4И(07)
П 957


   
    Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к.
    Содержание:
Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10
Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17
Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24
Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29
Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35
Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43
Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49
Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55
Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60
Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65
Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71
Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75
Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81
Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86
Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89
Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96
Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102
Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108
Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113
Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117
Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129
Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134
Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136
Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141
Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148
Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154
Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158
Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162
Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167
Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172
Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180
Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183
Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188
Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193
ББК 4И(07)

Рубрики: загальне мовознавство

Свободных экз. нет


4И(07)
П 957


    Гапонова, С.
    Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття [Текст] / С. Гапонова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.149-154
ББК 4И(07)

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ТЗН
Свободных экз. нет


4И(09)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп.
    Содержание:
Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8
Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8
Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16
Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев
Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25
Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29
Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36
Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43
Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48
Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52
Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57
Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62
Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66
Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70
Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73
Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76
Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81
Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85
Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89
Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93
Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96
Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100
Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106
Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110
Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113
Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118
Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122
Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127
Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132
Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138
Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142
Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147
Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150
Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154
Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159
Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161
Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166
Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171
Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175
Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181
Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187
ББК 4И(09)

Свободных экз. нет


4И(09)
П957


    Гапонова, С. В.
    Заленжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). [Текст] / С.В. Гапонова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.171-175
ББК 4И(09)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
Свободных экз. нет


4И (07)
П957


   
    Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - 176с. - 0.60 коп р.
    Содержание:
Алексєєва, Н. Г Історія пари слів ENTABLER\TABLETIER - ПРИЛАГОДЖУВАТИ\ТОКАР ПО ДЕРЕВУ,ПРОДАВЕЦЬ ШАХІВ ТА ІНШИХ / Н.Г Алексєєва. - С.3-6
Афанасьєва, Л. В Про деякі обмеження в сполучуваності інтенсифікатора VERY з денотаторами якісної ознаки / Л.В Афанасьєва. - С.7-10
Бєлов, В. Л Омофрази в сучасній англійській мові / В.Л Бєлов. - С.10-13
Бєстужева, В. М Лексико-семантичне поле екзистенційності (на матеріалі німецьких дієслів) / В.М Бєстужева. - С.13-17
Владова, О. В Словотворча мікросистема кореня техт та її функціонування в мові / О.В Владова. - С.17-21
Воробйова, О. П Про дейктичний характер семантики деяких іменників англійської мови / О.П Воробйова. - С.21-25
Зушинська, Л. М До питання діалектичної єдності лексичного і граматичного в слові при вивченні його семантики / Л.М Зушинська. - С.25-28
Кучинський, Б. В Структурно-ймовірносний аналіз деяких індуктивних дієслів у сучасній німецькій мові / Б.В Кучинський. - С.28-33
Павлова, З. К Лексична природа дативності / З.К Павлова. - С.33-37
Русецька, Л. О Про специфічність національної фразеології / Л.О Русецька. - С.37-40
Сєкіркін, В. П Інтернаціональні терміни класичного походження в сучасній англійській мові / В.П Сєкіркін, М.Г Мосікова. - С.40-44
Сліпак, Б. Я Про стиль як єдність, різноманітність та своєрідність / Б.Я Сліпак; С.44-47
Товстохатько, О. Ф Структурно-семантична характеристика фразеологічних одиниць з компонентом **ВЛАСНА НАЗВА** всучасній німецькій мові / О.Ф Товстохатько. - С.52-55
Стеценко, В. М Неологізми і новоутворення в молодіжній лексиці сучасної німецької мови / В.М Стеценко. - С.47-51
Худолєєва, С. П До питання про термінологічну синонімію / С.П Худолєєва. - С.55-59
Шадманов, Б. К До питанняпро про семантичну характеристику латинських запозичень в англійській мові в епоху пізнього відродження / Б. К Шадманов, В.П Сєкірін. - С. 59-62
Швед, В. І Деякі морфолого-структурні закономірності сполучуваності компонентів словотворчих моделей віддієслівних прикметників у сучасній німецькій мові / В.І Швед; С.О Шмельова. - С.63-68
Шмельова, С. О Морфологічна характеристика дієслівно-іменних омонімічних форм / С.О Шмельова; Г.М Шуткіна; Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко. - С.68-72
Співвідношення означуваного і означального у структурі словесних товарних знаків . - С.72-75
Шуткіна, Г. М До питання про дериваційні відношення між власними і похідними від них загальними назвами / Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук. - С.76-79
Янко, Н. А Складні та складнопохідні прислівники з елементом-іменником у сучасній англійській мові / О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.79-82
Акмалдінова, О. М Про співвідношення статичної (структурної) і динамічної (комунікативної) характеристик дієслівних сполучень у процесі розвитку функціональної перспективи речення / Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.83-87
Бєлєхова, Л. І Про вживання дієслів-синонімів, що мають спільне семантичне значення **сміху** / З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.87-90
Гогенко, З. М Про структурно-семантичні особливості суфіксального утворення віддієслівних прикметників на - DOR в іспанській мові / М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.90-93
Олікова, М. О Типологічне порівняння структури форм звертання / Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.93-97
Панич, Г. І Порівняльна характеристика суфіксів суб’єктивної оцінки предмета в українській і французькій мовах / І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.97-100
Саленко, І. І Про особливості функціонування дієслів в ін’юнктивах з ексспліцитною пресупозицією / І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.101-104
Харитонов, І. К Лексична і контекстуальна антонімія допустового значення / Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.104-108
Бендик, Й. М До проблеми класифікації функціональних стилів / А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.109-114
Горяйнова, А. А До питання про двочленну діалогічну єдність з імпліцитним запереченням в останній репліці / М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.114-118
Дворжецька, М. П До проблеми класифікації термінальних тонів в англійській інтонації мовлення / Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.118-122
Єфіменнко, Л. П Порівняльний аналіз передньоязикових приголосних української та іспанської мов / І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко. - С.122-125
Колесниченко, І. Я Просодичні особлтвості емоційно-оцінних речень в англійському діалогічному мовленні / І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко
Криворчук, І. О Позиція обставини місця залежно від інтонаційної моделі речення в іспанській мові / Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.130-133
Сафонова, Л. А Деякі типи інтонаційних шкал в англійському діалогічному мовленні / Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.134-138
Сліпченко, Л. Д Синтез слів із фонем (на матеріалі англійської мови) / О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.139-142
Стеріополо, О. І Про визначення релевантності **довгих** і **коротких** голосних в умовах контексту / Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.142-146
Гринюк, Г. А Назва наукового тексту як передумова його використання в навчальному процесі / Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.147-150
Демиденко, Г. Ф Про вивчення основних особливостей французької писемної мови на початковому етапі навчання у мовному вузі / Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.150-154
Ємельянова, Г. О Про роль тематичного добору навчального матеріалу в підвищенні ефективності взаємозв*язаного навчання усного мовлення і читання на факультативних заняттях у технічному вузі / В.І Кудрявцева; О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.154-157
Кудрявцева, В. І Вплив фонограми на читання з безпосереднім розумінням тексту за фахом / О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.157-161
Семенець, О. П Деякі проблеми навчання аудіювання у звукозапису французьких текстів з незнайомим лексичним матеріалом / О.Т Тимченко; С.В Гапонова. - С.162-166
Тимченко, О. Т Про навчання підготовленого монологічного мовлення у лінгафонному кабінеті / С.В Гапонова. - С.166-170
Гапонова, С. В Деякі результати дослідження змісту лабораторних занять під керівництвом викладача у мовному вузі / С.В Гапонова. - С.170-173
ББК 4И (07)

Свободных экз. нет


4И (07)
П957


    Гапонова, С. В
    Деякі результати дослідження змісту лабораторних занять під керівництвом викладача у мовному вузі [Текст] / С.В Гапонова // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - С.170-173
ББК 4И (07)

Рубрики: Мовознавство

фывфывфыв:
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ
Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2005/2
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2005г. № 2
Содержание:
Скляренко, Н. Систематизація і повторення іншомовного граматичного матеріалу в основній старшій школі / Н. Скляренко. - С.3-8
фывфыв: ГРАМАТИКА
Гапонова, С. Методика роботи з біографічним текстом на уроці англійської мови / С. Гапонова. - С.8-13
фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА
Литвин, С. Навчання учнів старшої загальноосвітньої школи написання твору-опису англійською мовою / С. Литвин. - С.13-17
фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Щербак, О. Підготовчі вправи для навчаннія старшокласників французького писемного мовлення на основі інтенсивної методики / О. Щербак. - С.17-21
фывфыв: ПИСЬМО, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ
Бирюк, О. Формування соціокультурної компетенції у майбутніх учителів при навчанні читання англомовних публіцистичних теквтів / О. Бирюк. - С.21-28
фывфыв: ВНЗ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Бородіна, Г. Комуникативно-орієнтоване навчання іноземної мови у немовному вузі / Г. Бородіна. - С.28-31
фывфыв: ВНЗ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Калашникова, Л. Вправи для навчання читання німецькою мовою як другою іноземню після англійської / Л. Калашникова. - С.31-38
фывфыв: ВНЗ , ДРУГА МОВА
Новоградська-Морська, Н. Навчання майбутніх економістів аудіювання англомовної професійно спрямованої телевізійної інформації / Н. Новоградська-Морська. - С.38-43
фывфыв: ВНЗ, АУДІЮВАННЯ
Турчинова, Г. Навчання монологічного та діалогічного мовлення студентів педагогічних пофесійно-лінгвістичних спеціальностей / Г. Турчинова. - С.43-48
фывфыв: ВНЗ
Коломінова, О. Формування англомовної лексичної компетенції у молодших школярів / О. Коломінова. - С.48-51
фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП
Ціпан, Т. Розвиток комуникативних здібностей учнів при вивченні англійської мови / Т. Ціпан. - С.51-57
фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, ВПРАВИ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Олешко, А. Нестандартний урок англійської мови з теми: " Поїздка до іншого міста " / А. Олешко. - С.57-60
фывфыв: НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК, НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК, МОЄ МІСТО, МОЄ МІСТО, УРОК
Андрусяк, О. Вечір на тему " Learn Wisdom by the Follies of Others " / О. Андрусяк. - С.60-64
фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Бражник, Н. Escribimos en espanol / Н. Бражник. - С.66-68
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ПИСЬМО, ІСПАНСЬКА МОВА
Шерстюк, О. Міжнародний форум " Мовна освіта: шлях до євроінтеграції " / О. Шерстюк. - С.68
фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,
Нет сведений об экземплярах



    Гапонова, С.
    Методика роботи з біографічним текстом на уроці англійської мови [Текст] / С. Гапонова // Іноземні мови. - 2005. - №2. - С. 8-13

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК--ЛІТЕРАТУРА
Свободных экз. нет




    Гапонова, С.
    Використання пісень для навчання іноземної мови у початковій школі [Текст] / С. Гапонова // Іноземні мови. - 2005. - №3. - С. 42-44

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання--ПОЧАТКОВА ШКОЛА

фывфывфыв:
ПІСНІ НА УРОЦІ -- МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ
Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2006/2
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2006г. № 2
Содержание:
Гапонова, С. Типологія помилок у майбутніх учителів на уроках англійської мови / С. Гапонова. - С.3-6
фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Кузьменко, Ю. Вимоги до вправ для формування соціокультурної компетенції учнів основної школи у процесі навчання англійського діалогічного мовлення / Ю. Кузьменко. - С.6-16
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОМПЕТЕНЦІЯ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
Яковенко, Л. Рольова гра як активний прийом навчання англійської мови у школі / Л. Яковенко. - С.16-17
фывфыв: РОЛЬОВА ГРА
Бігіч, О. Мультимедийне забезпечення лекції як комплекс засобів активізації пізнавальної діяльності студентів / О. Бігіч. - С.18-22
фывфыв: ВНЗ, СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ
Гринюк, Г. Етапи формування іншомовної комуникативної компетенції студентів економічних спеціальностей / Г. Гринюк, Ю. Семенчук. - С.22-28
фывфыв: КОМУНИКАТИВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ, ВНЗ
Стеченко, Т. Комплекс завдань для формування у майбутніх учителів професійно оріентованої англомовної граматичної компетенції / Т. Стеченко. - С.28-32
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ
Биконя, О. Вправи для навчання майбутніх економістів ділових переговорів англійською мовою / О. Биконя. - С.32-39
фывфыв: ВНЗ, ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Wilson, H. A Language Learner's Portfolio / H. Wilson, E. Urazova. - С.39-48
фывфыв: ПОРТФОЛІО
Сащак, Н. І зовсім пасивний стан не є пасивним / Н. Сащак. - С.48-50
фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО
Стародуб, Т. Вправи з використаннням " Grammarchants" Керолін Грем при вивченні Present Continuous i Present Simple на уроках англійської мови / Т. Стародуб. - С.50-53
фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС
Руснак, Л. Поетичний клуб / Л. Руснак. - С.54-56
фывфыв: ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД
Николаєва, С. Базарьте на англійському в кайф! / С. Николаєва. - С.56-61
фывфыв: СЛЕНГ
Гапонова, С. Discovering Ukraine: History / С. Гапонова. - С.61-64
фывфыв: УКРАЇНІКА, УКРАЇНА ІСТОРІЯ
Нет сведений об экземплярах



    Гапонова, С.
    Типологія помилок у майбутніх учителів на уроках англійської мови [Текст] / С. Гапонова // Іноземні мови. - 2006. - №2. - С. 3-6

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Свободных экз. нет




    Гапонова, С.
    Discovering Ukraine: History [Текст] / С. Гапонова // Іноземні мови. - 2006. - №2. - С. 61-64

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
УКРАЇНІКА, УКРАЇНА ІСТОРІЯ
Свободных экз. нет




    Гапонова, С.
    Словничок учителя англійської мови [Текст] / С. Гапонова // Іноземні мови. - 2007. - №1. - С. 27

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
МОВА ВЧИТЕЛЯ -- КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ
Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2005/3
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2005г. № 3
Содержание:
Голованчук Л.,Яценко Л. Особливості створення текстів-полілогів для інтенсивного навчання міжкультурного спілкування / Л.,Яценко Л. Голованчук Л.
Мельник, П. Завдання на переклад реклами як фактор формування міжкультурної компетенції / П. Мельник. - С.8-16
фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА, ПЕРЕКЛАД, РЕКЛАМА
Реутов, Н. Об особеностях обучения немецкому языку как второму иностранному на базе английского в средних учебных заведениях / Н. Реутов. - С.16-20
фывфыв: ДРУГА МОВА
Чорна, В. Реалізація інтегрованих зв'язків у процесі викладання німецької мови / В. Чорна. - С.20-22
фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, НІМЕЦКА МОВА
Петько, Л. Формування соціально-комуникаьивної активності підлітків у процесі вивчення ними англійської мови / Л. Петько. - С.22-24
фывфыв: ПІДЛІТКИ, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, АКТИВИЗАЦІЯ
Мартонфі, О. Моделювання дійсності на уроках англійської мови / О. Мартонфі. - С.24-25
фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА
Oliynyk, T. ELT Textbooks: Tentative Analysys of the Socio-Cultural Aspect / T. Oliynyk. - С.25-28
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Чекаль, Г. Зворотній зв'язок як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у комп'ютерних вправах з іноземних мов / Г. Чекаль. - С.28-32
фывфыв: КОМП'ЮТЕР, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІ, ВНЗ
Стеченко, Т. Формування у майбутніх учителів усномовленнєвої англомовної граматичної компетенції на соціокультурному матеріалі / Т. Стеченко. - С.32-36
фывфыв: ВНЗ, ГРАМАТИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ
Коломієць, В. Професійне спілкування вчителів іноземної мови за допомогою інтернету / В. Коломієць. - С.36-40
фывфыв: ІНТЕРНЕТ, ВЧИТЕЛЯМ
Давиденко, Ю. Використання інформаційно-комуникативних технологій для мовної осівти / Ю. Давиденко. - С.40-42
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ
Гапонова, С. Використання пісень для навчання іноземної мови у початковій школі / С. Гапонова. - С.42-44
фывфыв: ПІСНІ, НАЙМЕНШИХ, НАЙМЕНШИХ, НАЙМОЛОДШІ
Міслієва К., Бражник Н. Тематичний контроль рівня сформованості іншомовної комуникативної компетенції учнів початкової школи з використанням гри / К., Бражник Н. Міслієва К. - С.44-47
фывфыв: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, ГРА, РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, ПО
Маслієва, К. Гра-подорож до Латинської Америки / К. Маслієва. - С.47-52
фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ГРА НА УРОЦІ
Спіцин, Є. Організація іншомовної освіти в КНР / Є. Спіцин. - С.52-56
фывфыв: ОСВІТА МІЖНАРОДНА
Мазур, Л. Творчі письмові роботи і переклади / Л. Мазур. - С.57-60
фывфыв: ПЕРЕКЛАД ВІРШІ, МАМА, ДЕНЬ МАТЕРІ, ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ
My Exciting Voyage in Discovering The United Europe. - С.60-64
фывфыв: ЄВРОРАДА
Нет сведений об экземплярах

    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2007/1
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2007г. № 1
Содержание:
Квасова, О. Національний тест з іноземної мови: ознаки і перспективи розробки / О. Квасова. - С.3-7
фывфыв: ТЕСТУВАННЯ
Скляренко, Н. Методика роботи з НМК English Through Communication для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Скляренко. - С.7-10
фывфыв: НМК English through communication
Голованчук, Л. Шляхи подолання негативних етнокультурних стереотипів у процесі формування соціолінгвістичної компетенції в учнів середніх навчальних закладів / Л. Голованчук. - С.10-14
фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Sokol, I. Project Teaching / I. Sokol : 19-21, ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Арванітопуло, Е. Навчальні проекти з іноземної мови для учнів старшої школи / Е. Арванітопуло. - С.14-19
фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ
Поленок, З. З досвіду викладання англійської мови в Українському коледжі ім. Сухомлинського м. Київа / З. Поленок. - С.25-27
фывфыв: ЗАКЛАДИ ОСВІТИ, ОСВІТА УКРАЇНИ
Гапонова, С. Словничок учителя англійської мови / С. Гапонова. - С.27
фывфыв: МОВА ВЧИТЕЛЯ
Черноватий, Л. Моделі поведінки майбутніх перекладачів в умовах ентропії і шляхи підвищення ефективності навчання / Л. Черноватий. - С.28-33
фывфыв: ПЕРЕКЛАДАЧ
Биконя, О. Використання текстового процесора у навчанні ділової англійської мови / О. Биконя. - С.33-39
фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВА АНГЛ.МОВА
Литвиненко, С. Навчання діалогічного спілкування англійською мовою з використанням відеофонограмми / С. Литвиненко. - С.39-42
фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ТЗН
Мисечко, О. Перші романо-германські відділення в університетах України: проекти і їх реалізація / О. Мисечко. - С.42-27
фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ
Мороз, Т. Тестові завдання англійською мовою до тем з українознавства / Т. Мороз. - С.52-58
фывфыв: ТЕСТИ, УКРАЇНІКА
Parasych, L. Choosing a Holiday. Advertising / L. Parasych. - С.58-60
фывфыв: РЕКЛАМА
Gaponova, S. Discover Ukraine: Literature / S. Gaponova. - С.62-66
фывфыв: УКРАЇНА, ЛІТЕРАТУРА
Нет сведений об экземплярах

    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2007/4
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2007г. № 4
Содержание:
Liontas, J. Writing Across the Second Language Curriculum / J. Liontas. - С.3-10
фывфыв: ДРУГА МОВА
Гапонова, С. Психологічні аспекти побудови підсистеми вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читаніі інформаційних статей / С. Гапонова. - С.10-16
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, НАВЧАННЯ
Гордєєва, А. Організація інформаційної підтримки рольвої гри на уроках англійської мови у старшій школі / А. Гордєєва. - С.16-20
фывфыв: РОЛЬОВА ГРА
Арванітопуло, Е. Зміст і структура курсу з навчання майбутніх учителів створення професійно орієнтованих проектів для навчання іноземної мови / Е. Арванітопуло. - С.16-20
фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА
Гайдукова, Л. Система вправ для формування професійно орієнтованої компетенції в діалогічному мовленні у майбутніх учителів англійської мови / Л. Гайдукова. - С.26-33
фывфыв: ВНЗ, ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
Писанко, М. Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів англомовної комуікативної поведінки / М. Писанко. - С.33-40
фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ, ВНЗ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕНН
Коломінова, О. Сучасні тенденції створення підручника іноземної мови для початкової школи / О. Коломінова. - С.40-45
фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ
Денисенко, М. Навчання учнів початкової школи техніки читання англійської мови з використанням скоромовок / М. Денисенко. - С.45-50
фывфыв: СКОРОМОВКИ, ЧИТАННЯ
Глосарій термінів європейської вищої освіти. - С.50-54
фывфыв: ТЕРМІНОЛОГІЯ
Шинкаренко, Т. Методична розробка інтегрованого уроку " Німецька мова - Народознавство" на тему: " Зимові свята в Україні та Німеччині" для учнів 4 класу / Т. Шинкаренко ; А. Лісова; л. Василенко. - С.57-60
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, НІМЕЧЧ
Лісова, А. Мультімедійний урок англійської мови у 5 класі гімназії / А. Лісова ; л. Василенко; І. Щурвська. - С.60-64
фывфыв: МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Василенко, л. Методична розробка уроку французької мови у 3 класі / л. Василенко ; І. Щурвська. - С.64-67
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Щурвська, І. Матеріали до інтегрованих урокі ( німецька / українська мови ) / І. Щурвська. - С.67-69
фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, НІМЕЦЬКА, УКРАЇНСЬКА, МОВА
Нет сведений об экземплярах



    Гапонова, С.
    Психологічні аспекти побудови підсистеми вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читаніі інформаційних статей [Текст] / С. Гапонова // Іноземні мови. - 2007. - №4. - С. 10-16

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ПСИХОЛОГІЯ -- СИСТЕМА ВПРАВ
Свободных экз. нет


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: І1/2008/1
   Журнал

Іноземні мови [Текстььь]. - Киiв : Ленвіт, 1994 - . - Выходит ежеквартально
2008г. № 1
Содержание:
Гапонова, С. Комплекси вправ для формування іншомовної компертенції у переглядовому читанні інформаційних газетних статей / С. Гапонова. - С.3-8
фывфыв: ЧИТАННЯ УРОК
Зеня, Л. Формування німецькомовної комунікативної компетенції в учнів старших класів економічного профілю з використанням технології " Навчання у співробітництві" / Л. Зеня, В. Чобітько. - С.8-15
фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ
Квасова О. Г., . . Як готувати учнів до тестування умінь рецептивних видів мовлення / О. Г., . Квасова О. Г., Л.В. Гнаповська. - С.15-21
фывфыв: РЕЦЕПТИВНЕ НАВЧАННЯ
Роман, С. Зміст науково-дослідної діяльності студентів під час педагогічної практики з іноземної мови у школі / С. Роман. - С.22-25
фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ
Авсюкевич, Ю. Принципи навчання англомовної презентації студентів економічних напрямів / Ю. Авсюкевич. - С.25-31
фывфыв: ВНЗ
Ганічева, Т. Система вправ для формування компетенції в усному двосторонньому перекладі у майбутніх філологів / Т. Ганічева. - С.31-36
фывфыв: ВНЗ, НАВЧАННЯ, ПЕРЕКЛАДУ
Москалець, О. Мовленнєві навичкі у навчанні неакадемічного англмовного письма / О. Москалець. - С.36-40
фывфыв: ВНЗ, ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА
Денисенко, М. Навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням скоромовок. Фаза контекстного читання / М. Денисенко. - С.40-42
фывфыв: СКОРОМОВКИ, ЧИТАННЯ
Москалюк, Л. Мотиваційний аспект контролю рівня сформованості англомовних лексичних навичок у молодших шкоолярів / Л. Москалюк. - С.42-48
фывфыв: МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС
Ткаченко, Ю. Leco-conference "Le festival ecologique" sur les problemes locaux ecologiques / Ю. Ткаченко. - С.51-55
фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ЕКОЛОГІЯ
Бєлая, Л. Методична розробка уроку англійської мови для 8 класу загальноосвітніх закладів / Л. Бєлая. - С.55-59
фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ
Галіцина, Т. План-конспект уроку англійської мови з теми " Fruit and Vegetables" / Т. Галіцина. - С.59-65
фывфыв: ОВОЧІ, УРОК АНГЛ. МОВИ
Ніколаєва, С. Рецензія на навчально-методичний комплекс з практики англійської мови / С. Ніколаєва. - С.65-69
фывфыв: РЕЦЕНЗІЯ
Гапонова, С. Discover Ukraine: Famine in Ukraine / С. Гапонова. - С.69-71
фывфыв: ГОЛОДОМОР, УКРАЇНА
Languages, Culture and Citizenship . - С.72
фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ
Нет сведений об экземплярах



    Гапонова, С.
    Комплекси вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читанні інформаційних газетних статей [Текст] / С. Гапонова // Іноземні мови. - 2008. - №1. - С. 3-8

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ЧИТАННЯ УРОК
Свободных экз. нет




    Гапонова, С.
    Discover Ukraine: Famine in Ukraine [Текст] / С. Гапонова // Іноземні мови. - 2008. - №1. - С. 69-71

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
ГОЛОДОМОР--УКРАЇНА
Свободных экз. нет