A-298 Administering, Scoring, and Improving Paper-and-Pencil Tests [Текстььь] > // Airasian P. Classroom Assessment / P.Airasian. - 4th.Ed. - Boston : McGraw -Hill, 2001. - P203-226 . - ISBN 0-07-232272-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: тестування -- педагогіка спеціальна -- оцінювання знань Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-298 Grading Pupil Performance [Текстььь] > // Airasian P. Classroom Assessment / P.Airasian. - 4th.Ed. - Boston : McGraw -Hill, 2001. - P289-336 . - ISBN 0-07-232272-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: стандарт оцінювання -- педагогіка спеціальна -- метод педагогічний Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
A-512 Do the Disadvantaged Benefit More from Small Classes? Evidence from the Tennessee Class Size Experiment / B. Nye, L. Hedges, S. Konstantopoulos [Текстььь] > // American Journal of Education. Vol.109. N 1.November. - Chicago : The Univercity of Chicago Press, 2000. - P1-26 Рубрики: Освіта--Історія, 20 ст. --CША фывфывфыв: педагогіка спеціальна -- аудиторія навчальна -- успішність академічна -- психологія навчання Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
C-693 Reading disabilities and learning to read [Текстььь] > // Coles G. Reading Lessons / G.Coles. - New York : Hill and Wang, 1998. - P120-135 . - ISBN 0-8090-6490-1 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: психологія навчання -- вади розвитку психофізіологічні -- педагогіка спеціальна Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
U-55 Learning Styles and Strategies of a Partially Bilingual Student Diagnosed as Learning Disabled: A Case Study / R. Oxford, C. Nam [Текстььь] > // Understanding Learning Styles in the Second Language Classroom / Ed. by Joy M. Reid : Prentice Hall Regents, 1998. - P52-61 . - ISBN 0-13-281636-9 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: білінгвальність -- педагогіка спеціальна -- метод кейсів Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |