С484 Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки [Текст]. - Рівне : [б. и.], 2003. - 265 с. - 10 грн Содержание: Тхір, В. Б. Лексико-семантичні особливості евфемізмів з зоонімними компонентами / В.Б. Тхір. - С .6-9 Павлова, О. І. Основні тенденції в термінотворенні англійської мови / О.І. Павлова. - С .9-14 Дерді, Е. Т. Трьохкомпонентні словосполучення - юридичні терміни в англійській мові / Е.Т. Дерді. - С .14-18 Архангельська, А. М. Іменні експресиви чеської мови зі знанням характеристики людини (ономасіологічний аспект) / А.М. Архангельська. - С .25-30 Опанасюк, Т. А. Історія та етимологія зоофразеологізмів-біблеїзмів чеської мови / Т.А. Опанасюк. - С .30-36 Гаврилюк, Н. В. Оказіональні назви осіб у творчості неокласиків (семантико-функціональний аспект) / Н.В. Гаврилюк. - С .39-43 Тарасюк, Н. Ю. Афіксація як спосіб прикметникового словотворення у французькій мові / Н.Ю. Тарасюк. - С .43-46 Стефанова, Н. О. Роль метафори у поповненні англомовної педагогічної термінології / Н.О. Стефанова. - С .51-55 Шевелюк, В. А. Національно-культурні особливості фразеологічних одиниць із сомантичним компонентом в іспанській та українській мовах / В.А. Шевелюк. - С .67-97 Радзієвська, Т. В. Про один із ракурсів антропоцентричної парадигми сучасного мовознавства / Т.В. Радзієвська. - С .97-101 Потапенко, С. І. Лінгвокогнітивний аналіз текстів новин британських газет: роль образ-схеми вертикаль / С.І. Потапенко. - С .106-111 Корнієнко, О.В. Квантитативні характеристики фонемної організації композиційних одиниць та їх роль у загальній структурі тексту (на матеріалі англійської мови) / О.В. Корнієнко. - С .111-117 Одарчук, Н. А. Дисгармонізація стосунків у дискурсах відмови, спрямованих на тематичний компонент стимулу / Н.А. Одарчук. - С .117-122 Якуба, В. В. Відображення скрипту ситуації "розлучення" засобами сучасноїанглійської мови у творах британських письменників / В.В. Якуба. - С .122-127 Ваховська, Л. Ф. Сучасний американський кінематограф: лінгвокультурологічні та лінгвокогнітивні передумови аналізу / Л.Ф. Ваховська. - С .130-135 Сборик, С. П. Кольорове світосприйняття як одна з характеристик когнітивного стилю М.Дребл / С.П. Сборик. - С .143-147 Бехта, І. А. Лінгвопрагматична реалізація персонажного дискурсу в художньому тексті / І.А. Бехта. - С .147-152 Павленко, Л. И. Проблема мены ролей говорящий/ слушающий (на материале современной английской речи) / Л.И. Павленко. - С .152-156 Гульт, І. М. Функціонально-семантичний аналіз структури бінарних регресивних іменникових фраз у текстах художньої прози (на матеріалі англійської мови) / І.М. Гульт. - С .156-161 Коваленко, А. М. Логіко-семантичні відношення перехрещення між заголовком і текстом (на матеріалі тижневика "NEWSWEEK" / А.М. Коваленко. - С .166-171 Буциніна, Н. Є. Концептоідентифікувана роль заголовка роману Ф.Моріака "Agneau" / Н.Є. Буциніна. - С .171-176 Малімон, Л. К. Прояв текстових категорій в абзаці наукового тексту (на матеріалі наукової журнальної статті) / Л.К. Малімон. - С .176-180 Яскевич, О. К. Інтимізація спілкування персонажів та інмізація стосунків автор-читач / О.К. Яскевич. - С .180-183 Нижник, Т. В. Інтерпретація взаємодії "адресант-адресат" в аспекті конститутивних ознак тексту та прагматичних принципів (на матеріалі ділових текстів англійської мови) / Т.В. Нижник. - С .183-187 Oberlan, Edmund. Sposoby prezentacji zdarzen przeslych w jezyku polskim (z zagadanien nauczania aspektu czasownika) / Edmund Oberlan. - С .187-199 Воробйова, і. А. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови / і.А. Воробйова. - С .199-203 Кочубей, В. Ю. Риси вимовного акценту в мовленні викладачів англійської мови / В.Ю. Кочубей. - С .203-209 Тхор, М. С. Лексико-граматичні засоби релевантного відтворення комунікативних намірів у діловому спілкуванні / М.С. Тхор. - С .212-218 Давнюк, С. В. Розвиток лінгвістичної компетенції студентів засобами синтаксису / С.В. Давнюк. - С .209-212 Дяченко-Лисенко, Л. М. Поняттєве поле сучасної лінгвістичної семантики: універсальні і національно-специфічні константи / Л.М. Дяченко-Лисенко. - С .3-6 Рудницька, Л. І. Лінгвокультурологічні особливості російських комерційних номенів / Л.І. Рудницька. - С .18-20 Головчак, Н. І Апелятиви з неособовим значенням в основах німецьких прізвищ Закарпаття / Н.І Головчак. - С .20-25 Єрмоленко, С. С Особова немаркованість у контексті перцептивної транспозиції / С.С Єрмоленко. - С .36-39 Мірченко, М. В Категорія семантико-синтаксичної елементарності/ неелементарності речення / М.В Мірченко. - С .46-51 Голбан, О. О Типи полісемії якісних прикметників на позначення кольорів та смаку (на матеріалі української мови) / О.О Голбан. - С .55-58 Кочерга, Г. В. Псевдомотивація відіменникових дієслів у сучасній українській мові / Г.В. Кочерга. - С .58-62 Вокальчук, Г. М Прикметникові новотвори в українському поетичному лексиконі ХХ ст. / Г.М Вокальчук. - С .62-67 Приймачок, О. І. Реалізація модального потенціалу українських народних афоризмів / О.І. Приймачок. - С .71-74 Смерчко, А. А До проблеми камерної фразеології (на матеріалі російської мови) / А.А Смерчко. - С .74-76 Мінчак, Г. Б Гра слів як лінгвостилістичний засіб комічної гіперсемантизації ідеологізованих лексико-фразеологічних одиниць / Г.Б Мінчак. - С .76-82 Силка, А. А Про деякі особливості формування мікросистеми комп’ютерної лексики в українській мові / А.А Силка. - С .82-86 Вишневська, Г. П Назви найдавніших городів Червенської Русі (історико-мовознавчі етюди) / Г.П Вишневська. - С .90-94 Пашкова, Н. І Карпатоукраїнські назви спідниць, похідні від найменування шматка тканини / Н.І Пашкова. - С .94-07 Корольова, А. В Концептуальна художня інформація в ситуаціях інтимізації / А.В Корольова. - С .101-106 Петриченко, О. А Архетипические образы первоэлементов бытия: предконцепт в мифе восточных славян и реализация в авторских текстах (на материале поэзии Н.Гумилева) / О.А Петриченко. - С .1217-130 Желтогонова, Т. В Зв’язок заголовка з ідейно-тематичною основою поетичного тексту / Т.В Желтогонова. - С .161-166 Астрахан, Н. І Епіграф як програма авторської моделі художнього тексту / Н.І Астрахан. - С .218-221 Блашків, О. В Експерименти Михайля Семенка в галузі зорової поезії / О.В Блашків. - С .221-226 Васильєв, Є. М Особенности жанра и композиции пьесы-притчи Григория Горина / Є.М Васильєв. - С .226-230 Веремчук, Ю. В Метафора в поетиці драматургійної притчі (на матеріалі трагікомедії С.Беккета "Чекаючи на Годо" / Ю.В Веремчук. - С .230-234 Колошук, Н. Г Насильство в художній літературі: образний аспект змісту й поетики антиутопї / Н.Г Колошук. - С .234-239 Мороз, Л. В Проблема розвитку біографічної прози в європейських країнах від середньовіччя до сьогодні / Л.В Мороз. - С .239-244 Назарець, В. М До історії творчого задуму "Крука" Е.По / В.М Назарець. - С .244-247 Пирошенко, С. Ю Особенности предметно-художественной изобразительности в лирике И.Анненского / С.Ю Пирошенко. - С .247-252 Свободных экз. нет |
С484 Воробйова, І. Лінгвокраїнознавчий і соціокультурний аспекти навчання іноземної мови [Текст] / І.А. Воробйова> // Слов’янський вісник : Збірник наукових праць. Вип.4 : Філологічні науки. - Рівне, 2003. - С. 199-203 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ -- ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО Свободных экз. нет |
С481 Слов’янський вісник. В.5. [Текст] : збірник наукових праць. - Рівне : РІСКСУ, 2004. - 297 с. - 15 грн. Содержание: Алексєєва, О. А. Кількісний та якісний склад термінів-лексем у загальновійськовій термінології французької мови / О.А. Алексєєва. - С .3-9 Архангельська, А. М. Чеські іменні композити-маскулінізми: ономасіологічна парадигма "жадібний, скупий" / А.М. Архангельська. - С .10-20 Бабелюк, О. А. Теоретико-методологічні основи французького постструктуралізму / О.А. Бабелюк. - С .26-35 Баранівська, О. С. Позиція означувального слова у складнопідрядному реченні сучасної польської мови / О.С. Баранівська. - С .35-42 Бехта, І. Текст у дискурсно-орієнтованих дослідженнях / І. Бехта. - С .43-51 Бублик, І. Ф. Метафора как средство эксплуатации этологем вербальной агрессии / І.Ф. Бублик. - С .63-67 Воробйова, І. А. Країнознавчий підхід до навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у вищих навчальних закладах / І.А. Воробйова. - С .67-74 Деменчук, О. В. Особливості концептуалізації міфологічної картини світу в номінативній структурі англійської колоративної композити / О.В. Деменчук. - С .81-87 Дудок, Р. І. Функціонування мовного знака / Р.І. Дудок. - С .87-92 Зубач, О. А Семантичні шляхи формування національно-культурної семантики фразеологічних одиниць з колористичним компонентом при первинному фразотворчому процесі (на матеріалі німецької мови) / О.А Зубач. - С .100-107 Каракевич, Р. О. Відбиття етноконцептів "доля" та "смерть" у фразеологізмах німецької та української мов / Р.О. Каракевич. - С .107-114 Константінова, О. В. Особливості номінації в англомовній термінології оподаткування / О.В. Константінова. - С .114-127 Крутько, Т. В. Взаємодія вербальних та невербальних елементів в англомовній банерній рекламі / Т.В. Крутько. - С .128-133 Мельник, О. Motivation is Crucial for Successful Learning / О. Мельник. - С .148-159 Мізін, К. І. Лексико-семантичні шляхи первинного фразотвору компаративних фразеологічних одиниць німецької мови / К.І. Мізін. - С .159-164 Опанасюк, Т. А. Чеські прогностики з компонентом-назвою тварини (історико-етимологічний аналіз) / Т.А. Опанасюк. - С .164-170 Панченко, Д. І. Словообразование в современном французском языке посредством префиксов латинского происхождения / Д.І. Панченко. - С .170-175 Пальчевська, О. С. Фреймова організація концепта "шлях" у системі лінгвокультурем англійської та української мов / О.С. Пальчевська. - С .176-183 Потапчук, С. С. Особливості семантичної структури лексеми на позначення концепту "чистий" в англійській і українській мовах / С.С. Потапчук. - С .196-201 Пулатова, Л. Й. Національно-культурні особливості весільної семантики українських фразеологізмів у зіставно-типологічному висвітленні / Л.Й. Пулатова. - С .205-210 Романюк-Філь, О. Запозичена лексика: інформативна сутність та прагматичне навантаження / О. Романюк-Філь. - С .215-219 Савранчук, К. Ф. Про якості предиката як констатуючого елемента пропозиції (на матеріалі укрїнської та польської мов) / К.Ф. Савранчук. - С .219-223 Совтис, Н. М. Українські лексичні елементи в польській міфологічній лексиці / Н.М. Совтис. - С .231-236 Третьякова, К. М. Психолінгвістичний аспект утворення омонімів (на матеріалі латинських іменників) / К.М. Третьякова. - С .258-261 Худолій, А. О. Лінгвокогнітивні особливості картини світу сучасного американського суспільства / А.О. Худолій. - С .262-269 Шамшура, Г. О. Семантико-етимологічні характеристики власних назв в англійській біблійній терміносистемі / Г.О. Шамшура. - С .270-276 Гайдаэнко, А. В. Когнитивные стили, тактики и стратегии как характеристика индивидуальной концептуальной системы языковой харазматической личности / А.В. Гайдаэнко. - С .286-290 Свободных экз. нет |
С481 Воробйова, І. Країнознавчий підхід до навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей у вищих навчальних закладах [Текст] / І.А. Воробйова> // Слов’янський вісник. В.5. : Збірник наукових праць. - Рівне : РІСКСУ, 2004. - С. 67-74 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО Свободных экз. нет |
С 91 Сучасні проблеми германського та романського мовознавства [Текст] : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - Рівне : [б. и.], 2016. - 510 с. - Б. ц. Содержание: Воробйова, Л. Коментар до художнього твору в контексті міжкультурної комунікації / Воробйова. - С .9-15 Кочубей, О. Основні риси поняття "міжкультурна компетенція" в структурі перекладацької компетентності / Кочубей. - С .15-20 Самковська, І. Внутренняя форма и мотивированность производного слова / Самковська. - С .20-25 Войтенко, І. Роль географічних стереотипів у англомовному політичному дискурсі / Войтенко. - С .25-29 Ступчик, З. Підприємлевість як засіб активізації розвитку міжкультурної комунікації учнів на уроці англійської мови / З. Ступчик. - С .29-33 Денисова, С. Способи вираження інтенції звинувачення / С. Денисова. - С .33-36 Верьовкіна, О. Комунікативні інтенції в американському дискурсі / Верьовкіна. - С .36-42 Калиниченко, М. Загублений острів Германа Мелвілла / Калиниченко. - С .42-46 Воробйова, І. До проблеми передачі стилістично забарвленої лексики в перекладах роману Т. Пратчетта “Правда” / Воробйова. - С .46-58 Фрідріх, А. Особливості семантики англійських онімів у творах Агати Крісті / А. Фрідріх Бєлова, С. Проектна методика як засіб формування креативних здібностей особистості у творчій спадщині Г. Шаррельмана / Бєлова. - С .80-87 Божок, О. Мовна компетентність у координатах підготовки вчителя іноземних мов (англійська) / Божок. - С .135-144 Гронь, Л. Переказ іншомовного тексту як методична проблема / Гронь. - С .147-153 Лук’янчук, М. Формування та розвиток творчих здібностей молодших школярів у змісті предмета "Іноземна мова" / Лук’янчук. - С .153-162 Бердичевська, І. Формування полікультурної компетентності студентів засобами іноземної мови / Бердичевська. - С .162-178 Судима, Т. Застосування комунікативних методик у викладанні граматики англійської мови / Судима. - С .178-182 Антоненко, Н. Використання інтерактивних технологій у процесі навчання іншомовного мовленнєвого спілкування / Антоненко. - С .182-187 Федоришин, О. Технологія застосування кооперативного навчання на заняттях з іноземної мови у вищій школі / О. Федоришин. - С .191-199 Чапюк, Ю. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого мислення молодших школярів засобами іноземної мови / Чапюк. - С .203-207 Антюхова, Н. Структурна модель творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Антюхова. - С .210-219 Денисова, С. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов / С. Денисова. - С .227-233 Бігунова, С. Вплив компонентів культури на процес культурологічно зорієнтованого навчання іноземної мови / Бігунова. - С .233-237 Ніколаєва, І. Полікультурне виховання та вплив гендеру на процес спілкування іноземною мовою / Ніколаєва. - С .237-249 Бойко, Н. Роль і місце патріотичного виховання в процесі формування соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Бойко. - С .249-256 Луцик, І. Принципи та методичні прийоми комунікативного навчання англійської мови / Луцик. - С .256-267 Михальчук, Н. До проблеми культуроспрямованого оволодіння студентами іноземними мовами / Михальчук. - С .267-275 Федорець, М. Теоретичний аспект професійної компетентності сучасного викладача іноземної мови іноземної мови / Федорець. - С .275-282 Постоленко, І. Участь британських батьків в організації шкільного педагогічного процесу / Постоленко. - С .282-285 Бляшевська, А. Методи підвищення рівня активності студентів-підлітків коледжу / Бляшевська. - С .285-289 Федоришин, О. Колаборативне навчання як інтерактивний метод навчання іноземної мови у вищій школі / Федоришин. - С .289-297 Березіна, Н. Педагогічні технології на основі активізації та інтенсифікації діяльності студентів / Березіна. - С .304-316 Перейти к внешнему ресурсу http://dspace.udpu.edu.ua//bitstream/6789/6120/1/Rivne-2016_zbirnyk.pdf |
С 91 Воробйова, І.. До проблеми передачі стилістично забарвленої лексики в перекладах роману Т. Пратчетта “Правда” [Текст] / І. Воробйова> // Сучасні проблеми германського та романського мовознавства : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. - 2016. - С. 46-58 Рубрики: Мова англійська фывфывфыв: ПЕРЕКЛАД |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2008/1 2008г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2008. - №1.) Мова і культура у змісті навчання іншомовного спілкування ( Хроніка всеукраїгського семінару). - С.4-8 фывфыв: ІНШОМОВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ Коваленко, О. Виклики сучасної освіти, або Як підготувати учня до життя у відкритому суспільстві ( До питання інноваційної концепції навчання іноземних мов) / О. Коваленко ; А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.8-11 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Білети до Державної підсумкової атестації 9, 11 класи. - С.11-22 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Відчинити вікно в інший світ( інтеркультурний підхід до навчання інгоземних мов - нова парадігма в шкільний іншомовній освіті) / А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.22-27 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ, МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ Калініна, Л. Синтезуючи культурні багатства усього людства ( Навчання мови та культури у соціокультурному аспекті) / Л. Калініна ; І. Воробйова; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.27-30 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Попсуй, А. Здатність жити, навчатись та діяти ( До питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системи навчання іноземних мов) / А. Попсуй ; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.30-36 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Воробйова, І. Міжпредметні зв'язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов / І. Воробйова ; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.36-46 фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Іванова, І. Сформувати тло міжкультурної комунікації ( Роль підручника з іноземних мов у оновленні змісту професійно орієнтованої освіти ) / І. Іванова ; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.46-51 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Самойлюкевич, І. Назустріч інформаційному суспільству [внз ] / І. Самойлюкевич ; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.51-56 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА, ОСВІТА Котепчук, Т. Соціокультурні завдання як засіб поповнення загальнокультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови / Т. Котепчук ; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.56-60 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ВНЗ Ніколайчук, О. Getting Together! [ соціокультурна компетенція, урок ] / О. Ніколайчук ; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.70-73 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОНСПЕКТ Березенська, Л. Урок "Teaching Grammar and Culture"як приклад соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання / Л. Березенська ; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.73-79 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Жиляєва, Ю. Project Work Planning / Ю. Жиляєва ; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.84-87 фывфыв: ПРОЕКТ Басай, Н. Від мовленнєвого спілкування до культурнї взаємодії / Н. Басай ; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.87-94 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Михайлова, О. Побажай мені Любові та щастя! / О. Михайлова ; Л. Березенська. - С.94-102 фывфыв: ВАЛЕНТИНІВ ДЕНЬ Береславська, В. Календарно-тематичне планування для підручника HOLA Espanol 7 клас / В. Береславська ; Г. Галушка. - С.102-114 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, ІСПАНСЬКА МОВА Основні знаменні й пам'ятні дати у 2008 році. - С.114-118 фывфыв: пам'ятні дати Березенська, Л. Як сформувати лексичну складову соціолінгвістичної компетенції: алгоритм для вчителя / Л. Березенська. - С.118-121 фывфыв: ЛЕКСИКА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА Галушка, Г. Приходь до нас, казко! (Соціокультурна компетенція на початковому етапі) / Г. Галушка. - С.121-126 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Нет сведений об экземплярах |
Воробйова, І. Міжпредметні зв'язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов [Текст] / І. Воробйова; І. Самойлюкевич> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №1. - С. 36-46 фывфывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Свободных экз. нет |