81.2(4 Укр)/Н34-728694

   
    Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 492 с. - Б. ц.
    Содержание:
Білоус, О. Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови / О. Білоус. - С .13-17
Бондаренко, К. Явище енантіосемії в українському й англійському субстандарті / К. Бондаренко. - С .35-38
Жукова, Н. Лінгвосоціокультурна ситуація в Австралії кінця XVIII - середини XIX століть / Н. Жукова. - С .51-58
Пиц, Т. До проблеми посередництва польської мови у запозиченні німецьких слів українською мовою / Т. Пиц. - С .63-68
Снісаренко, Я. Запозичення в складі суспільно-політичної лексики на прикладі української та англійської мов / Я. Снісаренко. - С .68-71
Тагільцева, Я. Запозичення в аграрній лексиці сучасної англійської мови / Я. Тагільцева. - С .71-75
Черниш, Л. Роль німецькомовної лексики у формуванні львівської гвари / Л. Черниш. - С .80-83
Котвицька, В. До проблеми вивчення німецько-англійського мовного контакту та вживання англіцизмів у німецькій мові / В. Котвицька. - С .88-91
Кромбет, О. Здобутки видатних письменників, поетів і друкарів доби відродження у процесі унормування орфографічної системи французької мови / О. Кромбет. - С .118-122
Поліщук, А. Варіювання американських дифтонгів у власних назвах (на матеріалі лексикографічних джерел) / А. Поліщук. - С .122-127
Хоменко, Т. Зміни пунктуації німецької мови в світлі новітньої реформи орфографії / Т. Хоменко. - С .127-131
Амбразевич, О. Методические особенности австралийского варианта английского языка / О. Амбразевич. - С .134-138
Березіна, Ю. Розвиток задньоязикових зімкнених приголосних k, g у давньоверхньонімецькій мові / Ю. Березіна. - С .138-141
Верещак, Ю. Методика дослідження варіювання голосних у фонемних структурах слів (на матеріалі британської та австралійської вимовних норм) / Ю. Верещак. - С .141-146
Кириченко, А. Методика дослідження комунікативного аспекту вимовного акценту в англомовному авіаційному радіотелефонному дискурсі / А. Кириченко. - С .151-155
Комар, Л. Французькі запозичення в аспекті американської вимовної норми / Л. Комар. - С .155-159
Мусієнко, Ю. Методика виявлення когнітивних і прагматичних ознак просодичного оформлення англійських притч / Ю. Мусієнко. - С .159-164
Самковська, А. Методика експериментально-фонетичного дослідження (на матеріалі усних реалізацій впевненого мовлення в англомовному політичному дискурсі) / А. Самковська. - С .164-168
Хомицька, І. Фоностатистичні особливості мовної картини світу в поемі Дж.Г.Байрона "Корсар" / І. Хомицька. - С .177-181
Хоміцька, М. Методологічні положення експериментального вивчення просодичного оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв’ю / М. Хоміцька. - С .181-186
Бігич, О. Освітні комп’ютерні технології у фаховій підготовці вчителів іноземних мов / О. Бігич. - С .192-196
Борова, Т. Роль комунікації у процесі навчання англійської мови на засадах адаптованого управління / Т. Борова. - С .196-201
Черноватий, Л. Проблеми формування предметного та термінологічного компонентів фахової компетентності майбутнього перекладача / Л. Черноватий. - С .222- 228
Алексєєва, М. Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови / М. Алексєєва. - С .232-238
Анісімова, А. Реалізація принципу комунікативно-когнітивної спрямованості навчання в процесі формування граматичних навичок говоріння німецькою мовою як другою іноземною у майбутніх перекладачів / А. Анісімова. - С .238-242
Барташова, Г. Використання інноваційних технологій як засіб покращення якості професійної підготовки студентів / Г. Барташова. - С .242-245
Васильєва, Є. Навчання майбутніх філологів написання доповіді з професійних питань англійською мовою / Є. Васильєва. - С .253-256
Дацків, О. Модель процесу навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. Дацків. - С .270-274
Дем’яненко, О. Кроскультурний підхід під час підготовки сучасного вчителя іноземних мов у політкультурному освітньому середовищі / О. Дем’яненко. - С .281-284
Дерба, С. Основні етапи роботи іноземних студентів над українською лексикою / С. Дерба. - С .284-287
Дзюбишина, Н. Вивчення іноземних мов у європейських освітніх системах / Н. Дзюбишина. - С .287-290
Зубрик, А. Використання новітніх методів та форм роботи при фаховій підготовці сучасного вчителя іноземних мов / А. Зубрик. - С .294-299
Калиняк, Б. Наукові терміни як один з засобів формування фахівця з цілісним світоглядом при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Б. Калиняк. - С .299-302
Костюченко, К. Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови студентів немовних факультетів / К. Костюченко. - С .306-310
Кочубей, В. Сучасні підходи до навчання англійської вимови / В. Кочубей. - С .310-314
Лабенко, О. Вивчення іноземної мови в Україні: глобальний аспект / О. Лабенко. - С .323-331
Лаврієнко, Т. Формування духовно зрілої особистості у контексті вивчення іноземної мови / Т. Лаврієнко. - С .331-334
Лівицька, І. Альтернативне оцінювання vs традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / І. Лівицька. - С .334-337
Мороз, Т. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. Мороз. - С .337-341
Моторнюк, Т. Використання сучасних освітніх технологій у процесі викладання англійської мови студентам ВНЗ / Т. Моторнюк. - С .341-345
Навольська, Г. Формування лінгвістичної ерудиції у студентів факультетів іноземних мов при вивченні латинської мови / Г. Навольська. - С .348-351
Плавуцька, О. Розвиток духовності майбутнього вчителя іноземної мови на практичних заняттях / О. Плавуцька. - С .356-359
Рожкова, Н. Метод апроксимації як один із засобів подолання труднощів у процесі вивчення англійської мови на немовних факультетах / Н. Рожкова. - С .364-367
Романна, Р. Використання засобів інформаційних технологій при вивченні іноземної мови / Р. Романна. - С .367-372
Романенко, О. Іноземна фахова мова - важлива сфера професійної діяльності (на матеріалі німецької мови) / О. Романенко. - С .372-377
Семен, Г. Значення спецкурсу "Робота з дитячою книгою на уроці англійської мови у початковій школі" у фаховій підготовці вчителів початкових класів / Г. Семен. - С .377-380
Смірнова, Л. Переклад як важлива складова навчання іноземної мови на немовних факультетах / Л. Смірнова. - С .380-383
Сокол, Г. Формуванняпрофесійно-комунікативної компетенції іноземною мовою як фактор підвищення якості освіти / Г. Сокол. - С .383-386
Токарєва, Т. Дискусія як засіб підвищення рівня іншомовної комуніктивної компетенції при підготовці майбутніх учителів німецької мови / Т. Токарєва. - С .386-392
Труханова, Т. Комплексна система оцінювання з дисциплни "методика викладання англійської мови в середніх навчальних закладах" / Т. Труханова. - С .392-401
ББК '81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2013_119.pdf


81.2(4 Укр)
Н34


    Алексєєва, М.
    Підготовка студентів до процесу МКК за допомогою іноземної мови [Текст] / М. Алексєєва // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.119. - Кіровоград, 2013. - С. 232-238
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

фывфывфыв:
Міжкультурна комунікація


81.2(4 Укр)
Н34


   
    Наукові записки. Філологічні науки (мовознавство) В.130 [Текст]. - Кіровоград : [б. и.], 2014. - 594 с. - Б. ц.
    Содержание:
Гудманян, А. Емотивні висловлення як засіб вираження комунікативної тактики авторитарного тиску (на матеріалі американської драматургії ХХ століття) / А. Гудманян. - С .21-25
Приходько, Г. Особливості інтенсифікації оцінних структур в англійській мові / Г. Приходько. - С .41-45
Алексєєва, М. Мовленнєві вияви етичних принципів в англомовному діловому спілкуванні / М. Алексєєва. - С .50-53
Винник, О. Концептуальна метафора в сучасному англомовному дискурсі програмування / О. Винник. - С .85-88
Горшкова, К. Политический дискурс США: интертекст - гипертекст? / К. Горшкова. - С .91-96
Давиденко, Г. Дискурс німецької народної казки: лінгвокультурний аналіз / Г. Давиденко. - С .99-104
Дяків, Х. Чинник комунікативного минулого застереження в українській і німецькій мовах / Х. Дяків. - С .107-110
Кишко, С. До проблеми непрямої комунікації (на матеріалі комунікативно-прагматичної категорії модерації англомовного дискурсу) / С. Кишко. - С .114-117
Коваленко, Н. Інтенційні характеристики мовленнєвого жанру "коментар" (на матеріалі німецької газети "Bild") / Н. Коваленко. - С .117-121
Лисичкіна, І. Таксономія комунікативних стратегій моделювання іміджу американських силових структур в англомовному мас-медіа дискурсі / І. Лисичкіна. - С .132-137
Пожидаєва, І. Мовленнєва стратегія міфодизайну (на прикладі англо-, російсько-, україномовних блогів) / І. Пожидаєва. - С .153-158
Репех, Н. Ад’єктивні засоби репрезентації семантики початку й кінця в англомовному журнальному дискурсі: лінгвокогнітивний аспект / Н. Репех. - С .167-172
Романюк, С. Засоби візуальної оцінки: кольоропозначення в американській комерційній рекламі / С. Романюк. - С .175-178
Ущина, В. Евіденційність і епістемічна позиція суб’єкта дискурсивної діяльності (на матеріалі англомовного дискурсу ризику) / В. Ущина. - С .200-204
Балацька, О. Експліцитні лексико-граматичні засоби актуалізації аксіологічного змісту в критичних зауваженнях англомовної наукової статті / О. Балацька. - С .218-221
Бикова, А. Реалізація категорії ввічливості в англомовному художньому дискурсі / А. Бикова. - С .221-225
Гузак, А. Політичний міф про американську мрію як засіб сугестивного впливу на громадську свідомість (на матеріалі виступів американських президентів) / А. Гузак. - С .240-245
Кобзєва, О. Процедури та методики формування корпусу вибірки для аналізу стратегій та тактик американського судового дискурсу / О. Кобзєва. - С .271-275
Кожемяченко, Н. Комунікативні стратегії в англомовній політичній рекламі / Н. Кожемяченко. - С .275-279
Копчак, М. Звертання як вокативний конституент дискурсу (на матеріалі британського постколоніальгого роману) / М. Копчак. - С .282-286
Куліш, Т. Функціонування антропонімів "McCarthy" та "Nixon" і їхніх дериватів в американському мас-медійному дискурсі / Т. Куліш. - С .286-290
Любарець, І. Психолінгвістичні та лінгвосеміотичні особливості діалогічного мовлення персонажів п’с французького сюрреалізму (на матеріалі п’єси Жана Ануя "L’arrestation") / І. Любарець. - С .299-303
Набок, А. Номінативні засоби об’ктивного й суб’єктивного зображення учасників подій в англомовних інтернет-новинах: лінгвориторний аспект / А. Набок. - С .303-309
Рогач, Ю. Функції зображень у креолізованих текстах засобів масової інформації Австралії / Ю. Рогач. - С .309-312
Фокша, Ю. Дискурсивне втілення концепту PERFECCION / ДОСКОНАЛІСТЬ у сучасному лінгвокультурному просторі Іспанії та України / Ю. Фокша. - С .324-328
Чернякова, В. Языковые и просодические особенности женской публичной речи в испанском и украинском политическом дискурсах / В. Чернякова. - С .331-335
Шевлякова, Ю. Вербалізація гендерної ідентифікації в англомовних он-лайн журналах для підлітків / Ю. Шевлякова. - С .335-340
Сидельникова, Л. Особливості функціонування гемінованих графічних комплексів у системі французького письма IX - початку XXI століття / Л. Сидельникова. - С .347-352
Блажко, М. Вербалізація "шкідлвих" звуків у сучасній німецькій мові / М. Блажко. - С .356-359
Гавриш, О. Проблеми фонематичного розпізнавання приголосних в німецьких текстах / О. Гавриш. - С .359-362
Паращук, В. Тенденції варіювання фонемного складу слова в сучасній британській орфоепічній нормі / В. Паращук. - С .376-382
Сивокінь, Г. Просодія - важливий компонент епістемічної семантики англомовного та україномовного соціолекту молоді / Г. Сивокінь. - С .387-390
Варлакова, А. Алофонічне варіювання ненаголошених голосних в англійському мовленні українців / А. Варлакова. - С .399-402
Григораш, В. Мелодійні та темпоральні особливості мовлення представників різних професійних груп йоркширського діалекту / В. Григораш. - С .402-408
Гузерчук, О. Просодичне оформлення комплексних актів підбадьорювання у сучасному англомовному діалогічному дискурсі / О. Гузерчук. - С .408-413
Колісник, М. Взаємодія мовних засобів у мовленні англійців північного сходу / М. Колісник. - С .417-422
Комар, Л. Вокалічна та консонантна організація фонемних структур запозичень в американській вимовній нормі / Л. Комар. - С .422-426
Корненелаева, Е. Просодия как маркер профессиональной принадлежности говорящего / Е. Корненелаева. - С .426-430
Марченко, В. Роль рівня емоційно-прагматичного потенціалу у породженні мовленнєво-музичного твору / В. Марченко. - С .430-437
Головко, О. Роль механізму аналогії у творенні гендерно маркованих інновацій англійської мови / О. Головко. - С .447-451
Лазаренко, О. Морфолого-синтаксичний спосіб утворення дефразеологічних дериватів у сучасній німецькій мові / О. Лазаренко. - С .463-467
Скляніченко, Г. До питання економії та надлишковості мовних ресурсів у сучасних англійській та українській мовах / Г. Скляніченко. - С .472-476
Мелащенко, М. Дослідження конверсії як продуктивного способу словотвіорення у сучасній англійській мові / М. Мелащенко. - С .484-488
Карпенко, М. Словотвірна класифікація сайтонімів англомовного сектора інтернету / М. Карпенко. - С .496-502
Чумакова, К. Основні способи творення англомовної термінології галузі залізничного транспорту / К. Чумакова. - С .519-524
ББК 81.2(4 Укр)

Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/download/nz_2014_130.pdf


81.2(4 Укр)
Н34


    Алексєєва, М.
    Мовленнєві вияви етичних принципів в англомовному діловому спілкуванні [Текст] / М. Алексєєва // Наукові записки. Філологічні науки (мовознавство) В.130. - Кіровоград, 2014. - С. 50-53
ББК 81.2(4 Укр)

Рубрики: Мова англійська--Методика викладання

фывфывфыв:
СПІЛКУВАННЯ