Соловцова, Л. Первый испанский баккалавриат в России [Текст] / Л. Соловцова> // . - С. 98-104 фывфывфыв: наші вчителі -- вища освіта |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2004/2 Журнал 2004г. № 2 Шаленко, О. Ще раз про рівні володіння іноземною мовою / О. Шаленко. - С.3-9 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Ніколаєва, С. Ю. Європейський мовний портфель для економістів / С.Ю. Ніколаєва, Н.В. Ягельська. - С.9-13 фывфыв: ЄВРОРАДА, СОЦІОЛІНГВІСТИКА Квасова, О. Як працювати з англомовною газетою у старших класах загальноосвітньої школи / О. Квасова. - С.13-18 It Works in Practice. - С.21-23 фывфыв: зарубіжні методики Перлова, В. Професійно орієнтоване заняття з практичної фонетики англійської мови у педагогічному ВНЗ / В. Перлова ; W. Wilen; Т. Стеченко; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая. - С.23-28 фывфыв: вища освіта , фонетика Wilen, W. Using Discussion Strategies to Actively Involve Students in the TEFL Classroom / W. Wilen ; Т. Стеченко; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк. - С.28-34 фывфыв: зарубіжна методика Стеченко, Т. Система вправ для формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції у говорінні майбутніх філологів / Т. Стеченко ; С. Роман; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко. - С.34-44 Роман, С. Структра і зміст уроку іноземної мови у початковій школі / С. Роман ; О. Коломінова; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко. - С.44-50 фывфыв: для найменших Коломінова, О. Зміст соціокультурного аспекту навчання англійської мови у початковій школі / О. Коломінова ; О. Андрусяк; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая. - С.50-54 фывфыв: для найменших Андрусяк, О. The holiday of the ABC book / О. Андрусяк ; Л. Яценко; Т. Бабенко; И. Гарницкая; С. Любимова. - С.54-57 фывфыв: позакласна робота, сценарій , для найменших алфавіт Яценко, Л. Вчителям про основні положення Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти / Л. Яценко ; Т. Бабенко; И. Гарницкая; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.57-60 Бабенко, Т. Методична розробка практичного заняття з англійської мови " What Makes a Good Teacher " / Т. Бабенко ; И. Гарницкая; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.60-63 фывфыв: урок Гарницкая, И. Exploration du duo " Florence" aux lecons de francais / И. Гарницкая ; С. Любимова; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.63-65 фывфыв: урок, французька мова, методика Любимова, С. Pottermania ( сценарій літературного вечора, присвяченого книгам Дж. Роулінг ) / С. Любимова ; О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.65-69 фывфыв: позакласна робота , Гарі Потер, літературний Олійник, О. І. Сulture Shock / О.І. Олійник, О.М. Олійник. - С.69-71 фывфыв: культура Money Makes the World Go Round. - С.71 фывфыв: гроші My Family Traditions. - С.71 фывфыв: моя сім'я, тема, сімейні традиції The World of Teens is Full of Problems. - С.71 фывфыв: підлітки, молодь, ПРОБЛЕМИ МОЛОДІ, ПІДЛІТКИ Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: И1/2005/1 Журнал 2005г. № 1 Харламова, М. Использование " идейных сеток " на уроке иностранного языка / М. Харламова. - С.3-9 фывфыв: КРЕАТИВНЕ мисленя Поспелова, Н. Лингвокультуроведческий подход к изучению иностранных языков ( на материале детских стишков и клерихью ) / Н. Поспелова. - С.9-16 фывфыв: ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВО, ВІРШІ, ГУМОР Семенова, Т. Ролевые игры в обучении иностранным языкам / Т. Семенова. - С.16-19 фывфыв: РОЛЬОВА ГРА Соколова, Л. Рефлексивный компонент деятельности как необходимое условие развития учителя и учащихся / Л. Соколова. - С.19-28 фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ Евдокимова, М. Потриотическое воспитание на уроках французского языка / М. Евдокимова. - С.28-36 фывфыв: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ Желтухина, Н. Урок по теме"Der Computer - ein Werkzung der Zukunft" / Н. Желтухина. - С.36-38 фывфыв: КОМП'ЮТЕР, НІМЕЦЬКА Игумнова, О. Заключительны йурок по теме " The English Year " в 3 классе / О. Игумнова. - С.38-43 фывфыв: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Полянина, М. Интегрированый курс " Немецкий язык и география " / М. Полянина. - С.43-49 фывфыв: МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ'ЯЗКИ, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Бойцова, Е. Урок-соревнование " Зов джунглей " / Е. Бойцова. - С.49-51 фывфыв: ТВАРИНИ, ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП Стрижак, У. Преподавание иероглифики и развитие эйдетической памяти / У. Стрижак. - С.51-54 фывфыв: східні мови Винокурцева, И. Whole Language ("Язык как целое") - современная гуманистическая философия образования и обучения английскому языку / И. Винокурцева. - С.61-65 фывфыв: ГУМАНИЗАЦИЯ Ануфриева, Г. Joyeux Noel et bonne annes ! / Г. Ануфриева. - С.65-72 фывфыв: НОВИЙ РІК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Мальченко, А. Учитель иностранного языка за три года? / А. Мальченко. - С.72-78 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА Фоменко, Т. Использование компьютерных технологий для профессиональной подготовки учителей иностранного языков / Т. Фоменко. - С.78-83 фывфыв: НОВІТНЯ МЕТОДИКА, ВИЩА ОСВІТА Локетт, Б. Фразеологизмы и неологизмы / Б. Локетт. - С.89-96 фывфыв: ФРАЗЕОЛОГІЗМИ, НЕОЛОГИЗМЫ Жаркова, Т. О сленге современной французской молодёжи / Т. Жаркова. - С.96-101 фывфыв: СЛЕНГ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Артемова, А. Английские имена собственные и пополнение словарного сосотава / А. Артемова. - С.101-106 фывфыв: власні назви, ЛЕКСИКОЛОГІЯ Доржиева, Г. [ топонимы ] / Г. Доржиева. - С.106-110 фывфыв: ТОПОНІМІЯ, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Нет сведений об экземплярах |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І1/2005/1 Журнал 2005г. № 1 Бориско, Н. Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: Изучение, обучение, оценка". Анализ некоторых аспектов / Н. Бориско. - С.8-15 фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА, Литвин, С. Навчаня учнів старшої загальноосвітньої школи написання твору-опису англійською мовою / С. Литвин. - С.15-20 фывфыв: ПИСЬМО, твір Бурлакова, М. Зорова наочність як засіб семантизації іншомовної лексики / М. Бурлакова. - С.20-21 фывфыв: НАОЧНІСТЬ, СЕМАНТИКА ясковська, О. Кооперативно-інтерактивні технології навчання іноземних мов / О. ясковська. - С.21-25 фывфыв: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ Hainess, S. To Teach or not to Teach. Conversational Language / S Hainess. - С.25-26 фывфыв: РОЗМОВНА АНГЛІЙСЬКА Борщовецька, В. Навчання студентів-економістів англійської фахової лексики з урахуванням когнітивних страрегій / В. Борщовецька. - С.26-30 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, когнітивний підхід Личко, Л. Формування у студентів -економістів професійно спрямовоної компетенції в говорінні / Л. Личко. - С.30-36 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРОФЕСІЙНА, ГОВОРІННЯ Богушевич, Н. Розвиток емпатії у процеаі навчання студентів-філологів групового спілкування англійською мовю / Н. Богушевич. - С.40-44 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПСИХОЛОГІЯ навчання Вовк, О. Організація і презентація граматичного матеріалу в інтенсивному навчанні студентів -філологів спілкування англійською мовою / О. Вовк. - С.36-40 фывфыв: інтенсивне навчання, ВИЩА ОСВІТА, ГРАМАТИКА, УСНЕ МОВЛЕННЯ Шкваріна, В. Науково-методичний комплекс з англійської мови для дошкільної освіти / В. Шкваріна. - С.50-55 фывфыв: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Корейба, І. Новітні навчально-методичні комплекси з німецької мови / І. Корейба. - С.55-64 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦКА МОВА Шерстюк, Т. Language Bridge: Ukraine-USA / Т. Шерстюк. - С.64 фывфыв: ТЕЛЕМІСТ, УКРАЇНІКА, УКРАЇНА Шерстюк, Т. Свято французької поезії та пісні / Т. Шерстюк. - С.64-65 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІСНЯ Колежанські новини: How do you feel about learning English?. - С.70 фывфыв: МОТИВАЦІЯ при вивченні мови Сторінка молодшіх колежан. - С.71 фывфыв: ДЛЯ НАЙМЕНШИХ Роман, С. Аналіз уроку іноземної мови в початковій школі / С. Роман. - С.45-50 фывфыв: УРОК, УРОК АНГЛ. МОВИ Нет сведений об экземплярах |
Мальченко, А. Учитель иностранного языка за три года? [Текст] / А. Мальченко> // Иностранные языки в школе. - 2005. - №1. - С. 72-78 . - ISSN 0130-6073 фывфывфыв: ВИЩА ОСВІТА Свободных экз. нет |
Личко, Л. Формування у студентів-економістів професійно спрямовоної компетенції в говорінні [Текст] / Л. Личко> // Іноземні мови. - 2005. - №1. - С. 30-36 Рубрики: Мова англійська--Методика викладання фывфывфыв: ВИЩА ОСВІТА -- УСНЕ МОВЛЕННЯ Свободных экз. нет |
> Шифр: І1/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Мельник, Є. Навчання написання зв’язних інформувальних і пояснюючих текстів з використанням автентичної відеопродукції (на матеріалі французької мови) / Є. Мельник. - С.3-10 фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ ПИСЬМОВЕ МОВЛЕННЯ Федоренко, Л. Підвищення мотивації та комунікативної спрямованості занять німецької мови з використанням автентичних відеоматеріалів і сучасних положень нейродидактики / Л. Федоренко. - С.10-15 фывфыв: КРЕАТИВНЕ МИСЛЕНЯ Тарнопольський, О. Гейміфікація в навчанні іноземних мов у вищій школі / О. Тарнопольський. - С.15-23 фывфыв: ВНЗ, ГРА ЛІНГВІСТИЧНА Устименко, О. Структура і зміст дисципліни "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів середньої освіти" / О. Устименко фывфыв: МЕТОД ПРОЕКТІВ Ніколаєва, С. Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії / С. Ніколаєва. - С.35-48 фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНА Фабрична, Я. Комплекс вправ для формування профксійно орієнтованої компетентності майбутніх викладачів у письмовому двосторонньому перекладі з теми "Global Education Development" / Я. Фабрична. - С.48-59 фывфыв: ПЕРЕКЛАД ПИСЬМОВИЙ Коржева, С. Комплекс мультимедийних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі прьоти з автентичним відеоматеріалом / С. Коржева. - С.59-62 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВСТВО Тараненко, Л. Рецензія на навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів магістратури "Навчальні матеріали і засоби формування професійно орієнтованої міжкультурної іношомовної комунікативної компетентності" (автор - Н.Майєр) / Л. Тараненко. - С.62-64 фывфыв: ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Имеются экземпляры в отделах: (15.10.2018г. Экз. 1 - ) (свободен) |
Ніколаєва, С. Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії [Текст] / С. Ніколаєва> // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 35-48 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання фывфывфыв: ВИЩА ОСВІТА -- ПРАКТИКА ПЕДАГОГІЧНА Свободных экз. нет |