> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н1/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Дорошенко, М. Використання віршів на уроках німецької мови як другої іноземної / М. Дорошенко. - S.2-6 фывфыв: ВІРШІ НА УРОЦІ Бугай, О. Складні для утворення трьох форм дієслова / О. Бугай. - S.6-8 фывфыв: ГРАМАТИКА ДІЄСЛОВО Надоліна, Н. Deutschland und die Ukraine / Н. Надоліна. - S.8-13 фывфыв: НІМЕЧЧИНА--КРАЇНОЗНАВСТВО, УКРАЇНІКА Лебідь, І. Йоган Вольфганг фон Ґете "Вільшаний король" / І. Лебідь. - S.13-17 фывфыв: ЛІТЕРАТУРА НІМЕЧЧИНИ Статівка, А. Horverstehen (5 клас) / А. Статівка. - S.17-20 фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Кукуріка, Л. Soll man punktlich zur schule kommen? / Л. Кукуріка. - S.20-23 фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Камінська, Е. Das satzgefuge / Е. Камінська. - S.23-30 фывфыв: ГРАМАТИКА, СИНТАКСИС Кошелюк, С. Позакласна робота та ігри / С. Кошелюк. - S.30-33 фывфыв: ГРА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА Богуш, Н. Гра "Fort Boyard" на тему "Meine familie", "My family" / Н. Богуш. - S.33-38 фывфыв: ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК Фаюк, Г. Кращі знавці німецькомовних країн / Г. Фаюк. - S.38-39 фывфыв: КРАЇНОЗНАВСТВО НІМЕЧЧИНИ Нет сведений об экземплярах |
Статівка, А. Horverstehen (5 клас) [Текст] / А. Статівка> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - №2. - С. 17-20 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Свободных экз. нет |
Кукуріка, Л. Soll man punktlich zur schule kommen? [Текст] / Л. Кукуріка> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - №2. - С. 20-23 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Свободных экз. нет |
> Шифр: Н1/2018/7 Журнал 2018г. № 7 Порівняльний аналіз фразеологічних одиниць з анімалістичними компонентами "Кішка" та "Ссобака" в німецькій та українській мовах. - S.2-10 фывфыв: КОМПОРАТИВНА ЛІНГВІСТИКА Базій, Л. Einkaufsummel / Л. Базій. - S.10-12 фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Базій, Л. Geht der umweltіchutz jeden an? / Л. Базій. - S.13-17 фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Базій, Л. Die Hauptstadt - die traumstadt / Л. Базій. - S.18-21 фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Базій, Л. Macht mit, bleib fit! (Klasse 7) / Л. Базій. - S.22-26 фывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Базій, Л. Kontrolle des leseverstehens / Л. Базій. - S.27-33 фывфыв: КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ Базій, Л. Fruhlingsfeste in Deutschland und der Ukraine / Л. Базій. - S.34-38 фывфыв: СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ В УКРАЇНІ ТА НІМЕЧЧИНІ Имеются экземпляры в отделах: (09.08.2018г. Экз. 7 - ) (свободен) |
Базій, Л. Einkaufsummel [Электронный ресурс] / Л. Базій> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - S10-12 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Свободных экз. нет |
Базій, Л. Geht der umweltіchutz jeden an? [Электронный ресурс] / Л. Базій> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - S13-17 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Свободных экз. нет |
Базій, Л. Die Hauptstadt - die traumstadt [Электронный ресурс] / Л. Базій> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - S18-21 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Свободных экз. нет |
Базій, Л. Macht mit, bleib fit! (Klasse 7) [Электронный ресурс] / Л. Базій> // Німецька мова в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 7. - S22-26 Рубрики: Мова німецька--Лексикологія--Фразеологія фывфывфыв: УРОК НІМЕЦЬКОЇ МОВИ Свободных экз. нет |
> Шифр: I22/2020/4 2020г. N 4 Редько, В. Дидактичні та методичні концепти добору і організації компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземних мов у шкільних підручниках / В. Редько, В. Буренко. - С.2-4 фывфыв: Зміст навчання, НУШ, Уніфікація вправ Полонська, Т. Інтерактивні методи реалізації інтегрованих змістовних ліній на уроках в 5-6 класах гімназії / Т. Полонська. - С.4-9 фывфыв: Мозковий штурм, Прийом незакінченого речення, Вправа-гра Горошкін, І. Особливості формування ключових компетентностей учнів 5 класу гімназії на уроках іноземної мови / І. Горошкін. - С.9-12 фывфыв: Громадянська компетентность, Екологічна грамотність, Обізнаність та самовираження у сфері культури Шпак, Н. Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії / Н. Шпак. - С.12-15 фывфыв: Розповідь про себе, Замовлення їжі, Спілкування про міста та країни Пасічник, О. Формування в учнів основної школи вмінь аргументованого усного мовлення засобами проектної діяльності / О. Пасічник. - С.15-19 фывфыв: Проектна методика, Раціональне використання робочого часу Яковчук, М. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов - у шкільну практику : (Із досвіду впровадження компетентнісно орієнтованого навчання німецької як другої іноземної мови) / М. Яковчук. - С.19-21 Шокола, Л. Mein Tagesablauf. Німецька мова, 6 клас / Л. Шокола. - С.21-23 фывфыв: Розпорядок дня, Урок німецької мови Шафорост, А. Школи України та Франції. Французька мова, 6 клас / А. Шафорост, Т. Радкович. - С.23-25 фывфыв: Освіта європейська, Гра "Листопад" Постоєнко, О. Пан Коцький / О. Постоєнко. - С.25-27 фывфыв: Екранізація казки, Інсценування на уроці, Мова англійська Спиця, Л. SSC - School Shakespeare Championship / Л. Спиця. - С.27-30 фывфыв: Шекспір, Урок-змагання Статкевич, О. School and counry's response to coronavirus / О. Статкевич. - С.30-33 фывфыв: Урок онлайн, Коронавірус, Карантин Кукла, О. Реалізація компетентнісного підходу на уроках англійської мови шляхом упровадження предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) / О. Кукла. - С.33-38 фывфыв: Content and Language Sntegrated Learning, Інтегроване навчання, Комунікативні технології Телевина, Л. Тренувальні вправи при вивченні умовних часів / Л. Телевина. - С.38-47 фывфыв: Граматика англійської мови, Узгодження часів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шокола, Л. Mein Tagesablauf. Німецька мова, 6 клас [Текст] / Л. Шокола, Т. Радкович> // Іноземні мови в школах України2. - 2020. - N 4. - С. 21-23 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: Розпорядок дня -- Урок німецької мови Доп.точки доступа: Радкович, Т. Свободных экз. нет |
> Шифр: I22/2020/5 2020г. N 5 Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної сетредньої освіти в 2020/20221 навчальному році. - С.2-16 фывфыв: Організація освітнього процесу, Державний стандарт, Варіативний складник навчальних планів Харченко, Г. Seasona and Weather. Англійська мова, 3 клас / Г. Харченко. - С.16-19 фывфыв: Погода, Урок англійської мови Радіонова, Т. Appearance. Describing People. Англійська мова, 8 клас / Т. Радіонова. - С.19-23 фывфыв: Зовнішність, Опис зовнішності людини Шокола, Л. Woher kommst du? Німецька мова, 5 клас / Л. Шокола, Т. Радкович. - С.23-25 фывфыв: Місце проживання , Урок німецької мови Володкевич, О. Shops and Shopping. Англійська мова, 4 клас / О. Володкевич. - С.25-28 фывфыв: Магазин, Покупки, Урок англійської мови Берензон, О. Rules of Sport. Англійська мова, 5 клас / О. Берензон. - С.28-31 фывфыв: Спорт, Урок англійської мови Березіна, Н. Alice in Wonderland / Н. Березіна. - С.31-35 фывфыв: Позакласний захід, Казка "Аліса в країні чудес" Карпова, О. Формування соціально компетентної особистості на уроках англійської мови через розвиток комунікативних мовленнєвих компетентностей / О. Карпова. - С.36-37 фывфыв: Інтерактивне навчання, Групові форми навчання Коткова, Н. Формування лексичних та граматичних навичок у 3-4 класах / Н. Коткова. - С.37-40 фывфыв: Критерії оцінювання навчальних досягнень, Рецептивно-репродуктивні вправи, Умовно-мовленнєві вправи Євенко, О. Лексичні вправи за темою: Einkaufe. Im Kaufhaus / О. Євенко. - С.40-42 фывфыв: Лексичні тематичні вправи, Магазин, Покупки Формування здоров’язбережувальної компетентності на уроках англійської мови. - С.42-55 фывфыв: Фізкульхвилинка, Гра рухлива, Терапія ігрова Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шокола, Л. Woher kommst du? Німецька мова, 5 клас [Текст] / Л. Шокола, Т. Радкович> // Іноземні мови в школах України2. - 2020. - N 5. - С. 23-25 Рубрики: Мова німецька--Методика викладання фывфывфыв: Місце проживання -- Урок німецької мови Доп.точки доступа: Радкович, Т. Свободных экз. нет |