T-253 Teaching English as a Second or Foreign Language [Текстььь] / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - 584 p. - ISBN 0-8384-1992-5 : 35.00 грн. Содержание: Language Teaching Approaches: An Overview / M. Celce-Murcia . - P .1-11 Communicative Language Teaching for the Twenty-First Century / S. Savignon . - P .13-28 Guidelines for Language Classroom Instruction / G. Crookes, C. Chaudron . - P .29-42 English for Specific Purposes (ESP): Tailoring Courses to Students Needs and to the Outside World / A. Johns, D. Price-Machado . - P .43-54 Syllabus Design / D. Nunan . - P .55-66 Aural Comprehension Instruction: Principles and Practices / J. Morley . - P .69-86 Skills and Strategies for Proficient Listening / P. Peterson . - P .87-100 Teaching Oral Skills / A. Lazaraton . - P .103-116 Teaching Pronunciation / J. Goodwin . - P .117-137 Developing Children's Listening and Speaking in ESL / S. Peck . - P .139-149 Teaching Children Litecary Skills in a Second Language / A. Ediger . - P .153-170 Developing Adult Literacies / G. Weinstein . - P .171-186 Reading for Academic Purposes: Guidelines for the ESL/EFL Teacher / W. Grabe and F. Stoller . - P .187-203 Functional Tasks for Mastering the Mechanics of Writing and Going Just Beyond / E. Olshtain . - P .207-218 Considerations for Teaching an ESL/EFL Writing Course / B. Kroll . - P .219-232 Grammar in Writing / J. Frodesen . - P .233-248 Teaching Grammar / D. Larsen-Freeman . - P .251-266 Cognitive Approaches to Grammar Instruction / S. Fotos . - P .267-284 Vocabulary Learning and Teaching / J. DeCarrico . - P .285-300 Content-Based and Immersion Models for Second and Foreign Language Teaching / M. Snow . - P .303-318 Literature as Content for ESL/EFL / S. McKay . - P .319-332 Experiential and Negotiated Language Learning / J. Eyring . - P .333-344 Bilingual Approaches to Language Learning / M. McGroarty . - P .345-356 Language Learning Styles and Strategies / R. Oxford . - P .359-366 Supporting Second Language Children's Content Learning and Language Development in K-5 / B. Hawkins . - P .367-384 Teaching Adults / S. Hilles, A. Sutton . - P .385-400 Planning Lessons / L. Jensen . - P .403-414 Textbooks: Evaluation for Selection and Analysis for Implementation / P. Byrd . - P .415-428 When the Teacher Is a Non-Native Speaker / P. Medgyes . - P .429-442 Building Awareness and Practical Skills to Facilitate Cross-Cultural Communication / E. Hinkel . - P .443-458 The Use of Media in Language Teaching / D. Brinton . - P .459-476 Computers in Language Teaching / M. Sokolik . - P .477-488 Action Research, Teacher Research, and Classroom Research in Language Teaching / K. Bailey . - P .489-498 Reflective Teaching in ELT / J. Murphy . - P .499-514 Second Language Assessment / A. Cohen . - P .515-534 Keeping Up to Date as an ESL or EFL Professional / J. Crandall . - P .535-552 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Language Teaching Approaches: An Overview / M. Celce-Murcia [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P1-11 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: історія методики -- підхід когнітивний -- підхід комунікативний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Communicative Language Teaching for the Twenty-First Century / S. Savignon [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P13-28 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: підхід комунікативний -- історія методики -- компетенція мовна -- план навчальний -- соціолінгвістика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Guidelines for Language Classroom Instruction / G. Crookes, C. Chaudron [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P29-42 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: планування -- модальність -- психологія навчання -- оцінювання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 English for Specific Purposes (ESP): Tailoring Courses to Students Needs and to the Outside World / A. Johns, D. Price-Machado [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P43-54 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: методика спеціальна -- економіка -- медицина -- правознавство -- промисловість -- план навчальний -- модель програмна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Syllabus Design / D. Nunan [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P55-66 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: планування -- граматика -- психологія навчання -- компетенція мовна -- підхід інтегрований Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Aural Comprehension Instruction: Principles and Practices / J. Morley [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P69-86 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: слухання -- психолінгвістика -- соціолінгвістика -- підхід генетичний -- самооцінювання -- історія методики Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Skills and Strategies for Proficient Listening / P. Peterson [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P87-100 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: слухання -- стратегія навчальна -- психолінгвістика -- вправа аудіолінгвальна -- інтерактивність Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Teaching Oral Skills / A. Lazaraton [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P103-116 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: мовлення усне -- педагогіка -- планування -- оцінювання -- вправа групова -- журнал діалоговий -- тенденція навчальна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Teaching Pronunciation / J. Goodwin [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P117-137 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: мовлення усне -- вимова -- фонетика -- підхід комунікативний -- модель інтонаційна -- підхід інтегрований -- кінестетика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Developing Children's Listening and Speaking in ESL / S. Peck [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P139-149 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: школа початкова -- мовлення усне -- слухання -- психологія навчання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Teaching Children Litecary Skills in a Second Language / A. Ediger [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P153-170 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: школа початкова -- письмо -- читання -- соціолінгвістика -- психолінгвістика -- фонетика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Developing Adult Literacies / G. Weinstein [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P171-186 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: письмо -- план навчальний -- конструктивізм Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Reading for Academic Purposes: Guidelines for the ESL/EFL Teacher / W. Grabe and F. Stoller [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P187-203 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: читання -- планування -- фактор соціокультурний -- аналіз потреб -- психологія навчання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Functional Tasks for Mastering the Mechanics of Writing and Going Just Beyond / E. Olshtain [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P207-218 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: письмо -- пунктуація -- фонетика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Considerations for Teaching an ESL/EFL Writing Course / B. Kroll [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P219-232 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: письмо -- план навчальний -- знання фонові -- техніка письма -- оцінювання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Grammar in Writing / J. Frodesen [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P233-248 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: граматика -- письмо -- лінгвістика -- аналіз тексту -- конвертація -- диктант -- оцінювання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Teaching Grammar / D. Larsen-Freeman [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P251-266 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: граматика -- підхід комунікативний -- лінгвістика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Cognitive Approaches to Grammar Instruction / S. Fotos [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P267-284 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: граматика -- підхід когнітивний -- психолінгвістика -- педагогіка -- підхід комунікативний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
T-253 Vocabulary Learning and Teaching / J. DeCarrico [Текстььь] > // Teaching English as a Second or Foreign Language / Celce-Murcia M. - Third Ed. - Boston : Heinle & Heinle Publ. , 2001. - P285-300 . - ISBN 0-8384-1992-5 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: лексика -- метод корпусів -- стратегія навчальна -- словосполучення Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |