П 957 Питання романо-германської філології. Вип.1 [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - 195 с. - 0руб.69к. Содержание: Пащенко, Н. І. До питання про видове значення дієслова (на матеріалі сучасної англійської мови) / Н.І. Пащенко. - С.6-10 Бабидорович, В. М. Деякі загально-теоретичні питання розмовної мови. / В.М. Бабидорович. - С.11-17 Лук'яненко, О. О. Деякі моделі двоскладних бездієслівних речень сучасної англійської мови. / О.О. Лук'яненко. - С.17-24 Морева, Н. І. Про дистрибутивні особливості дієслова THINK у сучаній англійській мові. / Н.І. Морева. - С.25-29 Пироженко, Л. А. Деякі засоби відтворення російською мовою нереальної дії, вираженої в англійській мові конструкцією SHOULD/WOULD+перфективний інфінітив. / Л.А. Пироженко. - С.29-35 Акмалдінова, О. М. До питання про комунікативну суть дієслівних сполучень у реченні сучасної англійської мови. / О.М. Акмалдінова, В.Є. Коваленко. - С.35-43 Студенець, Г. І. Компресія артиклів при розширенні адиції. / Г.І. Студенець. - С.43-49 Мандич, Є. Г. Про взаємодію мовних рівнів у синтаксично-лексичному полі мети. / Є.Г. Мандич. - С.49-55 Тимошенко, З. В. Становлення та стабілізація літературної норми у формах претерита сильних дієслів англійської мови. / З.В. Тимошенко. - С.55-60 Малишев, В. М. Деякі структурно-функціональні ознаки синтаксичних процесів редукування. / В.М. Малишев. - С.61-65 Покровська, Г. О. До питання про класифікацію видів контексту за обсягом. / Г.О. Покровська. - С.66-71 Бедринець, Л. Г. Структура тричленних номінативних словосполучень та характер відношень їх компонентів. / Л.Г. Бедринець. - С.71-75 Чернова, А. Є. Типологія спонукальних речень у сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.75-81 Кривошеєв, О. В. Про значення префіксального іменника. / О.В. Кривошеєв. - С.81-86 Скляр, Л. Л. До питання семантичного аналізу від іменникових дієслів, утворених шляхом нульової вербалізації. (Нім. мова). / Л.Л. Скляр. - С.87-89 Воробйова, Л. В. Про семантичне співвідношення формалізованих засобів вираження інтенсивності якісної ознаки прикметника в сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.90-96 Вацеба, Р. В. До питання про аппозитивні відношення. / Р.В. Вацеба. - С.96-102 Сухова, Л. В. Про деякі безособові конструкції ускладненої структури. / Л.В. Сухова. - С.103-108 Сумарокова, Л. А. До питання про морфемний аналіз вказівних займенників у сучасній французькій мові. / Л.А. Сумарокова. - С.108-113 Баранцева, Р. С. До питання про граматичну природу форм NOUS ,VOUS, ELLE, ELLES у сучасній французькій мові. / Р.С. Баранцева. - С.114-117 Самойлова, О. П. Про деякі критерії розмежування омонімічних конструкцій. (На матеріалі підрядних речень, побудованих за моделлю ce qui+SV ). / О.П. Самойлова. - С.118-122 Лінкевич, Л. Ф. Про деякі способи виділення членів речення. / Л.Ф. Лінкевич. - С.123-129 Вороніна, М. М. Про час, що вийшов з ужитку. (На матеріалі іспанської мови). / М.М. Вороніна. - С.129-134 Серебрянська, А. О. Оказіоналізми в іспанській мові. / А.О. Серебрянська. - С.134-136 Урусова, Г. В. Особливості синтаксичних структур у мові твору Хуана Гойтісоло " Прибій". / Г.В. Урусова. - С.137-141 Тарасова, О. В. Про використання понять "поле" і "модель" при дослідженні ареальних підсистем мови. / О.В. Тарасова. - С.141-148 Гапонова, С. В. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття. / С.В. Гапонова. - С.149-154 Семенець, О. П. До питання дозування матеріалу при навчанні аудіювання звукозапису французької мови в старших класах шкіл з викладанням ряду предметів французькою мовою. / О.П. Семенець. - С.154-158 Онищенко, К. І. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту. / К.І. Онищенко. - С.158-162 Ніколаева, С. Ю. До питання індивідуалізації навчання іноземної мови у мовному вузі. / С.Ю. Ніколаева, Л.П. Дементєєва. - С.162-167 Очкасова, В. М. Про типові ситуації відношень та їх роль в організації матеріалу для навчання усного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.168-172 Борисова, Р. І. Про шляхи створення комунікативної спрямованості фоновпав. / Р.І. Борисова. - С.172-180 Стеценко, О. О. Про систему вправ для навчання лексики іноземної мови в середній школі. / О.О. Стеценко. - С.180-183 Куштенко, Л. Ю. Деякі питання методики навчання лексики англійської мови на базі української. / Л.Ю. Куштенко. - С.183-188 Жлуктенко, Ю. О. Про зміст і побудову посібників з іноземних мов для другого етапу навчання у немовних вузах. / Ю.О. Жлуктенко. - С.189-193 Рубрики: загальне мовознавство Свободных экз. нет |
П 957 Гапонова, С. Експериментальна перевірка ефективності використання спеціально розроблених лабораторних завдань для керованого заняття [Текст] / С. Гапонова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.149-154 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ТЗН Свободных экз. нет |
П957 Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп. Содержание: Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8 Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8 Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16 Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25 Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29 Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36 Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43 Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48 Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52 Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57 Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62 Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66 Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70 Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73 Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76 Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81 Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85 Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89 Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93 Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96 Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100 Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106 Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110 Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113 Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118 Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122 Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127 Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132 Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138 Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142 Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147 Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150 Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154 Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159 Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161 Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166 Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171 Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175 Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181 Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187 Свободных экз. нет |
П957 Гапонова, С. В. Заленжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). [Текст] / С.В. Гапонова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.171-175 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Свободных экз. нет |
П957 Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - 176с. - 0.60 коп р. Содержание: Алексєєва, Н. Г Історія пари слів ENTABLER\TABLETIER - ПРИЛАГОДЖУВАТИ\ТОКАР ПО ДЕРЕВУ,ПРОДАВЕЦЬ ШАХІВ ТА ІНШИХ / Н.Г Алексєєва. - С.3-6 Афанасьєва, Л. В Про деякі обмеження в сполучуваності інтенсифікатора VERY з денотаторами якісної ознаки / Л.В Афанасьєва. - С.7-10 Бєлов, В. Л Омофрази в сучасній англійській мові / В.Л Бєлов. - С.10-13 Бєстужева, В. М Лексико-семантичне поле екзистенційності (на матеріалі німецьких дієслів) / В.М Бєстужева. - С.13-17 Владова, О. В Словотворча мікросистема кореня техт та її функціонування в мові / О.В Владова. - С.17-21 Воробйова, О. П Про дейктичний характер семантики деяких іменників англійської мови / О.П Воробйова. - С.21-25 Зушинська, Л. М До питання діалектичної єдності лексичного і граматичного в слові при вивченні його семантики / Л.М Зушинська. - С.25-28 Кучинський, Б. В Структурно-ймовірносний аналіз деяких індуктивних дієслів у сучасній німецькій мові / Б.В Кучинський. - С.28-33 Павлова, З. К Лексична природа дативності / З.К Павлова. - С.33-37 Русецька, Л. О Про специфічність національної фразеології / Л.О Русецька. - С.37-40 Сєкіркін, В. П Інтернаціональні терміни класичного походження в сучасній англійській мові / В.П Сєкіркін, М.Г Мосікова. - С.40-44 Сліпак, Б. Я Про стиль як єдність, різноманітність та своєрідність / Б.Я Сліпак; С.44-47 Товстохатько, О. Ф Структурно-семантична характеристика фразеологічних одиниць з компонентом **ВЛАСНА НАЗВА** всучасній німецькій мові / О.Ф Товстохатько. - С.52-55 Стеценко, В. М Неологізми і новоутворення в молодіжній лексиці сучасної німецької мови / В.М Стеценко. - С.47-51 Худолєєва, С. П До питання про термінологічну синонімію / С.П Худолєєва. - С.55-59 Шадманов, Б. К До питанняпро про семантичну характеристику латинських запозичень в англійській мові в епоху пізнього відродження / Б. К Шадманов, В.П Сєкірін. - С. 59-62 Швед, В. І Деякі морфолого-структурні закономірності сполучуваності компонентів словотворчих моделей віддієслівних прикметників у сучасній німецькій мові / В.І Швед; С.О Шмельова. - С.63-68 Шмельова, С. О Морфологічна характеристика дієслівно-іменних омонімічних форм / С.О Шмельова; Г.М Шуткіна; Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко. - С.68-72 Співвідношення означуваного і означального у структурі словесних товарних знаків . - С.72-75 Шуткіна, Г. М До питання про дериваційні відношення між власними і похідними від них загальними назвами / Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук. - С.76-79 Янко, Н. А Складні та складнопохідні прислівники з елементом-іменником у сучасній англійській мові / О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.79-82 Акмалдінова, О. М Про співвідношення статичної (структурної) і динамічної (комунікативної) характеристик дієслівних сполучень у процесі розвитку функціональної перспективи речення / Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.83-87 Бєлєхова, Л. І Про вживання дієслів-синонімів, що мають спільне семантичне значення **сміху** / З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.87-90 Гогенко, З. М Про структурно-семантичні особливості суфіксального утворення віддієслівних прикметників на - DOR в іспанській мові / М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.90-93 Олікова, М. О Типологічне порівняння структури форм звертання / Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.93-97 Панич, Г. І Порівняльна характеристика суфіксів суб’єктивної оцінки предмета в українській і французькій мовах / І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.97-100 Саленко, І. І Про особливості функціонування дієслів в ін’юнктивах з ексспліцитною пресупозицією / І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.101-104 Харитонов, І. К Лексична і контекстуальна антонімія допустового значення / Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.104-108 Бендик, Й. М До проблеми класифікації функціональних стилів / А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.109-114 Горяйнова, А. А До питання про двочленну діалогічну єдність з імпліцитним запереченням в останній репліці / М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.114-118 Дворжецька, М. П До проблеми класифікації термінальних тонів в англійській інтонації мовлення / Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.118-122 Єфіменнко, Л. П Порівняльний аналіз передньоязикових приголосних української та іспанської мов / І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко. - С.122-125 Колесниченко, І. Я Просодичні особлтвості емоційно-оцінних речень в англійському діалогічному мовленні / І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко Криворчук, І. О Позиція обставини місця залежно від інтонаційної моделі речення в іспанській мові / Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.130-133 Сафонова, Л. А Деякі типи інтонаційних шкал в англійському діалогічному мовленні / Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.134-138 Сліпченко, Л. Д Синтез слів із фонем (на матеріалі англійської мови) / О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.139-142 Стеріополо, О. І Про визначення релевантності **довгих** і **коротких** голосних в умовах контексту / Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.142-146 Гринюк, Г. А Назва наукового тексту як передумова його використання в навчальному процесі / Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.147-150 Демиденко, Г. Ф Про вивчення основних особливостей французької писемної мови на початковому етапі навчання у мовному вузі / Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.150-154 Ємельянова, Г. О Про роль тематичного добору навчального матеріалу в підвищенні ефективності взаємозв*язаного навчання усного мовлення і читання на факультативних заняттях у технічному вузі / В.І Кудрявцева; О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.154-157 Кудрявцева, В. І Вплив фонограми на читання з безпосереднім розумінням тексту за фахом / О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.157-161 Семенець, О. П Деякі проблеми навчання аудіювання у звукозапису французьких текстів з незнайомим лексичним матеріалом / О.Т Тимченко; С.В Гапонова. - С.162-166 Тимченко, О. Т Про навчання підготовленого монологічного мовлення у лінгафонному кабінеті / С.В Гапонова. - С.166-170 Гапонова, С. В Деякі результати дослідження змісту лабораторних занять під керівництвом викладача у мовному вузі / С.В Гапонова. - С.170-173 Свободных экз. нет |
П957 Гапонова, С. В Деякі результати дослідження змісту лабораторних занять під керівництвом викладача у мовному вузі [Текст] / С.В Гапонова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - С.170-173 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2005/2 Журнал 2005г. № 2 Скляренко, Н. Систематизація і повторення іншомовного граматичного матеріалу в основній старшій школі / Н. Скляренко. - С.3-8 фывфыв: ГРАМАТИКА Гапонова, С. Методика роботи з біографічним текстом на уроці англійської мови / С. Гапонова. - С.8-13 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Литвин, С. Навчання учнів старшої загальноосвітньої школи написання твору-опису англійською мовою / С. Литвин. - С.13-17 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Щербак, О. Підготовчі вправи для навчаннія старшокласників французького писемного мовлення на основі інтенсивної методики / О. Щербак. - С.17-21 фывфыв: ПИСЬМО, ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ІНТЕНСИВНЕ НАВЧАННЯ Бирюк, О. Формування соціокультурної компетенції у майбутніх учителів при навчанні читання англомовних публіцистичних теквтів / О. Бирюк. - С.21-28 фывфыв: ВНЗ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Бородіна, Г. Комуникативно-орієнтоване навчання іноземної мови у немовному вузі / Г. Бородіна. - С.28-31 фывфыв: ВНЗ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Калашникова, Л. Вправи для навчання читання німецькою мовою як другою іноземню після англійської / Л. Калашникова. - С.31-38 фывфыв: ВНЗ , ДРУГА МОВА Новоградська-Морська, Н. Навчання майбутніх економістів аудіювання англомовної професійно спрямованої телевізійної інформації / Н. Новоградська-Морська. - С.38-43 фывфыв: ВНЗ, АУДІЮВАННЯ Турчинова, Г. Навчання монологічного та діалогічного мовлення студентів педагогічних пофесійно-лінгвістичних спеціальностей / Г. Турчинова. - С.43-48 фывфыв: ВНЗ Коломінова, О. Формування англомовної лексичної компетенції у молодших школярів / О. Коломінова. - С.48-51 фывфыв: НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Ціпан, Т. Розвиток комуникативних здібностей учнів при вивченні англійської мови / Т. Ціпан. - С.51-57 фывфыв: КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, ВПРАВИ, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Олешко, А. Нестандартний урок англійської мови з теми: " Поїздка до іншого міста " / А. Олешко. - С.57-60 фывфыв: НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК, НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК, МОЄ МІСТО, МОЄ МІСТО, УРОК Андрусяк, О. Вечір на тему " Learn Wisdom by the Follies of Others " / О. Андрусяк. - С.60-64 фывфыв: ПОЗАКЛАСНА РОБОТА, ІНСЦЕНУВА, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА Бражник, Н. Escribimos en espanol / Н. Бражник. - С.66-68 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ПИСЬМО, ІСПАНСЬКА МОВА Шерстюк, О. Міжнародний форум " Мовна освіта: шлях до євроінтеграції " / О. Шерстюк. - С.68 фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Нет сведений об экземплярах |
Гапонова, С. Методика роботи з біографічним текстом на уроці англійської мови [Текст] / С. Гапонова> // Іноземні мови. - 2005. - №2. - С. 8-13 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК--ЛІТЕРАТУРА Свободных экз. нет |
Гапонова, С. Використання пісень для навчання іноземної мови у початковій школі [Текст] / С. Гапонова> // Іноземні мови. - 2005. - №3. - С. 42-44 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання--ПОЧАТКОВА ШКОЛА фывфывфыв: ПІСНІ НА УРОЦІ -- МОТИВАЦІЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2006/2 Журнал 2006г. № 2 Гапонова, С. Типологія помилок у майбутніх учителів на уроках англійської мови / С. Гапонова. - С.3-6 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Кузьменко, Ю. Вимоги до вправ для формування соціокультурної компетенції учнів основної школи у процесі навчання англійського діалогічного мовлення / Ю. Кузьменко. - С.6-16 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОМПЕТЕНЦІЯ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Яковенко, Л. Рольова гра як активний прийом навчання англійської мови у школі / Л. Яковенко. - С.16-17 фывфыв: РОЛЬОВА ГРА Бігіч, О. Мультимедийне забезпечення лекції як комплекс засобів активізації пізнавальної діяльності студентів / О. Бігіч. - С.18-22 фывфыв: ВНЗ, СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ Гринюк, Г. Етапи формування іншомовної комуникативної компетенції студентів економічних спеціальностей / Г. Гринюк, Ю. Семенчук. - С.22-28 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ, ВНЗ Стеченко, Т. Комплекс завдань для формування у майбутніх учителів професійно оріентованої англомовної граматичної компетенції / Т. Стеченко. - С.28-32 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ Биконя, О. Вправи для навчання майбутніх економістів ділових переговорів англійською мовою / О. Биконя. - С.32-39 фывфыв: ВНЗ, ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Wilson, H. A Language Learner's Portfolio / H. Wilson, E. Urazova. - С.39-48 фывфыв: ПОРТФОЛІО Сащак, Н. І зовсім пасивний стан не є пасивним / Н. Сащак. - С.48-50 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО Стародуб, Т. Вправи з використаннням " Grammarchants" Керолін Грем при вивченні Present Continuous i Present Simple на уроках англійської мови / Т. Стародуб. - С.50-53 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО, ЧАС Руснак, Л. Поетичний клуб / Л. Руснак. - С.54-56 фывфыв: ПОЕТИЧНИЙ ПЕРЕКЛАД Николаєва, С. Базарьте на англійському в кайф! / С. Николаєва. - С.56-61 фывфыв: СЛЕНГ Гапонова, С. Discovering Ukraine: History / С. Гапонова. - С.61-64 фывфыв: УКРАЇНІКА, УКРАЇНА ІСТОРІЯ Нет сведений об экземплярах |
Гапонова, С. Типологія помилок у майбутніх учителів на уроках англійської мови [Текст] / С. Гапонова> // Іноземні мови. - 2006. - №2. - С. 3-6 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Свободных экз. нет |
Гапонова, С. Discovering Ukraine: History [Текст] / С. Гапонова> // Іноземні мови. - 2006. - №2. - С. 61-64 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: УКРАЇНІКА, УКРАЇНА ІСТОРІЯ Свободных экз. нет |
Гапонова, С. Словничок учителя англійської мови [Текст] / С. Гапонова> // Іноземні мови. - 2007. - №1. - С. 27 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: МОВА ВЧИТЕЛЯ -- КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2005/3 Журнал 2005г. № 3 Голованчук Л.,Яценко Л. Особливості створення текстів-полілогів для інтенсивного навчання міжкультурного спілкування / Л.,Яценко Л. Голованчук Л. Мельник, П. Завдання на переклад реклами як фактор формування міжкультурної компетенції / П. Мельник. - С.8-16 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА, ПЕРЕКЛАД, РЕКЛАМА Реутов, Н. Об особеностях обучения немецкому языку как второму иностранному на базе английского в средних учебных заведениях / Н. Реутов. - С.16-20 фывфыв: ДРУГА МОВА Чорна, В. Реалізація інтегрованих зв'язків у процесі викладання німецької мови / В. Чорна. - С.20-22 фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, НІМЕЦКА МОВА Петько, Л. Формування соціально-комуникаьивної активності підлітків у процесі вивчення ними англійської мови / Л. Петько. - С.22-24 фывфыв: ПІДЛІТКИ, КОМУНИКАТИВНИЙ МЕТОД, АКТИВИЗАЦІЯ Мартонфі, О. Моделювання дійсності на уроках англійської мови / О. Мартонфі. - С.24-25 фывфыв: КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Oliynyk, T. ELT Textbooks: Tentative Analysys of the Socio-Cultural Aspect / T. Oliynyk. - С.25-28 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Чекаль, Г. Зворотній зв'язок як засіб управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у комп'ютерних вправах з іноземних мов / Г. Чекаль. - С.28-32 фывфыв: КОМП'ЮТЕР, НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІ, ВНЗ Стеченко, Т. Формування у майбутніх учителів усномовленнєвої англомовної граматичної компетенції на соціокультурному матеріалі / Т. Стеченко. - С.32-36 фывфыв: ВНЗ, ГРАМАТИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ Коломієць, В. Професійне спілкування вчителів іноземної мови за допомогою інтернету / В. Коломієць. - С.36-40 фывфыв: ІНТЕРНЕТ, ВЧИТЕЛЯМ Давиденко, Ю. Використання інформаційно-комуникативних технологій для мовної осівти / Ю. Давиденко. - С.40-42 фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНОЇ, ТЕХНОЛОГІЇ Гапонова, С. Використання пісень для навчання іноземної мови у початковій школі / С. Гапонова. - С.42-44 фывфыв: ПІСНІ, НАЙМЕНШИХ, НАЙМЕНШИХ, НАЙМОЛОДШІ Міслієва К., Бражник Н. Тематичний контроль рівня сформованості іншомовної комуникативної компетенції учнів початкової школи з використанням гри / К., Бражник Н. Міслієва К. - С.44-47 фывфыв: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ, КОМПЕТЕНЦІЯ, ГРА, РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА, ПО Маслієва, К. Гра-подорож до Латинської Америки / К. Маслієва. - С.47-52 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ГРА НА УРОЦІ Спіцин, Є. Організація іншомовної освіти в КНР / Є. Спіцин. - С.52-56 фывфыв: ОСВІТА МІЖНАРОДНА Мазур, Л. Творчі письмові роботи і переклади / Л. Мазур. - С.57-60 фывфыв: ПЕРЕКЛАД ВІРШІ, МАМА, ДЕНЬ МАТЕРІ, ЖІНОЧИЙ ДЕНЬ My Exciting Voyage in Discovering The United Europe. - С.60-64 фывфыв: ЄВРОРАДА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2007/1 Журнал 2007г. № 1 Квасова, О. Національний тест з іноземної мови: ознаки і перспективи розробки / О. Квасова. - С.3-7 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Скляренко, Н. Методика роботи з НМК English Through Communication для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н. Скляренко. - С.7-10 фывфыв: НМК English through communication Голованчук, Л. Шляхи подолання негативних етнокультурних стереотипів у процесі формування соціолінгвістичної компетенції в учнів середніх навчальних закладів / Л. Голованчук. - С.10-14 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Sokol, I. Project Teaching / I. Sokol : 19-21, ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Арванітопуло, Е. Навчальні проекти з іноземної мови для учнів старшої школи / Е. Арванітопуло. - С.14-19 фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ Поленок, З. З досвіду викладання англійської мови в Українському коледжі ім. Сухомлинського м. Київа / З. Поленок. - С.25-27 фывфыв: ЗАКЛАДИ ОСВІТИ, ОСВІТА УКРАЇНИ Гапонова, С. Словничок учителя англійської мови / С. Гапонова. - С.27 фывфыв: МОВА ВЧИТЕЛЯ Черноватий, Л. Моделі поведінки майбутніх перекладачів в умовах ентропії і шляхи підвищення ефективності навчання / Л. Черноватий. - С.28-33 фывфыв: ПЕРЕКЛАДАЧ Биконя, О. Використання текстового процесора у навчанні ділової англійської мови / О. Биконя. - С.33-39 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВА АНГЛ.МОВА Литвиненко, С. Навчання діалогічного спілкування англійською мовою з використанням відеофонограмми / С. Литвиненко. - С.39-42 фывфыв: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ТЗН Мисечко, О. Перші романо-германські відділення в університетах України: проекти і їх реалізація / О. Мисечко. - С.42-27 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Мороз, Т. Тестові завдання англійською мовою до тем з українознавства / Т. Мороз. - С.52-58 фывфыв: ТЕСТИ, УКРАЇНІКА Parasych, L. Choosing a Holiday. Advertising / L. Parasych. - С.58-60 фывфыв: РЕКЛАМА Gaponova, S. Discover Ukraine: Literature / S. Gaponova. - С.62-66 фывфыв: УКРАЇНА, ЛІТЕРАТУРА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2007/4 Журнал 2007г. № 4 Liontas, J. Writing Across the Second Language Curriculum / J. Liontas. - С.3-10 фывфыв: ДРУГА МОВА Гапонова, С. Психологічні аспекти побудови підсистеми вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читаніі інформаційних статей / С. Гапонова. - С.10-16 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, НАВЧАННЯ Гордєєва, А. Організація інформаційної підтримки рольвої гри на уроках англійської мови у старшій школі / А. Гордєєва. - С.16-20 фывфыв: РОЛЬОВА ГРА Арванітопуло, Е. Зміст і структура курсу з навчання майбутніх учителів створення професійно орієнтованих проектів для навчання іноземної мови / Е. Арванітопуло. - С.16-20 фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Гайдукова, Л. Система вправ для формування професійно орієнтованої компетенції в діалогічному мовленні у майбутніх учителів англійської мови / Л. Гайдукова. - С.26-33 фывфыв: ВНЗ, ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Писанко, М. Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів англомовної комуікативної поведінки / М. Писанко. - С.33-40 фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ, ВНЗ, ГОВОРІННЯ, УСНЕ МОВЛЕНН Коломінова, О. Сучасні тенденції створення підручника іноземної мови для початкової школи / О. Коломінова. - С.40-45 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Денисенко, М. Навчання учнів початкової школи техніки читання англійської мови з використанням скоромовок / М. Денисенко. - С.45-50 фывфыв: СКОРОМОВКИ, ЧИТАННЯ Глосарій термінів європейської вищої освіти. - С.50-54 фывфыв: ТЕРМІНОЛОГІЯ Шинкаренко, Т. Методична розробка інтегрованого уроку " Німецька мова - Народознавство" на тему: " Зимові свята в Україні та Німеччині" для учнів 4 класу / Т. Шинкаренко ; А. Лісова; л. Василенко. - С.57-60 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, НІМЕЧЧ Лісова, А. Мультімедійний урок англійської мови у 5 класі гімназії / А. Лісова ; л. Василенко; І. Щурвська. - С.60-64 фывфыв: МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ, УРОК АНГЛ. МОВИ Василенко, л. Методична розробка уроку французької мови у 3 класі / л. Василенко ; І. Щурвська. - С.64-67 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА Щурвська, І. Матеріали до інтегрованих урокі ( німецька / українська мови ) / І. Щурвська. - С.67-69 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, НІМЕЦЬКА, УКРАЇНСЬКА, МОВА Нет сведений об экземплярах |
Гапонова, С. Психологічні аспекти побудови підсистеми вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читаніі інформаційних статей [Текст] / С. Гапонова> // Іноземні мови. - 2007. - №4. - С. 10-16 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ПСИХОЛОГІЯ -- СИСТЕМА ВПРАВ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2008/1 Журнал 2008г. № 1 Гапонова, С. Комплекси вправ для формування іншомовної компертенції у переглядовому читанні інформаційних газетних статей / С. Гапонова. - С.3-8 фывфыв: ЧИТАННЯ УРОК Зеня, Л. Формування німецькомовної комунікативної компетенції в учнів старших класів економічного профілю з використанням технології " Навчання у співробітництві" / Л. Зеня, В. Чобітько. - С.8-15 фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ Квасова О. Г., . . Як готувати учнів до тестування умінь рецептивних видів мовлення / О. Г., . Квасова О. Г., Л.В. Гнаповська. - С.15-21 фывфыв: РЕЦЕПТИВНЕ НАВЧАННЯ Роман, С. Зміст науково-дослідної діяльності студентів під час педагогічної практики з іноземної мови у школі / С. Роман. - С.22-25 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ВНЗ Авсюкевич, Ю. Принципи навчання англомовної презентації студентів економічних напрямів / Ю. Авсюкевич. - С.25-31 фывфыв: ВНЗ Ганічева, Т. Система вправ для формування компетенції в усному двосторонньому перекладі у майбутніх філологів / Т. Ганічева. - С.31-36 фывфыв: ВНЗ, НАВЧАННЯ, ПЕРЕКЛАДУ Москалець, О. Мовленнєві навичкі у навчанні неакадемічного англмовного письма / О. Москалець. - С.36-40 фывфыв: ВНЗ, ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Денисенко, М. Навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням скоромовок. Фаза контекстного читання / М. Денисенко. - С.40-42 фывфыв: СКОРОМОВКИ, ЧИТАННЯ Москалюк, Л. Мотиваційний аспект контролю рівня сформованості англомовних лексичних навичок у молодших шкоолярів / Л. Москалюк. - С.42-48 фывфыв: МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРЕС Ткаченко, Ю. Leco-conference "Le festival ecologique" sur les problemes locaux ecologiques / Ю. Ткаченко. - С.51-55 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ЕКОЛОГІЯ Бєлая, Л. Методична розробка уроку англійської мови для 8 класу загальноосвітніх закладів / Л. Бєлая. - С.55-59 фывфыв: УРОК АНГЛ. МОВИ Галіцина, Т. План-конспект уроку англійської мови з теми " Fruit and Vegetables" / Т. Галіцина. - С.59-65 фывфыв: ОВОЧІ, УРОК АНГЛ. МОВИ Ніколаєва, С. Рецензія на навчально-методичний комплекс з практики англійської мови / С. Ніколаєва. - С.65-69 фывфыв: РЕЦЕНЗІЯ Гапонова, С. Discover Ukraine: Famine in Ukraine / С. Гапонова. - С.69-71 фывфыв: ГОЛОДОМОР, УКРАЇНА Languages, Culture and Citizenship . - С.72 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Нет сведений об экземплярах |
Гапонова, С. Комплекси вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читанні інформаційних газетних статей [Текст] / С. Гапонова> // Іноземні мови. - 2008. - №1. - С. 3-8 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ЧИТАННЯ УРОК Свободных экз. нет |
Гапонова, С. Discover Ukraine: Famine in Ukraine [Текст] / С. Гапонова> // Іноземні мови. - 2008. - №1. - С. 69-71 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ГОЛОДОМОР--УКРАЇНА Свободных экз. нет |