П 957 Онищенко, К. Про розвиток мовної здогадки молодших школярів при читанні іншомовного тексту [Текст] / К.Онищенко> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1974. - Вып.1. - С.158-162 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
П957 Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - 187с. - 0руб.66коп. Содержание: Харенко, М. Ф. До питання про взаємодію запозиченого та одвічно англійського лексичних елементів. / М. Ф. Харенко. - С.3-8 Лихошерст, Н. І Деякі особливості вживання артикля з компонентами субстантивних словосполучень з прийменником of / Н.І Лихошерст. - С .C8 Філановський, Г. Д. Розміщення фразеологічних одиниць у коротких словниках англійської мови. / Г.Д. Філановський. - С.11-16 Лев, Л. С. Аналіз словосполучення на синтагматичній та парадигматичній осях мови. / Л.С. Лев Медвідь, О. С. Просторіччя в сучасній англістиці. / О.С. Медвідь. - С.20-25 Пилипенко, О. Ф. Інтонаційне вираження емоційно-вольових виявів у мовленні (на матеріалі питально-відповідних реплік англійського діалогічного мовлення). / О.Ф. Пилипенко. - С.25-29 Покровська, Г. О. Про характер розподілу слів у тексті (на матеріалі групи дієслів англійської мови). / Г.О. Покровська. - С.29-36 Куштенко, Л. Ю. Етимологічні спільності в побутовій лексиці англійської та української мов. / Л.Ю. Куштенко. - С.39-43 Секірін, В. П. До питання про лексичну асиміляцію запозичень та її аспекти в англійській мові. / В.П. Секірін. - С.43-48 Ставицька, Т. Є. До питання про лексико-граматичні особливості спонукально-відповідних реплік в англійському діалогічному мовленні. / Т.Є. Ставицька. - С.48-52 Чернова, А. Є. Лексично-семантичні особливості функціональних еквівалентів прямого спонукання в сучасній англійській мові. / А.Є. Чернова. - С.52-57 Тимошенко, Т. Р. Деякі питання класифікації телескопних слів (на матеріалі сучасної англійської мови). / Т.Р. Тимошенко. - С.67-62 Пономаренко, В. І. Про одну особливість сучасного публіцистичного стилю в США (на матеріалі газет і журналів США). / В.І. Пономаренко. - С.62-66 Студенець, Г. І. Деякі особливості конструкцій специфікативного розширення. / Г.І. Студенець. - С.66-70 Кобжев, О. М До питання про інтернаціоналізацію сільськогосподарської термінології грунтознавства). / О.М Кобжев. - С.70-73 Шамсутдінова, Р. М Розвиток англійської морфологічної термінології з середини 17 до другої половини 18ст. / Р. М Шамсутдінова. - С.73-76 Гаврись, В. І Специфіка структурного перетворення крилатих виразів у процесі їх переходу до складу фразеології (на матеріалі німецької мови). / В. І Гаврись. - С.76-81 Пророченко, О. П. Німецькі лексичні запозичення в лексико-семантичній системі української мови. / О.П. Пророченко. - С.81-85 Білогуб, А. Л. Вплив інтра- та екстралінгвістичних факторів на динаміку семантичних змін іншомовних термінів (на матеріалі термінів Presse i Speicher в німецькій мові). / А.Л. Білогуб. - С.85-89 Михайлюк, В. Г. Ранні переклади творів М.Коцюбинського німецькою мовою. / В.Г. Михайлюк. - С.89-93 Артемчук, Г. І Деякі загальні підсумки розвитку класичного вчення про німецький словотвір. / Г.І Артемчук. - С.93-96 Цима, Л. І Із спостережень над семантичним розвитком деяких дієслів руху в сучасній німецькій мові. / Л.І Цима. - С.96-100 Оганджанян, Ф. Г Вживання поширеного й непоширеного означення з стрижневим словом-дієприкметником у художній літературі 19-20ст. / Ф.Г Оганджанян. - С.100-106 Давиденко.О.М. Фоно-орфографічна асиміляція німецьких запозичень в українській мові (на основі лексики роману П.Козланюка Юрко Крук. / Давиденко.О.М. - с.106-110 Перепелиця, Т. І. До питання про збагачення німецької торговельно-економічної термінології калькуванням. / Т.І. Перепелиця. - С.110-113 Вільчек, Е. Е До питання про лінгвістичну структуру французького діалогічного мовлення. / Е.Е Вільчек. - С.113-118 Воробйова, Л. В. Стилістичні особливості підсилювальних фразеологічних одиниць у сучасній французькій мові. / Л.В. Воробйова. - С.118-122 Лінкевич, Л. Ф. До питання про логіко-синтаксичне членування речення в середньофранцузькій мові (на матеріалі хронік). / Л.Ф. Лінкевич. - С.122-127 Панич, Г. І. Порівняльне вивчення афіксації французької і української мов. / Г.І. Панич. - С.127-132 Зернова, Л. Г. Функції стилістичного прийому оновлення фразеологізмів в історичних романах Б.Преса Гальдоса. / Л. Г. Зернова. - С.132-138 Антипович, Н. К. Робота із словниковими зошитами з французької мови в 5-6-х класах загальноосвітньої школи. / Н.К. Антипович. - С.138-142 Ляховицький, М. В. Про систему вправ для розвитку мовної аудитирної пам’яті студентів- першокурсників мовного вузу. / М. В. Ляховицький, С.Ю. Ніколаєва. - С.142-147 Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. / І.І. Полякова. - С.147-150 Чекаль, Г. С. До питання про частко програмований підручник з граматики для студентів 1 курсу мовного вузу. / Г.С. Чекаль. - С.150-154 Борисова, Р. І. Використання друкованого матеріалу у фоновправах. / Р.І. Борисова. - С.154-159 Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. / І.В. Бессонова. - С.159-161 Шевцова, К.І. До питання про навчання інтонації в мовному вузі. / К.І. Шевцова. - С.161-166 Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник. - С.166-171 Гапонова, С. В. Залнжність основних характеристик вправ для керованого лабораторного заняття від його мети та змісту навчання (початковий етап навчання на факультеті англійської мови). / С.В. Гапонова. - С.171-175 Очкасова, В. М. Досвід зіставлення двох способів навчання діалогічного мовлення. / В.М. Очкасова. - С.175-181 Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. / Л. П. Карпенко. - сС.181-187 Свободных экз. нет |
П957 Полякова, І. І. Деякі питання організації навчання читання літератури з фаху. [Текст] / І.І. Полякова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.147-150 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ -- НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
П957 Онищенко, К. І. До проблеми навчання читання англійською мовою в 2-му класі. [Текст] / К.І. Онищенко, В.М. Плахотник> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.166-171 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Доп.точки доступа: Плахотник, В.М. Свободных экз. нет |
П957 Карпенко, Л. П. До питання про місце позаудиторного читання в системі видів навчального читання в мовному вузі. [Текст] / Л. П. Карпенко> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С. 181-187 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ -- ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
П957 Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - 176с. - 0.60 коп р. Содержание: Алексєєва, Н. Г Історія пари слів ENTABLER\TABLETIER - ПРИЛАГОДЖУВАТИ\ТОКАР ПО ДЕРЕВУ,ПРОДАВЕЦЬ ШАХІВ ТА ІНШИХ / Н.Г Алексєєва. - С.3-6 Афанасьєва, Л. В Про деякі обмеження в сполучуваності інтенсифікатора VERY з денотаторами якісної ознаки / Л.В Афанасьєва. - С.7-10 Бєлов, В. Л Омофрази в сучасній англійській мові / В.Л Бєлов. - С.10-13 Бєстужева, В. М Лексико-семантичне поле екзистенційності (на матеріалі німецьких дієслів) / В.М Бєстужева. - С.13-17 Владова, О. В Словотворча мікросистема кореня техт та її функціонування в мові / О.В Владова. - С.17-21 Воробйова, О. П Про дейктичний характер семантики деяких іменників англійської мови / О.П Воробйова. - С.21-25 Зушинська, Л. М До питання діалектичної єдності лексичного і граматичного в слові при вивченні його семантики / Л.М Зушинська. - С.25-28 Кучинський, Б. В Структурно-ймовірносний аналіз деяких індуктивних дієслів у сучасній німецькій мові / Б.В Кучинський. - С.28-33 Павлова, З. К Лексична природа дативності / З.К Павлова. - С.33-37 Русецька, Л. О Про специфічність національної фразеології / Л.О Русецька. - С.37-40 Сєкіркін, В. П Інтернаціональні терміни класичного походження в сучасній англійській мові / В.П Сєкіркін, М.Г Мосікова. - С.40-44 Сліпак, Б. Я Про стиль як єдність, різноманітність та своєрідність / Б.Я Сліпак; С.44-47 Товстохатько, О. Ф Структурно-семантична характеристика фразеологічних одиниць з компонентом **ВЛАСНА НАЗВА** всучасній німецькій мові / О.Ф Товстохатько. - С.52-55 Стеценко, В. М Неологізми і новоутворення в молодіжній лексиці сучасної німецької мови / В.М Стеценко. - С.47-51 Худолєєва, С. П До питання про термінологічну синонімію / С.П Худолєєва. - С.55-59 Шадманов, Б. К До питанняпро про семантичну характеристику латинських запозичень в англійській мові в епоху пізнього відродження / Б. К Шадманов, В.П Сєкірін. - С. 59-62 Швед, В. І Деякі морфолого-структурні закономірності сполучуваності компонентів словотворчих моделей віддієслівних прикметників у сучасній німецькій мові / В.І Швед; С.О Шмельова. - С.63-68 Шмельова, С. О Морфологічна характеристика дієслівно-іменних омонімічних форм / С.О Шмельова; Г.М Шуткіна; Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко. - С.68-72 Співвідношення означуваного і означального у структурі словесних товарних знаків . - С.72-75 Шуткіна, Г. М До питання про дериваційні відношення між власними і похідними від них загальними назвами / Н.А Янко; О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук. - С.76-79 Янко, Н. А Складні та складнопохідні прислівники з елементом-іменником у сучасній англійській мові / О.М Акмалдінова; Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.79-82 Акмалдінова, О. М Про співвідношення статичної (структурної) і динамічної (комунікативної) характеристик дієслівних сполучень у процесі розвитку функціональної перспективи речення / Л.І Бєлєхова; З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.83-87 Бєлєхова, Л. І Про вживання дієслів-синонімів, що мають спільне семантичне значення **сміху** / З.М Гогенко; М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.87-90 Гогенко, З. М Про структурно-семантичні особливості суфіксального утворення віддієслівних прикметників на - DOR в іспанській мові / М.О Олікова; Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.90-93 Олікова, М. О Типологічне порівняння структури форм звертання / Г.І Панич; І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова. - С.93-97 Панич, Г. І Порівняльна характеристика суфіксів суб’єктивної оцінки предмета в українській і французькій мовах / І.І Саленко; І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.97-100 Саленко, І. І Про особливості функціонування дієслів в ін’юнктивах з ексспліцитною пресупозицією / І.К Харитонов; Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко. - С.101-104 Харитонов, І. К Лексична і контекстуальна антонімія допустового значення / Й.М Бендик; А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.104-108 Бендик, Й. М До проблеми класифікації функціональних стилів / А.А Горяйнова; М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо. - С.109-114 Горяйнова, А. А До питання про двочленну діалогічну єдність з імпліцитним запереченням в останній репліці / М.П Дворжецька, Є.М Дехтулінська; Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.114-118 Дворжецька, М. П До проблеми класифікації термінальних тонів в англійській інтонації мовлення / Л.П Єфіменнко; І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк. - С.118-122 Єфіменнко, Л. П Порівняльний аналіз передньоязикових приголосних української та іспанської мов / І. Я Колесниченко; І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко. - С.122-125 Колесниченко, І. Я Просодичні особлтвості емоційно-оцінних речень в англійському діалогічному мовленні / І.О Криворчук; Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко Криворчук, І. О Позиція обставини місця залежно від інтонаційної моделі речення в іспанській мові / Л.А Сафонова; Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.130-133 Сафонова, Л. А Деякі типи інтонаційних шкал в англійському діалогічному мовленні / Л.Д Сліпченко; О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова. - С.134-138 Сліпченко, Л. Д Синтез слів із фонем (на матеріалі англійської мови) / О.І Стеріополо; Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.139-142 Стеріополо, О. І Про визначення релевантності **довгих** і **коротких** голосних в умовах контексту / Г.А Гринюк; Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева. - С.142-146 Гринюк, Г. А Назва наукового тексту як передумова його використання в навчальному процесі / Г.Ф Демиденко; Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.147-150 Демиденко, Г. Ф Про вивчення основних особливостей французької писемної мови на початковому етапі навчання у мовному вузі / Г.О Ємельянова; В.І Кудрявцева; О.П Семенець. - С.150-154 Ємельянова, Г. О Про роль тематичного добору навчального матеріалу в підвищенні ефективності взаємозв*язаного навчання усного мовлення і читання на факультативних заняттях у технічному вузі / В.І Кудрявцева; О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.154-157 Кудрявцева, В. І Вплив фонограми на читання з безпосереднім розумінням тексту за фахом / О.П Семенець; О.Т Тимченко. - С.157-161 Семенець, О. П Деякі проблеми навчання аудіювання у звукозапису французьких текстів з незнайомим лексичним матеріалом / О.Т Тимченко; С.В Гапонова. - С.162-166 Тимченко, О. Т Про навчання підготовленого монологічного мовлення у лінгафонному кабінеті / С.В Гапонова. - С.166-170 Гапонова, С. В Деякі результати дослідження змісту лабораторних занять під керівництвом викладача у мовному вузі / С.В Гапонова. - С.170-173 Свободных экз. нет |
П957 Ємельянова, Г. О Про роль тематичного добору навчального матеріалу в підвищенні ефективності взаємозв*язаного навчання усного мовлення і читання на факультативних заняттях у технічному вузі [Текст] / Г.О Ємельянова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - С.154-157 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА Свободных экз. нет |
П957 Кудрявцева, В. І Вплив фонограми на читання з безпосереднім розумінням тексту за фахом [Текст] / В.І Кудрявцева> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. Вип 4. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1977. - С.157-161 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА Свободных экз. нет |
П727 Зильберман, Л. Использование элементов современного лингвистического анализа при обучении чтению научной литературы [Текст] / Л.И Зильберман> // Преподавание иностранных языков : теория и практика. - Москва : Наука, 1971. - С.93-106 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: АНАЛІЗ СИСТЕМНИЙ -- НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
П727 Бланк, Л. К вопросу о связи лингвистической теории с практикой преподавания лексики [Текст] / Л.Д Бланк> // Преподавание иностранных языков : теория и практика. - Москва : Наука, 1971. - С.106-113 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
П727 Большакова, Е. К вопросу о работе над научной литературой в аспирантских группах [Текст] / Е.С Большакова> // Преподавание иностранных языков : теория и практика. - Москва : Наука, 1971. - С.297-305 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВНЗ -- НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
П727 Плесневич, А. Об ускоренном обучении устной речи [Текст] / А.С Плесневич> // Преподавание иностранных языков : теория и практика. - Москва : Наука, 1971. - С.305-308 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА -- ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
З 32 Архипова, Людмила Переклад як інтерпретація: Курс лекцій [Текст] / Людмила Архипова> // Записки перекладацької майстерні 2000-2001 т.3. - Львів : Львівський національний університет ім.Івана Франка Центр гуманітарних досліджень Перекладацька майстерня, 2002. - С. 19-48 Рубрики: Переклад фывфывфыв: Читання -- текст -- письмо Свободных экз. нет |
С568 Шатова, Н. Управление внеаудиторной самостоятельной работой по овладению чтением [Текст] / Н.Р. Шатова> // Современные направления в зарубежной методике преподавания инностранных языков : Сб. научн. трудов. Вып.324. - Москва, 1989. - С. 87-96 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ЗАРУБІЖНА -- ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
С568 Яковлева, Г. Функциональный подход в зарубежной методике и его реализация при обучении чтению [Текст] / Г.П. Яковлева> // Современные направления в зарубежной методике преподавания инностранных языков : Сб. научн. трудов. Вып.324. - Москва, 1989. - С. 103-113 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МЕТОДИКА ЗАРУБІЖНА -- ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
М741 Ryazanova, T. What is Efficient EFL Reading [Текст] / T.V. Ryazanova> // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури. - Киiв : Collegium, 1998. - С. 77-78 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: Методика викладання -- Читання Свободных экз. нет |
М741 Шкробова, И. Элементы быстрого чтения при обучении студентов-иностранцев технических вузов изучающему чтению текстов по специальности [Текст] / И.А. Шкробова> // Мова і культура: Шоста міжнародна наукова конференція. Т5.: Проблема гуманізації навчання і культурологічний підхід у методиці викладання мови і літератури. - Киiв : Collegium, 1998. - С. 126-127 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: Методика викладання -- Читання Свободных экз. нет |
Я 41 Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы [Текст]. - Киiв : Collegium, 1997. - 2.50 крб Содержание: Борисюк, Н. С. Деякі проблеми викладання української мови як іноземної (з досвіду роботи) / Н.С. Борисюк. - С .20-21 Борзенко, С. Г. Грамматическая структура текста, изучаемого в иноязічной аудитории (к проблеме адаптации и продуцирования) / С.Г. Борзенко. - С .22-25 Волегов, А. М. Модуль учебного пособия по анализу русского художественного текста в иностранной аудитории / А.М. Волегов. - С .25 Джурко, Т. Е. Учет семантической специфики национальных языковых систем в условиях обучения инностранных студентов русскому или украинскому языку на подготовительном факультете / Т.Е. Джурко. - С .31-32 Жеренко, Н. Е. Обучаемость как основа успешного овладения иноязычным аудированием / Н.Е. Жеренко. - С .35 Карпова, В. Н. Формирование ранней профессиональной направленности обучения специальности в курсе практики английской речи / В.Н. Карпова. - С .42-43 Клибанова, Л. А. Методика преподавания иностранных языков и культура(концепция двух стержней) / Л.А. Клибанова. - С .43-44 Ковалев, Ю. В. Прагмафонетика и преподавание иностранных языков / Ю.В. Ковалев. - С .44-45 Ковальова, Г. М. Музично-ритмічна основа у викладенні української та російської фонетики іноземцям / Г.М. Ковальова. - С .45-46 Косанович, Б. Об изучении украинского языка и культуры в Нови-Саде (Сербия) / Б. Косанович. - С .46-51 Михеева, Л. Н. Языковой и культурный компоненты анализа художественного текста в иностранной аудитори / Л.Н. Михеева. - С .56-57 Николаева, Н. С. Значение культурологического аспекта при изучении поэзии Т.Шевченко в инностранной литературе / Н.С. Николаева. - С .57-58 Нитин, А. Реалии как предмет описания для иностранной аудитории / А. Нитин. - С .58-59 Оксень, В. И. Роль культурологического аспекта в процессе преподавания немецкого языка как второго для мигрантов (на примере взрослых переселенцев немецкого происхождения из бывшего Советского Союза) / В.И. Оксень. - С .59-73 Рудакова, Л. Ф. Критерии классификации социокультурной информации о стране изучаемого языка / Л.Ф. Рудакова. - С .87-88 Рябоконь, А. В. Оглобальной цели обучения и самообучения иностранным языкам на современном этапе / А.В. Рябоконь. - С .88-91 Рябоконь, А. В. Что стоит за местоимением "мы" в авторской речи? (об одном из аспектов диалогизации учебников иностранных языков) / А.В. Рябоконь. - С .91-94 Семендяев, В. І. Німеькомовні тексти для аналітичного читання / В.І. Семендяев. - С .97-98 Смирнова, О. О Организация культурно-тематических полей учебника иностранного языка в свете этнолингводидактики / О.О Смирнова. - С .103-105 Солощук, Л. К вопросу о необходимости обучения культуры общения на иностранном языке / Л. Солощук. - С .106-107 Татьянченко, Е. А. Фразеологизмы в речевом иноязычном общении / Е.А. Татьянченко. - С .109-110 Татьянченко, О. О. Вирішення культурологічних задач у педагогічному спілкуванні засобами нерідної мови / О.О. Татьянченко. - С .111-113 Тидеманн, А. А. Учебные грамматические правила и их роль в процессе обучения иностранному языку / А.А. Тидеманн. - С .113-115 Фєщєнко, В. В. Соціологія мовної комунікації і проблеми викладання іноземних мов / В.В. Фєщєнко. - С .122-123 Цапенко, В. И. Индивидуальные особенности протекания когнитивных процессов мышления при овладении иноязычным говорением у студентов 1-го курса языкового педагогического вуза / В.И. Цапенко. - С .132-133 Свободных экз. нет |
Я 41 Семендяев, В. Німецькомовні тексти для аналітичного читання [Текст] / В.І. Семендяев> // Язык и культура: Пятая международная научная конференция Т.5.Проблема гуманизации обучения и культурологический подход в методике преподавания языка и литературы . - Киiв : Collegium, 1997. - С. 97-98 Рубрики: Мова німецька фывфывфыв: МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ -- ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |
С481 Мельник, О. Motivation is Crucial for Successful Learning [Текст] / О. Мельник> // Слов’янський вісник. В.5. : Збірник наукових праць. - Рівне : РІСКСУ, 2004. - С. 148-159 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: МОВА ІНОЗЕМНА -- МЕТОДИКА -- ЧИТАННЯ Свободных экз. нет |