малюська, З. Рольова гра як ефективний засіб навчання іноземномовній компетенції студентів / З. Малюська. - С .192-194 Мединська, В. Автономне навчання - інтегральний складник вивчення іноземної мови / В. Мединська. - С .194-196 Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносистеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .198-200 Мазур, Т. Роль інноваційних технологій у вивченні іноземних мов / Мазур Т. ; Мазур Т. . - С .200-201 Машталєр, З. Професійно-комунікативні завдання з читання іншомовної фахової літератури майбутніми фінансистами / З. Машталєр. - С .201-204 Микитенко, Н. Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю / Н. Микитенко. - С .203-204 Перенчук, О. Використання інноваційних технологій у викладанні англійської мови / О. Перенчук. - С .204-206 Петльована, Л. Методика розвитку монологічного мовлення з елементами міркування у студентів економічного напрямку на основі рекламних матеріалів / Л. Петльована. - С .206-208 Проценко, Н. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами сучасних інформаційних технологій / Н. Проценко. - С .208-210 Рубель, Н. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші / Н. Рубель Семенишин, І. Роль навчальних стратегій у вивченні англійської мови / І. Семенишин. - С .211-213 Сенів, М. Навчання колективному спілкуванню у комунікативних цілях / М. Сенів. - С .213-215 Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217 Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217 Тимощук, Т. Підвищення мотивації вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом використання інтерактивних технологій / Т. Тимощук. - С .219-221 Шворак, О. Проблеми використання методу ситуаційного навчання у практиці викладання іноземної мови у немовному ВНЗ / О. Шворак. - С .221-222 Черняк, Ю. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів / Ю. Черняк. - С .226-229 Герасименко, М. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів / М. Герасименко. - С .230-231 Іванів, О. Структурні особливості укладання навчальних посібників за професійним спрямуванням / О. Іванів. - С .231-233 Козубай, В. Активізація інноваційної діяльності викладача іноземної мови / В. Козубай. - С .233-234 Мартинюк, А. Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів / А. Мартинюк. - С .234-236 Свободных экз. нет |
А43 Рубель, Н. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші [Текст] / Н. Рубель> // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ІННОВАЦІЇ Свободных экз. нет |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 [Текст] : збірник наукових праць. - Острог : [б. и.], 2014. - 300 с. - Б. ц. Содержание: Бондарчук, О. Ю. Образна складова лінгвокультурного типажа ''Aussteiger" / О.Ю. Бондарчук. - С .27-31 Варлакова, А. Ненаголошений вокалізм в акцентно-ритмічній системі англійського мовлення українців / А. Варлакова. - С .31-34 Веренько, М. Семантика "Persuasion'' у мові та дискурсі / М. Веренько. - С .37-41 Галаса, І. Категоризація ціннісних концептів американського та українського політикуму / І Галаса. - С .41-44 Голіяд, Н. Ієрархічна організація базового когнітивного домену час у концептосистемі англійської загадки / Н. Голіяд. - С .44-47 Гончарук, О. Методика лінгвокогнітивного аналізу англомовної прозової байки / О. Гончарук. - С .47-51 Гузій, Т. Міфологічна картина світу давніх германців в системах простору та часу / Т. Гузій. - С .55-58 Заболотна, О. Феміністичні мотиви у творчості Сільвії Плат / О. Заболотна. - С .63-67 Каракевич, Р. Національно-культурний зміст ФО з позицій когнітивного підходу (на матеріалі німецької, французької та української мов) / Р. Каракевич. - С .70-73 Кононець, Ю. Інтеграція вербальних та візуальних компонентів товарних знаків в англомовному рекламному дискурсі / Ю. Кононець. - С .80-83 Лелека, Т. Лексико-семантична асиміляція англоамериканізму шоп в українській та російській мовах початку ХХІ століття / Т. Лелека. - С .89-93 Мамосюк, О. Номінативні конструкції у наративній структурі художнього тексту (на матеріалі роману "Le Planetium" Н.Саррот) / О. Мамосюк. - С .93-96 Матіяш, І. Динаміка семантичної структури лексеми Family в контексті еволюції британської мовної картини світу / І. Матіяш. - С .99-104 Мележик, К. Когнитивные барьеры в межкультурной коммуникации на английском лингва франка / К. Мележик. - С .104-108 Мунтян, Л. Семантичны класи дыэслыв в актуалызацыъ концепту Globalisation у науковому дискурсі / Л. Мунтян. - С .112-116 Оленюк, О. Об?єктивація концепту success в американському журнальному рекламному дискурсі початку ХХІ ст / О. Оленюк. - С .120-124 Падалка, О. Методика проведення та лінгвістична інтерпретація результатів акустичного аналізу просодики комунікативного членування німецької промови / О. Падалка. - С .124-129 Старух, В. Ціннісні орієнтири військовослужбовців України, США та Великобританії (на матеріалі текстів військових керівних документів) / В. Старух. - С .156-159 Тарасова, В. Вербальна об’єктивація цінностей і стереотипів англійської авіаційної субкультури / В. Тарасова; В Тарасова. - С .159-161 Томенчук, М. Особливості структурних складових лінгвокультурних концептів / М. Томенчук. - С .164-167 Урядова, В. Типи класифікацій морфем у систематичних, аналітичних і аглютинативних мовах / В. Урядова. - С .170-174 Черська, Ж. Вербалізація концепту "егоїзм" у художній літературі першої половини ХХст / Ж. Черська. - С .178-181 Голуб, І. Розкриття соціцокультурного потенціалу лексичних одиниць з метою формування соціокультурної компетенції у процесі вивчення іноземних мов / І. Голуб. - С .197-201 Деркач-Падясек, Т. Специфіка використання методики КЛАНЗА у навчальному процессі / Т. Деркач-Падясек. - С .204-209 Котлярова, В. Використання презентації як складової комп’ютерних технологій на заннятях з англійської мови / В. Котлярова. - С .209-212 Лазуренко, Л. Комуникативная функция терминологии в когнитивном аспекте исследования / Л. Лазуренко. - С .212-215 Лежньов, С. Ядерна лексема "culture" у сфері культурно-антропологічної термінології / С. Лежньов. - С .215-217 Максименко, О. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей / О. Максименко. - С .217-220 Матюха, Г. Розвиток діалогічних умінь старшокласників засобами читання художніх творів англійською мовою / Г. Матюха. - С .220-223 Селюжицкая, Л. Деловая игра как средство формирования навыков межкультурного общения студентов экономического вуза / Л. Селюжицкая. - С .227-230 Стежко, Ю. До питання осучаснення навчання англійській мові / Ю. Стежко. - С .235-238 Федоришин, М. Конфігуративна модель мовлення у контексті вивчення іноземних мов: структура комунікатів / М. Федоришин. - С .238-243 Халезова, Л. Групова робота на заняттях з іноземної мови: чому вона вчить студента і чому вона вчить викладача / Л. Халезова. - С .243-246 Яницька, О. Вплив сучасних глобалізаційних процесів на формування міжкультурної компетенції під час вивчення іноземних мов (інноваційні методи на прикладі французької та італійської мови) / О. Яницька. - С .246-249 Андрощук, А. Фахова комунікативна компетентність як необхідна умова професійної освіти / А. Андрощук. - С .252-255 Войналович, Л. Перспективи використання досвіду підготовки вчителів для шкіл національних меншин в Україні у сучасній системі освіти / Л. Войналович. - С .255-258 Деркач, Г. Формування англомовної професійної компетенції у студентів-журналістів шляхом вивчення фахової термінології / Г. Деркач. - С .258-261 Капустян, І. Форми і методи навчання вчителів загальноосвітніх акладів Швеції до застосування ІКТ / І. Капустян. - С .261-264 Лесневська, К. Особливості формування іншомовної компетенції у студентів вищих навчальних закладів економічної спрямованості / К. Лесневська. - С .264-266 Мармураш, Л. Формування когнітивно-прагматичної іншомовної компетенції майбутнього економіста / Л. Мармураш. - С .266-269 Можаровська, О. Моделювання професійно-комунікативних ситуацій в іншомовній підготовці фахівців технічного профілю / О. Можаровська. - С .269-273 Мурадханян, І. Термінологічні особливості музичної професійної лексики / І. Мурадханян. - С .273-276 Назаренко, О. Світоглядні орієнтири сучасного іншомовного соціокультурного простору в формуванні фахівців нефілологічних спеціальностей (на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної у Донну) / О. Назаренко. - С .276-279 Перова, С. Специфіка викладання перекладу студентам фаху "міжнародні відносини" в процесі професійної іншомовної підготовки / С. Перова. - С .282-285 Потенко, Л. Іншомовна комунікативна компетентність у процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців банківської справи / Л. Потенко. - С .285-288 Райц, С. Использование тестового контроля с целью проверки иноязычной коммуникативной компетенции студентов специальности "туризм" (на базе английского языка) / С. Райц. - С .288-291 Рись, Л. Формування іншомовної комунікативної компетенції / Л. Рись. - С .291-295 Рубель, Н. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки / Н. Рубель. - С .295-298 Сазанович, Л. Досвід використання автентичних підручників з мови спеціальності у медичному вузі / Л. Сазанович. - С .298-301 Самарова, Л. Принцип наскрізного сюжету на заняттях іноземної мови / Л. Самарова. - С .301-304 Сердюк, Н. Формування управлінських умінь вчителів-філологів / Н. Сердюк. - С .304-307 Сизова, Л. Особенности преподавания грамматики в интенсивном курсе обучения иностранным языкам в высшей школе / Л. Сизова. - С .307-310 Смущенко, І. Крос-культурна грамотність як невід’ємний компонент іншомовної освіти студентів економічного профілю / І. Смущенко. - С .313-317 Тяллева, И. Обучение научному дискурсу в контексте формирования иноязычной коммуникативной культуры студентов-филологов / И. Тяллева. - С .317-320 Хорошилова, Ю. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців сфери туризму у процесі міжкультурної інтеграції / Ю. Хорошилова. - С .320-323 Шапочка, К. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців-перекладачів флоту / К. Шапочка. - С .323-324 Перейти к внешнему ресурсу https://lingvj.oa.edu.ua/assets/files/full/2014/NZ_Vyp_42.pdf |
Н34 Рубель, Н. Особливості організації самостійної роботи майбутніх екологів в процесі їх іншомовної професійної підготовки [Текст] / Н. Рубель> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.42 : Збірник наукових праць. - Острог, 2014. - С. 295-298 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: РОБОТА САМОСТІЙНА |