Н34 Наукові записки. Філологічні науки. В.138 [Текст]. - Кіровоград : Міністерство освіти і науки України. , 2015. - 640 с. - Б. ц. Содержание: Бєлєхова, Л. Стереотипні словесні поетичні образи в американському поетичному дискурсі: комунікативно-прагматичний аспект / Л. Бєлєхова. - С .3-9 Гудманян, А. Реалізація кооперативної стратегії спілкування в діалогічному дискурсі (на матеріалі американської драматургії ХХ століття) / А. Гудманян. - С .12-15 Іваненко, С. Характеристики жанру "парламентська промова" на матеріалі промов у Бундестазі Німеччини та Верховній Раді / С. Іваненко. - С .15-21 Великорода, В. Синтаксичні особливості вираження цільової спрямованості андресанта в жіночій політичній риториці (на матеріалах виступів англомовних жінок-прем’єр-міністрів) / В. Великорода. - С .36-39 Герасименко, Л. Комунікативні стратегії учасників англомовного авіаційного радіообміну / Л. Герасименко. - С .42-47 Жихарєва, О. Ефект бумеранга як наративний прийом в англомовному біблійному дискурсі: екопоетологічний ракурс / О. Жихарєва. - С .63-69 Козлова, В. Роль невербальних компонентів при реалізації мовленнєвого впливу в англомовному парентальному дискурсі / В. Козлова. - С .76-80 Косенко, Ю. Вигуки як мовленнєва складова метакомунікативних сигналів в ангійській мові / Ю. Косенко. - С .87-90 Костенко, В. Жанровая система как институциональный признак академического дискурса стоматологии (на материале английского языка) / В. Костенко. - С .90-94 Кочубей, В. Засоби вираження категоричної проблематичної модальності в мовленні британських політиків (на матеріалі телеінтерв’ю) / В. Кочубей. - С .97-100 Маріна, О. Варіативність актуалізації парадоксальності в сучасному англомовному поетичному дискурсі / О. Маріна. - С .107-111 Матковська, М. Механізми маніпуляції суспільною свідомістю в англомовному політичному дискурсі / М. Матковська. - С .111-114 Овсієнко, Л. Аксіологічні стратегії й тактики в конфліктній ситуації німецькомовного діалогічного дискурсу / Л. Овсієнко. - С .118-121 Поліщук, О. Лінгвокультурний аспект номінацій проксемних дій комунікатів у дискурсі / О. Поліщук. - С .121-125 Стодолінська, Ю. Вербально-пікторіальна метафора у креолізованих текстах дискурсу маркетингу американських компаній дитячого одягу / Ю. Стодолінська. - С .143-147 Тимченко, С. Діалогічні єдності як одиниці діалогічного мовлення англійської мови у фразеології радіообміну для диспетчерського складу / С. Тимченко. - С .147-150 Черняк, О. Контроль над ситуацією спілкування як стратегія осуду в англомовному художньому дискурсі / О. Черняк. - С .150-153 Шишко, А. Лінгвічтичні прояви жіночого гендеру в англо- та німецькомовних суспільно-політичних інтернет - блогах / А. Шишко. - С .157-159 Білик, О. Моделювання образів теперешнього і майбутнього засобами морбіальної метафори в американському передвиборчому дискурсі / О. Білик. - С .167-170 Величко, Н. Форми звертання в партійно-політичному середовищі (на матеріалі німецької мови) / Н. Величко. - С .170-173 Гужва, О. Ідеальна мовна особистість чоловіка (на матеріалі романів Дж. Остін) / О. Гужва. - С .173-176 Даниленко, О. Аббревиатурная лексчика в политическом дискурсе (на материале немецкого языка) / О. Даниленко. - С .176-179 Дячук, О. Стратегічна організація дискурсу екологічної реклами США / О. Дячук. - С .179-183 Левченко, Н. Особливості композиційної структури англомовних мистецтвознавчих онлайн-видань / Н. Левченко. - С .189-194 Луканська, Г. Комунікативно-функціональні особливості англомовних газетних заголовків / Г. Луканська. - С .194-197 Любарець, І. Лінгвопрагматика звертань у мовленні персонажів французької драматургії сюрреалізму (на матеріалі текстів першої половини ХХ ст.) / І. Любарець. - С .197-201 Малашняк, М. Активація фреймів і прототипних ефектів у політичному дискурсі (на матеріалі тижневика ''The Economist") / М. Малашняк. - С .201-205 Новіцька, Ю. Неологізми сфери туризму та їх мовна адаптація у французькому газетному дискурсі / Ю. Новіцька. - С .213-215 Павлик, Н. Різновиди фатичних мовленнєвих актів (на матеріалі англійської та української мов) / Н. Павлик. - С .219-224 Пайонкевич, Х. Явище евфемії в економічному дискурсі (на матеріалі статей тижневика "The Economist". / Х. Пайонкевич. - С .224-227 Пахаренко, А. Вербалізація авторитарної поведінки дитини в англомовному побутовому діалогічному дискурсі / А. Пахаренко. - С .227-231 Стасів, М. Семантична структура з’ясувального висловлення в сучасній англійській мові / М. Стасів. - С .238-243 Бойко, Я. Польова організація вербальних операторів естетичної оцінки в ліриці англійського романтизму / Я. Бойко. - С .296-301 Кузнецова, М. Каузальність модифікацій концептоструктур у вторинному дискурсі англомовних текстів сучасної масової культури / М. Кузнецова. - С .346-349 Сазонова, Я. Вербвалізація суб’єкта-джерела страху як носія соціально-історичної травми в англомовній та україномовній літературі жахів / Я. Сазонова. - С .369-374 Ткаченко, І. Видавнича інтерпретація англомовних творів для дітей (на прикладі історії Роба Скоттона "Барабанщик Рассел і Різдвяне диво") / І. Ткаченко. - С .378-383 Харкевич, Г. Синестетична метафора смаку як образний засіб відтворення емоцій персонажа в англомовній художній прозі / Г. Харкевич. - С .386-389 Цапів, А. Художній образ коханої/коханого via гештальт-аналіз / А. Цапів. - С .392-395 Цимбалиста, О. Комунікативні функції погляду в англійських художніх текстах / О. Цимбалиста. - С .395-399 Шевченко, М. Специфіка мовностилістичного аналізу художнього тексту на основі посібника "Deutschimbriefwechsel" / М. Шевченко. - С .399-402 Лук’янець, Т. Когнітивно-семіотичні механізми створення ефекту крупного плану в англомовній психологічній прозі ХХ - ХХІ століть та її екранізаціях: процедури аналізу / Т. Лук’янець. - С .424-429 Науменко, О. Колороніми у сучасній британській поезії (на матеріалі віршів Теда Х’юза та Саймона Армітіджа) / О. Науменко. - С .443-446 Нестеренко, Д. Похідні від англійських онімів зі сфери масової культури та медіа: функціонування в сучасній українській прозі / Д. Нестеренко. - С .446-449 Посохова, А. Вербальні маркери контекстуалізації фахового середовища в літературно-художньому творі (на матеріалі роману "Аеропорт" А.Хейлі) / А. Посохова. - С .449-452 Прокопів, Г. Роль прийменників у створенні пейзажних образів у віршованих текстах Роберта Фроста / Г. Прокопів. - С .452-457 Шульженко, Ю. Алюзії з культурологічною компонентою у художньому дискурсі Дж.Фаулза / Ю. Шульженко. - С .461-464 Балацька, О. Конфігурації прагматичних характеристик помірної критики (на матеріалі англомовних наукових статей) / О. Балацька. - С .484-487 Лазебна, Н. Лінгвістичний потенціал візуально-графічних засобів англомовного комп’ютенрного текстопростору / Н. Лазебна. - С .497-499 Телешун, К. Особливості структури турецького рекламного тексту / К. Телешун. - С .509-512 Олійник, О. Тексти кримінальних кодексів США: ключові текстові категорії / О. Олійник. - С .521-527 Азарова, Л. Використання лінгво-інформаційного підходу в дослідженні складних номінацій на фонетичному рівні / Л. Азарова. - С .531-536 Калита, А. Методологические возможности исследований влияния сегментных единиц на суггестию высказывания / А. Калита. - С .536-543 Поліщук, Г. Системна вмотивованість вільного варіювання дифтонгів у структурі власних назв: акцентна структура слова (на матеріалі лексикографічних джерел) / Г. Поліщук. - С .551-554 Тараненко, Л. Методологія та методика дослідження енергетичних особливостей просодичного оформлення англійських фольклорних текстів / Л. Тараненко. - С .561-568 Хоменко, Т. Реформа орфографії німецької мови: написання слів разом та окремо / Т. Хоменко. - С .568-571 Ющенко, Г. Особливості дослідження соціокультурної варіативності інтонації мовлення / Г. Ющенко. - С .571-576 Бурка, Н. Парагматичний аналіз підходів до дослідження сигматики фонем / Н. Бурка. - С .576-580 Гамалія, В. Особливості реалізації темпоральних параметрів голосних фонем в озвученому рекламному повідомленні (на матеріалі сучасної німецької реклами) / В. Гамалія. - С .580-585 Забужанська, І. Системний характер поетичного ритму / І. Забужанська. - С .585-590 Комар, Л. Методика дослідження фонетичних структур лексичних запозичень (на матеріалі британської та американської вимовних норм) / Л. Комар. - С .590-594 Марченко, В. Теоретичні передумови дослідження специфіки функціонування інтонауції у мовленнєво-музичних творах / В. Марченко. - С .594-599 Насікан, З. Міждисциплінарний підхід до дослідження фоносемантичних явищ / З. Насікан. - С .599-603 Охріменко, В. Ономатопея як об’єкт вивчення фоносемантики / В. Охріменко. - С .603-607 Сокирська, О. Соціолінгвістичні особливості просодичної організації англійських висловлень відмови класу причин "не хочу" / О. Сокирська. - С .607-612 Унтилова, Е. Гендерно обусловленная вариативность просодических средств в речи представителей британской поп культуры / Е. Унтилова. - С .612-618 Штаб, Л. Мелодійне оформлення коротких художніх текстів / Л. Штаб. - С .618-624 Паращук, В. Фонологические нормирование лексических заимствований в австралийском и британском вариантах английского языка / В. Паращук. - С .627-639 Перейти к внешнему ресурсу https://www.cuspu.edu.ua/images/download-files/inmov/nz-138.pdf |
Н34 Новіцька, Ю. Неологізми сфери туризму та їх мовна адаптація у французькому газетному дискурсі [Текст] / Ю. Новіцька> // Наукові записки. Філологічні науки. В.138. - Кіровоград : Міністерство освіти і науки України , 2015. - С. 213-215 Рубрики: Мова французька фывфывфыв: ДИСКУРС |
F-745 Translation and Adaptation in Lay le Freine / Bernadine McGreesh [Текстььь] > // Forum for Modern Language Studies. XXXV N - 4. October . - Oxford University Press : The Univercity of St. Andrews, 1999. - P386-395 Рубрики: Мова англійська--МОВОЗНАВСТВО--Історія мови--ПЕРЕКЛАД фывфывфыв: література Середньовіччя -- адаптація -- лінгвістика -- аналіз тексту Экземпляры всего: 1 ВІЛ (1) Свободны: ВІЛ (1) |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2005/2 2005г.2 (/Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2005. - 2.) "Razom Nas Bagato" звучить на восьми мовах. - С.4 фывфыв: єврорбачення, ПІСНЯ " Разом нас багато " Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі / П. Полянський ; В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.6-9 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Коваленко, О. Методичні рекомендації з навчання іноземної мови у 5-му класі 12-річної загальноосвітньої школи / В. Редько; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.9-14 фывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Програми та мовленнєва компетенція з іноземної мови для 5 класу 12-річної зош ( Четвертий рік навчання ): англ., німецька, французька, іспанська мови. - С.9-14 фывфыв: ПРОГРАМИ Концепція навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах . - С.24-32 фывфыв: КОНЦЕПЦІЯ, ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, НОВІТНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗ Прогами та мовленнєва компетенція з другої іноземної мови для 5 класу 12-річної загальноосвітньої школи (перший рік навчання ) : англ., франц., іспан. мови . - С.32-38 фывфыв: ПРОГРАМИ Завдання для Державної атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів з іноземної мови 9, 11 класи . - С.40-50 фывфыв: АТЕСТАЦІЯ, АТЕСТАЦІЯ, ЕКЗАМЕН Редько, В. Підручник як модель системи навчання ( Особливости навчання іноземної мови учнів основної школи крізь призму вітчизняного підручникотворення ) / В. Редько ; Т. Голуб; О. Коваленко. - С.50-56 фывфыв: ПІДРУЧНИК Карп'юк, О. Англійська - це міст для спілкування ( " English is a bridge for communication" - стверджують головні герої сюжетної лінії підручника " Еnglish - 5 " / О. Карп'юк ; Н. Чумак. - С.56-62 фывфыв: ПІДРУЧНИК, КОМУНИКАТИВНА МЕТОДИКА Сірик, Т. Переорієнтуватися на особистість учня ( З досвіду реалізації авторської концепції викладання другої іноземної мови в сучасній зош ) / Т. Сірик ; І. Молоцька. - С.62-68 фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ, ОСОБИСТІСНЕ НАВЧАННЯ Басай, Н. Навчально-методичний комплект " Guten tag ! 5 "вчить, виховує та розвиває / Н. Басай ; о. ПЕРШУКОВА. - С.68-74 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ Матвієнко, Т. Вчимося за допомогою нового НМК з німецької " Halo, Freunde!" / Т. Матвієнко ; б. ШАЛАГІНОВ. - С.74-78 фывфыв: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧІ КОМПЛЕКСИ, НІМЕЦЬКА МОВА Голуб, Т. Підручник навчає та допомагає повірити в себе / Т. Голуб ; О. Коваленко. - С.78-82 фывфыв: ФРАНЦУЗЬКА МОВА, ПІДРУЧНИК Чумак, Н. Розвивати інтерес до кожної іноземної мови ( Концепція НМК " Francais 5 (1)'' ) / Н. Чумак. - С.82-86 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ФРАНЦУЗЬКА МОВА Психологічний лікнеп. Читати і ще раз читати! ( Психологія навчаня читання іншомовних текстів ). - С.68-96 фывфыв: ЧИТАННЯ, МЕТОДИКА ЧИТАННЯ, ПСИХОЛОГІЯ Молоцька, І. Актвізуючи сиситему навчання (Використання дидактичної гри у підготовці фахівців агономічних спеціальностей ) / І. Молоцька. - С.96-106 фывфыв: ГРА НА УРОЦІ, ГРА, РОЛЬОВА Г ПЕРШУКОВА, о. Формуючи " європейську свідомість "( Європейській досвід структурування соціокультурного компонента зміту навчання іноземної мови ) / о. ПЕРШУКОВА. - С.106-116 фывфыв: ЄВРОРАДА, МІЖНАРОДНА ОСВІТА,, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ШАЛАГІНОВ, б. МОНОГРАФІЧНИЙ АНЛІЗ ВІРША " DAS MADCHEN AUS DER FREMDE " До 200-ої річниці смерті Фрідріха Шиллера ) / б. ШАЛАГІНОВ. - С.120-126 фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ, Шіллер Коваленко, О. Вітчизняні підручники будуть кращими! / О. Коваленко. - С.126-128 фывфыв: ПІДРУЧНИК, ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ Нет сведений об экземплярах |
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі [Текст] / П. Полянський; О. Коваленко; В. Редько> // Іноземні мови в начальних закладах. - 2005. - №2. - С. 6-9 фывфывфыв: МЕТОДИКА ЗАГАЛЬНА Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: А536335/2005/22 2005г. № 22 Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі / П. Полянський. - С.2-3 фывфыв: АДАПТАЦІЯ, УЧНІВ Навчальна програма для загальноосвітніх закладів (12-річна школа ). - С.3-13 фывфыв: ПРОГРАМА Богомолов, С. Мультимедійний пограмний педагогічний засіб - навчальне середовище " 10 000 Words "для вивчення англіійської мови / С. Богомолов. - С.31-35 фывфыв: МУЛЬТИМЕДІЙНИХ Нет сведений об экземплярах |
Полянський, П. Педагогічна адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі [Текст] / П. Полянський> // Англійська мова та література. - 2005. - №22. - С. 2-3 фывфывфыв: АДАПТАЦІЯ -- УЧНІВ Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: І2/2009/3 2009г.3 (Іноземні мови в навчальних закладах. - Киiв: Педагогічна преса, 2009. - №3.) Коваленко, О. Про вивчення іноземних мов у 2009/2010 навчальному році / О. Коваленко. - С.4-14 фывфыв: РЕГЛАМЕНТУЮЧІ ДОКУМЕНТИ [Європейський мовний портфоліо]. - С.14-16 фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІ Карп'юк, О. Українські переспективи Європейського мовного портфоліо / О. Карп'юк ; В. Булгакова; С. Трофімчук; С. Лиса; Т. Бабенко. - С.16-31 фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІ Булгакова, В. Створюємо теріторію успіху / В. Булгакова ; С. Трофімчук; С. Лиса; Т. Бабенко; С. Скороход. - С.31-36 фывфыв: ПОРТФОЛІО, ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІ Трофімчук, С. У творчого вчителя - обдаровані діти (Серія уроків толерантності) / С. Трофімчук ; С. Лиса; Т. Бабенко; С. Скороход. - С.36-52 фывфыв: ТВОРЧІСТЬ, ОСОБИСТІНО ОРІЕНТ, ТОЛЕРАНТНІСТЬ Лиса, С. Система уроків із використанням проектної технології у 10 класі, продовження / С. Лиса ; Т. Бабенко; С. Скороход. - С.52-59 фывфыв: ПРОЕКТНІ РОБОТИ, МИСТЕЦТВО Завдання IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади. Англійська мова. - С.60-90 фывфыв: ОЛІМПІАДА ВСЕУКРАЇНСЬКА Бабенко, Т. Навчання іноземних мов як чинник соціальної адаптації особистості в добу глобалізації / Т. Бабенко ; С. Скороход. - С.90-96 фывфыв: АДАПТАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА Іноземцева, О. Шкільний гурток "Євроклуб" Абетка євроінтеграції"] / О. Іноземцева, М. Висторопець. - С.96-106 фывфыв: ЄВРОПЕЙСЬКА, ОСВІТА Скороход, С. Формуємо творчій підхід до життя [м. Луцьк, гімназія №18] / С. Скороход. - С.106-109 фывфыв: НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ Нет сведений об экземплярах |
Бабенко, Т. Навчання іноземних мов як чинник соціальної адаптації особистості в добу глобалізації [Текст] / Т. Бабенко> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2009. - №3. - С. 90-96 фывфывфыв: АДАПТАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА Свободных экз. нет |