L-334 Feedback [Текстььь] > // Larsen-Freeman Diane. Teaching Language from Grammar to Grammaring / Larsen-Freeman Diane; Diane Larsen-Freeman. - Boston : Heinle Gengage Learning, 2003. - P123-139 Рубрики: Мова англійська--Граматика Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: оцінювання -- процес педагогічний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
L-334 Teaching Grammaring [Текстььь] > // Larsen-Freeman Diane. Teaching Language from Grammar to Grammaring / Larsen-Freeman Diane; Diane Larsen-Freeman. - Boston : Heinle Gengage Learning, 2003. - P140-155 Рубрики: Мова англійська--Граматика Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: навчання граматики -- процес педагогічний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
B-877 Language Assessment II: Practical Classroom Applications [Текстььь] > // Brown D.H. Teaching by Principles : An Interactive Approach to Language Pedagogy / D.H. Brown; D.H.Brown . - Second Ed. - N.Y. : San Francisco State University, 2001. - P401-425 . - ISBN 0-13-028283-9 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: принципи тестування -- процес педагогічний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
M- 658 Teaching: An Interplay of Aims, Constraints, Conflicts, and Compromises / Larbi Oukada [Текстььь] > // The Modern Language Journal. Vol.84. N 3. . - Oxford : Clearance Center, 2000. - P327-338 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання Мовознавство /лінгвістика/ фывфывфыв: практика викладацька -- процес педагогічний -- ціль методична Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
M- 658 Foreign Language TA's Perceptions of Training Components: Do We Know How They Like to Be Trained? / Klaus K. Brandl [Текстььь] > // The Modern Language Journal. Vol.84. N 3. . - Oxford : Clearance Center, 2000. - P355-371 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: методологія викладання -- процес педагогічний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-652 What's the Use of 'Triadic Dialogue'?: An Investigation of Teacher-Student Interaction / H. Nassaji, G. Wells [Текстььь] > // Applied Linguistics.Vol.21.N - 3. September 2000. - Oxford : Oxford University Press, 2000. - P376-406 Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО /ЛІНГВІСТИКА/ фывфывфыв: процес педагогічний -- методика навчання -- вчитель-учень Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |