В11 Zirka, V. Advertising as manipulative power [Текст] / V. Zirka> // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Філологічні науки". Вип. 1(9). - Дніпропетровськ : Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015. - С. 143-147 Рубрики: Філологічні науки Мова англійська фывфывфыв: реклама -- маркетинг -- психоаналіз -- маніпуляція -- лінгвістика |
В11 Zirka, V. Students creativeness in making up ads [Текст] / V. Zirka> // Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія "Філологічні науки". Вип. 2(8). - Дніпропетровськ : Університет імені Альфреда Нобеля, 2014. - С. 193-197 Рубрики: Мова англійська Філологічні науки фывфывфыв: стилістика -- маркетинг -- реклама -- слоган -- креативність |
C52 Nance-Carroll, Niall The Big Smallness: Niche Marketing, the American Culture Wars, and the New Children's Literature by Michelle Ann Abate (review) [Текст] / Niall Nance-Carroll> // Children's Literature. Vol 46. - Maryland : Johns Hopkins University Press, 2018. - P235-238 Рубрики: Літературознавство американське фывфывфыв: література дитяча -- маркетинг -- культура Америки |