81.2(3-Англ)
В11


    Zirka, V.
    Advertising as manipulative power [Текст] / V. Zirka // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Філологічні науки". Вип. 1(9). - Дніпропетровськ : Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015. - С. 143-147
ББК 81.2(3-Англ)

Рубрики: Філологічні науки

   Мова англійська


фывфывфыв:
реклама -- маркетинг -- психоаналіз -- маніпуляція -- лінгвістика


81.2(3-Англ)
В11


    Zirka, V.
    Students creativeness in making up ads [Текст] / V. Zirka // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Філологічні науки". Вип. 2(8). - Дніпропетровськ : Університет імені Альфреда Нобеля, 2014. - С. 193-197
ББК 81.2(3-Англ)

Рубрики: Мова англійська

   Філологічні науки


фывфывфыв:
стилістика -- маркетинг -- реклама -- слоган -- креативність


81.2(3-Англ)
C52


    Nance-Carroll, Niall
    The Big Smallness: Niche Marketing, the American Culture Wars, and the New Children's Literature by Michelle Ann Abate (review) [Текст] / Niall Nance-Carroll // Children's Literature. Vol 46. - Maryland : Johns Hopkins University Press, 2018. - P235-238
ББК 81.2(3-Англ)

Рубрики: Літературознавство американське

фывфывфыв:
література дитяча -- маркетинг -- культура Америки