Т29 Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’ [Текст]. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - 326 с. - Б. ц. Содержание: Адаменко, М. Характер перекладацьких трансформацій у передачі поетичної своєрідності американської поезії українською мовою. / М. Адаменко. - С .3-4 Androsyuk, G. Legal analysis: legal brief. / G. Androsyuk. - С .4-6 Apтеменко, Ю. Щодо семантичного статусу англійських імплікативних дієслів на зразок ’’try’’. / Ю. Apтеменко. - С .6-8 Архипова, Е. Роль самооценки в формировании профессионально коммуникативной и социокультурной компетенции студентов-экономистов в процессе изучения английского языка. / Е. Архипова. - С .8-9 Архипова, Є. Інноваційні технології викладання іноземної мови в немовних вузах (робота з текстами професійної тематики). / Архипова Є. ; Архипова Є. . - С .9-11 Атанасова, М. Metaplan als eine moderationsmethode im deutschunterricht. / М. Атанасова. - С .11-12 Бабарикіна, Т. Кінесичні засоби в англомовному авторитарному дискурсі. / Т. Бабарикіна. - С .12-14 Бабенко, М. Лінгвальні особливості створення композиційно-мовленнєвої форми "опис" у творах саги "Сутінки" Стефані Муйєр. / М. Бабенко. - С .14-16 Бабич, Е. Вербальные реакции адресата на неискренние речевые акты в немецкоязычном дискурсе. / Е. Бабич. - С .16-18 Байбакова, І. Комунікативний підхід у контексті сучасних і традийійних методик вивчення іноземної мови. / І. Байбакова. - С .19-21 Балоцька, Л. Іноземна мова за професійним спрямуванням мотиваційні аспекти. / Л. Балоцька. - С .21-23 Балацька, О. Специфіка негативної оцінки у критичних зауваженнях англомовного наукового дискурсу. / О. Балацька. - С .23-24 Барташова, Г. Гендер як фактор впливу на невербальну поведінку авторитарних комунікатів. / Г. Барташова. - С .24-26 Бевз, Н. Интелектуальная коммуникация при переводе философских текстов в Украине. / Н. Бевз. - С .26-28 Безуглая, Л. Виды когерентности поэтического текста. / Л. Безуглая. - С .28-30 Белогуб, А. Концепт свобода в тополексике межнационального социума. / А. Белогуб. - С .30-31 Беспала, Л. Особливості формування ключових концептів карибської англомовної картини світу. / Л. Беспала. - С .31-33 Бєлозьорова, О. "Вертиголов та інші політичні тварини. Антологія німецької літератури 90-х років ХХ ст." / О. Бєлозьорова. - С .33-34 Білаш, О. Принципи фоносемантики як окремого мовознавчого напрямку. / О. Білаш. - С .34-36 Богуславська, Л. Особливості відтворення в перекладеному тексті омонімів як засобу мовної гри. / Л. Богуславська. - С .36-38 Бойко, Л. Особливості перекладу англомовної наукової літератури. / Л. Бойко. - С .38-40 Бойко, Ю. Загальні характеристики PR-дискурсу. / Ю. Бойко. - С .40-41 Булгакова, М. Типи індикаторів імплікатів у поетичному дискурсі. / М. Булгакова. - С .41-43 Бурка, Н. Синтагматика первинних фонологічних одиниць у кінакемній теорії. / Н. Бурка. - С .43-44 Бучіна, К. Засоби вираження образності в текстах німецькомовних фольклорних бувальщин. / К. Бучіна. - С .44-46 Валюкевич, Т. Имя концепта внешность в английской языковой картине мира. / Т. Валюкевич. - С .46-48 Ваховська, О. Историческое развитие концепта этики: грех в англоязычном дискурсе. / О. Ваховська. - С .48-49 Весна, М. Сучасні посібники в світлі зіставного вивчення мов. / М. Весна. - С .49-51 Волощук, І. Проблеми перекладу рекламних текстів. / І. Волощук. - С .51-53 Воробьева, И. Дискурсивные характеристики внутренней речи. / И. Воробьева. - С .53-54 Вороніна, К. Мовна антологія як когнітивний механізм утворення лексичного нонсенсу. / К. Вороніна. - С .54-56 Галіка, О. Вияви вербальної агресії в заголовках англомовних газет та її вплив на адресата. / О. Галіка. - С .56-58 Ганичева, Т. Роль преподавателя в формировании переводческих навыков и умений. / Т. Ганичева. - С .58-59 Глотова, А. Использование метода анализа конкретных ситуаций "Case Study" в профессионально-ориентированном обучении иностранному языку студентов технических специальностей. / А. Глотова. - С .59-61 Говоруха, Н. Структурные типы тавтологических высказываний. / Н. Говоруха. - С .61-63 Гончарова, В. Феномен третьей культуры в иноязычном образовании: презумпция стереотипа. / В. Гончарова. - С .63-64 Грабовська, І. Верифікативні питальні речення. / І. Грабовська. - С .64-66 Григоренко, В. Скандинавський вплив на становлення герундія в англійській мові. / В. Григоренко. - С .66-67 Гриняк, О. Категорія імпліцитності у стилістичних засобах вираження. / О. Гриняк. - С .67-69 Грудогло, Л. Методы и приемы проблемного обучения иностранному языку. / Л. Грудогло. - С .69-71 Гусєва, Г. Стратегії емотивного впливу в комічному дискурсі мовної особистості дитини. / Г. Гусєва. - С .71-72 Гусєва, П. "Немовні" факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов. / П. Гусєва. - С .72-74 Давыдова, Т. Имплицитная оценка в речевых актах немецкоязычного диалогического дискурса. / Т. Давыдова. - С .74-76 Дегтярьов, Д. Силабіка інформаційного повідомлення англомовних засобів масової комунікації. / Д. Дегтярьов. - С .76-77 Домброван, Т. Синтаксическая деривация с позиций лингвосинергетики. / Т. Домброван. - С .77-79 Дорогих, Р. Організація групової взаємодії у педагогічному процесі. / Р. Дорогих. - С .79-81 Дубцова, О. Вербальні та невербальні маркери комунікативної невдачі. / О. Дубцова. - С .81-82 Дудоладова, О. Культорологічний підхід до активізації читацької діяльності студентів-філологів. / О. Дудоладова. - С .82-84 Еременко, А. Концептуализация в политических речах Барака Обамы. / А. Еременко. - С .84-86 Ємельянова, О. Стратегія маніпуляції дискурсу фінансового прогнозу. / О. Ємельянова. - С .86-88 Ємець, О. Особливості використання тропеїчних прийомів перекладу художніх творів. / О. Ємець. - С .88-89 Жосан, Д. Трудности обучения монологической речи студентов технических вузов. / Д. Жосан. - С .89-91 Завгородний, С. Понятийные, образные и ценностные особенности лингвокультурного концепта chess/шахматы в английском языке. / С. Завгородний. - С .91-93 Займак, Т. Индикаторы лексико-структурных пресуппозиций. / Т. Займак. - С .93-94 Захарова, Н. Проблеми формування понятійно-категорійного апарату дискурсної текстолінгвістики. / Н. Захарова. - С .94-96 Зинченко, Н. Writing for special purposes. / Н. Зинченко. - С .96-97 Змиева, И. Концепт рождество в американской лингвокультуре. / И. Змиева. - С .97-99 Зоз, О. Developing phonetic competence. / О. Зоз. - С .99-101 Subkowa, M. Organisatorische fahigkeiten - der bestandteil des erfolgs der zukunftigen berufstatigkeit eines ingenieurs. / M. Subkowa. - С .101-102 Иванига, А. Работа с темой "этика в деловом общении" по английскому языку со студентами-экономистами. / А. Иванига. - С .102-104 Ікалюк, Л. Засоби вираження ексламаторності у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .104-105 Ікалюк, Л. Аналітичні маркери порівняння у британському художньому дискурсі. / Л. Ікалюк. - С .105-107 Істоміна, Н. Автентичність аудіотекстів як критерій відбору навчального матеріалу для навчання майбутніх учителів аудіювання англомовних лекцій. / Н. Істоміна. - С .107-108 Каллен, Ю. Ситуації митного дискурсу. / Ю. Каллен. - С .108-110 Кальниченко, О. "Тарас Бульба" в українських шатах: проблеми відбору варіантів тексту для перекладу і вибору стратегій перекладу. / О. Кальниченко. - С .110-112 Калюжная, А. Концепт-сценарий тайна в классическом детективе. / А. Калюжная. - С .112-113 Каравашкин, В. Каузальность и композитная деривация в немецком языке. / В. Каравашкин. - С .113-115 Карамишева, Р. Моделі адресанта та адресата мовленнєвого жанру "повідомлення про стихійні лиха" на україномовних та англомовних інтернет-сайтах. / Р. Карамишева. - С .115-117 Карпусенко, Н. Лексичні засоби виразності в німецькомовних науково-лінгвістичних текстах. / Н. Карпусенко. - С .117-118 Каустов, А. Категорія комунікативної ситуації-онтологічне підгрунтя та міждисциплінарна рецепція. / А. Каустов. - С .118-120 Kysilyova, O. Jugendsprachforschung in deuttschland. / O. Kysilyova. - С .120-122 Кистол, Л. Некоторые психологические особенности педагогического сотрудничества при обучении иностранному языку. / Л. Кистол. - С .122-124 Кімакович, М. Процес формування лексичної компетенції при вивченні іноземної мови в технічному вузі. / М. Кімакович. - С .124-125 Коваленко, Р. Вербалізація концепту war в англійській мові. / Р. Коваленко. - С .125-126 Козлова, М. Гендерне питання у соціокультурному підході до перекладу у XVIII-XIX ст. / М. Козлова. - С .126-128 Kozlova, T. Imagicand diagrammatic icons: applications in proto-language. / T. Kozlova. - С .128-130 Колесник, K. До питання про формування умінь прфесійного спілкування іноземною мовою у майбутніх менеджерів. / K. Колесник. - С .130-131 Кононенко, Є. Образно-ценностная составляющая концепта семья. / Є. Кононенко. - С .131-133 Кононова, О. Структура й семантика фразеологізмів: синхронічний та діахронічний аспекти. / О. Кононова. - С .133-134 Консевич, М. Мовленнєва поведінка чоловіків і жінок у мультисторонній інтеракції: структурний аспект. / М. Консевич. - С .134-136 Коробова, Ю. Вміння дидактичного мовлення вчителя англійської мови на різних ступенях навчання. / Ю. Коробова. - С .136-138 Котлярова, Г. Роль алгоритмів у навчанні студентів ІV курсу укладнення соціокультурних коментарів як засобів адаптації автентичних англомовних текстів. / Г. Котлярова. - С .138-140 Котов, М. Полікультурна дискурсивна особистість у ситуації мовного нерозуміння. / М. Котов. - С .140-141 Кошелева, И. Общие характеристики модальных глаголов в китайском языке. / И. Кошелева. - С .141-143 Криворучко, С. Об особенностях реализации метакоммуникативного речевого акта контактива. / С. Криворучко. - С .143-145 Кропивка, А. Синтаксические структуры несобственно-прямой речи. / А. Кропивка. - С .145-146 Кузенна, Н. Моделі комунікативної ситуації. / Н. Кузенна. - С .146-148 Кузьмина, В. Обучение академическому реферированию студентов старших курсов языковых вузов. / В. Кузьмина. - С .148-150 Кушнэрова, О. Еволюція понять "свідомість" та ''мислення". / О. Кушнэрова. - С .150-152 Лабінська, Б. Міжкультурний підхід під час навчання іноземних мов на західноукраїнських землях (1918-1939). / Б. Лабінська. - С .152-153 Лєбєдєва, Т. Професійний сленг поліцейських Німеччини. / Т. Лєбєдєва. - С .157-159 Лисичкіна, І. Імідж сил охорони правопорядку: стратегії вербалізації (на матеріалі англомовного та україномовного мас-медіа дискурсу). / І. Лисичкіна. - С .159-160 Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. / О. Лисичкіна. - С .160-162 Малишенко, А. Слоган як компонент рекламного дискурсу. / А. Малишенко. - С .172-174 Моисейкина, И. Проективные умения в профессиограме учителя английского языка. / И. Моисейкина. - С .184-186 Molchanskaya, O. Using Graphic Organizers to Increase efl Learners’ Reading Comprehension. / O. Molchanskaya. - С .187-188 Mysak, I. Developing EFL Students’ Summarizing Skills. / I. Mysak. - С .192-193 Невська, Ю. Вираження логічної необхідності у сам. / Ю. Невська. - С .196-197 Ольховська, А. Відбір та організація текстового матеріалу для формування навичок передачі імплікатур означеності в усному перекладі з аркуша. / А. Ольховська. - С .202-205 Оніщенко, Н. Етнонім як складова фразеологізму та ептоніму. / Н. Оніщенко. - С .205-206 Осяшина, О. Системность в организации содержания обучения иностранному языку. / О. Осяшина. - С .207-208 Павлова, Л. Лингвистические ресурсы оформления персонального политического сайта. / Л. Павлова. - С .208-209 Панченко, І. Імпліцитне вираження адресної референції у сучасному німецькомовному дискурсі. / І. Панченко. - С .210-211 Піхтовнікова, Л. Німецькомовна притча як дискурс. / Л. Піхтовнікова. - С .216-217 Присяжнюк, Ю. Плеоназми в англомовному дискурсі. / Ю. Присяжнюк. - С .224-226 Potolya, V. Goals and Techniques for Teaching speaking. / V. Potolya. - С .226-227 Рижа, Т. Переклад текстів як форма домашньої роботи студентів немовних ВНЗ. / Т. Рижа. - С .238-239 Романова, Н. Емотивні іменники давньоверхньонімецького періоду: словотвірний аспект. / Н. Романова. - С .241-242 Романченко, І. Іллокутивні особливості імпліцитних мовленнєвих актів, реалізованих дискримінацими висловленнями в сучасній німецькомовній пресі. / І. Романченко. - С .243-244 Рябих, Л. Інтерактивність англомовного академічного спілкування. / Л. Рябих. - С .248-250 Serdiuk, V. Aspects of Role Behaviour. / V. Serdiuk. - С .256-258 Сольська, Т. Поняття та статус національних різновидів німецької мови Німеччини, Австрії, та Швейцарії. / Т. Сольська. - С .269-270 Тверитнева, Л. О десемантизации слов с широким значением в речи. / Л. Тверитнева. - С .274-276 Тимошенкова, Т. Стилистико-коннотативный потенциал грамматических окказионализмов в современном английском языке. / Т. Тимошенкова. - С .276-277 Тупахіна, О. Лінгвокогнітивні засади семантичної деривації неологізмів. / О. Тупахіна. - С .281-282 Ткаченко, А. Типы комических высказываний немецкоязычного диалогического дискурса. / А. Ткаченко. - С .279-280 Українська, О. Формування методичних умінь учителя іноземної мови з оцінювання рівня навчальних досягнень учнів. / О. Українська. - С .284-285 Хорунжа, Л. Методичні аспекти використання тренінгів під час викладання англійської мови у ВНЗ. / Л. Хорунжа. - С .289-290 Elorya, E. Purposeful Reading in Teaching a Foreign Language. / E. Elorya. - С .285-287 Шарова, К. Аудіокнига як допоміжний засіб навчання читанню. / К. Шарова. - С .293-295 Scharonova, O. Stehende nominoverbale komplexe (sNVK) im phraseologishen paradigma. / O. Scharonova. - С .297-298 Шульга, С. Особливості утворення неологізмів в англійській мові та їх переклад українською. / С. Шульга. - С .302-303 Яценко, И. Креативные видиотехнологии на занятиях по иностранному языку. / И. Яценко. - С .304-305 Яценко, П. Номінативна організація сурядно-підрядного поліному сучасної німецької мови. / П. Яценко. - С .305-306 Свободных экз. нет |
Т29 Лисичкіна, О. Прагматика логіко-аргументативної взаємодії комунікантів в контексті англомовних ділових переговорів. [Текст] / О. Лисичкіна> // Тези доповідей XI наукової конференції ’’Каразінські читання:Людина. Мова. Комунікація’’. - Харків : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. , 2012. - С. 160-162 Рубрики: Мова англійська--Лексикологія--Семантика фывфывфыв: ПРАГМАТИКА Свободных экз. нет |
Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.105(1) [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2012. - 578 с. - Б. ц. Содержание: Василенко, Д. Англомовні військові культурно-марковані сленгізми / Д. Василенко. - С .25-28 Кирилюк, М. Актуальна лексика німецької мови: лінгвальні та соціальні чинники / М. Кирилюк. - С .53-56 Козка, І. Системні відношення в групах прикметників на позначення розумових здібностей людини в сучасній англійській мові / І. Козка. - С .56-61 Лисенко, Л. Порівняльний аналіз фразеологічних одиниць з компонентом - найменуванням особи за професією (на матеріалі англійської та української мов) / Л. Лисенко. - С .67-71 Манютіна, О. Проблема диференціації дисфемістичної та евфемістичної лексики в сучасній масовій культурі англомовного суспільства / О. Манютіна. - С .79-85 Материнська, О. Структурно-семантичні особливосі найменувань частин артефактів у німецькій мові / О. Материнська. - С .85-92 Чапля, О. Комунікативно-прагматичний потенціал квантифікаційної лексики та його реалізація в контексті (на матеріалі французької мови) / О. Чапля. - С .106-109 Чернышенко, Н. Сопоставительное исследование переносных значений орнитонимов в английском и немецком языках / Н. Чернышенко. - С .109-113 Алиєва, А. Фразовий субфрейм як структурний компонент номінативного поля "материнство" в сучасній англійській мові / А. Алиєва; А. Алиэва. - С .113-118 Бігун, В. Явище евфемізації як когнітивний процес (на матеріалі української та англійської мов) / В. Бігун. - С .118-122 Бойчук, В. Внутрішня форма як мотиваційна ознака і спосіб мотивації значення в назвах осіб (на матеріалі українських та англійських десубстативних іменників) / В. Бойчук. - С .126-131 Григоренко, Н. Гіперонімічні назви емоційних явищ в українській та англійській мовах / Н. Григоренко. - С .141-145 Івашкевич, Л. Філософське поняття як особливе семантичне явище (на матеріалі понять німецької мови) / Л. Івашкевич. - С .157-161 Крижановська, Т. Порівняльна характеристика мікрополів Бог та God як складових лексико-семантичного поля мудрість в українській та англійській мовах / Т. Крижановська. - С .161-166 Лучечко, Т. Кодифікатори-колороніми космоніма місяць в українських та англійських загадках / Т. Лучечко. - С .178-182 Матковська, М. Мовленнєві репрезентації суб’єкта дії в англомовному політичному дискурсі / М. Матковська. - С .185-190 Мудринич, С. Лексико-семантичні розряди слів із семантикою стану у сучасній українській та англійській мовах / С. Мудринич. - С .199-202 Олійник, Л. Метафоризація як один з найпошириніших прийомів поповнення німецького молодіжного лексикону / Л. Олійник. - С .202-206 Стеванович, Р. Лексические средства выражения понятий "идея", "проблема" в эвристическом процессе решения задач (на материале английского языка) / Р. Стеванович. - С .217-220 Федорова, А. ЛСГ "Leader" / "Лідер" в англійській та українській мовах: зіставний аспект / А. Федорова. - С .226-230 Ягупова, Л. Про розвиток іменникових дериватів у середньоверхньонімецькій мові (на прикладі префіксальних іменників зі структурою un-(ec)heit) / Л. Ягупова. - С .238-242 Волкова, Н. Головні фактори реалізації словотвірного потенціалу запозичених іменників в англійській мові / Н. Волкова. - С .242-246 Вострецова, В. Фразотворча активність лексеми "guerilla" в сучасній англійській мові / В. Вострецова. - С .246-250 Головко, О. Парадигматична системність англомовних інновацій / О. Головко. - С .253-260 Скляніченко, Г. Особливості становлення дитячого мовлення в англійській та українській мовах / Г. Скляніченко. - С .271-277 Федорів, М. Парадигматичні відношення похідних іменників з латинськими суфіксами у німецькій та українській мовах / М. Федорів. - С .289-294 Долгополова, Л. Грамматические инновации в современном немецком языке / Л. Долгополова. - С .294-299 Володіна, Т. Асоціативно-термінальна мотивація відіменникових дієслів у сучасній німецькій мові / Т. Володіна. - С .315-319 Воробйова, О. Типові семантичні паралелі між фразовими дієсловами із постпозитивними компонентами on i off / О. Воробйова. - С .319-322 Дребет, В. Контекстуальна інтерпретація іменникового складу у різноскладні пасивні конструкції німецькомовної преси / В. Дребет. - С .331-336 Пянковська, І. Засоби вираження евіденційності в німецькій мові / І. Пянковська. - С .381-384 Ділай, І. Епістемічні дієслова в сучасній англійській мові / І. Ділай. - С .384-388 Білоножко, С. Семантична характеристика англійських дієслів на позначення фізичного впливу / С. Білоножко. - С .388-391 Верезубенко, М. Зіставний аналіз основних типів дієслівної повторюваності в німецькій та українській мовах / М. Верезубенко. - С .391-395 Оксанич, М. Розвиток та функціонування підрядних умовних речень у середньоверхньонімецькій мові / М. Оксанич. - С .407-411 Федурко, О. Слова на -о (-е) // -lyк складник прислівникових систем української та англійської мов / О. Федурко. - С .411-416 Гаврилишин, Т. Парцеляція в усному мовленні (на матеріалі підрядних речень промов, інтерв’ю та прес-конференцій сучасних німецьких політиків) / Т. Гаврилишин. - С .416-420 Криворучко, Т. Складна комплементація в історії англійської мови / Т. Криворучко. - С .436-441 Ситникова, О. Засоби вираження допустовості в концесивних конструкціях з тлумаченням "обмануте очікування" англійській та українській мовах / О. Ситникова. - С .441-447 Фахурдінова, М. Порівняльний аналіз функціональних особливостей перифрастичних конструкцій з DO/DOEN/TUN в англійській, нідерландській та німецькій мовах / М. Фахурдінова. - С .451-456 Хрупіна, Г. Тенденції дослідження дієслів психічного впливу на прикладі німецьких дієслів морального підпорядкування / Г. Хрупіна. - С .456-463 Охапкіна, О. Синтаксичний статус заперечного речення в англійській та німецькій мовах: історична перспектива / О. Охапкіна. - С .467-471 Завальнюк, Л. Деякі аспекти фоностилістичної стратифікації сучасної німецької розмовної мови / Л. Завальнюк. - С .493-497 Козуб, Л. Просодичні особливості сучасної англомовної телереклами / Л. Козуб. - С .497-501 Лисичкіна, О. Просодична організація контрадикторних інтеракцій в англомовних ділових переговорах / О. Лисичкіна. - С .505-509 Сидельникова, Л. Символічне значення літер французького алфавіту / Л. Сидельникова. - С .521-526 Хоменко, Т. Зміст новітньої реформи орфографії німецької мови / Т. Хоменко. - С .526-530 Дегтярьов, Д. Єдиний складовий тип та силабічна домінанта в інформаційному повідомленні англомовних засобів масової комунікації / Д. Дегтярьов. - С .530-533 Зінченко, О. Гендерна варіативність спонтанного мовлення німців / О. Зінченко. - С .533-538 Мусієнко, Ю. Роль просодичних засобів в оформленні директивних концептів англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .549-554 Сольська, Т. Становлення орфоепічної норми Німеччини як автономного національного центру німецької мови / Т. Сольська. - С .563-567 Фрумкина, А. Вариативность приступов гласных в звучащей речи СМИ Германии / А. Фрумкина. - С .567-577 Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2012_105_1.pdf |
Н34 Лисичкіна, О. Просодична організація контрадикторних інтеракцій в англомовних ділових переговорах [Текст] / О. Лисичкіна> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.105(1). - Кіровоград, 2012. - С. 505-509 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: ПРАГМАТИКА |