П957 Бессонова, І. В. До питання про деякі психолінгвістичні особливості сприймання іншомовної лексики у звуковому коді в аспекті її методичної типології. [Текст] / І.В. Бессонова> // Питання романо-германської філології та методики викладання іноземних мов. В 2. : Республіканський науково-методичний збірник. - Київ : Радянська школа, 1975. - С.159-161 Рубрики: Мовознавство фывфывфыв: ЛЕКСИКОЛОГІЯ -- ПСИХОЛІНГВІСТИКА Свободных экз. нет |
Н34 Замашна, С. Соціокультурний компонент лексики з запозиченням кольору. [Текст] / С. Замашна> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.11. - Острог, 2009. - С. 219-222 Рубрики: Мова англійська--Лексикологія фывфывфыв: ПСИХОЛІНГВІСТИКА -- Комунікації міжкультурні Свободных экз. нет |
Н34 Литвиненко, Н. Психолінгвістичний аспект вивчення мовних понять [Текст] / Н. Литвиненко> // Наукові записки. Серія "Філологічна ". В.104 (2). - Кіровоград, 2012. - С. 314-318 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ПСИХОЛІНГВІСТИКА |
C-983 Theories about Children's Language Acquisition [Текстььь] > // Curzan Anne. How English Works : A Linguistic Introduction / Curzan Anne; Anne Curzan, Michael Adams. - 3d. ed. . - N.Y. : Longman, 2011. - P310-316 Рубрики: Мова англійська--Граматика фывфывфыв: психолінгвістика -- оволодіння мовою Доп.точки доступа: Adams Michael Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
L-334 Learning Grammar: Insights from SLA Research and Consciousness-Raising [Текстььь] > // Larsen-Freeman Diane. Teaching Language from Grammar to Grammaring / Larsen-Freeman Diane; Diane Larsen-Freeman. - Boston : Heinle Gengage Learning, 2003. - P78-99 Рубрики: Мова англійська--Граматика Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: психолінгвістика навчання -- структура лексикограматична Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
E-47 Ellis , R. The Study of Second Language Asquisition [Текстььь] / R.Ellis . - Oxford ; N.Y. : Oxford University Press, 1999. - 824 p. - ISBN 0-19-437189-1 : 45.00 грн. Содержание: Second language acquisition reserch: An overview . - P .11-40 Learner errors and error analysis . - P .47-72 Developmental patterns: order and sequence in second language acquisition . - P .73-117 Variability in learner language . - P .119-158 Pragmatic aspects of learner language . - P .159-190 Social factors and second language acquisition . - P .197-242 Input and interaction and second language acquisition . - P .243-291 Language transfer . - P .299-345 Cognitive accounts of second language acquisition . - P .347-413 Linguistic universals and second language acquisition . - P .415-466 Individual learner differences . - P .471-527 Learning strategies . - P .529-560 Classroom interaction and second language acquisition . - P .565-610 Formal instruction and second language acquisition . - P .611-663 Data, theory, and applications in second language acquisition research . - P .669-691 Рубрики: Мова англійська Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: психолінгвістика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
M- 658 A Theory-Based Approach to the Measurement of Foreign Language Learning Ability: The Canal-F Theory and Test / E. Grigorenko, R. Sternberg, M. Ehrman [Текстььь] > // The Modern Language Journal. Vol.84. N 3. . - Oxford : Clearance Center, 2000. - P390-405 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: оцінювання -- навичка мовна -- психолінгвістика -- метод моделювання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-652 In Search of Yesterday's Words: Reactivating a Long-Forgotten Language / Kees De Bot, S. Stoessel [Текстььь] > // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. - Oxford : Oxford University Press, 2000. - P333-353 Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/ фывфывфыв: мова іноземна -- психолінгвістика -- граматика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Grabe, William Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. [Текстььь] / William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - 467 p. - 50.00 грн. Содержание: The nature of reading: Defining reading . - P .4-20 How reading works: The building blocks of fluency and comprehension . - P .21-38 Comprehension processes. How reading works . - P .39-58 Cognitive issues in reading . - P .59-82 Models and more models of reading: Explaining reading . - P .83-106 Reading in different languages . - P .109-128 L1 and L2 reading relationships . - P .129-151 The social context of reading . - P .152-174 Motivation for reading . - P .175-194 Building main-idea comprehension . - P .198-219 Becoming a strategic reader . - P .220-242 Building awareness of discourse structure . - P .243-264 Vocabulary and reading comprehension . - P .265-286 Reading fluency, reading rate, and comprehension . - P .289-310 Extensive reading . - P .311-328 The reading curriculum and instruction . - P .329-351 Reading assessment . - P .352-375 Further topics and issues in reading . - P .376-390 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: психолінгвістика -- мовознавство Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 The nature of reading: Defining reading [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P4-20 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: мовознавство -- історія мови -- стиль читання -- психолінгвістика Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 How reading works: The building blocks of fluency and comprehension [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P21-38 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: психолінгвістика -- процес когнітивний -- інформація Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Comprehension processes. How reading works [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P39-58 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: модель тексту -- процес розуміння -- пізнання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Cognitive issues in reading [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P59-82 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: психологія освіти -- пізнання -- навчання усвідомлене і неусвідомлене -- контекст -- знання фонові Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Models and more models of reading: Explaining reading [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P83-106 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: модель читання -- модель пізнання -- теорія конекціонізму -- модель тексту Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Reading in different languages [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P109-128 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: модель читання -- розпізнавання -- психологія навчання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 L1 and L2 reading relationships [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P129-151 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: мова рідна -- мова іноземна -- навички читання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 The social context of reading [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P152-174 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: соціолінгвістика -- стратифікація соціальна -- психологія навчання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Motivation for reading [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P175-194 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: психологія навчання -- мотивація Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Building main-idea comprehension [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P198-219 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: пізнання -- граматика -- читання аналітичне -- стратегія читання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
G-727 Becoming a strategic reader [Текстььь] > // Grabe William. Reading in a Second Language. Moving from Theory to Practice. / Grabe William; William Grabe. - New York : Cambridge University Press, 2009. - P220-242 Рубрики: Мови іноземні--Читання Мовознавство /лінгвістика/--психолінгвістика фывфывфыв: читач -- навички читання -- метапізнання -- металінгвістика -- читання активне -- стратегія читання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |