Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2012. - 304 с. - Б. ц. Содержание: Богуш, А. Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників. / А. Богуш. - С .164-174 Вашуленко, М. Проблема культури мовлення в наукових дослідженнях із педагогічних наук. / М. Вашуленко. - С .174-182 Голуб, Н. Комунікативна компетентність сучасного учня старших класів: суть проблеми і шляхи їїрозв’язання. / Н. Голуб. - С .182-192 Пентилюк, М. Підготовка культуромовної особистості вчителя-філолога в білінгвальному середовищі. / М. Пентилюк. - С .192-205 Хом’як, І. Аналіз підходів до вирішення проблеми формування орфографічних навичок. / І. Хом’як. - С .205-214 Златів, Л. Типові прояви явища мовної інтерференції в дискурсі студентів-філологів та шляхи їх подолання. / Л. Златів. - С .225-232 Ковальчук, Н. Компетентнісний підхід до формування пунктуаційних умінь і навичок в учнів основної школи. / Н. Ковальчук. - С .232-240 Пентилюк, І. Мовний етикет та його роль у вихованні підлітків. / І. Пентилюк. - С .257-264 Свободных экз. нет |
Н34 Пентилюк, І. Мовний етикет та його роль у вихованні підлітків. [Текст] / І. Пентилюк> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.22... - Острог, 2012. - С. 257-264 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: МЕТОДИКА -- Етикет мовний Свободных экз. нет |