Н34 Редько, В. Засоби реалізації діалогу культур у змісті шкільних підручників з іноземних мов. [Текст] / В Редько> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В30. - Острог, 2012. - С. 219-225 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ДІАЛОГ |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2004/1 2004г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №1.) Крючков, Г. Болонський процес як гармонізація європейської системи вищої освіти / Г. Крючков. - С.4-8 фывфыв: міжнародна освіта Державний стандарт базової і повної загальної середньої овіти. - С.10-19 фывфыв: програма Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови 9 клас. - С.20-22 фывфыв: атестація Завдання для державної підсумкової атестації з іноземної мови. 11 клас. - С.23-28 фывфыв: атестація Коваленко, О. Як працювати ефективніше ? / О. Коваленко ; Г. Шишкова; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.30-31 фывфыв: ефективність навчання [ Шекспір ]. - С.49-57 фывфыв: позкласна робота, вірші, сонети Хом'як, Є. Надати мовленню барв і емоцій / Є. Хом'як ; н. Доусон; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.58-64 фывфыв: усне мовлення, емоційне мовлення Козачинська, О. Все - про пресу / О. Козачинська ; О. Торгачова; Б. Шалагінов. - С.80-85 фывфыв: мас-медіа, преса Шишкова, Г. Як збудити цікавість ? План-конспект уроку " Учень та його оточення " / Г. Шишкова ; Т. Гросе; Ж. Томусяк. - С.65-77 фывфыв: для найменших, на початковому етапі, інтерактивний урок Рудан, О. Дамо світові шанс / О. Рудан ; Л. Сернова; І. Ситдикова. - С.86-91 фывфыв: мир, література Доусон, н. Підручник з іноземної мови має навчити успіху ..." / н. Доусон ; В. Галушка; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.92-93 фывфыв: успішне навчання, підручник Торгачова, О. Працюємо із задоволенням: Конспект уроку-гри ( нім. мова ) / О. Торгачова ; Б. Шалагінов. - С.94-97 фывфыв: гра на уроці, німецька мова, для найменших Гросе, Т. На нашому уроці - найцікавіше / Т. Гросе ; Ж. Томусяк. - С.98-100 фывфыв: мотивація, німецька мова Сернова, Л. Мандруючи країною знанаь / Л. Сернова ; І. Ситдикова. - С.101-105 фывфыв: німецька мова Галушка, В. Вивчаємо мову - виховуємо характер / В. Галушка ; В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.106-108 фывфыв: риси характеру, ніиецька мова Шалагінов, Б. Розвиваючи творчу уяву читача: монограічний аналіз вірша Генріха Гейне " Лорелей " / Б. Шалагінов. - С.109-112 фывфыв: Гейне, німецька поезія, лорелей Томусяк, Ж. Сторінками граматичного зошита / Ж. Томусяк. - С.113-115 фывфыв: французька граматика Ситдикова, І. Комп'ютер поспішає на допомогу / І. Ситдикова. - С.116-120 фывфыв: новітні технології, вивчення французької мови Редько, В. Майбутнє починається сьогодні / В. Редько, С. Карп, О. Кохан. - С.120-125 фывфыв: іспанська мова Нет сведений об экземплярах |
Редько, В. Майбутнє починається сьогодні [Текст] / В. Редько, С. Карп, О. Кохан> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №1. - С. 120-125 фывфывфыв: іспанська мова Доп.точки доступа: Карп, С. Кохан, О. Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2004/4 2004г.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4.) . - /Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №4. Програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови ( початкова школа ) Проект . - С.6-17 фывфыв: ПРОГРАМИ Нові підручники виховують майбутніх громадян Європи. - С.18 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ЄВРОРАДА Шишкова, Г. Як збудити цікавість? / Г. Шишкова ; Л. Гульпа. - С.28-36 фывфыв: МОТИВАЦІЯ Poetry in the Classroom: You Are the Poet and You Don't Even Know It ! . - С.37-39 фывфыв: ПОЕЗІЯ Як навчиться мислити?. - С.40-43 фывфыв: МИСЛЕННЯ У королівстві ABC. Підсумковий урок-свято у 2-му класі. - С.44-47 фывфыв: АЛФАВІТ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Завдання з читання для тематичної атестації в 9-му класі . - С.48-56 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ЧИТАННЯ Редько, В. Як забезпечити в навчанні іноземної мови ефективне функціонування системи: учитель - підручник - учень / В. Редько. - С.62-68 фывфыв: ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ, ПІДРУЧНИК Гульпа, Л. How Hungarian Teachers " Do " Critical Thinking Through Communication / Л. Гульпа. - С.68-76 фывфыв: критичне мислення Вєтохов, О. Важлива складова комуникативної спрямованості / О. Вєтохов. - С.76-84 фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД Куранова, С. Із чого складається ситуація? / С. Куранова. - С.102-112 фывфыв: СЕМАНТИКА Лебедівна, Л. Загадка Гаррі Поттера / Л. Лебедівна. - С.86-100 фывфыв: ГАРІ ПОТЕР Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/1 2005г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.) Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4 фывфыв: ЄВРОРАДА Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25 фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26 фывфыв: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38 фывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66 фывфыв: друга мова Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82 фывфыв: АУДІЮВАННЯ Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116 фывфыв: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127 фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128 фывфыв: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/2 2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.) "Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4 фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато " Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14 фывфыв: ПРОГРАМИ Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32 фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38 фывфыв: ПРОГРАМИ Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56 фывфыв: ПІДРУЧНИК Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62 фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116 фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126 фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! [Текст] / В. Редько; І. Васильцова> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №1. - С. 62-66 фывфывфыв: друга мова Свободных экз. нет |
Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) [Текст] / В. Редько; Т. Голуб> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 50-56 фывфывфыв: ПІДРУЧНИК Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2006/1 2006г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №1.) Коваленко, О. Заради дружби, поваги та миру ( Напередодні нового року відбулася урочиста присяга добровольців Корпусу Миру США в Україні ) / О. Коваленко. - С.4-7 фывфыв: КОРПУС МИРУ Swearing - in speech TEFL. - С.7-8 фывфыв: КОРПУС МИРУ Карл, Бек. [Бесіда з Директором Корпусу Миру в Україні ] / Бек Карл ; М. Попович; М. Пилипчук; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.9-16 фывфыв: КОРПУС МИРУ Програми для загальноосвітніх навчальних закладів із вечірньою ( змінною ) формою навчання: Англійська мова. - С.16-28 фывфыв: ПРОГРАМИ Про поведення Всеукраїнського конкурсу " Учитель року - 2006 " ( Наказ МОН України, нова редакція положення про Конкурс, інформація про умови та порядок проведення ІІІ туру ) . - С.28-34 фывфыв: УЧИТЕЛЬ РОКУ Попович, М. Іноземні мови - як складова справжньої освіти ( Вступне звертання до презентації матеріалів про досвід Волинської області у викладанні іноземних мов ) / М. Попович ; М. Пилипчук; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.34-36 фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ Маслай, Г. Працюємо з учителем і на вчителя / Г. Маслай ; Н. Чубова; Н. Шкред; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.36-39 фывфыв: УЧИТЕЛІВ Свиридюк, Т. Науково-методичне забезпечення розвитку професіоналізму вчителів англійської мови / Т. Свиридюк ; М. Федорець; І. Ураєва; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.39-40 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Пилипчук, М. Сучасна роль та функції вчителя англійської мови / М. Пилипчук ; Т. Свиридюк; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.40-43 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ Чубова, Н. План практичного заняття курсів підвищення кваліфікації учителів англіїської мови / Н. Чубова ; Н. Шкред; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.43-44 фывфыв: ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ВЧИТЕЛІ Федорець, М. Зробимо урок цікавим ( Матеріали практичного заняття обласного постійно діючого семінару для методистів з проблем навчання іноземих мов на початковому етапі ) / М. Федорець ; І. Ураєва; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.44-49 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ, ІНТЕРЕС Свиридюк, Т. Фрагмент посібника " Навчаємо дітей англійської мови!" / Т. Свиридюк ; І. Наумчук; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.49-56 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПОСІБНИК Шкред, Н. Знайомтесь: Луцька лінгвістична гімназія № 18 / Н. Шкред ; Л. Дибчук; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.56-64 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Ураєва, І. Система вивчення французької мови в області базується на багатстві знань і досвіду наших учителів" / І. Ураєва ; Г. Лізун; Л. Радченко; В. Редько. - С.64-67 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Наумчук, І. La protection de l'environment ( Конспект нестандартного уроку-проекту у 8 класі ) / І. Наумчук ; Г. Крючков; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.67-70 фывфыв: ЕКОЛОГІЯ НЕТРАДИЦІЙНІ ВИДИ Е, УРОК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Дибчук, Л. Читати розуміючи ( Фрагменти збірника-практикума для домашнього та контрольного читання для учнів 7-8 класів ) / Л. Дибчук ; О. Скальська; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.70-74 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Лізун, Г. Скажи мне, хто твій друг... ( Система уроків на тему "Mi amigo " у 6 класі / Г. Лізун ; Л. Радченко; В. Редько. - С.74-86 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, УРОК Крючков, Г. Болонський процес: досівд Франціії / Г. Крючков ; В. Бугаєва; Л. Васильковська. - С.86-92 фывфыв: БОЛОНСЬКИЙ Скальська, О. Додатковий - теж важливий! ( До проблеми типології додаткових дидактичних матеріалів для навчання іноземної аови учнів початкової школи) / О. Скальська ; Л. Ярощук; О. Шалагінова. - С.92-100 фывфыв: ДИДАКТИЧНІ, МАТЕРІАЛИ Радченко, Л. Думай локально - дій глобально ! " - під таким девізом реалізується польсько - український педагогічний проект на Волині / Л. Радченко ; В. Редько. - С.100-102 фывфыв: ПОЛЬСЬКА МОВА Бугаєва, В. Геній музики - Geniusz muzyki ( Сценарій літературно-музичного вечора для старшокласників, присвячений творчості Ф. Шопена ) / В. Бугаєва ; Л. Васильковська. - С.102-108 фывфыв: МУЗИКА ПЕРСОНАЛІЇ, шопен Ярощук, Л. Gra dydaktychna jako metoda nauczania 9 Ogolna charakteristika ) / Л. Ярощук ; О. Шалагінова. - С.108-114 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА, ПОЛЬСЬКА МОВА Редько, В. Нововолинська спеціалізована школа І - ІІІ ст. № 1 - колегіум: творчий сімбіоз науки і шкільної практики / В. Редько. - С.114-116 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Васильковська, Л. Христос воскрес ! ( Станційна гра на тему " Великодень" ) [ німецька мова ] / Л. Васильковська. - С.116-127 фывфыв: ГРА, ПАСХА, НІМЕЦЬКА МОВА Шалагінова, О. Методичні матеріали до вивчення факультативних курсів " Науково-технічний переклад ", " Ділове листування " , " Основи бізнесу " / О. Шалагінова. - С.127-128 фывфыв: ФАКУЛЬТААТИВИ Нет сведений об экземплярах |
Редько, В. Нововолинська спеціалізована школа І - ІІІ ст. № 1 - колегіум: творчий сімбіоз науки і шкільної практики [Текст] / В. Редько> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №1. - С. 114-116 фывфывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2006/5 2006г.5 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №5.) Ніколаєнко, С. Освіта в інноваційному поступі суспільства ( З доповіді Міністра освіти і науки України на підсумковій колегії МОН України ) / С. Ніколаєнко. - С.4-6 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Перелікпрограм,підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством Освіти і науки України для використання в загалльноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою в 2006/2007 навчальному році( іноземні мови ). - С.6-10 фывфыв: ПРОГРАМИ Коваленко, О. Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття ( Проект Ради Європи ) / О. Коваленко ; Л. Биркун; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова. - С.10-14 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Биркун, Л. Космічна мандрівка з " Нашою англійською " ( Лексико-граматичне та тематичне планування ) / Л. Биркун ; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько. - С.14-25 фывфыв: НМК"НАША АНГЛІЙСЬКА" Карп'юк, О. Бути готовим до спілкування ( Особливості навчально-методичного коиплекту " English 6" та поурочне планування розподілу матеріалу ) / О. Карп'юк ; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова. - С.25-38 фывфыв: НМК ENGLISH 6 Несвіт, А. Сприймаємо англійську в діалозі культур ( Календарно-тематичне планування до підручника" We Learn English " / А. Несвіт ; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова. - С.38-58 фывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР Басай, Н. Реалізація комуникативного підходу до вивчення іноземних мов у підручнику з німецької мови Guten Tag! 6 / Н. Басай ; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук. - С.58-72 фывфыв: НМК, GUTEN, TAG Волошинова, л. Вивчаємо мову зорових образів ( Аудіовізуальні технології у стратегіях мовної підготовки старшокласників ) / л. Волошинова ; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.72-78 фывфыв: АУДІОВІЗУАЛЬНІ, ТЕХНОЛГІЇ Редько, В. На засадах єдиної концепції ( Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ) / В. Редько ; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.78-88 фывфыв: ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА Яшенкова, О. Зовнішнє тестування з англійської мови в Україні: перше пілотування проекту / О. Яшенкова ; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.88-91 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Тарасова, О. Writing as a Goal and Tool in Developing Students' Creativity Thinking Skills / О. Тарасова ; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.91-100 фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ТВОРЧІСТЬ Шевчук, А. Уйти в інтегрований світ планети Земля ( Сторінками нового методичного посібника ) / А. Шевчук ; М. Градоьік. - С.100-105 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Ukraine in close up: Україна: погляд зблизька . - С.105-108 фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА, КОНКУРС, УЧИТЕЛЬ РОКУ Градоьік, М. Соціальна сертифікація сучасної англійської літературної вимови / М. Градоьік. - С.108-117 фывфыв: ВИМОВА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА, АНГЛІЙСЬКА Сащак, Н. Розмовляємо із задоволенням ( Основи формування навичок діалогічного мовлення в студентів ) / Н. Сащак. - С.117-122 фывфыв: ВНЗ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Навчати малюків із радістю допоможе кожному вчителеві новий навчально-методичний посібник " Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи". - С.122-126 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА Найприємніше - позитивно впливати на життя тих, хто поряд " [ Корпус Миру ]. - С.126-128 фывфыв: КОРПУС МИРУ Нет сведений об экземплярах |
Редько, В. На засадах єдиної концепції ( Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ) [Текст] / В. Редько> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №5. - С. 78-88 фывфывфыв: ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2007/2 2007г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №2.) Вірити в себе і навколишній сві. - С.4-6 фывфыв: НАШІ ВЧИТЕЛІ Редько, В. Обличчям на Схід, серцем в Україні / В. Редько ; С. Ткаченко; В. Чжен; Т. Павленок; З. Бойцова; О. Ахмад. - С.6-14 фывфыв: СХІДНІ МОВИ Ткаченко, С. Знайомтеся: Київська гімназія східних мов №1 / С. Ткаченко ; В. Чжен; Т. Павленок; З. Бойцова; О. Ахмад; Г. Подгорний. - С.14-21 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Чжен, В. Китайська мова в УКкраїні / В. Чжен ; Т. Павленок; З. Бойцова; О. Ахмад; Г. Подгорний; Н. Ухіна. - С.21-24 фывфыв: СХІДНІ МОВИ Павленок, Т. Китайською - зрозуміло! / Т. Павленок ; З. Бойцова; О. Ахмад; Г. Подгорний; Н. Ухіна; В. Мусічук. - С.24-31 фывфыв: ТРАНСПОРТ Бойцова, З. Захопитися церемонією уроку японської / З. Бойцова ; О. Ахмад; Г. Подгорний; Н. Ухіна; В. Мусічук; Л. Биркун. - С.31-37 фывфыв: СХІДНІ МОВИ Ахмад, О. Зрозуміти мову" Тисячі і однієї ночі " / О. Ахмад ; Г. Подгорний; Н. Ухіна; В. Мусічук; Л. Биркун. - С.37-43 фывфыв: СХІДНІ МОВИ Подгорний, Г. Перська мова / Г. Подгорний ; Н. Ухіна; В. Мусічук; Л. Биркун. - С.43-48 фывфыв: СХІДНІ МОВИ Ухіна, Н. Чому українцям легше опанувати турецьку мову? / Н. Ухіна ; В. Мусічук; Л. Биркун; С. Мороз. - С.48-59 фывфыв: СХІДНІ МОВИ Мусічук, В. В'єтнамський Новий Рік / В. Мусічук ; Л. Биркун; С. Мороз; Є. Романюк. - С.64-68 фывфыв: СХІДНІ МОВИ Биркун, Л. Календарно-тематичне планування за НМК " Our English " для 6 класу / Л. Биркун ; С. Мороз; Є. Романюк; Н. Ананьєва. - С.68-76 фывфыв: НМК" Our English " Мороз, С. Мить, зупинпись і навчи! / С. Мороз ; Є. Романюк; Н. Ананьєва; С. Трофимчук. - С.76-84 фывфыв: НАОЧНІСТЬ, ФОТОГРАФІЯ Романюк, Є. The Enrichment of the Student's Vocabulary Using Adjectives / Є. Романюк ; Н. Ананьєва; С. Трофимчук; J. Harmery. - С.84-88 фывфыв: ЗБАГАЧЕННЯ, ЛЕКСИКА, ПРИКМЕТНИК Ананьєва, Н. Серце Європи - Австрія / Н. Ананьєва ; С. Трофимчук; J. Harmery; О. Памук. - С.88-96 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО, АВСТРІЯ Трофимчук, С. The Realization of the Student's Centered Approach in Teaching English Through the Usage of Multiplie Intilligences Theory / С. Трофимчук ; J. Harmery; О. Памук; А. Мельник. - С.96-101 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Harmery, J. Testing Students / J. Harmery ; О. Памук; А. Мельник; А. Шевчук. - С.101-106 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Памук, О. Валізка мого тата ( Нобелівська лекція, 7 грудня 2006 р. ) / О. Памук ; А. Мельник; А. Шевчук. - С.106-116 фывфыв: НОБЕЛЕВСЬКІ ЛАУРЕАТИ Мельник, А. Навчатися удосконалення ( Міжпредметні зв'язки. ВНЗ ) / А. Мельник ; А. Шевчук. - С.116-124 фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ВНЗ Шевчук, А. Увійти в інтегрований світ планети Земля ( НМК ) / А. Шевчук. - С.124-128 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ГЕОГРАФІЯ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2007/4 2007г.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №4.) Ніколаєнко, С. Якісна осівта - запорука самореалізації особистості / С. Ніколаєнко. - С.4-6 фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ Іншомовна осівта - завжди актуальна ( Хроніка Всеукраїнського науково-методичного семінару ). - С.6-9 фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА Коваленко, О. Удосконалення системи шкільної іншомовної осівти у контексті соціально-педагогічних трансормацій освітнього простору України / А. Басіна; А. Несвіт; О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова. - С.9-18 фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ Басіна, А. Від багатомовного розмаїття до багатомовної освіти / А. Басіна ; А. Несвіт; О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson. - С.18-25 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Несвіт, А. Проект Ради Європи " Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття " як нове бачення міжкультурної осівти / О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт. - С.25-28 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Карп'юк, О. Як Європейський Мовний Портфоліо допоможе українським учням стати незалежними / О. Карп'юк ; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай. - С.28-36 фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Коваленко, О. Що національний курікулум нам готує ? / О. Коваленко ; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.36-38 фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ Бєссонова, о. Досвід пілотування тестових завдань з читання для випускників шкіл ( англ. мова ) / о. Бєссонова ; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.38-42 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЧИТАННЯ Dawson, Nick. An Examination of Testing / Nick Dawson ; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.42-48 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЕКЗАМЕН Несвіт, А. Ми вивчаємо англійську мову ! ( Календарно-тематичне планування за підручником " We Learn English "7 клас ) / А. Несвіт ; Н. Басай; В. Редько. - С.48-64 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Календарно-тематичне планування за підручником " In Touch 3 " видавництва Longman. - С.64-74 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Представляємо новий НМК для 7 класу " Guten Tag! 7" / Н. Басай ; В. Редько. - С.74-87 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, НМК, GUTEN, TAG Кириленко, р. Ця фантастична німецька ( НМК " fantastisches Deutsch "7клас ) / р. Кириленко ; Д. Шмідт. - С.87-98 фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, МЕТОДИКА Завдання IV етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови. - С.98-114 фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Редько, В. Hola - 7 " - наступний крок до оволодіння іспанською / В. Редько. - С.114-120 фывфыв: НМК Hola - 7 Шмідт, Д. [ Корпус Миру ] / Д. Шмідт. - С.120123 фывфыв: КОРПУС МИРУ Кравченко, А. Коли двері оживають, а букви оживають ... ( Цикл уроків англ. мови у 2 класі ) / А. Кравченко. - С.123-128 фывфыв: ІГРАШКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Нет сведений об экземплярах |
Редько, В. Обличчям на Схід, серцем в Україні [Текст] / В. Редько> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №2. - С. 6-14 фывфывфыв: СХІДНІ МОВИ Свободных экз. нет |
Редько, В. Hola - 7 " - наступний крок до оволодіння іспанською [Текст] / В. Редько> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №4. - С. 114-120 фывфывфыв: НМК Hola - 7 Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2008/1 2008г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2008. - №1.) Мова і культура у змісті навчання іншомовного спілкування ( Хроніка всеукраїгського семінару). - С.4-8 фывфыв: ІНШОМОВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ Коваленко, О. Виклики сучасної освіти, або Як підготувати учня до життя у відкритому суспільстві ( До питання інноваційної концепції навчання іноземних мов) / О. Коваленко ; А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.8-11 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Білети до Державної підсумкової атестації 9, 11 класи. - С.11-22 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Відчинити вікно в інший світ( інтеркультурний підхід до навчання інгоземних мов - нова парадігма в шкільний іншомовній освіті) / А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.22-27 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ, МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ Калініна, Л. Синтезуючи культурні багатства усього людства ( Навчання мови та культури у соціокультурному аспекті) / Л. Калініна ; І. Воробйова; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.27-30 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Попсуй, А. Здатність жити, навчатись та діяти ( До питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системи навчання іноземних мов) / А. Попсуй ; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.30-36 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Воробйова, І. Міжпредметні зв'язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов / І. Воробйова ; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.36-46 фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Іванова, І. Сформувати тло міжкультурної комунікації ( Роль підручника з іноземних мов у оновленні змісту професійно орієнтованої освіти ) / І. Іванова ; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.46-51 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Самойлюкевич, І. Назустріч інформаційному суспільству [внз ] / І. Самойлюкевич ; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.51-56 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА, ОСВІТА Котепчук, Т. Соціокультурні завдання як засіб поповнення загальнокультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови / Т. Котепчук ; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.56-60 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ВНЗ Ніколайчук, О. Getting Together! [ соціокультурна компетенція, урок ] / О. Ніколайчук ; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.70-73 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОНСПЕКТ Березенська, Л. Урок "Teaching Grammar and Culture"як приклад соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання / Л. Березенська ; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.73-79 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Жиляєва, Ю. Project Work Planning / Ю. Жиляєва ; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.84-87 фывфыв: ПРОЕКТ Басай, Н. Від мовленнєвого спілкування до культурнї взаємодії / Н. Басай ; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.87-94 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Михайлова, О. Побажай мені Любові та щастя! / О. Михайлова ; Л. Березенська. - С.94-102 фывфыв: ВАЛЕНТИНІВ ДЕНЬ Береславська, В. Календарно-тематичне планування для підручника HOLA Espanol 7 клас / В. Береславська ; Г. Галушка. - С.102-114 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, ІСПАНСЬКА МОВА Основні знаменні й пам'ятні дати у 2008 році. - С.114-118 фывфыв: пам'ятні дати Березенська, Л. Як сформувати лексичну складову соціолінгвістичної компетенції: алгоритм для вчителя / Л. Березенська. - С.118-121 фывфыв: ЛЕКСИКА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА Галушка, Г. Приходь до нас, казко! (Соціокультурна компетенція на початковому етапі) / Г. Галушка. - С.121-126 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Нет сведений об экземплярах |
Редько, В. Відчинити вікно в інший світ( інтеркультурний підхід до навчання інгоземних мов - нова парадігма в шкільний іншомовній освіті) [Текст] / В. Редько; А. Попсуй> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №1. - С. 22-27 фывфывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ, МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ Свободных экз. нет |
Береславська, В. Календарно-тематичне планування для підручника HOLA Espanol 7 клас [Текст] / В. Береславська, В. Редько> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №1. - С. 102-114 фывфывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, ІСПАНСЬКА МОВА Доп.точки доступа: Редько, В. Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2009/6 2009г.6 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №6.) Якісна мовна освіта: погляд у майбутнє. - С.4-6 фывфыв: МОВНА ОСВІТА Марцелюх, І. Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки (Програма курсу за вибором, 10-12 класи) / І. Марцелюх ; Н. Ухіна; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко. - С.10-21 фывфыв: ЗАРУБІЖНА, ЛІТЕРАТУРА Ухіна, Н. Турецька мова (Пояснювальна записка до Навчальної програми для спеціалізованих шкіл, гімназій із поглибленим вивченням турецької мови) / Н. Ухіна ; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.21-30 фывфыв: турецька мова Першукова, О. "Стратегія знань" - це впевненість, відповідальність, надійність (Фінський досвід формування світогляду школярів засобами іноземної мови і двомовного навчання) / О. Першукова ; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.30-40 фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ Буренко, В. Як добре вміти читати! ( Методичні поради, продовження) / В. Буренко ; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.40-48 фывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Івашньова, С. У процесі гармонійного оволодіння іноземною мовою (З досвіду проведення інтегрованих уроків у початковій школі) / С. Івашньова ; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.48-55 фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, Басай, Н. На засадах комунікативного та особистісно орієнтованого підходів (з UTEN TAG! 9 завершується анвчання німецької мови в основній школі) / В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.55-60 фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ Кудрявцев, В. Мовна практика як нагорода (Програма літньої школи з англійської мови для обдарованих учнів) / В. Кудрявцев ; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.66-74 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Басай, Н. Календарно-тематичне планування за підручником GUTEN TAG! 9 / Н. Басай ; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.60-66 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Степаненко, Л. "Тиха ніч, свята ніч..." (Конспект уроку -свята на тему "Різдво і Різдво в Іспанії" в 7 класі спеціалізованої школи) / Л. Степаненко ; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.74-48 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, РІЗДВО Дулін, О. Для найздібніших і найсміливіших (План-сценарій виховного заходу з іспанської мови для учнів 5-7 класів) / О. Дулін ; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.78-84 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ПОЗАКЛАСНА Мальковський, Гарольд. Лінгводидактика тексту / Гарольд Мальковський ; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.92-98 фывфыв: ВПРАВИ Редько, В. Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / В. Редько ; Л. Гульпа; А. Токова; Н. Каменецька. - С.98-102 фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА Гульпа, Л. Оцінюємо підручник: думка вчителів / Л. Гульпа ; А. Токова; Н. Каменецька. - С.102-106 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Токова, А. Окружна міжшкільна методична комісія / А. Токова ; Н. Каменецька. - С.106-108 фывфыв: МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ Каменецька, Н. Європейськи вимір у навчально-виховний процес! / Н. Каменецька. - С.108-110 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Нет сведений об экземплярах |