> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/2 2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.) "Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4 фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато " Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14 фывфыв: ПРОГРАМИ Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32 фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38 фывфыв: ПРОГРАМИ Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56 фывфыв: ПІДРУЧНИК Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62 фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116 фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126 фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває [Текст] / Н. Басай; о. ПЕРШУКОВА> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 68-74 фывфывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2006/5 2006г.5 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2006. - №5.) Ніколаєнко, С. Освіта в інноваційному поступі суспільства ( З доповіді Міністра освіти і науки України на підсумковій колегії МОН України ) / С. Ніколаєнко. - С.4-6 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Перелікпрограм,підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством Освіти і науки України для використання в загалльноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою в 2006/2007 навчальному році( іноземні мови ). - С.6-10 фывфыв: ПРОГРАМИ Коваленко, О. Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття ( Проект Ради Європи ) / О. Коваленко ; Л. Биркун; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова. - С.10-14 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Биркун, Л. Космічна мандрівка з " Нашою англійською " ( Лексико-граматичне та тематичне планування ) / Л. Биркун ; О. Карп'юк; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько. - С.14-25 фывфыв: НМК"НАША АНГЛІЙСЬКА" Карп'юк, О. Бути готовим до спілкування ( Особливості навчально-методичного коиплекту " English 6" та поурочне планування розподілу матеріалу ) / О. Карп'юк ; А. Несвіт; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова. - С.25-38 фывфыв: НМК ENGLISH 6 Несвіт, А. Сприймаємо англійську в діалозі культур ( Календарно-тематичне планування до підручника" We Learn English " / А. Несвіт ; Н. Басай; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова. - С.38-58 фывфыв: ДІАЛОГ КУЛЬТУР Басай, Н. Реалізація комуникативного підходу до вивчення іноземних мов у підручнику з німецької мови Guten Tag! 6 / Н. Басай ; л. Волошинова; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук. - С.58-72 фывфыв: НМК, GUTEN, TAG Волошинова, л. Вивчаємо мову зорових образів ( Аудіовізуальні технології у стратегіях мовної підготовки старшокласників ) / л. Волошинова ; В. Редько; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.72-78 фывфыв: АУДІОВІЗУАЛЬНІ, ТЕХНОЛГІЇ Редько, В. На засадах єдиної концепції ( Особливості побудови змісту шкільних підручників з іноземних мов ) / В. Редько ; О. Яшенкова; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.78-88 фывфыв: ПІДРУЧНИК, АНГЛІЙСЬКА МОВА Яшенкова, О. Зовнішнє тестування з англійської мови в Україні: перше пілотування проекту / О. Яшенкова ; О. Тарасова; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.88-91 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ Тарасова, О. Writing as a Goal and Tool in Developing Students' Creativity Thinking Skills / О. Тарасова ; А. Шевчук; М. Градоьік. - С.91-100 фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ, ТВОРЧІСТЬ Шевчук, А. Уйти в інтегрований світ планети Земля ( Сторінками нового методичного посібника ) / А. Шевчук ; М. Градоьік. - С.100-105 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Ukraine in close up: Україна: погляд зблизька . - С.105-108 фывфыв: КОНКУРС, АНГЛ. МОВА, КОНКУРС, УЧИТЕЛЬ РОКУ Градоьік, М. Соціальна сертифікація сучасної англійської літературної вимови / М. Градоьік. - С.108-117 фывфыв: ВИМОВА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА, АНГЛІЙСЬКА Сащак, Н. Розмовляємо із задоволенням ( Основи формування навичок діалогічного мовлення в студентів ) / Н. Сащак. - С.117-122 фывфыв: ВНЗ, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Навчати малюків із радістю допоможе кожному вчителеві новий навчально-методичний посібник " Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів початкової школи". - С.122-126 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП, АНГЛІЙСЬКА Найприємніше - позитивно впливати на життя тих, хто поряд " [ Корпус Миру ]. - С.126-128 фывфыв: КОРПУС МИРУ Нет сведений об экземплярах |
Басай, Н. Реалізація комуникативного підходу до вивчення іноземних мов у підручнику з німецької мови Guten Tag! 6 [Текст] / Н. Басай> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2006. - №5. - С. 58-72 фывфывфыв: НМК, GUTEN, TAG Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2007/4 2007г.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2007. - №4.) Ніколаєнко, С. Якісна осівта - запорука самореалізації особистості / С. Ніколаєнко. - С.4-6 фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ Іншомовна осівта - завжди актуальна ( Хроніка Всеукраїнського науково-методичного семінару ). - С.6-9 фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА Коваленко, О. Удосконалення системи шкільної іншомовної осівти у контексті соціально-педагогічних трансормацій освітнього простору України / А. Басіна; А. Несвіт; О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова. - С.9-18 фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ Басіна, А. Від багатомовного розмаїття до багатомовної освіти / А. Басіна ; А. Несвіт; О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson. - С.18-25 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Несвіт, А. Проект Ради Європи " Політика та практика викладання в умовах соціокультурного розмаїття " як нове бачення міжкультурної осівти / О. Карп'юк; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт. - С.25-28 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Карп'юк, О. Як Європейський Мовний Портфоліо допоможе українським учням стати незалежними / О. Карп'юк ; О. Коваленко; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай. - С.28-36 фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Коваленко, О. Що національний курікулум нам готує ? / О. Коваленко ; о. Бєссонова; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.36-38 фывфыв: ОСВІТА УКРАЇНИ Бєссонова, о. Досвід пілотування тестових завдань з читання для випускників шкіл ( англ. мова ) / о. Бєссонова ; Nick Dawson; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.38-42 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЧИТАННЯ Dawson, Nick. An Examination of Testing / Nick Dawson ; А. Несвіт; Н. Басай; В. Редько. - С.42-48 фывфыв: ТЕСТУВАННЯ, ЕКЗАМЕН Несвіт, А. Ми вивчаємо англійську мову ! ( Календарно-тематичне планування за підручником " We Learn English "7 клас ) / А. Несвіт ; Н. Басай; В. Редько. - С.48-64 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Календарно-тематичне планування за підручником " In Touch 3 " видавництва Longman. - С.64-74 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Представляємо новий НМК для 7 класу " Guten Tag! 7" / Н. Басай ; В. Редько. - С.74-87 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, НМК, GUTEN, TAG Кириленко, р. Ця фантастична німецька ( НМК " fantastisches Deutsch "7клас ) / р. Кириленко ; Д. Шмідт. - С.87-98 фывфыв: НІМЕЦЬКА МОВА, МЕТОДИКА Завдання IV етапу Всеукраїнської олімпіади з французької мови. - С.98-114 фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Редько, В. Hola - 7 " - наступний крок до оволодіння іспанською / В. Редько. - С.114-120 фывфыв: НМК Hola - 7 Шмідт, Д. [ Корпус Миру ] / Д. Шмідт. - С.120123 фывфыв: КОРПУС МИРУ Кравченко, А. Коли двері оживають, а букви оживають ... ( Цикл уроків англ. мови у 2 класі ) / А. Кравченко. - С.123-128 фывфыв: ІГРАШКИ, УРОК АНГЛ. МОВИ Нет сведений об экземплярах |
Басай, Н. Представляємо новий НМК для 7 класу " Guten Tag! 7" [Текст] / Н. Басай> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2007. - №4. - С. 74-87 фывфывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, НМК, GUTEN, TAG Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2008/1 2008г.1 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2008. - №1.) Мова і культура у змісті навчання іншомовного спілкування ( Хроніка всеукраїгського семінару). - С.4-8 фывфыв: ІНШОМОВНА, КОМПЕТЕНЦІЯ Коваленко, О. Виклики сучасної освіти, або Як підготувати учня до життя у відкритому суспільстві ( До питання інноваційної концепції навчання іноземних мов) / О. Коваленко ; А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.8-11 фывфыв: ІННОВАЦІЇ Білети до Державної підсумкової атестації 9, 11 класи. - С.11-22 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Відчинити вікно в інший світ( інтеркультурний підхід до навчання інгоземних мов - нова парадігма в шкільний іншомовній освіті) / А. Попсуй; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.22-27 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ, МІЖНАРОДНІ КОНТАКТИ Калініна, Л. Синтезуючи культурні багатства усього людства ( Навчання мови та культури у соціокультурному аспекті) / Л. Калініна ; І. Воробйова; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.27-30 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Попсуй, А. Здатність жити, навчатись та діяти ( До питання визначення дефініції міжкультурного підходу у шкільній системи навчання іноземних мов) / А. Попсуй ; І. Іванова; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.30-36 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Воробйова, І. Міжпредметні зв'язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов / І. Воробйова ; І. Самойлюкевич; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.36-46 фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕРАКТИВНІСТЬ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Іванова, І. Сформувати тло міжкультурної комунікації ( Роль підручника з іноземних мов у оновленні змісту професійно орієнтованої освіти ) / І. Іванова ; Т. Котепчук; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.46-51 фывфыв: МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ Самойлюкевич, І. Назустріч інформаційному суспільству [внз ] / І. Самойлюкевич ; О. Ніколайчук; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.51-56 фывфыв: ПРОФЕСІЙНА, ОСВІТА Котепчук, Т. Соціокультурні завдання як засіб поповнення загальнокультурної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови / Т. Котепчук ; Л. Березенська; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.56-60 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ВНЗ Ніколайчук, О. Getting Together! [ соціокультурна компетенція, урок ] / О. Ніколайчук ; Ю. Жиляєва; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.70-73 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, КОНСПЕКТ Березенська, Л. Урок "Teaching Grammar and Culture"як приклад соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання / Л. Березенська ; Н. Басай; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.73-79 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Жиляєва, Ю. Project Work Planning / Ю. Жиляєва ; О. Михайлова; Л. Березенська. - С.84-87 фывфыв: ПРОЕКТ Басай, Н. Від мовленнєвого спілкування до культурнї взаємодії / Н. Басай ; В. Береславська, В. Редько; Г. Галушка. - С.87-94 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Михайлова, О. Побажай мені Любові та щастя! / О. Михайлова ; Л. Березенська. - С.94-102 фывфыв: ВАЛЕНТИНІВ ДЕНЬ Береславська, В. Календарно-тематичне планування для підручника HOLA Espanol 7 клас / В. Береславська ; Г. Галушка. - С.102-114 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА, ІСПАНСЬКА МОВА Основні знаменні й пам'ятні дати у 2008 році. - С.114-118 фывфыв: пам'ятні дати Березенська, Л. Як сформувати лексичну складову соціолінгвістичної компетенції: алгоритм для вчителя / Л. Березенська. - С.118-121 фывфыв: ЛЕКСИКА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА Галушка, Г. Приходь до нас, казко! (Соціокультурна компетенція на початковому етапі) / Г. Галушка. - С.121-126 фывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Нет сведений об экземплярах |
Басай, Н. Від мовленнєвого спілкування до культурнї взаємодії [Текст] / Н. Басай> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №1. - С. 87-94 фывфывфыв: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2008/4 2008г.4 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2008. - №4) Лютікова, О. Шлях до успіху ( "Клуб міжнародного листування друзів) / О. Лютікова. - С.4-6 фывфыв: ЛИСТУВАННЯ, ДРУГ ПО ЛИСТУВАН Китайська мова ( Програма для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням китпйської мови, 1 - 12 класи ). - С.6-68 фывфыв: КИТАЙСЬКА МОВА, ПРОГАМИ Полонська, Т. Організація допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи / Т. Полонська ; А. Несвіт; О. Карп'юк; Н. Басай; Л. Сас; Н. Шовкович; М. Семчишин. - С.68-76 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Несвіт, А. Календарно - тематичне планування за підручником " We Learn English " (8 клас) / А. Несвіт ; О. Карп'юк; Н. Басай; Л. Сас; Н. Шовкович; М. Семчишин. - С.76-88 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Карп'юк, О. Поурочне планування розподілу навчального матеріалу за НМК " English 8" / О. Карп'юк ; Н. Басай; Л. Сас; Н. Шовкович; М. Семчишин; М. Сідун. - С.88-96 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Працюємо за новими НМК для 8 класу " Guten Tag!" (Календарно - тематичне планування) / Н. Басай ; Л. Сас; Н. Шовкович; М. Семчишин; М. Сідун. - С.99-108 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Сас, Л. Реклама: як вона впливає на нас? ( Урок-проект із елементами дискусії у 6 класі гімназії) / Л. Сас ; Н. Шовкович; М. Семчишин; М. Сідун; Н. Стеценко. - С.96-99 фывфыв: РЕКЛАМА, ПРОЕКТНА РОБОТА Шовкович, Н. Реклама - реальність сучасності ( Інтерактивний урок у 11 класі ) / Н. Шовкович ; М. Семчишин; М. Сідун; Н. Стеценко. - С.108-113 фывфыв: РЕКЛАМА, ІНТЕРАКТИВНИЙ УРОК Семчишин, М. Смачного! ( Тема " Їжа " ) / М. Семчишин ; М. Сідун; Н. Стеценко. - С.113-118 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ЇЖА Сідун, М. Формуючи професійну компетентність учителя іноземної мови початкової школи / М. Сідун ; Н. Стеценко. - С.118-126 фывфыв: ВНЗ, ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Стеценко, Н. Олександрівка - любов моя! / Н. Стеценко. - С.126-128 фывфыв: МІСТО, МОЄ МІСТО Нет сведений об экземплярах |
Басай, Н. Працюємо за новими НМК для 8 класу " Guten Tag!" (Календарно - тематичне планування) [Текст] / Н. Басай; Л. Сас; Н. Шовкович> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2008. - №4. - С. 99-108 фывфывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2009/6 2009г.6 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №6.) Якісна мовна освіта: погляд у майбутнє. - С.4-6 фывфыв: МОВНА ОСВІТА Марцелюх, І. Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки (Програма курсу за вибором, 10-12 класи) / І. Марцелюх ; Н. Ухіна; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко. - С.10-21 фывфыв: ЗАРУБІЖНА, ЛІТЕРАТУРА Ухіна, Н. Турецька мова (Пояснювальна записка до Навчальної програми для спеціалізованих шкіл, гімназій із поглибленим вивченням турецької мови) / Н. Ухіна ; О. Першукова; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.21-30 фывфыв: турецька мова Першукова, О. "Стратегія знань" - це впевненість, відповідальність, надійність (Фінський досвід формування світогляду школярів засобами іноземної мови і двомовного навчання) / О. Першукова ; В. Буренко; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін. - С.30-40 фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ Буренко, В. Як добре вміти читати! ( Методичні поради, продовження) / В. Буренко ; С. Івашньова; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.40-48 фывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Івашньова, С. У процесі гармонійного оволодіння іноземною мовою (З досвіду проведення інтегрованих уроків у початковій школі) / С. Івашньова ; В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський. - С.48-55 фывфыв: ІНТЕГРОВАНЕ, НАВЧАННЯ, Басай, Н. На засадах комунікативного та особистісно орієнтованого підходів (з UTEN TAG! 9 завершується анвчання німецької мови в основній школі) / В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.55-60 фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ Кудрявцев, В. Мовна практика як нагорода (Програма літньої школи з англійської мови для обдарованих учнів) / В. Кудрявцев ; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько. - С.66-74 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ Басай, Н. Календарно-тематичне планування за підручником GUTEN TAG! 9 / Н. Басай ; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.60-66 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Степаненко, Л. "Тиха ніч, свята ніч..." (Конспект уроку -свята на тему "Різдво і Різдво в Іспанії" в 7 класі спеціалізованої школи) / Л. Степаненко ; О. Дулін; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа. - С.74-48 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, РІЗДВО Дулін, О. Для найздібніших і найсміливіших (План-сценарій виховного заходу з іспанської мови для учнів 5-7 класів) / О. Дулін ; Гарольд Мальковський; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.78-84 фывфыв: ІСПАНСЬКА МОВА, ПОЗАКЛАСНА Мальковський, Гарольд. Лінгводидактика тексту / Гарольд Мальковський ; В. Редько; Л. Гульпа; А. Токова. - С.92-98 фывфыв: ВПРАВИ Редько, В. Іншомовна освіта в умовах профільного навчання / В. Редько ; Л. Гульпа; А. Токова; Н. Каменецька. - С.98-102 фывфыв: ІНШОМОВНА ОСВІТА Гульпа, Л. Оцінюємо підручник: думка вчителів / Л. Гульпа ; А. Токова; Н. Каменецька. - С.102-106 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Токова, А. Окружна міжшкільна методична комісія / А. Токова ; Н. Каменецька. - С.106-108 фывфыв: МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ Каменецька, Н. Європейськи вимір у навчально-виховний процес! / Н. Каменецька. - С.108-110 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Нет сведений об экземплярах |
Басай, Н. На засадах комунікативного та особистісно орієнтованого підходів (з GUTEN TAG! 9 завершується анвчання німецької мови в основній школі) [Текст] / В. Кудрявцев; Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №6. - С. 55-60 Рубрики: мова німецька--МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ фывфывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ -- КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ Свободных экз. нет |
Басай, Н. Календарно-тематичне планування за підручником GUTEN TAG! 9 [Текст] / Н. Басай; Л. Степаненко; О. Дулін; Гарольд Мальковський> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №6. - С. 60-66 Рубрики: мова німецька--МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ фывфывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2010/4 2010г.4 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №4.) Жити разом як рівні у гідності (У Любляні міністри освіти країн Європи обговорили роль вчителя у сучасному світі). - С.4 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Декларація міністрів освіти Європи "Освіта для сталого демократичного суспільства: роль учителя". - С.5 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Про вивчення іноземних мов у 2010/2011 навчальному році (Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, проект). - С.10-18 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ Програма Ради Європи на 2010 - 2014 роки "Освіта для мультикультурного взаєморозуміння прав людини і демократичної культури". - С.18-44 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Коваленко, О. Концептуальні засади профільної освіти профільної освіти у ЗНЗ: Міжпредметна інтеграція, багаторівневістьта варіативність / О. Коваленко ; О. Ярова. - С.44-52 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ, Карп’юк, О. [ Календарно-тематичне планування НМК ENGLISH 10, 9-й рік навчання] / О. Карп’юк ; І. Савчук. - С.52-60 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Трофімчук, С. Оціни свої знання - отримай оцінку (Методичний посібник для вчителів англійської мови. Закінчення) / С. Трофімчук ; Н. Басай. - С.60-66 фывфыв: ВНЗ, ПІДРУЧНИК Буренко, В. Навчання письма: методичні поради / В. Буренко ; В. Редько, І. Шмигельський. - С.66-70 фывфыв: ПИСЬМО, НАВЧАННЯ ПИСЬМА Освітній проект, що відкриває вікна у світ . - С.73-75 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Ярова, О. ІІ Міжнародний науково-практичний семінар "Creative Approaches and Methods in English Teaching" / О. Ярова. - С.75 фывфыв: МІЖНАРОДНА ОСІВТА Савчук, І. Навчання для майбутнього (Методичні рекомендації до роботи за підручником "Deutsch 10") / І. Савчук. - С.76-84 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Календарно- тематичне планування до підручника " Gutten Tag!10" / Н. Басай. - С.84-90 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Редько, В. AMIGOS" - навчальний курс для тих, хто бажає оволодіти іспанською за три роки) / В. Редько, І. Шмигельський. - С.90-96 фывфыв: НМК, AMIGOS Нет сведений об экземплярах |
Басай, Н. Календарно- тематичне планування до підручника " Gutten Tag!10" [Текст] / Н. Басай> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №4. - С. 84-90 Рубрики: мова німецька фывфывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2010/5 2010г.5 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2010. - №5.) Діалог заради розвитку особистості (Експерти Раи Європи з питань моніторінгу мовної освіти відвідали Україну). - С.4-8 фывфыв: ОСОБИСТІНО ОРІЕНТОВАНИЙ ПІДХ, ЄВРОРАДА Державний стандарт освіти для початкової школи: іноземні мови (Проект). - С.8-11 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА Англійська у світі інформаційних технологій (Програма спецкурсу). - С.11-20 фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ, ТЕХНОЛОГІЇ Культурознавство англомовних країн (Програма факультативного курсу). - С.20-26 фывфыв: ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО Гіди-перекладачі (англійська, німецька, французька, іспанська мови) Програма спецкурсу. - С.26-36 фывфыв: ПЕРЕКЛАД, МЕТОДИКА, НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ Федусенко, Ю. Як не помилитися у виборі? (Навчальний посібник з країнознавства як засіб допрофільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи: результати педагогічного експеріменту) / Ю. Федусенко ; Н. Басай; А. Шевчук. - С.36-42 фывфыв: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ Калініна, Л. Готуючи до професійного спілкування (Методичні рекомендації та календарно-тематичне планування до роботи за НМК "Your English Self, 10" академічний рівень) / Л. Калініна ; Ю. Клименко; Ю. Коряченко. - С.42-54 фывфыв: НМК, YOUR ENGLISH SELF, 10 Карп’юк, О. Поурочний план розподілу навчального матеріалу НМК "English 10 (рівень стандарту, другій семестр) / О. Карп’юк ; Н. Чумак. - С.54-62 фывфыв: НМК, ENGLISH 10 Федоренко, о. Спілкування - процес активний (Методичні поради до організації групової роботи на уроках іноземної мови) / о. Федоренко ; В. Редько, В. Береславська. - С.62-65 фывфыв: ГРУПОВА РОБОТА Савчук, І. Календарно-тематичне планування до підручника Deutsch 10 (рівень стандарту, другій семестр) / І. Савчук ; Стронг Джеремі. - С.68-74 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Басай, Н. Календарно-тематичне планування до підручника Guten Tag! 10 (рівень стандарту, другій семестр) / Н. Басай ; А. Шевчук. - С.68-74 фывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Клименко, Ю. Французька мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) / Ю. Клименко ; Ю. Коряченко. - С.78-83 фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Чумак, Н. Французька мова (9-й рік навчання, академічний рівень) / Н. Чумак. - С.83-89 фывфыв: НМК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Редько, В. Пізнаймо іспаномовний світ разом з " HOLA 10" (Концепція підручника з іспанської мови для 10-го класу) / В. Редько, В. Береславська. - С.89-94 фывфыв: НМК, HOLA 10 Джеремі, Стронг. Відсутність інтересу до книги в дітей - це провал батьків і деяких учнів / Стронг Джеремі. - С.94-97 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ Шевчук, А. Знайомтесь: Катрін Сторр (Матеріали для домашнього читання) / А. Шевчук. - С.97-106 фывфыв: ДОМАШНЄ ЧИТАННЯ Коряченко, Ю. Як запам’ятовувати слова іншомовного походження, або Метод подвійної асоціації / Ю. Коряченко. - С.106-111 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ, ПАМ'ЯТЬ Нет сведений об экземплярах |
Басай, Н. Календарно-тематичне планування до підручника Guten Tag! 10 (рівень стандарту, другій семестр) [Текст] / Н. Басай; А. Шевчук> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2010. - №5. - С. 68-74 Рубрики: підручники, НМК фывфывфыв: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВА Свободных экз. нет |
> Шифр: I22/2018/6 2018г. N 6 Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та засобів організації компетентісноторінтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай. - С.2-8 фывфыв: ПОЧАТКОВА ОСВІТА Сушко, О. In the East or in the West - Christmas Time Is the Best! / О. Сушко. - С.8-13 фывфыв: РІЗДВО Шаврак, І. Daily routunes. 5 клас / І. Шаврак. - С.13-15 фывфыв: РОЗКЛАД--РОЗПОРЯДОК ДНЯ Придорожко, В. I'm a newcomer. 7 клас / В. Придорожко. - С.15-19 фывфыв: ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ, НОВИЙ УЧЕНЬ У КЛАСІ Атаєва, І. Визначні місця Лондона. 6 клас / І. Атаєва. - С.19-24 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО ВЕЛИКОБРИТАНІЇ Полякова, Ю. In the Airport. 8 клас / Ю. Полякова. - С.24-26 фывфыв: ТРАНСПОРТ, АЕРОПОРТ Малюк, О. All about Me. 5 клас / О. Малюк. - С.26-28 фывфыв: МОЯ СІМ'Я Павлік, А. The City I Would Like to Visit One Day / А. Павлік. - С.28-31 фывфыв: ПАРИЖ, РИМ, НЬЮ ЙОРК Михальова, О. Life in the Past. 6 клас / О. Михальова. - С.31-34 фывфыв: ЖИТТЯ МИНУЛИХ СТОЛІТЬ Гоц, Г. Popular Sports and Games. Ukrainian Sportsmen. 5 клас / Г. Гоц. - С.34-37 фывфыв: СПОРТ, СПОРТСМЕНИ УКРАЇНИ Коткова, Н. I'm Going to the Supermarket. 6клас / Н. Коткова. - С.34-37 фывфыв: ПОКУПКИ Бєлова, О. Travelling Through the Country of the English Language / О. Бєлова. - С.40-44 фывфыв: АНГЛОМОВНИЙ СВІТ Некогдюк, С. Аліса в країні Ліхтеншнейн / С. Некогдюк. - С.44-45 фывфыв: КОНКУРС ДІАЛОГ ДЕРЖАВ Катрич, Т. Брейн-ринг. Science and Inventors. 9 клас / Т. Катрич. - С.45-51 фывфыв: ВИНАХІДНИКІ Гусева, О. Кінотворчість на уроках англійської мови і не тільки / О. Гусева. - С.51-52 фывфыв: ДОСВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ Ларіна, О. Приказки до тематичного розділу "Добро, доброта. добрі вчинки, добра людина" / О. Ларіна. - С.52-54 фывфыв: ПРИСЛІВ’Я, ФРАЗЕОЛОГІЯ Имеются экземпляры в отделах: (16.01.2019г. Экз. 1 - ) (свободен) |
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту та засобів організації компетентісноторінтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Іноземні мови в школах України2. - 2018. - N 6. - С. 2-8 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ПОЧАТКОВА ОСВІТА Доп.точки доступа: Полонська, Т.К. Басай, Н.П. Свободных экз. нет |