81
С484


   
    Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки [Текст]. - Рівне : [б. и.], 2003. - 265 с. - 10 грн
    Содержание:
Тхір, В. Б. Лексико-семантичні особливості евфемізмів з зоонімними компонентами / В.Б. Тхір. - С .6-9
Павлова, О. І. Основні тенденції в термінотворенні англійської мови / О.І. Павлова. - С .9-14
Дерді, Е. Т. Трьохкомпонентні словосполучення - юридичні терміни в англійській мові / Е.Т. Дерді. - С .14-18
Архангельська, А. М. Іменні експресиви чеської мови зі знанням характеристики людини (ономасіологічний аспект) / А.М. Архангельська. - С .25-30
Опанасюк, Т. А. Історія та етимологія зоофразеологізмів-біблеїзмів чеської мови / Т.А. Опанасюк. - С .30-36
Гаврилюк, Н. В. Оказіональні назви осіб у творчості неокласиків (семантико-функціональний аспект) / Н.В. Гаврилюк. - С .39-43
Тарасюк, Н. Ю. Афіксація як спосіб прикметникового словотворення у французькій мові / Н.Ю. Тарасюк. - С .43-46
Стефанова, Н. О. Роль метафори у поповненні англомовної педагогічної термінології / Н.О. Стефанова. - С .51-55
Шевелюк, В. А. Національно-культурні особливості фразеологічних одиниць із сомантичним компонентом в іспанській та українській мовах / В.А. Шевелюк. - С .67-97
Радзієвська, Т. В. Про один із ракурсів антропоцентричної парадигми сучасного мовознавства / Т.В. Радзієвська. - С .97-101
Потапенко, С. І. Лінгвокогнітивний аналіз текстів новин британських газет: роль образ-схеми вертикаль / С.І. Потапенко. - С .106-111
Корнієнко, О.В. Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови) / О.В. Корнієнко. - С .111-117
Одарчук, Н. А. Дисгармонізація стосунків у дискурсах відмови, спрямованих на тематичний компонент стимулу / Н.А. Одарчук. - С .117-122
Якуба, В. В. Відображення скрипту ситуації "розлучення" засобами сучасноїанглійської мови у творах британських письменників / В.В. Якуба. - С .122-127
Ваховська, Л. Ф. Сучасний американський кінематограф: лінгвокультурологічні та лінгвокогнітивні передумови аналізу / Л.Ф. Ваховська. - С .130-135
Сборик, С. П. Кольорове світосприйняття як одна з характеристик когнітивного стилю М.Дребл / С.П. Сборик. - С .143-147
Бехта, І. А. Лінгвопрагматична реалізація персонажного дискурсу в художньому тексті / І.А. Бехта. - С .147-152
Павленко, Л. И. Проблема мены ролей говорящий/ слушающий (на материале современной английской речи) / Л.И. Павленко. - С .152-156
Гульт, І. М. Функціонально-семантичний аналіз структури бінарних регресивних іменникових фраз у текстах художньої прози (на матеріалі англійської мови) / І.М. Гульт. - С .156-161
Коваленко, А. М. Логіко-семантичні відношення перехрещення між заголовком і текстом (на матеріалі тижневика "NEWSWEEK" / А.М. Коваленко. - С .166-171
Буциніна, Н. Є. Концептоідентифікувана роль заголовка роману Ф.Моріака "Agneau" / Н.Є. Буциніна. - С .171-176
Малімон, Л. К. Прояв текстових категорій в абзаці наукового тексту (на матеріалі наукової журнальної статті) / Л.К. Малімон. - С .176-180
Яскевич, О. К. Інтимізація спілкування персонажів та інмізація стосунків автор-читач / О.К. Яскевич. - С .180-183
Нижник, Т. В. Інтерпретація взаємодії "адресант-адресат" в аспекті конститутивних ознак тексту та прагматичних принципів (на матеріалі ділових текстів англійської мови) / Т.В. Нижник. - С .183-187
Oberlan, Edmund. Sposoby prezentacji zdarzen przeslych w jezyku polskim (z zagadanien nauczania aspektu czasownika) / Edmund Oberlan. - С .187-199
Воробйова, і. А. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови / і.А. Воробйова. - С .199-203
Кочубей, В. Ю. Риси вимовного акценту в мовленні викладачів англійської мови / В.Ю. Кочубей. - С .203-209
Тхор, М. С. Лексико-граматичні засоби релевантного відтворення комунікативних намірів у діловому спілкуванні / М.С. Тхор. - С .212-218
Давнюк, С. В. Розвиток лінгвістичної компетенції студентів засобами синтаксису / С.В. Давнюк. - С .209-212
Дяченко-Лисенко, Л. М. Поняттєве поле сучасної лінгвістичної семантики: універсальні і національно-специфічні константи / Л.М. Дяченко-Лисенко. - С .3-6
Рудницька, Л. І. Лінгвокультурологічні особливості російських комерційних номенів / Л.І. Рудницька. - С .18-20
Головчак, Н. І Апелятиви з неособовим значенням в основах німецьких прізвищ Закарпаття / Н.І Головчак. - С .20-25
Єрмоленко, С. С Особова немаркованість у контексті перцептивної транспозиції / С.С Єрмоленко. - С .36-39
Мірченко, М. В Категорія семантико-синтаксичної елементарності/ неелементарності речення / М.В Мірченко. - С .46-51
Голбан, О. О Типи полісемії якісних прикметників на позначення кольорів та смаку (на матеріалі української мови) / О.О Голбан. - С .55-58
Кочерга, Г. В. Псевдомотивація відіменникових дієслів у сучасній українській мові / Г.В. Кочерга. - С .58-62
Вокальчук, Г. М Прикметникові новотвори в українському поетичному лексиконі ХХ ст. / Г.М Вокальчук. - С .62-67
Приймачок, О. І. Реалізація модального потенціалу українських народних афоризмів / О.І. Приймачок. - С .71-74
Смерчко, А. А До проблеми камерної фразеології (на матеріалі російської мови) / А.А Смерчко. - С .74-76
Мінчак, Г. Б Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць / Г.Б Мінчак. - С .76-82
Силка, А. А Про деякі особливості формування мікросистеми комп’ютерної лексики в українській мові / А.А Силка. - С .82-86
Вишневська, Г. П Назви найдавніших городів Червенської Русі (історико-мовознавчі етюди) / Г.П Вишневська. - С .90-94
Пашкова, Н. І Карпатоукраїнські назви спідниць, похідні від найменування шматка тканини / Н.І Пашкова. - С .94-07
Корольова, А. В Концептуальна художня інформація в ситуаціях інтимізації / А.В Корольова. - С .101-106
Петриченко, О. А Архетипические образы первоэлементов бытия: предконцепт в мифе восточных славян и реализация в авторских текстах (на материале поэзии Н.Гумилева) / О.А Петриченко. - С .1217-130
Желтогонова, Т. В Зв’язок заголовка з ідейно-тематичною основою поетичного тексту / Т.В Желтогонова. - С .161-166
Астрахан, Н. І Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту / Н.І Астрахан. - С .218-221
Блашків, О. В Експерименти Михайля Семенка в галузі зорової поезії / О.В Блашків. - С .221-226
Васильєв, Є. М Особенности жанра и композиции пьесы-притчи Григория Горина / Є.М Васильєв. - С .226-230
Веремчук, Ю. В Метафора в поетиці драматургійної притчі (на матеріалі трагікомедії С.Беккета "Чекаючи на Годо" / Ю.В Веремчук. - С .230-234
Колошук, Н. Г Насильство в художній літературі: образний аспект змісту й поетики антиутопї / Н.Г Колошук. - С .234-239
Мороз, Л. В Проблема розвитку біографічної прози в європейських країнах від середньовіччя до сьогодні / Л.В Мороз. - С .239-244
Назарець, В. М До історії творчого задуму "Крука" Е.По / В.М Назарець. - С .244-247
Пирошенко, С. Ю Особенности предметно-художественной изобразительности в лирике И.Анненского / С.Ю Пирошенко. - С .247-252
ББК 81

Свободных экз. нет


81
С484


    Мороз, Л.
    Проблема розвитку біографічної прози в європейських країнах від середньовіччя до сьогодні [Текст] / Л.В Мороз // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - Рівне, 2003. - С. 239-244
ББК 81

Рубрики: Літературознавство

фывфывфыв:
ПРОЗА
Свободных экз. нет


74.261.7
О- 59


   
    Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. [Текст] : збірник наукових праць. Вип.42. - Рівне : [б. и.], 2009. - 186с. - Б. ц.
    Содержание:
Бабік, О. Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі / О. Бабік. - С.3-7
Ботвінко, О. Використання компютерних технологій у процесі навчання іноземної мови в загальноосвітній школі / О. Ботвінко; Л. Гронь. - С.7-11
Гронь, Л. Вимоги до іншомовних текстів для розвитку вмінь розповіді на початковому ступені навчання на мовних факультетах вищих навчальних закладів. / Л. Гронь; Н.М Коломієць; О.В. Коржаневська; І.Я. Салюк. - С .11-15
Коломієць, Н. Прийоми Блейна Рея в методі природовідповідності Джеймса Ашера / Н. Коломієць. - С .15-19
Коржаневська, О. Організація самостійної роботи учнів - важливий фактор інтенсифікації навчльного процесу. / О. Коржаневська. - С .19-23
Салюк, І. Особистісно-орієнтований підхід у детермінації розвитку іншомовного мовлення школярів / І. Салюк. - С .23-28
Кропивко, І. Використання ресурсів і послуг мережі інтернет у викладанні іноземних мов / І. Кропивко. - С .28-36
Цаль, Т. Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології / Т. Цаль. - С .36-41
Чорнолоз, О. Теоретичні основи викладання чеської мови для студентів-філологів у вищому навчальному закладі / О. Чорнолоз. - С .41-44
Якимчук, А. Рефлексивні механізми навчання підлітків англомовної комунікації / А. Якимчук. - С .44-50
Волошун, А. Проблеми застосування сучасних технологій в процесі засвоєння лексики на початковому етапі викладання іноземної мови / А. Волошун. - С .50-53
Зінчук, І. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / І. Зінчук; Л.В. Мороз; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .53-58
Мороз, Л. Специфіка роботи над термінами на заняттях з іноземної мови у вищому навчальному закладі / Л. Мороз. - С .58-63
Мороз, Л. Основні питання принципів і критеріїв відбору та засвоєння лексичного мінімуму студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л. ; Мороз Л. ; Мороз Л. ; Л. Мороз; Г. Ніколайчук. - С .63-65
Ніколайчук, Г. Особливості діалогу в процесі формування комунікативних умінь дитини дошкільного віку / Г. Ніколайчук. - С .65-70
Середюк, Л. Використання автентичної газетної хроніки на уроках німецької мови / Л. Середюк. - С .70-72
Турко, І. Теоретичні аспекти вивчення творчості поетів-імажистів у вищих навчальних закладах / І. Турко. - С .72-77
Кочубей, О. Особливості формування іншомовної компетенції студентів-філологів у вищому закладі / О Кочубей. - С .85-88
Мазурок, О. Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної парадигми освіти / О Мазурок. - С .89-92
Мороз, Л. Інтерпретація закономірностей засвоєння іншомовних слів студентами немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / Мороз Л ; Мороз Л ; Л Мороз. - С .92-95
Перішко, І. Розвиток інтелектуальних здібностей обдарованих школярів на основі проектної іншомовної діяльності / І Перішко. - С .100-105
Тадєєва, М. Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях / М Тадєєва. - С .109-113
Гончарук, Р. Роль перекладу у міжкультурній комунікації і педагогічній соціалізації / Р Гончарук. - С .117-122
Дуброва, А. Психолого-педагогічні можливості навчального перекладу і умови їхньої реалізації / А Дуброва. - С .126-129
ББК 74.261.7

Перейти к внешнему ресурсу library.rshu.edu.ua/loading_PDF/onov.v5.pdf