Н34 Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11 [Текст]. - Острог : [б. и.], 2009. - Б. ц. Содержание: Долга, Т. Переклад як вид мовленнєвої діяльності / Т Долга. - С .13-17 Желтовський, В. To Sell Military Campaign in Iraq Stressing the Freedom Theme: how Politically Correct Vocabulary was Used by George W.Bush / В Желтовський. - С .18-25 Заблоцький, Ю. Лінгвопрагматичний аналіз передвиборчих промов президента США Барака Обами / Ю Заблоцький. - С .25-34 Кіщенко, Ю. Чинники, які впливають на процес перекладу тексту / Ю Кіщенко. - С .46-50 Кобяков, О. Статус мовчання у парадигмі невербальних та вербальних засобів комунікації / О Кобяков. - С .50-55 Лушпай, Т. Особливості свідомості білінгвів / Т Лушпай. - С .55-62 Макарук, Л. Процес породження та сприйняття піктограм з точки зору когнітивістики. / Л. Макарук. - С .62-70 Мороз, Л. Деякі проблеми перекладу при викладанні іноземної мови / Л Мороз. - С .70-73 Новоселецька, С. Глобальна англійська у євросоюзному контексті / С Новоселецька. - С .73-81 Ольхович, О. Невербальна комунікація як складова міжкультурної компетентності. / О. Ольхович. - С .81-90 Романова, Н. Графіка як спосіб унаочнення / Н. Романова. - С .90-95 Юр’єва, О. Особливості невербальної передачі інформації в процесі міжкультурної комунікації. / О. Юр’єва. - С .95-102 Байсан, Д. Лексико-семантичне поле " справедливість" в англійській мові. / Д. Байсан. - С .103-110 Бардакова, О. Дієслівні одиниці з першими наголошуваними відокремлюваними словотворчими компонентами в сучасній німецькій мові (на матеріалі медичної термінології). / О. Бардакова. - С .110-116 Благодарна, О. Конвенціональна метафоризація концепту робота у сучасному американському та британському художньому дискурсі. / О. Благодарна. - С .116-120 Бобков, В. Відтворення фразеології з метрологічною назвою мішок /worek/ bag у слов’янському і германському мовному просторі. / В. Бобков. - С .120-127 Бобкова, Т. Дистрибутивні ознаки лексем на поняття " кількість" в англійських і українських текстах офіційного стилю. / Т. Бобкова. - С .127-135 Бойчук, К. Мова газетних текстів як засіб впливу на читача. / К. Бойчук. - С .135-140 Бреник, І. Емотивна семантика та виділення ЛСП прикметників позитивної оцінки в англійській мові. / І. Бреник. - С .140-145 Вецкур, Т. Вербалізація культурних концептів у повчальному дискурсі. / Т. Вецкур. - С .158-165 Галай, Т. М. Експліцитні засоби вираження незгоди в англомовному художньому дискурсі. / Т.М. Галай, Ю.І. Гринда. - С .165-170 Гнатюк, А. Дослідження синонімічного ряду на позначення сумніву. / А. Гнатюк. - С .177-182 Горчак, О. Синтактико-стилістичні показники прагматичної спрямованості англомовної політичної риторики (на прикладі промов Маргарет Тетчер, Тоні Блера, Абрагама Лінкольна, Гордона Брауна, Нейла Армстронга та Нельсона Мандели). / О. Горчак. - С .182-187 Demjanjuk, O. Ausdrucksmittel fur das verbalisierte konzept "absage" im kommunikativ-pragmatischen aspekt. / O. Demjanjuk. - С .194-198 Derkacz-Padiasek, T. A survey of rival diminutive formations in Polish and Ukrainian. / T. Derkacz-Padiasek. - С .198-206 Dribniuk, V. English medical abbraviations. / V. Dribniuk. - С .206-210 Єрченко, П. Фразеологічна деривація як один з видів творення фразеологізмів (на матеріалі англійської мови). / П. Єрченко. - С .210-219 Замашна, С. Соціокультурний компонент лексики з запозиченням кольору. / С. Замашна. - С .219-223 Калиновська, І. Газетний заголовок як проблема перекладу (на прикладі іменникових фраз типу NNN). / І. Калиновська. - С .223-227 Ковальчук, Л. Контекстуальні фактори та їх реалізація в дискурсі. / Л. Ковальчук. - С .227-234 Кратюк, Ю. Стан досліджень південнопограничної діалектної польської мови. / Ю. Кратюк. - С .252-258 Кузнєцова, Д. Прецедентні феномени в номінаціях виразів обличчя. / Д. Кузнєцова. - С .258-263 Луговой, В. Имя собственное в составе фразеологических единиц французского и украинского языков. / В. Луговой. - С .263-269 Литвин, А. Семантика та функціонування англійських фразеологічних одиниць на запозичення поняття "удар " у спортивній грі волейбол. / А. Литвин. - С .269-273 Мокра, О. Лінгвістичні та когнітивні характеристики концепту добро в сучасній французькій мові. / О. Мокра. - С .294-298 Миклаш, Л. Таксономічні назви в англомовній дендрологічній терміносистемі. / Л. Миклаш. - С .298-305 Олексійчук, Ю. Семантичні особливості похідних форм лексем " blog" та "log" у сучасній англійській мові. / Ю. Олексійчук. - С .309-316 Попович, Т. Вплив комунікативних інтенцій на діалогічне мовлення / Т. Попович. - С .323-328 Розводовська, О. Способи морфологічного словотвору в сучасній англійській мові бізнесу / О. Розводовська. - С .328-333 Синдега, Р. Структурні особливості та функціонування термінів в англомовних текстах з проблем комп’ютерних наук та інформаційних технологій / Р. Синдега. - С .351-358 Совтис, Н. Запозичення з української мови в польській анімальній лексиці / Н. Совтис. - С .363-371 Степанов, А. Лексико-семантичні дивергенції і варіативність в терміносистемі латиноамериканських національних варіантів іспанської мови / А. Степанов. - С .376-384 Фенюк, Л. Способи вираження категорії заперечення у французькій мові / Л. Фенюк. - С .400-405 Фрідріх, А. Семантична інтерпретація фразеологічних одиниць сучасної англійської мови / А. Фрідріх. - С .405-409 Шапран, Н. Функціональні особливості компліментарних висловлень в англомовному дискурсі / Н. Шапран. - С .421-429 Бабієць, І. Montessori method in teaching foreign languages / І. Бабієць. - С .446-455 Білецька, С. Роль та місце читання у французькому навчально-методичному комплексі "connexions 2" / С. Білецька. - С .455-459 Боднар, Є. Соціально-психологічні особливості студентської молоді / Є. Боднар. - С .459-465 Гузій, Т. Використання інтерактивних технологій для розвитку професійного мовлення студентів у НВНЗ / Т. Гузій. - С .469-473 Засекіна, С. Використання ілюстративного матеріалу в навчальних словниках / С. Засекіна. - С .473-480 Ковальчук, І. Особливості розвитку та роль внутрішнього мовлення в процесі вивчення іноземної мови / І. Ковальчук. - С .480-486 Костюк, О. Вплив мови на навчально-виховний процес у релігійних освітніх закладах Волині (ХІХ - поч.ХХ ст.) / О. Костюк. - С .486-492 Кравець, О. Окремі аспекти навчання аудіюванню іноземною мовою. / О. Кравець. - С .492-497 Мазурок, О. Сугестивні технології викладання іноземних мов / О. Мазурок. - С .497-502 Перішко, І. Про професійну підготовку майбутніх учителів до роботи з обдарованими до вивчення іноземних мов школярами / І. Перішко. - С .508-513 Проценко, Н. Тестовий контроль та сучасні технології викладання іноземних мов / Н. Проценко. - С .516-523 Сяська, Н. Проблеми формування англомовної лексичної компетенції у студентів молодших курсів / Н. Сяська. - С .523-528 Шалова, Н. Distange education as a new method of theaching and intercultural communication / Н. Шалова. - С .528-535 Шмирова, О. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов / О. Шмирова. - С .535-542 Шуневич, Б. Методика комбінованого викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі / Б. Шуневич. - С .542-549 Химай, Н. Оптимізація навчального процесу за допомогою сучасних технологій / Н. Химай. - С .549-553 Гринда, Ю. Ділове мовлення англійською мовою як невід’ємна складова навчання спеціалістів економічних спеціальностей / Ю. Гринда. - С .553-558 Іванів, О. З досвіду роботи з дистанційним курсом для ад’юнктів / О. Іванів. - С .558-562 Ливинець, М. До питання типології помилок у мовленні майбутніх учителів у парадигмі формування їх професійної та соціокультурної компетенції / М. Ливинець. - С .562-568 Стрельнікова, О. Інтерактивні методи викладення англійської мови на неспеціальних факультетах ВНЗ / О. Стрельнікова. - С .568-577 Сухомлин, Т. Психолого-педагогічні умови ефективного впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Сухомлин. - С .577-582 Ваховська, Н. Есхатологія повороту (wende) в романі Т.Гетхе"nox". / Н. Ваховська. - С .582-588 Волкова, С. Особливості композиційної струкктури американської народної казки. / С. Волкова. - С .588-595 Волосюк, О. Феміністична завантаженість поетикальних засобів вираження метаморфози головної героїні у п’сі Бернанда Шоу " Пігмаліон". / О. Волосюк. - С .595-600 Гоца, Н. Проблематика прозових творів сучасних афро-американських письменниць (на прикладі романів Тоні Моррісон). / Н. Гоца. - С .600-608 Григоренко, О. Житлові мотиви: конфлікт навколо будинку в романі Е.Єлінек " Коханки". / О. Григоренко. - С .608-613 Зелінська, Л. Антиколоніальний дискурс і постколоніальна критика в контексті міжкультурної комунікації. / Л. Зелінська. - С .613-622 Колісник, В. Засоби виразності у романі Джин Сондерс "Дружини, подруги та кохані". / В. Колісник. - С .625-631 Лисенко, О. Образ "нової жінки" у трагедії Ж.Ануя "Медея". / О. Лисенко. - С .631-640 Місінькевич, О. Жіночі образи як уособлення краси і гармонії світу у поетичному мовленні неокласиків. / О. Місінькевич. - С .640-644 Морозова, І. Моана особистість жінки у драматургії вікторіанської доби. / І. Морозова. - С .644-649 Папушина, В. Зображення духовного світу творчої особистості в романі К.Рансмайра "Останній світ". / В. Папушина. - С .649-654 Проценко, О. Імплікативний простір поетичного тексту К.Сендберга "Prairie Waters by Night". / О. Проценко. - С .654-659 Cитник, О. Психологічна функція онейросфери у малій прозі В.Фолкнера та М.Хвильового. / О. Cитник. - С .659-666 Стороха, Б. Загальні принципи поетики конкретної поезії. / Б. Стороха. - С .666-674 Свободных экз. нет |
Н34 Ковальчук, Л. Контекстуальні фактори та їх реалізація в дискурсі. [Текст] / Л. Ковальчук> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 227-233 Рубрики: Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: ДЕЙКСИС -- ПРЕСУПОЗИЦІЯ -- Інференція Свободных экз. нет |
А43 Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов [Текст] : п’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль : [б. и.], 2011. - 247 с. - Б. ц. Содержание: Бек, Г. Роль та значення антонімів у перекладах в німецькій мові / Г. Бек. - С .5-7 Валігура, О. Вимовний акцент в англійському мовленні українців / О. Валігура. - С .9-11 Гребенюк, М. Лексико-семантичні розряди евфемізмів британського політичного дискурсу / М. Гребенюк. - С .17-19 Загородня, Л. Дейктичне значення англійського означеного артикля як проблема перекладу українською мовою / Л. Загородня. - С .23-24 Качмар, О. Розвиток семантичної неології сучасної французької мови шляхом конверсії / О. Качмар. - С .26-29 Косолапов, В. Вербализация концепта "убийство" в американском сленге / В. Косолапов. - С .31-32 Крайняк, Л. Конотативний компонент значення композитів у сучасній англійській мові / Л. Крайняк. - С .34-36 Купчик, Л. До питання семантики ФО з компонентом "вітер" (на матеріалі німецької, англійської та української мов) / Л. Купчик. - С .36-38 Лапчак, О. Роль історизмів та архаїзмів в лексичному складі англійської мови / О. Лапчак. - С .38-40 Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносисчтеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .40-42 Назарук, Г. Категорія квантитативності та лексичні засоби вираження в структурі фразеологічних одиниць французької мови / Г. Назарук. - С .45-47 Паньків, У. Суспільно0політична лексика латинського походження / У. Паньків. - С .51-53 П’ятничка, Т. Критичне мислення як сучасна технологія оволодіння іноземною мовою / Т. П’ятничка. - С .55-57 Рибіна, Н. Лінгвістична модель актуалізації тексту підручника з англійської мови / Н. Рибіна. - С .57-59 Сандій, Л. Англійська мова як ingua franca сучасного економічного простору / Л. Сандій. - С .59-61 Сидор, І. Метод проектів у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / І. Сидор. - С .61-63 Турчин, В. Квантитативний аналіз термінів і професіоналізмів у розрізі збагачення словникового складу німецької мови (на основі німецько-російського словника по деталях машин) / В. Турчин. - С .66-68 Антошків, Т. Вербалізація концепту "жінка" у романі А.Ерно "Жінка" / Т. Антошків. - С .81-82 Бубняк, Р. Рецепція роману Е.Золя "Жерміналь" у Франції 1884-1885 рр / Р. Бубняк. - С .89-90 Бурко, В. Наративна стратегія роману Чінуа Ачебе "Світ розпадається " / В. Бурко. - С .90-92 Гуляк, Т. Прагматична пресупозиція як композиційний чинник у романі Річарда Адамса "Watership down / Т. Гуляк. - С .94-96 Жилінська, Л. Подвійне заперечення як засіб вираження підкресленого ствердження в художньому дискурсі (на матеріалі повістей Джона Фаулза"Вежа з чорного дерева", "Енігма" та "Елідюк") / Л. Жилінська. - С .102-104 Нагачевська, О. Мотив руйнації в романі Джойс Керол Оутс ''Белльфлер' / О. Нагачевська. - С .112-113 Шонь, О. Моделі гри слів у прозі Ленгстона Х’юза / О. Шонь. - С .121-122 Жеребна, Н. Переклад як особливий вид комунікації та його роль у формуванні комунікативних навичок в процессі вивчення іноземної мови / Н. Жеребна. - С .131-133 Зубрик, А. Особливості та труднощі перекладу англійських фразеологічних одиниць / А. Зубрик. - С .133-134 Івасів, Н. Використання інтерв’ю для вдосконалення навичок спілкування англійською мовою / Н. Івасів. - С .134-136 Кошіль, Н. Роль перекладу у літературній рецепції (на прикладі поетичної творчості Карла Сендберта) / Н. Кошіль. - С .136-138 Беніцька, Н. Перспективи та можливості комп’ютеризованого вивчення іноземної мови у ВНЗ / Н. Беніцька. - С .151-153 Богданович, Т. Розвиток комунікативних навичок студентів у ситуаціях науково-професійного спілкування / Т. Богданович. - С .153-155 Бойко, О. Ефективність впровадження інформаційних систем у навчальний процес / О. Бойко. - С .155-157 Борусевич, Ю. Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземної мови / Ю. Борусевич. - С .157-159 Вакуленко, О. Системний підхід до створення сучасних підручників для забезпечення професійно орієнтованого навчання іноземних мов / О. Вакуленко. - С .159-161 Вовчаста, Н. Ефективність використання електронних навчальних посібників з іноземної мови за професійним спрямуванням / Н. Вовчаста. - С .161-163 Горун, Г. Застосування інноваційних технологій у системі освіти / Г. Горун. - С .163-165 Грицюк, І. Навчання аудіюванню студентів немовних спеціальностей / І. Грицюк. - С .165-167 Гурина, Н. Професійний інтонаційний стиль вчителя іноземної мови / Н. Гурина. - С .167-169 Драбовська, В. Навчальний тлумачний словник як засіб формування міжкультурної компетенції майбутнього спеціаліста / В. Драбовська. - С .169-171 Дуда, О. Шляхи оптимізації роботи над фаховими текстами з іноземної мови в економічному ВНЗ / О. Дуда. - С .171-173 Залюбовська, Л. Метод проектів при вивченні іноземної мови студентами ФКІТ / Л. Залюбовська. - С .173-175 Зінь, Р. ВІикористання матеріалів преси при викладанні німецької мови для студентів аграрних спеціальностей / Р. Зінь. - С .175-176 Івасів, Н. Розвиток мотивації студентів під час самостійної роботи з іноземної мови / Н. Івасів. - С .176-178 Каширіна, Г. Формування та розвиток вмінь написання приватних листів учнями початкової школи / Г. Каширіна. - С .178-179 Кащук, М. Про переваги застосування інноваційних технологій у процесі вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах / М. Кащук. - С .179-181 Кімакович, М. Формування мовленнєвої компетенції в письмі при вивченні іноземної мови (за професійним спрямуванням) / М. Кімакович. - С .181-182 Ковальчук, Л. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ / Л. Ковальчук. - С .182-184 Коновальчук, С. Метод проектів у навчанні професійної іншомовної діяльності студентів / С. Коновальчук. - С .184-185 Кубай, Н. Аналізування системи вправ для формування англомовної професійно-спрямованої компетенції у говорінні / Н. Кубай. - С .185-188 Кузин, Г. Застосування граматичних ігр при навчанні іноземної мови студентів юридичних спеціальностей / Г. Кузин. - С .188-190 Купчик, Л. Технологія кооперативного навчання при викладанні іноземної мови виші / Л. Купчик. - С .190-192 Малюська, З. Рольова гра як ефективний засіб навчання іноземномовній компетенції студентів / З. Малюська. - С .192-194 Мединська, В. Автономне навчання - інтегральний складник вивчення іноземної мови / В. Мединська. - С .194-196 Літвінчук, А. Основи концептуального аналізу терміносистеми (на прикладі галузі торфопромисловості в англійській мові) / А. Літвінчук. - С .198-200 Мазур, Т. Роль інноваційних технологій у вивченні іноземних мов / Мазур Т. ; Мазур Т. . - С .200-201 Машталєр, З. Професійно-комунікативні завдання з читання іншомовної фахової літератури майбутніми фінансистами / З. Машталєр. - С .201-204 Микитенко, Н. Роль самовизначення у формуванні іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю / Н. Микитенко. - С .203-204 Перенчук, О. Використання інноваційних технологій у викладанні англійської мови / О. Перенчук. - С .204-206 Петльована, Л. Методика розвитку монологічного мовлення з елементами міркування у студентів економічного напрямку на основі рекламних матеріалів / Л. Петльована. - С .206-208 Проценко, Н. Формування іншомовної комунікативної компетенції засобами сучасних інформаційних технологій / Н. Проценко. - С .208-210 Рубель, Н. Особливості використання методу проектів у підготовці майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовиші / Н. Рубель Семенишин, І. Роль навчальних стратегій у вивченні англійської мови / І. Семенишин. - С .211-213 Сенів, М. Навчання колективному спілкуванню у комунікативних цілях / М. Сенів. - С .213-215 Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217 Серняк, О. Педагогічні технології колективного навчання у процесі вивчення іноземної мови / О. Серняк. - С .215-217 Тимощук, Т. Підвищення мотивації вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням шляхом використання інтерактивних технологій / Т. Тимощук. - С .219-221 Шворак, О. Проблеми використання методу ситуаційного навчання у практиці викладання іноземної мови у немовному ВНЗ / О. Шворак. - С .221-222 Черняк, Ю. Особливості інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів / Ю. Черняк. - С .226-229 Герасименко, М. Вимоги до комп’ютерних програм для навчання англомовного професійно орієнтованого читання майбутніх учителів / М. Герасименко. - С .230-231 Іванів, О. Структурні особливості укладання навчальних посібників за професійним спрямуванням / О. Іванів. - С .231-233 Козубай, В. Активізація інноваційної діяльності викладача іноземної мови / В. Козубай. - С .233-234 Мартинюк, А. Основи оновленої програми з англійської мови для студентів вищих технічних навчальних закладів / А. Мартинюк. - С .234-236 Свободных экз. нет |
А43 Ковальчук, Л. Використання тестів у системі контролю рівня сформованості лексичної та граматичної компетенції студентів економічних спеціальностей ВНЗ [Текст] / Л. Ковальчук> // Актуальні питання лінгвістики, літературознавства та інноваційної методики викладання іноземних мов : П’ята Всеукраїнська наукова конференція. 19-20 травня 2011 р. - Тернопіль, 2011. - С. 182-184 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ІННОВАЦІЇ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2004/2 2004г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2004. - №2.) Вчимо іноземні мови по-новому. - С.4 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Про вивчення іноземних мов у 2004/2005 навчальному році: Методичний лист Міністерства освіти і науки України . - С.6-9 фывфыв: методика, методичний лист Програми з іноземних мов для загальноосвітніх закладів 12-річної школи. - С.10-27 фывфыв: методика Як зробити підручник сучасним? Крітерії оцінювання НМК з іноземної мови для загальноосвітніх шкіл. - С.28-31 фывфыв: ПІДРУЧНИК Хто перемагає в олімпіаді?. - С.34-70 фывфыв: олімпіада для 9-11 класів Тучина, Н. Олімпіада з англійської мови: завдання на завтра / Н. Тучина ; О. Коваленко. - С.71-75 фывфыв: олімпіада Ковальчук, Л. У ритмі джазу: конспект уроку в 4-му класі / Л. Ковальчук ; Ю. Семенчук. - С.76-83 фывфыв: урок, музика, джаз Макаренко, Л. Вивчати німецьку мову - цікаво ! / Л. Макаренко ; О. Вєтохов. - С.84-85 фывфыв: методика Мацуєв, О. Німецька - у сільській школі / О. Мацуєв ; П. Зернецький. - С.86 IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з французької мови. - С.88-101 фывфыв: французька мова , олімпіада IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови. - С.102-127 фывфыв: олімпіада , іспанська мова Береславська, В. Прослухати і зрозуміти: аудіювання. Іспанська мова / В. Береславська. - С.128-134 Коваленко, О. Вчимося самореалізації: Розвиток навичок креативного мислення через спілкування в контексті оновлення змісту освіти і технологія навчання у навчальних закладах України / О. Коваленко. - С.136-142 Семенчук, Ю. Іноземна мова - для реального життя / Ю. Семенчук. - С.143-152 фывфыв: ділова мова Вєтохов, О. Сприйняти, відчути і відтворити / О. Вєтохов. - С.153-162 фывфыв: психолінгвістика, навчання фонетиці Зернецький, П. Хто я? Який я? [ Антропологічні, психологічні та мовленнєві типи особистості ] / П. Зернецький. - С.164-176 Куранова, С. У пошуках смислових зв'язків / С. Куранова. - С.178-184 фывфыв: семантика, мовленнєва діяльність Щорічний конкурс на краще есе проводить рада гендерного розвітку корпусу миру США. - С.186-192 фывфыв: корпус миру Нет сведений об экземплярах |
Ковальчук, Л. У ритмі джазу: Конспект уроку в 4-му класі [Текст] / Л. Ковальчук> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2004. - №2. - С. 76-83 фывфывфыв: урок -- музика -- джаз Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: E1/2006/2 Газета 2006г. № 2 ELT News. - С.3 фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА Robust Reasoning" and Effective Reflection. - С.4-5 фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА Anglo-Saxons in Britain. - С.6-8 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, ІСТОРІЯ The Greatest Sea Power. - С.9-11 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ Scotland And Walls. - С.12 фывфыв: ШОТЛАНДІЯ Ковальчук, Л. Вчимо фонетику / Л. Ковальчук. - С.2-3 фывфыв: ФОНЕТИКА Learn by Doing. - С.4-6 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Змагання для кмітливих. - С.7 фывфыв: КВК, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Let's talk. - С.9 фывфыв: ТВАРИНИ ПРИРОДА, УРОК АНГЛ. Develop Reading Skills. - С.10 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Develop Writing Skills. - С.11-12 фывфыв: НАВЧАННЯ ПИСЬМА The Tower of London. - С.16-18 фывфыв: ДОСТОПРИМЕЧАТЕЛЬНОСТИ, ЛОНДОН Their Magestic Queens. - С.19-23 фывфыв: КОРОЛІВСЬКА РОДИНА, МОНАРХІЯ, ГІМН БОЖЕ, ХРАНИ КОРОЛЕВУ Нет сведений об экземплярах |
Ковальчук, Л. Вчимо фонетику [Текст] / Л. Ковальчук> // English Language and Culture. - 2006. - №2. - С. 2-3 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: НАВЧАННЯ ФОНЕТИЦІ -- ВИМОВА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2007/30 2007г. № 30 Казачінер, О. Організація навчання слабковстигаючих школярів / О. Казачінер. - С.2-5 фывфыв: НЕВТИГАЮЧІ Ковальчук, Л. Серія уроків " Частини тіла" ( за підручником о. Карп'юк" English" 2 кл. 0 / Л. Ковальчук. - С.5-12 фывфыв: ЧАСТИНИ ТІЛА Карпенко, О. Autumn Has Come Again / О. Карпенко. - С.12-15 фывфыв: ПОРИ РОКУ, ОСІНЬ Путря, В. Thanksgiving ( 11 grade ) / В. Путря. - С.15-17 фывфыв: ДЕНЬ ПОДЯКІ Карпенко, О. Halloween Stories / О. Карпенко. - С.17-21 фывфыв: ХЕЛОВІН Хмелевська, І. Завдання з англійської мови ( вхідний контроль ) для учнів 3-11 класів загальноосвітньої школи / І. Хмелевська. - С.21-24 фывфыв: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ Науменко, О. Interesting Ideas for Thanksgiving / О. Науменко. - С.24-26 фывфыв: ДЕНЬ ПОДЯКІ Коржова, А. Holidays. Halloween / А. Коржова. - С.26-28 фывфыв: ХЕЛОВІН Куліш, В. Seasons. Autumn / В. Куліш. - С.28-30 фывфыв: ПОРИ РОКУ, ОСІНЬ Михайлова, Н. Позакласний захід для учнів 7 класу за темою " Свята СШа. День Подяки." / Н. Михайлова. - С.30-31 фывфыв: ДЕНЬ ПОДЯКІ Нет сведений об экземплярах |
Ковальчук, Л. Серія уроків " Частини тіла" ( за підручником о. Карп'юк" English" 2 кл. 0 [Текст] / Л. Ковальчук> // Англійська мова та література. - 2007. - №30. - С. 5-12 фывфывфыв: ЧАСТИНИ ТІЛА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2009/25 2009г. № 25 Короненко, Г. Розвиток навичок діалогічного мовлення на уроках англійської мови / Г. Короненко. - С.2-7 фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Литвин, Л. Рольові ігри в навчанні учнів діалогічного мовлення / Л. Литвин. - С.7-10 фывфыв: РОЛЬОВА ГРА, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛ Бикова, С. Еда. День рождения / С. Бикова. - С.10-12 фывфыв: ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ Ковальчук, Л. Конституція України (10 клас) / Л. Ковальчук. - С.12-15 фывфыв: УКРАЇНІКА Струк, М. Свято врожаю. Займенник. Зворотні займенники. Модальне дієслово can / М. Струк. - С.15-19 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ Латій, О. Методична розробка уроку з удосконалення комунікативних навичок у 9 класі з теми " Big Cities of the USA. New York" / О. Латій. - С.19-23 фывфыв: МІСТА, НЬЮ ЙОРК, УРОК Ковальчук, Л. Роздавальний матеріал для учнів 4 класів (за підручником О.Карп'юк ) / Л. Ковальчук. - С.23-27 фывфыв: РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ Миронова, Н. Драматичні ігри для творчого етапу навчання / Н. Миронова. - С.27-29 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ Катаргіна, С. Developing Reading Skills / С. Катаргіна. - С.29-31 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Гуревич, О. Використання сучасних пісень на уроці англійської мови / О. Гуревич. - С.вкладка фывфыв: ПІСНІ НА УРОЦІ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2009/26 2009г. № 26 Фролова, О. Використання віршованих скоромовок для удосконалення фонетичних навичок / О. Фролова. - С.2-4 фывфыв: СКОРОМОВКИ, ФОНЕТИКА Зінченко, О. Читання / О. Зінченко. - С.4-9 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Ковальчук, Л. Урокі з тем "Дні тижня", "Розклад уроків", "Улюблений предмет" для учнів 3 класу / Л. Ковальчук. - С.9-12 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ Дорофеєва, Л. Тести для оцінювання розуміння оповідань за структурою і змістом НМК "Англійська мова 7" О. Карпюк / Л. Дорофеєва. - С.12-17 фывфыв: НМК, КАРПЮК О., 8 Русінкевич, А. Grammar in rhymes / А. Русінкевич. - С.17-19 фывфыв: ВІРШОВАНА ГРАМАТИКА Бабенко, Н. Творчий додаток (текст для читання ) до підручника О. Карп'юк. 5 клас / Н. Бабенко. - С.19-21 фывфыв: ТЕКСТИ, ЧИТАННЯ ТЕКСТИ Теличко, Л. Письмо як один із засобів формування життєвих компетентностей учнів на старщому етапі анвчання / Л. Теличко. - С.21-23 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Латій, О. Методична палітра інноваційної діяльності / О. Латій. - С.23-26 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Фролова, О. The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland (9th form) / О. Фролова. - С.26-29 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, УРОК АНГЛ. М Калмикова, Л. Позакласний захід " Play Day Party" / Л. Калмикова. - С.29-31 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, СВЯТО Нет сведений об экземплярах |
Ковальчук, Л. Конституція України (10 клас) [Текст] / Л. Ковальчук> // Англійська мова та література. - 2009. - №25. - С. 12-15 Рубрики: мова англійська--УРОК фывфывфыв: УКРАЇНІКА Свободных экз. нет |
Ковальчук, Л. Роздавальний матеріал для учнів 4 класів (за підручником О.Карп'юк ) [Текст] / Л. Ковальчук> // Англійська мова та література. - 2009. - №25. - С. 23-27 Рубрики: мова англійська--методика викладання фывфывфыв: РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ Свободных экз. нет |
Ковальчук, Л. Урокі з тем "Дні тижня", "Розклад уроків", "Улюблений предмет" для учнів 3 класу [Текст] / Л. Ковальчук> // Англійська мова та література. - 2009. - №26. - С. 9-12 Рубрики: мова англійська--методика викладання фывфывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2010/23 2010г. № 23 Асєєва, Н. English for Tests (Form 3) / Н. Асєєва. - С.40-48 фывфыв: ТЕСТИ Ящук, М. Граматичний посібник для учнів 5-7 класів / М. Ящук. - С.48-56 фывфыв: ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА Ковальчук, Л. Матеріали до уроків за підручником О. Карп’юк "English" (9 клас) / Л. Ковальчук. - С.56-63 фывфыв: ПІДРУЧНИК, КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИ Михайлова, Н. Читання з одержанням повної інформації / Н. Михайлова. - С.63-66 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Володіна, Л. Мій клас (тиждень іноземної мови) / Л. Володіна. - С.66-70 фывфыв: ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Букань, К. І. Правила етикету в повсякденому житті (сюжетно-рольова гра) / К.І. Букань, Л. Рафальсьа. - С.70-73 фывфыв: ЕТИКЕТ Шостак, С. Позкласний захід з англійської мови "Ert-studio 'BINGO' " / С. Шостак. - С.73-78 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Нет сведений об экземплярах |
Ковальчук, Л. Матеріали до уроків за підручником О. Карп’юк "English" (9 клас) [Текст] / Л. Ковальчук> // Англійська мова та література. - 2010. - №23. - С. 56-63 фывфывфыв: ПІДРУЧНИК, КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИ Свободных экз. нет |