> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2005/25 2005г. № 25 Буренко, В. Про викладання іноземних иов у 2005/2006 навчальному році / В. Буренко. - С.2-5 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Казачінер, О. Розвиток лінгвістичних здібностей школярів / О. Казачінер. - С.5-6 фывфыв: ЛІНГВІСТИЧНІ, ЗДІБНОСТІ Добровольська, Н. Інтегрований урок з англійської мови та фізики за темою " The Theory of Electromagnetism, its proof and provision into practice " / Н. Добровольська. - С.6-15 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, ФІЗИКА Матвієнко, Т. Візьміть із собою на урок англійської мови / Т. Матвієнко. - С.15 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Ільчук, О. Уроу у 5 класі за темою " England. History and Traditions " / О. Ільчук. - С.16-18 фывфыв: ВЕЛИКОБРИТАНІЯ, ІСТОРІЯ Крюкова, О. Урок у 7 класі за темою " A Journey to Great Britain " / О. Крюкова. - С.18-22 фывфыв: ПОДОРОЖ Костриця, Т. Урок з бізнес-кусу за темою " Friendship makes Wanders " / Т. Костриця. - С.22-23 фывфыв: ДРУЖБА Нет сведений об экземплярах |
Буренко, В. Про викладання іноземних иов у 2005/2006 навчальному році [Текст] / В. Буренко> // Англійська мова та література. - 2005. - №25. - С. 2-5 фывфывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2006/25 2006г. № 25 Буренко, в. Особливості викладання іноземних мов у 2006 - 2007 навчальному році / в. Буренко. - С.2-8 фывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА Уразова, О. A language Learner's Portfolio / О. Уразова. - С.8-14 фывфыв: ПОРТФОЛІО Коломієць, В. Welcome to the Program " Ask the Doctor " / В. Коломієць. - С.14-16 фывфыв: ЛІКАР Наумчук, В. Мій робочий день / В. Наумчук. - С.16-19 фывфыв: РОБОЧИЙ ДЕНЬ Латій, О. Методична розробка уроку розвитку навичок мовлення та aудіювання з теми " Shopping " / О. Латій. - С.19-21 фывфыв: ПОКУПКИ, КРАМНИЦЯ, ПОКУПКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ, АУДІЮВАННЯ УРОК Монько, Л. Тестові завдання з курсу " Англійськ алітература " / Л. Монько. - С.22-27 фывфыв: ТЕСТИ, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ, ЛІТЕРАТУРА АНГЛІЇ, ТЕСТИ, ТЕ Свіжевська, Т. The Prince and the Pauper " by Mark Twain / Т. Свіжевська. - С.21-22 фывфыв: ІНСЦЕНУВАННЯ, ПРИНЦ ТА ЖЕБРАК Шишкіна, С. Роль перекладачів, зокрема технічних, у процесі обміну науково-технічною інформацією між людьми, які говорять різними мовами / С. Шишкіна. - С.27-30 фывфыв: ПЕРЕКЛАДАЧ, ПЕРЕКЛАД Пігуляк, Л. Свято європейських мов / Л. Пігуляк. - С.30-31 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, КУЛЬТУРА, МОВИ СВІТУ Нет сведений об экземплярах |
Буренко, в. Особливості викладання іноземних мов у 2006 - 2007 навчальному році [Текст] / в. Буренко> // Англійська мова та література. - 2006. - №25. - С. 2-8 фывфывфыв: ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2009/5 2009г.5 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №5.) На шляху до європейського та світового освітнього простору ( З інформаційно-аналітичних матеріалів для підсумкової колегії МОН України). - С.4-10 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Навчальні програми з іноземних мов для старшої пофільної 12-річної школи. Пояснювальна записка. - С.10-14 фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА Програма для заагльноосвітніх навчальних закладів. Іноземна мова. Рівень стандарту: Англійська, німецька, французька, іспанська мови (10-12 класи). - С.14-46 фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА Даніельс, Альберт. Писемне мовлення - "добре"! Усне - "Задовільно"! - Гарний результат, але навіщо і для кого? ( Незалежне від підручника чи мовного закладу тестування знань як гарантія якості викладання іноземних мов) / Альберт Даніельс ; О. Карп'юк; О. Ярова. - С.46-49 фывфыв: НЕЗАЛЕЖНЕ ТЕСТУВАННЯ Karpluk, Oksana. ELP: New challenges and new strategy / Oksana Karpluk ; М. Малигіна; І. Башлик. - С.49-55 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Буренко, В. Як добре вміти читати! Методичні поради / В. Буренко ; В. Шишков. - С.55-66 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Карп'юк, О. Інтегруючи комунікативний, компетентнісний та діяльнісний підходи ( Поурочне планування розподілу навчального матеріалу за НМК "English 9" / О. Карп'юк ; О. Ярова. - С.66-76 фывфыв: НМК ENGLISH 9 Малигіна, М. Видавництву " Лонгман" в Україні - 10 років / М. Малигіна ; І. Башлик. - С.76-80 фывфыв: ВИДАВНИЧА СПРАВА Конкурс - "Учитель року". - С.80-91 фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, РОКУ У відкритому морі поезії: Калбро Коррадо (італ. поет). - С.94-98 фывфыв: ПОЕЗІЯ, МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІК Шишков, В. Навчання розуміння та сприймання казуативних фразем іспанської мови / В. Шишков. - С.98-104 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА Ярова, О. Разом проти СНІДу / О. Ярова. - С.104-107 фывфыв: СНІД Башлик, І. Лексичні тести з англійської мови / І. Башлик. - С.107-112 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЛЕКСИКА Нет сведений об экземплярах |
Буренко, В. Як добре вміти читати! Методичні поради [Текст] / В. Буренко; В. Шишков> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №5. - С. 55-66 фывфывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2009/6 2009г.6 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №6.) Якісна мовна освіта: погляд у майбутнє. - С.4-6 фывфыв: МОВНА ОСВІТА Марцелюх, І. Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки (Програма курсу за вибором, 10-12 класи) / І. Марцелюх ; Н. Ухіна; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко. - С.10-21 фывфыв: ЗАРУБІЖНА, ЛІТЕРАТУРА Ухіна, Н. Турецька мова (Пояснювальна записка до Навчальної програми для спеціалізованих шкіл, гімназій із поглибленим вивченням турецької мови) / Н. Ухіна ; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.21-30 фывфыв: турецька мова Першукова, О. "Стратегія знань" - це впевненість, відповідальність, надійність (Фінський досвід формування світогляду школярів засобами іноземної мови і двомовного навчання) / О. Першукова ; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.30-40 фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ Буренко, В. Як добре вміти читати! ( Методичні поради, продовження) / В. Буренко ; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.40-48 фывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Івашньова, С. У процесі гармонійного оволодіння іноземною мовою (З досвіду проведення інтегрованих уроків у початковій школі) / С. Івашньова ; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.48-55 фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, Басай, Н. На засадах комунікативного та особистісно орієнтованого підходів (з UTEN TAG! 9 завершується анвчання німецької мови в основній школі) / В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.55-60 фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ Кудрявцев, В. Мовна практика як нагорода (Програма літньої школи з англійської мови для обдарованих учнів) / В. Кудрявцев ; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.66-74 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Басай, Н. Календарно-тематичне планування за підручником GUTEN TAG! 9 / Н. Басай ; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.60-66 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Степаненко, Л. "Тиха ніч, свята ніч..." (Конспект уроку -свята на тему "Різдво і Різдво в Іспанії" в 7 класі спеціалізованої школи) / Л. Степаненко ; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.74-48 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, РІЗДВО Дулін, О. Для найздібніших і найсміливіших (План-сценарій виховного заходу з іспанської мови для учнів 5-7 класів) / О. Дулін ; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.78-84 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ПОЗАКЛАСНА Мальковський, Гарольд. Лінгводидактика тексту / Гарольд Мальковський ; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.92-98 фывфыв: ВПРАВИ Редько, В. Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / В. Редько ; Л. Гульпа; А. Токова; Н. Каменецька. - С.98-102 фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА Гульпа, Л. Оцінюємо підручник: думка вчителів / Л. Гульпа ; А. Токова; Н. Каменецька. - С.102-106 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Токова, А. Окружна міжшкільна методична комісія / А. Токова ; Н. Каменецька. - С.106-108 фывфыв: МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ Каменецька, Н. Європейськи вимір у навчально-виховний процес! / Н. Каменецька. - С.108-110 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Нет сведений об экземплярах |
Буренко, В. Як добре вміти читати! ( Методичні поради, продовження) [Текст] / В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №6. - С. 40-48 Рубрики: методика викладання--ЧИТАННЯ фывфывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2010/1 2010г.1 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №1.) Відкриваємо світ з допомогою проектів міжнародного співробітництва та прагнення вчитися впродовж всього життя. - С.4-8 фывфыв: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА Навчальні програми з іноземних мов для старшої профільної 12-річної школи. Англійська мова (10-12класи). - С.8-38 фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА Навчальні програми з іноземних мов для старшої профільної 12-річної школи. Німецька мова (10-12 класи). - С.8-38 фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА Навчальні програми з іноземних мов для старшої профільної 12-річної школи. Французька мова (10-12 класи). - С.8-38 фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА Навчальні програми з іноземних мов для старшої профільної 12-річної школи. Іспанська мова (10-12 класи). - С.8-38 фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА Павлюк, А. Осонви ділового спілкування іноземною мовою (Програма курсу за вибором для 10-12 класів) / А. Павлюк ; Х. Поворозник. - С.38-44 фывфыв: ДІЛОВА МОВА Коваленко, О. Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9-х класах та підсумкових контрольних робіт з іноземних мов у 11-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2009/2010 н.р. / О. Коваленко ; Н. Кацедан. - С.44-56 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Буренко, В. Програма з англійської мови для дошкільників та учнів першого класу ЗНЗ / В. Буренко ; Т. Дзядевич. - С.56-70 фывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА Кочергіна, Л. Розвиваємо всі види мовленнєвої діяльності ( з досвіду роботи з першокласниками) / Л. Кочергіна ; О. Шендерук. - С.70-75 фывфыв: ПОЧАТКОВА ШКОЛА РОгінська, О. Виираємо гру (Особливості використання комунікативних методик у молодших класах) / О. РОгінська. - С.75-82 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ Поворозник, Х. 17 березня кожний є ірландцем ( З досвіду використання етнографічних матеріалів на уроках англійської мови) / Х. Поворозник. - С.92-97 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, ІРЛАНДІЯ Кацедан, Н. Екологічні проблеми на соціальному плакаті (Урок-мініпроект) / Н. Кацедан. - С.97-104 фывфыв: ЕКОЛОГІЯ, НІМЕЦЬКА МОВА Дзядевич, Т. Казковий будиночок майже казкових людей [ Брати Грім ] / Т. Дзядевич. - С.104-108 фывфыв: ПЕРСОНАЛІЇ ЛІТЕРАТУРА, ГРИМ Шендерук, О. Examining patterns of everybody life / О. Шендерук. - С.108-112 фывфыв: ЕКЗАМЕН Офіційна транслітерація українського алфавіту латиницею. - С.37, 106 фывфыв: транслітерація Нет сведений об экземплярах |
Буренко, В. Програма з англійської мови для дошкільників та учнів першого класу ЗНЗ [Текст] / В. Буренко; Т. Дзядевич> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №1. - С. 56-70 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання--ПОЧАТКОВА ШКОЛА фывфывфыв: ПРОГРАМИ, ОСВІТА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: -869940 Таблиця переведення середнього бала атестата з 12-бальної у 200-бальну шкалу ( Додаток до листа МОН від 31.03.10 №1/9-217 "Про окремі питання завершення 2009-2010 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах"). - С.4-6 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Ухіна, Надія. Турецька мова (Навчальна програма для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням турецької мови, 1-4 класи, продовження) / Надія Ухіна ; Н. Ананьєва; Н. Тимошик; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова. - С.6-24 фывфыв: ТУРЕЦЬКА МОВА Ананьєва, Н. Плекаючи Людину Культури ( Модель науково-методичного забезпечення діяльності полілінгвістичної гімназії) / Н. Ананьєва ; Н. Тимошик; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова. - С.24-30 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Тимошик, Н. Як "не відбити" бажання... / Н. Тимошик ; В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла. - С.30-32 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Буренко, В. Як добре вміти читати! / В. Буренко ; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин. - С.32-40 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Рогова, І. Готуємося до "Літа з англійською" / І. Рогова ; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин. - С.46-56 фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ТВОРЧИЙ ПОШУК Янів, Р. Комунікативна спрямованість - передумова успіху (Складники лінгвістичної компетенції учнів із німецької мови, види та методи роботи над ними) / Р. Янів ; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза. - С.56-64 фывфыв: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ, НІМЕЦЬКА МОВА Гурмак, Г. Великдень - моє улюблене свято (Дидактичні матеріали до тематичного уроку) / Г. Гурмак ; Н. Чайковська; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза. - С.64-70 фывфыв: ПАСХА, НІМЕЦЬКА Чайковська, Н. Латина з моди вийшла нині? ( З досвіду впровадження мовної інтеграції в процес вивчення англійської та латинської мов) / Н. Чайковська ; Л. Коновалова; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко. - С.70-77 фывфыв: ЛАТИНСЬКА, МОВА Коновалова, Л. Per aspera ad adastra! (Конспект білінгвального заняття з латини із використанням знань англійської мови) / Л. Коновалова ; А. Боліла; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко. - С.77-85 фывфыв: БІЛІНГВІЗМ Боліла, А. Польський Моцарт ( До 200-річчя від дня народження Ф. Шопена 1810-1849) / А. Боліла ; І. Орищин; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко; Л. Косолапенко. - С.85-90 фывфыв: МУЗИКА КЛАСИЧНА, ПЕРСОНАЛІЇ, ШОПЕН Орищин, І. Розвиваємо мислення за...професійним спрямуванням (Засвоєння фахової лексики англійською мовою майбутніми фахівцями з комп’ютерних технологій) / І. Орищин ; А. Проноза, О. Проноза; Н. Бабенко; Л. Косолапенко. - С.90-94 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ВНЗ Проноза, А. По-новому, оригінально та ефективно (Таблиці як один зі пособів викаду навчального матеріалу при вивчення іноземних мов у технікумах і коледжах) / А. Проноза ; Н. Бабенко; Л. Косолапенко; В. Кам’янець. - С.94-102 фывфыв: НАОЧНІСТЬ, ВНЗ Бабенко, Н. Guided Reading / Н. Бабенко ; Л. Косолапенко; В. Кам’янець. - С.102-108 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Косолапенко, Л. Вчимося читати аналітично! / Л. Косолапенко ; В. Кам’янець. - С.108-111 фывфыв: МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Кам’янець, В. Автономно безмежний світ навчального посібника / В. Кам’янець. - С.111-112 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Буренко, В. Як добре вміти читати! [Текст] / В. Буренко; І. Рогова; Р. Янів; Г. Гурмак; Н. Чайковська; Л. Коновалова> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №2. - С. 32-40 Рубрики: методика викладання--ЧИТАННЯ фывфывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2010/4 2010г.4 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №4.) Жити разом як рівні у гідності (У Любляні міністри освіти країн Європи обговорили роль вчителя у сучасному світі). - С.4 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Декларація міністрів освіти Європи "Освіта для сталого демократичного суспільства: роль учителя". - С.5 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Про вивчення іноземних мов у 2010/2011 навчальному році (Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, проект). - С.10-18 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Програма Ради Європи на 2010 - 2014 роки "Освіта для мультикультурного взаєморозуміння прав людини і демократичної культури". - С.18-44 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Коваленко, О. Концептуальні засади профільної освіти профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність / О. Коваленко ; О. Ярова. - С.44-52 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ, Карп’юк, О. [ Календарно-тематичне планування НМК ENGLISH 10, 9-й рік навчання] / О. Карп’юк ; І. Савчук. - С.52-60 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Трофімчук, С. Оціни свої знання - отримай оцінку (Методичний посібник для вчителів англійської мови. Закінчення) / С. Трофімчук ; Н. Басай. - С.60-66 фывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК Буренко, В. Навчання письма: методичні поради / В. Буренко ; В. Редько, І. Шмигельський. - С.66-70 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Освітній проект, що відкриває вікна у світ . - С.73-75 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Ярова, О. ІІ Міжнародний науково-практичний семінар "Creative Approaches and Methods in English Teaching" / О. Ярова. - С.75 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Савчук, І. Навчання для майбутнього (Методичні рекомендації до роботи за підручником "Deutsch 10") / І. Савчук. - С.76-84 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Календарно- тематичне планування до підручника " Gutten Tag!10" / Н. Басай. - С.84-90 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Редько, В. AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки) / В. Редько, І. Шмигельський. - С.90-96 фывфыв: НМК, AMIGOS Нет сведений об экземплярах |
Буренко, В. Навчання письма: методичні поради [Текст] / В. Буренко> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №4. - С. 66-70 фывфывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: I22/2018/1 2018г. N 1 Буренко, В. Основні аспекти формування ключових компетентностей учнів на уроках іноземної мови / В. Буренко. - С.2-13 фывфыв: ЗМІСТ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ Варфоломєєва, О. Inspiration. Masterpieces. 10 клас / О. Варфоломєєва. - С.13-16 фывфыв: МИСТЕЦТВО ОБРАЗОТВОРЧЕ Коломієць, М. My favourites! 2 клас / М. Коломієць. - С.16-18 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ Томусяк, М. Essen ist gesund? 8 клас / М. Томусяк. - С.18-24 фывфыв: ГРАМАТИКА Федоренко, Т. Celebrity Culture. 10 клас / Т. Федоренко. - С.24-27 фывфыв: ПОП АРТ Стефак, Н. Pop music. A song. 8 клас / Н. Стефак. - С.27-30 фывфыв: ПОП-МУЗИКА Потоцька, О. What are you doing? Present continuous. 5 клас / О. Потоцька. - С.30-34 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО--ЧАС Усиченко, Н. Informal Notices. Lost and Found. 5 клас / Н. Усиченко. - С.34-36 фывфыв: ГРАМАТИКА Нікітіна, А. Lost Christmas. 3 клас / А. Нікітіна. - С.36-40 фывфыв: РІЗДВО Томусяк, Ж. Манівці - на допомогу вчителям французької мови. Фразеологізми у французькій мові / Ж. Томусяк. - С.40-47 фывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ Яворська, Я. Творчості можливо та потрібно навчати / Я. Яворська. - С.47-50 фывфыв: МЕТОД ПРОЕКТІВ Лиман, Т. Літня мовна школа на майданчику / Т. Лиман. - С.50-55 фывфыв: ЛІТНІЙ МОВНИЙ ТАБІР Нет сведений об экземплярах |
Буренко, В. Основні аспекти формування ключових компетентностей учнів на уроках іноземної мови [Текст] / В. Буренко> // Іноземні мови в школах України2. - 2018. - N1. - С. 2-13 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ЗМІСТ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ Свободных экз. нет |
> Шифр: I22/2018/3 2018г. N 3 Буренко, В. Основні аспекти формування ключових життєвих компетентностей учнів на уроках іноземної мови / В. Буренко. - С.2-17 фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ Заболотний, О. Національні символи США. 9 клас / О. Заболотний . - С.17-23 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО США Обметниця, Т. Shopping / Т. Обметниця. - С.23-25 фывфыв: ПОКУПКИ Тесленко, В. My likes being a user of the Internet / В. Тесленко. - С.25-28 фывфыв: ІНТЕРНЕТ НА УРОЦІ Алексєєва, С. Music / С. Алексєєва. - С.28-31 фывфыв: МУЗИКА В ЖИТТІ ЛЮДИНИ Алоянц, Е. Smoking / Е. Алоянц. - С.31-33 фывфыв: ШКІДЛИВІ ЗВИЧКІ, ТЮТЮНОПАЛІННЯ Яцена, Н. Our School life / Н. Яцена. - С.33-35 фывфыв: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ Махрова, О. Articles. The Stages of life. Exchangings opinions. 10 form / О. Махрова. - С.39-43 фывфыв: АРТИКЛЬ Пономаренко, О. The seasons of the year. Конкурс-інсценування віршів / О. Пономаренко. - С.43-45 фывфыв: ПОРИ РОКУ Ткач, Ю. A Fairy Tale about Princess. Performance-Improvisation / Ю. Ткач. - С.45-47 фывфыв: КАЗКА, ІНСЦЕНУВАННЯ Левченко, Т. I still believe in fairytale. 4 form / Т. Левченко фывфыв: КАЗКА Луньова, Т. Bye Bye Plastic Bags: Listening Comprehention Tasks / Т. Луньова. - С.51-54 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕКСТ Центило, А. Computing and Telephoning Glossary / А. Центило. - С.54-55 фывфыв: ЛЕКСИКА КОМП’ЮТЕРНА Имеются экземпляры в отделах: (09.08.2018г. Экз. 1 - ) (свободен) (19.08.2018г. - ) (свободен) |
Буренко, В. Основні аспекти формування ключових життєвих компетентностей учнів на уроках іноземної мови [Текст] / В. Буренко> // Іноземні мови в школах України2. - 2018. - N 3. - С. 2-17 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ Свободных экз. нет |
> Шифр: I22/2020/4 2020г. N 4 Редько, В. Дидактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках / В. Редько, В. Буренко. - С.2-4 фывфыв: Зміст навчання, НУШ, Уніфікація вправ Полонська, Т. Інтерактивні методи реалізації інтегрованих змістовних ліній на уроках в 5-6 класах гімназії / Т. Полонська. - С.4-9 фывфыв: Мозковий штурм, Прийом незакінченого речення, Вправа-гра Горошкін, І. Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови / І. Горошкін. - С.9-12 фывфыв: Громадянська компетентность, Екологічна грамотність, Обізнаність та самовираження у сфері культури Шпак, Н. Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії / Н. Шпак. - С.12-15 фывфыв: Розповідь про себе, Замовлення їжі, Спілкування про міста та країни Пасічник, О. Формування в учнів основної школи вмінь аргументованого усного мовлення засобами проектної діяльності / О. Пасічник. - С.15-19 фывфыв: Проектна методика, Раціональне використання робочого часу Яковчук, М. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов - у шкільну практику : (Із досвіду впровадження компетентнісно орієнтованого навчання німецької як другої іноземної мови) / М. Яковчук. - С.19-21 Шокола, Л. Mein Tagesablauf. Німецька мова, 6 клас / Л. Шокола. - С.21-23 фывфыв: Розпорядок дня, Урок німецької мови Шафорост, А. Школи України та Франції. Французька мова, 6 клас / А. Шафорост, Т. Радкович. - С.23-25 фывфыв: Освіта європейська, Гра "Листопад" Постоєнко, О. Пан Коцький / О. Постоєнко. - С.25-27 фывфыв: Екранізація казки, Інсценування на уроці, Мова англійська Спиця, Л. SSC - School Shakespeare Championship / Л. Спиця. - С.27-30 фывфыв: Шекспір, Урок-змагання Статкевич, О. School and counry's response to coronavirus / О. Статкевич. - С.30-33 фывфыв: Урок онлайн, Коронавірус, Карантин Кукла, О. Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови шляхом упровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) / О. Кукла. - С.33-38 фывфыв: Content and Language Sntegrated Learning, Інтегроване навчання, Комунікативні технології Телевина, Л. Тренувальні вправи при вивченні умовних часів / Л. Телевина. - С.38-47 фывфыв: Граматика англійської мови, Узгодження часів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Редько, В. Дидактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках [Текст] / В. Редько, В. Буренко> // Іноземні мови в школах України2. - 2020. - N 4. - С. 2-4 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: Зміст навчання -- НУШ -- Уніфікація вправ Доп.точки доступа: Буренко, В. Свободных экз. нет |