> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/1 2005г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - №1.) Наша мета - Україна в об'єднананій Європі ( з промови Президента України В.Ющенка ). - С.4 фывфыв: ЄВРОРАДА Крючков, Г. Навчальний план підготовки бакалавра/магістра з іноземної філології у світлі Болонського процесу / Г. Крючков ; Л. Калініна; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.6-15 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, ІV етап всеукраїнських олімпіад з іноземних мов . - С.16-25 фывфыв: ОЛІМПІАДА ДЛЯ 9-11 КЛАСІВ, олімпіада всеукраїнська A Little Teapot/ A'm a Little Snowman. - С.26 фывфыв: ПІСНЯ, ПІСНІ, РІЗДВО Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land / Л. Калініна ; А. Іванова; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.28-38 фывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Seamster, R. Reading Skills / R. Seamster ; Т. Галаневич; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.38-41 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Лазурко, О. День німецької мови " Wir Lieben Deutsch " у 6-7 классах / О. Лазурко ; Т. Ситдикова; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.42-46 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, день німецької мови Іванова, А. Використання інтерактивних технологій на уроках німецької мови з опорою на автентичний матеріал посібника " Sowieso" / А. Іванова ; В. Редько; І. Васильцова; І. Гільман. - С.46-50 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Галаневич, Т. У вирі культурного життя. Підсумковий урок німецької мови у 9-му класі / Т. Галаневич ; Т. Станівська; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.51-53 фывфыв: НІМЕЦКА МОВА Ситдикова, Т. Знання, втіленне у пісні / Т. Ситдикова ; О. Вєтохов; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.54-59 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Редько, В. Вивчаємо другу іноземну ! / В. Редько ; І. Васильцова; І. Гільман. - С.62-66 фывфыв: друга мова Станівська, Т. Підготовка майбутнього вчителя до здійснення диференційованого навчання / Т. Станівська ; Т. Новосельська; Л. Івашкевич. - С.67-73 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ Вєтохов, О. Наслухатися іноземної мови / О. Вєтохов ; А. Богаєвська; Б. Пірлмен. - С.74-82 фывфыв: АУДІЮВАННЯ Васильцова, І. Вчимося із задоволенням та користю, або чому французькі діти народжуються із зачискою, англійські - з ложкою, а украхнські - у сорочці / І. Васильцова ; І. Гільман. - С.84-89 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Новосельська, Т. Перехрестя дум / Т. Новосельська ; Л. Івашкевич. - С.90-92 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Богаєвська, А. Метод опозиції при дослідженні метафори / А. Богаєвська ; Б. Пірлмен. - С.93-97, метафора Гільман, І. Національна своєрідність понять " багатствоЄ і " бідність " в українській і французькій фразеології / І. Гільман. - С.98-99 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Івашкевич, Л. Чи може український дурень прибити пудинг на стіну? / Л. Івашкевич. - С.100-102 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ Ethnocultural Implications of Plant Images in D.L. Lawrence's Novel " Lady Chatterley's Lover ". - С.104-116 фывфыв: КВІТИ, етнокультурологія, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ Молодіжний інтерактивний клуб: Особливости діяльності. - С.120-127 фывфыв: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ Пірлмен, Б. Як навчитися мислити / Б. Пірлмен. - С.126-128 фывфыв: МИСЛЕННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Нет сведений об экземплярах |
Калініна, Л. Your Englishspeaking World: Sound Land [Текст] / Л. Калініна; А. Іванова> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №1. - С. 28-38 фывфывфыв: РИМОВКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2008/1 2008г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2008. - №1.) Мова і культура у змісті навчання іншомовного спілкування ( Хроніка всеукраїгського семінару). - С.4-8 фывфыв: ІНШОМОВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ Коваленко, О. Виклики сучасної освіти, або Як підготувати учня до життя у відкритому суспільстві ( До питання інноваційної концепції навчання іноземних мов) / О. Коваленко ; А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.8-11 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Білети до Державної підсумкової атестації 9, 11 класи. - С.11-22 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Відчинити вікно в інший світ( інтеркультурний підхід до навчання інгоземних мов - нова парадігма в шкільний іншомовній освіті) / А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.22-27 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ, МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ Калініна, Л. Синтезуючи культурні багатства усього людства ( Навчання мови та культури у соціокультурному аспекті) / Л. Калініна ; І. Воробйова; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.27-30 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Попсуй, А. Здатність жити, навчатись та діяти ( До питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системи навчання іноземних мов) / А. Попсуй ; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.30-36 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Воробйова, І. Міжпредметні зв'язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов / І. Воробйова ; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.36-46 фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Іванова, І. Сформувати тло міжкультурної комунікації ( Роль підручника з іноземних мов у оновленні змісту професійно орієнтованої освіти ) / І. Іванова ; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.46-51 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Самойлюкевич, І. Назустріч інформаційному суспільству [внз ] / І. Самойлюкевич ; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.51-56 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА, ОСВІТА Котепчук, Т. Соціокультурні завдання як засіб поповнення загальнокультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови / Т. Котепчук ; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.56-60 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ВНЗ Ніколайчук, О. Getting Together! [ соціокультурна компетенція, урок ] / О. Ніколайчук ; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.70-73 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОНСПЕКТ Березенська, Л. Урок "Teaching Grammar and Culture"як приклад соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання / Л. Березенська ; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.73-79 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Жиляєва, Ю. Project Work Planning / Ю. Жиляєва ; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.84-87 фывфыв: ПРОЕКТ Басай, Н. Від мовленнєвого спілкування до культурнї взаємодії / Н. Басай ; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.87-94 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Михайлова, О. Побажай мені Любові та щастя! / О. Михайлова ; Л. Березенська. - С.94-102 фывфыв: ВАЛЕНТИНІВ ДЕНЬ Береславська, В. Календарно-тематичне планування для підручника HOLA Espanol 7 клас / В. Береславська ; Г. Галушка. - С.102-114 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, ІСПАНСЬКА МОВА Основні знаменні й пам'ятні дати у 2008 році. - С.114-118 фывфыв: пам'ятні дати Березенська, Л. Як сформувати лексичну складову соціолінгвістичної компетенції: алгоритм для вчителя / Л. Березенська. - С.118-121 фывфыв: ЛЕКСИКА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА Галушка, Г. Приходь до нас, казко! (Соціокультурна компетенція на початковому етапі) / Г. Галушка. - С.121-126 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Нет сведений об экземплярах |
Калініна, Л. Синтезуючи культурні багатства усього людства ( Навчання мови та культури у соціокультурному аспекті) [Текст] / Л. Калініна; І. Воробйова> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №1. - С. 27-30 фывфывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2009/4 2009г.4 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №4.) Практики про практику. Науково-практичний семінар на тему: "Практичне спрямування іншоомвної освіти". - С.4-6 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Коваленко, О. Ключ до відкриття світу, або практичне спрямування іншомовної освіти / О. Коваленко ; Л. Калініна; Л. Олійник; І. Лучин; Т. Веремієнко. - С.6-13 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Калініна, Л. Урок іноземної мови: спостереження і рекомендації (Вчитель року 2009) / Л. Калініна ; Л. Олійник; І. Лучин; Т. Веремієнко. - С.13-17 фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ Олійник, Л. Якість навчальної книжки - основа ефективності навчання ( Про підручники з іноземних мов для 9 класу зош) / Л. Олійник ; І. Лучин; Т. Веремієнко. - С.17-32 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Типові навчальні плани білінгвальних класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. - С.32-36 фывфыв: БІЛІНГВІЗМ Лучин, І. Уроки англійської мови - це уроки життя (З досвіду роботи) / І. Лучин ; Т. Веремієнко. - С.36-56 фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ Лиса, С. Хочу бути творцем і художником! (Система уроків з використанням проектної технології у 10 класі) / С. Лиса ; М. Вертікова. - С.56-64 фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ Завдання ІVетапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Французька мова 9,10,11класи Веремієнко, Т. Імена сучасників у німецькій художній літературі / Т. Веремієнко. - С.91-106 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, НІМЕЦЬКА МОВА Вертікова, М. Зображення, яке допомагає зрозуміти сутність (наочність) / М. Вертікова. - С.106-110 фывфыв: НАОЧНІСТЬ Європейський вимір мовної освіти - багатомовний та міжкультурний. - С.110 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСВІТА Нет сведений об экземплярах |
Калініна, Л. Урок іноземної мови: спостереження і рекомендації (Вчитель року 2009) [Текст] / Л. Калініна; Л. Олійник; І. Лучин> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №4. - С. 13-17 фывфывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2010/5 2010г.5 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №5.) Діалог заради розвитку особистості (Експерти Раи Європи з питань моніторінгу мовної освіти відвідали Україну). - С.4-8 фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, ЄВРОРАДА Державний стандарт освіти для початкової школи: іноземні мови (Проект). - С.8-11 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА Англійська у світі інформаційних технологій (Програма спецкурсу). - С.11-20 фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЇ Культурознавство англомовних країн (Програма факультативного курсу). - С.20-26 фывфыв: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО Гіди-перекладачі (англійська, німецька, французька, іспанська мови) Програма спецкурсу. - С.26-36 фывфыв: ПЕРЕКЛАД, МЕТОДИКА, НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ Федусенко, Ю. Як не помилитися у виборі? (Навчальний посібник з країнознавства як засіб допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи: результати педагогічного експеріменту) / Ю. Федусенко ; Н. Басай; А. Шевчук. - С.36-42 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Калініна, Л. Готуючи до професійного спілкування (Методичні рекомендації та календарно-тематичне планування до роботи за НМК "Your English Self, 10" академічний рівень) / Л. Калініна ; Ю. Клименко; Ю. Коряченко. - С.42-54 фывфыв: НМК, YOUR ENGLISH SELF, 10 Карп’юк, О. Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК "English 10 (рівень стандарту, другій семестр) / О. Карп’юк ; Н. Чумак. - С.54-62 фывфыв: НМК, ENGLISH 10 Федоренко, о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови) / о. Федоренко ; В. Редько, В. Береславська. - С.62-65 фывфыв: ГРУПОВА РОБОТА Савчук, І. Календарно-тематичне планування до підручника Deutsch 10 (рівень стандарту, другій семестр) / І. Савчук ; Стронг Джеремі. - С.68-74 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Календарно-тематичне планування до підручника Guten Tag! 10 (рівень стандарту, другій семестр) / Н. Басай ; А. Шевчук. - С.68-74 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Клименко, Ю. Французька мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) / Ю. Клименко ; Ю. Коряченко. - С.78-83 фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Чумак, Н. Французька мова (9-й рік навчання, академічний рівень) / Н. Чумак. - С.83-89 фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Редько, В. Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу) / В. Редько, В. Береславська. - С.89-94 фывфыв: НМК, HOLA 10 Джеремі, Стронг. Відсутність інтересу до книги в дітей - це провал батьків і деяких учнів / Стронг Джеремі. - С.94-97 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Шевчук, А. Знайомтесь: Катрін Сторр (Матеріали для домашнього читання) / А. Шевчук. - С.97-106 фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ Коряченко, Ю. Як запам’ятовувати слова іншомовного походження, або Метод подвійної асоціації / Ю. Коряченко. - С.106-111 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПАМ'ЯТЬ Нет сведений об экземплярах |
Калініна, Л. Готуючи до професійного спілкування (Методичні рекомендації та календарно-тематичне планування до роботи за НМК "Your English Self, 10" академічний рівень) [Текст] / Л. Калініна; Ю. Клименко> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №5. - С. 42-54 Рубрики: підручники, НМК фывфывфыв: НМК, YOUR ENGLISH SELF, 10 Доп.точки доступа: Самойлюкевич, І. Свободных экз. нет |