> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: -869940 Таблиця переведення середнього бала атестата з 12-бальної у 200-бальну шкалу ( Додаток до листа МОН від 31.03.10 №1/9-217 "Про окремі питання завершення 2009-2010 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах"). - С.4-6 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Ухіна, Надія. Турецька мова (Навчальна програма для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням турецької мови, 1-4 класи, продовження) / Надія Ухіна ; Н. Ананьєва; Н. Тимошик; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова. - С.6-24 фывфыв: ТУРЕЦЬКА МОВА Ананьєва, Н. Плекаючи Людину Культури ( Модель науково-методичного забезпечення діяльності полілінгвістичної гімназії) / Н. Ананьєва ; Н. Тимошик; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова. - С.24-30 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Тимошик, Н. Як "не відбити" бажання... / Н. Тимошик ; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла. - С.30-32 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Буренко, В. Як добре вміти читати! / В. Буренко ; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин. - С.32-40 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Рогова, І. Готуємося до "Літа з англійською" / І. Рогова ; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин. - С.46-56 фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ТВОРЧИЙ ПОШУК Янів, Р. Комунікативна спрямованість - передумова успіху (Складники лінгвістичної компетенції учнів із німецької мови, види та методи роботи над ними) / Р. Янів ; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза. - С.56-64 фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ, НІМЕЦЬКА МОВА Гурмак, Г. Великдень - моє улюблене свято (Дидактичні матеріали до тематичного уроку) / Г. Гурмак ; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза. - С.64-70 фывфыв: ПАСХА, НІМЕЦЬКА Чайковська, Н. Латина з моди вийшла нині? ( З досвіду впровадження мовної інтеграції в процес вивчення англійської та латинської мов) / Н. Чайковська ; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко. - С.70-77 фывфыв: ЛАТИНСЬКА, МОВА Коновалова, Л. Per aspera ad adastra! (Конспект білінгвального заняття з латини із використанням знань англійської мови) / Л. Коновалова ; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко. - С.77-85 фывфыв: БІЛІНГВІЗМ Боліла, А. Польський Моцарт ( До 200-річчя від дня народження Ф. Шопена 1810-1849) / А. Боліла ; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко; Л. Косолапенко. - С.85-90 фывфыв: МУЗИКА КЛАСИЧНА, ПЕРСОНАЛІЇ, ШОПЕН Орищин, І. Розвиваємо мислення за...професійним спрямуванням (Засвоєння фахової лексики англійською мовою майбутніми фахівцями з комп’ютерних технологій) / І. Орищин ; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко; Л. Косолапенко. - С.90-94 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВНЗ Проноза, А. По-новому, оригінально та ефективно (Таблиці як один зі пособів викаду навчального матеріалу при вивчення іноземних мов у технікумах і коледжах) / А. Проноза ; Н. Бабенко; Л. Косолапенко; В. Кам’янець. - С.94-102 фывфыв: НАОЧНІСТЬ, ВНЗ Бабенко, Н. Guided Reading / Н. Бабенко ; Л. Косолапенко; В. Кам’янець. - С.102-108 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Косолапенко, Л. Вчимося читати аналітично! / Л. Косолапенко ; В. Кам’янець. - С.108-111 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Кам’янець, В. Автономно безмежний світ навчального посібника / В. Кам’янець. - С.111-112 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Кам’янець, В. Автономно безмежний світ навчального посібника [Текст] / В. Кам’янець> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №2. - С. 111-112 фывфывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ |